Reco.se

Västmannagatan 43, 113 25 Stockholm — Visa karta

Reco.se startade 2007 med visionen att digitalisera ”word-of-mouth” eller ”mun-till-mun-metoden” i en komplett, enkel och trovärdig sajt. Vårt koncept bygger på att inspirera och underlätta för människor att välja vilket företag de ska anlita, detta genom att hjälpa företagen att samla in digitala rekommendationer från deras faktiska kunder.

På reco.se kan du be om offerter från pålitliga företag, läsa rekommendationer eller skriva egna omdömen.
Idag finns våra kontor i Stockholm och Göteborg och vi ser till att i stadig takt skaffa samarbetspartners även i andra delar av vårt avlånga land. Tillsammans skapar vi en helhetslösning för företag och privatpersoner.

Vi lever som vi lär - Tillfrågar 100% av våra kunder!
Lör-Sön: Stängt
4.0/5
4.7/5
3.3/5

Läs vad 302 kunder tycker om Reco.se

• Vinny N

2019-11-21

Vinny N skrev om Reco.se
    This company is an absolute joke. Unprofessional & stupid. I am not even a member of Reco, but Reco allow clients to leave comments for a company I rent from. When written to Reco they ignore & are rude. Absolute pile of shite!!!!🤬🤬🤬🤬 Läs mer
    2019-11-21 Linnea I svarar Vinny N
    Hi Vinny,

First of all, I want to apologise for the experience you’ve had with our support. Being service minded is very important to us and I’m sorry to hear about your experience.

Reco.se is a third party review website that provide consumers authentic reviews about companies. We work designated on the mission of helping consumers find great companies based on opinions from previous customers.

Companies can never remove reviews that do not benefit their reputation. Except if there is no record of the reviewer as a customer. If that’s the case the company has a right to report the review. If there is a proof of purchase, the review will remain on site.

Should you require further information, or if anything is unclear, please contact me directly at linnea@reco.se
    2019-11-21 Vinny N svarar Linnea I
    The company sucks!!! After many emails of complaint you finally respond after bad review
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Vinny N gillar detta
  • 2019-11-19

Anne-Marie K skrev om Partner en del av Reco.se
    Betygsättning av vårt företag på vår hemsida.
    Reco har bemött oss på ett mycket bra sätt.

Det har varit kul att se omdömen som våra kunder lämnat och kommentarer från nya kunder som sett betygen. Läs mer
    Ronnie W, Linnea I, Isabell H gillar detta
  • Göteborgs Bil och Fritid

2019-11-19

Göteborgs Bil och Fritid skrev om Partner en del av Reco.se
    Riktiga ömdomen som gör lättare för konsument att välja rätt företag. Läs mer
    Ronnie W, Isabell H, Linnea I, Tobias J gillar detta
  • 2019-11-18

Hemmiljö skrev om Partner en del av Reco.se
    Vi har samarbetat med Reco i många år och är jättenöjda. Tack vare deras tjänst kan våra kunder enkelt se hur andra kunder upplever oss som företag. Det är oerhört värdefullt för både oss och våra blivande kunder. Läs mer
    Ronnie W, Isabell H, Björn V, Linnea I, Tobias B gillar detta
  • 2019-11-18

David A skrev om Partner en del av Reco.se
    Kanon tjänst, supporten dock inte lika bra Läs mer
    Ronnie W gillar detta
  • FysioCenter Avenyn

2019-11-16

FysioCenter Avenyn skrev om Partner en del av Reco.se
    Har funkat väldigt bra för vår verksamhet med Reco.se och det har verkligen ökat både beläggning och förtroende! Läs mer
    Ronnie W, Tobias J, Reco.se gillar detta
  • 2019-11-15

Lars N skrev om Reco.se
    Falska omdömen, troligen från konkurrenter, ligger kvar i veckor "under granskning". Då är skadan redan skedd när det äntligen tas bort. Visa omdömena EFTER granskning om det ska vara någon vits annars kan ni lika gärna strunta i det. Liknar mer utpressning att man ska bli betalande kund. Men det kommer inte att hända. Läs mer
    2019-11-20 Linnea I svarar Lars N
    Hej Lars, och tack för ditt omdöme!

Det är tråkigt att höra att ni inte är nöjda med granskningen av er profil.

I dagsläget pågår vår granskningsprocess i upp till 5 dagar, under den perioden märker vi precis som du säger upp att omdömet är under granskning. Omdömet finns kvar under granskningen eftersom det är, i de flesta fall, en kund som har tagit sig tid att dela med sig av sin erfarenhet, då vill vi ogärna radera det utan att det finns giltiga skäl för det.

Blir omdömet verifierat får det således stå kvar efter granskningsprocessen, om inte så raderas det. Samma process gäller oavsett om du är betalande kund eller inte. Vi är strikta i våra rutiner gällande granskning för att vi alltid ska kunna erbjuda användarna på Reco.se trovärdiga kundomdömen.

Har du ytterligare feedback eller frågor får du gärna höra av dig till oss på kundtjanst@reco.se.
    Vinny N gillar detta
  • 2019-11-15

Lars S skrev om Reco.se
    Betygsättningen fungerar bra för oss. Säkert är vi färgade av att vi fått så bra betyg från kunderna, men i och med att så är fallet så använder vi länk till reco.se frekvent i vår marknadsföring. Läs mer
    Björn V gillar detta
  • 2019-11-14

Stockholm City Rehab skrev om Reco.se
    Mycket bra hjälp har vårt företag fått av reco - både med egna sidan på reco.se, kundrecensioner samt hjälp och idéer på hur vi kan växa som företag. Mycket trevligt bemötande på plats på jobbet och via mejlkontakt. Tycker det är prisvärt att vara med som företag med tanke på allt man får :) Rekommenderar! Läs mer
    Björn V, Jonathan R, Reco.se, Linnea I gillar detta
  • 2019-11-14

Andreas O skrev om Reco.se
    Har ett mångårigt samarbete med RECO vilket har lett till en god insikt i vad våra kunder anser om vårt företag, en variant av NKI-index om Ni så vill. Sen vill jag särskilt nämna vilken fantastisk säljare Bambi var/är! Sedan är det så klart att vi fått 4,5 av 5 möjliga i betyg av närmare 250 kunder :-) Läs mer
    2019-11-28 Bambi S svarar Andreas O
    Tusen tusen tack för ditt fina omdöme Andreas. Jag blir så glad. Ni jobbar exemplariskt med era kunders omdömen genom att visa upp dem i er kommunikation och på hemsidan. Man bli stolt över så fina partners. Stort grattis till bra jobb!
    Linnea I, Jonathan R, Dino V gillar detta
  • 2019-11-13

Tj Carservice - Autoexperten skrev om Partner en del av Reco.se
    Lätt att använda och trevlig personal. Läs mer
  • 2019-11-12

Villa VVS skrev om Partner en del av Reco.se
    Är kund hos Reco sedan ungefär ett år och måste medge att tjänsten visat sig vara värdefull för oss.
    Vi är ett företag som värnar våra beställares bästa och lägger stort värde i att hålla hög kvalitet på vår service vilket våra beställare tydligt uppskattar i de omdömen vi får.

Jag var skeptisk till en början men har motbevisats flera gånger om.

Tack för ett fint samarbete! Läs mer
  • 2019-11-12

Mats C skrev om Partner en del av Reco.se
    Reco hjälper oss med att finna nya kunder som vill besöka just vårat företag.Reco har sett till att kunder kan få sig en uppfattning om oss innan dom väljer oss som samarbetspartner. Läs mer
    Ronnie W, Dino V, Jonathan R, Linnea I, Reco.se gillar detta
  • 2019-11-11

Magnus H skrev om Partner en del av Reco.se
    Vi har tre butiker och ett behov av att mäta kundnöjdhet. Reco har levt upp till våra förväntningar. Tack. Läs mer
    Dino V, Anton J, Jonathan R, Linnea I gillar detta
  • 2019-11-07

Björn P skrev om Partner en del av Reco.se
    Bra hjälp för oss att förmedla alla våra nöjda kunders upplevelse då de anlitar oss! Läs mer
  • 2019-11-07

Miljö & Energi Ansvar Sverige skrev om Partner en del av Reco.se
    Reco har många bra funktioner och deras personal är väldigt hjälpsamma! Läs mer
    Dino V, Jonathan R gillar detta
  • 2019-11-06

Said S skrev om Partner en del av Reco.se
    Fungerar bra och ger oss som företag ett lättillgängligt och trovärdigt system för omdömen. Kopplas ihop med fakturasystemet som per automatik efterfrågar omdömen från kunder och sparrar därmed vår tid. Ingen bra erfarenhet av kundtjänst som efter en chatt ringde upp oss på företag för att "klargöra" saker och det blev både en långdragen och tråkig diskussion där vi kände oss mycket hånade och illa bemötta. Reco i sig funkar bra men som sagt kundtjänsten mindre bra. Läs mer
    2019-11-07 Jonathan R svarar Said S
    Hej Said,

Stort tack för ditt omdöme och kul att den automatiska insamlingen av kundomdömen fungerar bra för er!

Vad det gäller situationen med oss på Reco.se så är vi ledsna över att du fått en dålig upplevelse, det är såklart inte vår mening och det ber vi om ursäkt för. Vi är strikta i våra rutiner gällande granskning av omdömen, detta för att kunna erbjuda alla användare på Reco.se trovärdiga kundomdömen. Vi uppskattar och tar till oss av din feedback för att kunna utveckla vårt bemötande och bli bättre framöver!

Allt gott!
  • Firuta T

2019-11-05

Firuta T skrev om Partner en del av Reco.se
    Reco är ett bra förätag , med bra tjänster och dem är jätte hjälpsamma. Läs mer
    Dino V, Jonathan R gillar detta
  • 2019-11-04

Svenska Lamella skrev om Partner en del av Reco.se
    Svenska Lamella är kund hos Reco sedan 2018 och använder oss av deras tjänster för hjälp med insamling av omdömen från våra kunder. Vi har hela tiden blivit vänligt bemötta och samtal med Reco sker utan att press på vidare köp från deras sida, mycket professionellt.

Vi hade förväntningar att samla på oss många omdömen från våra kunder. Jag var skeptisk till antalet insamlade omdömen som Reco trodde vi skulle få in, men dom hade helt rätt. Vi har varit kunder hos Reco ett drygt år och fått in snart 200 omdömen från våra kunder!

Som det ser ut just nu kommer vi stanna hos Reco ett bra tag framöver.
    /Jim Eriksson, Svenska Lamella Läs mer
    Jonathan R, Tobias B gillar detta
  • Flytt City

2019-10-31

Flytt City skrev om Partner en del av Reco.se
    Jag köpte reco för att jag har haft det innan, jag blev bemött på ett bra och positivt sätt av säljaren. Läs mer
  • 2019-10-31

Tobias H skrev om Partner en del av Reco.se
    Lätt sätt att få in rekommendationer och bra omdömen från kunder.
    En del effektiviseringar som saknas, som vi ska jobba fram tillsammans :) Läs mer
  • 2019-10-30

Roine S skrev om Partner en del av Reco.se
    Våra bilverkstadskunder ger oss ett omdöme via Reco efter varje besök. Vi får då direkt feedback från våra kunder hur de upplevde sitt besök hos oss. Fantastiskt att få den snabba återkopplingen från våra kunder och det är ju tack vare att Reco har denna enkla smidiga lösning. Tack Reco. Läs mer
  • Dennis J

2019-10-29

Dennis J skrev om Partner en del av Reco.se
    Jag har använt Reco.se i lite över ett år nu och jag är supernöjd. Utmärkt service och kundhantering. Kommer fortsätta använda tjänsten Läs mer
  • Syninge Kursgård

2019-10-29

Syninge Kursgård skrev om Partner en del av Reco.se
    Supertrevlig säljare, lite dyrt men bra support
    Mycket bra sätt att samla in rekommendationer från kunder och även feedback för oss själva. Ett bra sätt för andra att se att företaget är ok el ej. Läs mer
    Björn V, Linnea I gillar detta
  • 2019-10-21

Daniel I skrev om Partner en del av Reco.se
    Nyttjat tjänsten i 7 år. Fått in väldigt många nya kunder då de kan läsa sig till på reco.se om våra tjänster samt omdömen på ett enkelt sätt. Fått alltid snabb hjälp de gångerna jag kontaktat företaget. Läs mer
  • 2019-10-19

Caroline T skrev om Partner en del av Reco.se
    Har köpt mina tjänster från Reco sedan 2013.
    Nappade på iden när säljare från Reco besökte mig. En trevlig tjej!
    Förväntningarna på tjänsterna uppfylldes, sedan är det ju upp till mig att göra ett bra jobb, för att få bra omdömen av mina kunder. Alla mina nya kunder läser recensionerna och bestämmer sig mycket tack vare dem!
    Tack för bra jobb!
    Caroline, Ung för evigt. Läs mer
    Björn V, Linnea I gillar detta
  • 2019-10-18

Johannes W skrev om Partner en del av Reco.se
    Reco är en bra och seriös omdömessida.
    En bra portal för kunder att kika recensioner på. Läs mer
  • Marcus K

2019-10-15

Marcus K skrev om Partner en del av Reco.se
    Jag är mycket nöjd med tjänsten.
    Medarbetarna är mycket serviceminded och gör ett bra jobb. Läs mer
  • Djur i Balans

2019-10-08

Djur i Balans skrev om Partner en del av Reco.se
    Trevlig bemötande, bra service & support. Läs mer
  • 2019-10-08

Niclas S skrev om Partner en del av Reco.se
    Att ha en tredjepartslösning för våra kunders rekommendationer väger tungt. Läs mer
  • 2019-10-02

Damian B skrev om Partner en del av Reco.se
    Jag är en kund på Reco.se och vi samarbetar tillsammans för andra året och jag är nöjd med samarbetet och den hjälp jag får varje gång från personen som jobbar på reco

Mvh Damian Läs mer
  • 2019-10-01

Richard F skrev om Partner en del av Reco.se
    Vi bygger badrum och kök och renoverar både hus och lägenheter. Med Reco.se är det lätt att få goda kontakter med nya kunder. Genom Reco.se har vi kravet på oss att att alltid leverera med kvalitet och att våra kunder alltid ska vara nöjda. Med genomgående bra rekommendationer kan nya kunder känna sig trygga med oss som leverantör. Läs mer
    2019-10-14 Oscar H svarar Richard F
    Tack för ert omdöme om vår tjänst. Roligt att ta del av de resultat ni får ut.
  • 2019-10-01

Särelinds Bygg AB skrev om Reco.se
    Givetvis en toppenbra tjänst eftersom jag är medlem :-D Läs mer
    2019-10-01 Jonathan R svarar Särelinds Bygg AB
    Hej, och tack för ert fina omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda med tjänsten! :)
  • Springwell Audio

2019-09-30

Springwell Audio skrev om Partner en del av Reco.se
    Vi köpte företagstjänst för insamling av omdömen från våra kunder. Professionelt bemötande vid inköp. Snabbt och hjälpsam kundtjänst.Verktyg är lättanvänt. Vi har inte hunnit utvärdera påverkan på eventuella kunder men det känns bra att kunna hänvisa till våra Reco omdömen vid behov. Läs mer
  • Rebecca L

2019-09-24

Rebecca L skrev om Partner en del av Reco.se
    Tack Reco.se för det fina samarbetet, som nyetablerad företagare har jag fått den bästa starten i och med Reco och kunnat ge mina kunder ett förtroende. Reco har alltid varit lätta att samarbeta med. Läs mer
  • 2019-09-16

Turiya A skrev om Partner en del av Reco.se
    Bra! Men inte helt billigt.
    Trevliga säljare. Läs mer
  • 2019-09-11

Annika R skrev om Partner en del av Reco.se
    Har använt Reco i många år. De är alltid vänliga, tillmötesgående och snabba i sin återkoppling. Läs mer
  • 2019-09-11

Svetlan M skrev om Partner en del av Reco.se
    Hej!
    Vi är jätte nöjda med RECKO tjänster och vi hoppas att i framtiden kommer att ni alla ska bli en nu bättre.
    Bra kommunikation
    Korrekt relation
    RECKO motiverar os att kämpa en nu bättre för att vi har fått mer kunder.

Med vänlig hälsning! Svetlan Mandic Parkettesset Mö AB Koksgatan 7 21124 Malmö 040-6199700 073-5807667 info@parkettesset.se Läs mer
  • 2019-09-09

Marika A skrev om Partner en del av Reco.se
    Jag köpte kunders recomendationer. Jag blev trevligt bemött. Jag hade inga förväntningar för visste inte vad ni var innan jag blev kontaktad. Men jag blev positivt överraskad. Läs mer
  • Helena L

2019-09-08

Helena L skrev om Partner en del av Reco.se
    jag är nöjd med RECO :) har fått fina omdömen av kunderna och detta visas fint på hemsidan. Läs mer
  • 2019-09-07

KC Städ AB skrev om Partner en del av Reco.se
    Fantastisk kundservice från första början och bra uppföljning av hur det fungerar med Reco.se.

Vi har fått många nya kundförfrågningar som har lett till flertalet nya kunder.

Vi har och kommer att rekommendera Reco.se varmt till alla som vi känner som har eget företag.

Äntligen en tjänst som verkligen fungerar!

/Roger och Katarzyna, KC Städ AB Läs mer
  • HC Motor AB

2019-09-06

HC Motor AB skrev om Partner en del av Reco.se
    Bra bemötande och hjälpsamma när det behövs. Läs mer
  • Reko Bil

Reko Bil skrev om Partner en del av Reco.se
    Bra, ärliga omdömen.
    Superbra koncept. Läs mer
  • Bättre Fötter - Bättre Hy

Bättre Fötter - Bättre Hy skrev om Partner en del av Reco.se
    Genom Reco får vi bedömningar från våra kunder som är viktiga för oss, samtidigt som det är jätte bra reklam för vårat företag.
    Man blir alltid trevligt bemött när man av personalen från Reco vare sig det är frågor via mail eller telefon.

Alla företag borde vara anslutna till Reco, är en bra barometer på hur dina kunder upplever dig som företag. Läs mer
  • Sverige & Co

Sverige & Co skrev om Partner en del av Reco.se
    Har alltid haft en toppen bra kommunikation med personalen på RECO. Dom har alltid lyssnat och gett snabb feedback/hjälp på våra frågor. Läs mer
    2019-09-10 Isabell H svarar Sverige & Co
    Vad roligt att du är nöjd med vår support/kommunikation, vi finns för att hjälpa till och det gör vi med glädje :)
    Tobias J, Isabell H, Bambi S, Linnea I gillar detta

Vårbergs Trafikskola skrev om Partner en del av Reco.se
    ALLT FUNGERAR UTMÄRKT,VI HAR VARIT KUNDER I 5 ÅR OCH
    HITTILLS HAR VI INTE HAFT NÅGRA PROBLEM.
    VI LITADE PÅ RECO OCH SAMMARBETE MED ER FUNKADE JÄTTEBRA.
    VI HAR FÖRVÄNTAT OSS ATT VI KOMMER FÅ MER ELEVER OCH DET HÄNDE. Läs mer
    2019-09-10 Isabell H svarar Vårbergs Trafikskola
    Hej och tack för ditt omdöme.

Vad roligt att ni är nöjda med samarbetet och att det blev som förväntat.
    Vi hoppas att vi kan utvecklas tillsammans flera år framöver :)
    Vårbergs Trafikskola, Isabell H, Bambi S, Linnea I gillar detta
  • Top Performance institute

Top Performance institute skrev om Partner en del av Reco.se
    Vi har fått toppenbemötande av er och har haft stor nytta av vårat samarbete som har genererar många fler kunder till oss. Många har sagt att de valt oss för att vi har så fina recensioner via RECO:-) Läs mer

Linda S skrev om Partner en del av Reco.se
    Bästa affären vi har gjort sedan vi blev egenföretagare. Ett bra betyg på Reco ger förtroende och genererar mängder med nya kunder. Allt till ett riktigt bra pris. Vi är supernöjda! Läs mer
    2019-11-22 Linnea I svarar Linda S
    Wow Linda, vilket fantastiskt omdöme. Vi blir väldigt glada av att höra att ni är nöjda
    med vårt samarbete.
    Tobias J, Isabell H, Bambi S, Linnea I gillar detta

Sebastian V skrev om Partner en del av Reco.se
    Ökad konvertering tack vare bra omdömen! Läs mer

Elisabet J skrev om Partner en del av Reco.se
    Snabb återkoppling och trevligt bemötande! Läs mer
    Isabell H, Linnea I gillar detta

Västmannagatan 43, 113 25 Stockholm