Alla kategorier E-handel Reco.se

Reco.se

Reco.se startade 2007 med visionen att digitalisera ”word-of-mouth” eller ”mun-till-mun-metoden” i en komplett, enkel och trovärdig sajt. Vårt koncept bygger på att inspirera och underlätta för människor att välja vilket företag de ska anlita, detta genom att hjälpa företagen att samla in digitala rekommendationer från deras faktiska kunder. På reco.se kan du be om offerter från pålitliga företag, läsa rekommendationer eller skriva egna.
Idag finns våra kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö och vi ser till att i stadig takt skaffa samarbetspartners även i andra delar av vårt avlånga land. Tillsammans skapar vi en helhetslösning för en smidigare tillvaro!

Läs vad 162 kunder tycker om Reco.se

• Pablo
    Pablo skrev om Reco.se
    Sämsta företaget som det tyvärr går väldigt bra för eftersom de lurar företag på en massa pengar för att få en massa reklam som företagen till och med betalar för att marknadsföra deras namn, så detta företaget går alltså plus på att bli sponsrade och även få en massa gratis trafik till deras sida. Man skriver på kontrakt och deras säljare föreslår att man ska skicka med reklam till Reco tillsammans med fakturor till kund som man redan har utfört arbete till.

Vem vill ha med ett extra papper med sin faktura där det står "Hejsan, här kommer faktura för utfört jobb, du vet väl om att vi har 5/5 stjärnor hos Reco? Du har väldigt bra användning av denna information att vi är rekommenderade av en bluff sida där vem som helst kan skriva rekommendationer, behöver alltså inte ens vara verifierade kunder som har skrivit dessa omdömen, men nu vet du i alla fall att vi har 5/5 hos Reco! Wohooo, nu kommer ni tillbaka till oss garanterat på grund av detta, va?"

Reco hotar även med smutskastning på internet ifall man inte sponsrar dem och ger dem gratis reklam, ta bort ens företags profil är tydligen helt omöjligt på grund av att dem hoppas på att man ska ge sig vika och sponsra dem så att dem kan ta bort alla fejk rekommendationer och göra så att man får bra betyg som man kan visa upp i widgets på sin webbsida, skicka med reklam med fakturor, ge dem tillgång till visma databas så dem får företagets alla kunders mejl addresser så dem kan skicka massutskick och trakassera alla ens kunder, osv osv osv.....

Reco AB eller Reko betyder pålitlig, men tycker ni ska byta företagsnamn till Opålitlig AB, istället. Avråder alla att sponsra Opålitlig AB.

MVH,
    Pablo
  • Mikael
    Mikael skrev om Reco.se
    Fruktansvärt oseriösa.. Konkurrenterna skriver falska inlägg om oss och påstår att vi gör saker som inte alls stämmer. Har försökt kontakta dom 6 ggr nu sen detta inlägg skrevs och ingen respons.. Väldigt trött på detta nu och en sak är säker hade dom haft ett företag så hade jag banne mig ALDRIG anlitat dessa.. Så vem som helst kan skriva vad dom vill om vilket företag som helst och det enda man kan göra är att besvara kommentaren inte ta bort inget..
  • Mona H
    Mona H skrev om Recoanvändare en del av Reco.se
    De s k utvärderingarna som man jagas att fylla i är oprofessionella och riktigt usla. Kommer inte att använda de företag som visar sig ha reco- utvärderingar!
    2017-04-27 Linnea N svarar Mona H
    Hej Mona,

Det är tråkigt att läsa att du känner så, du får gärna återkomma med feedback till oss på hur vi kan förbättra våra utskick du når oss på kundtjanst@reco.se

Önskar dig en fin dag!
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Mycket nöjd med Reco, proffsiga samt trevligt bemötandet från deras sida / Henrik
    2017-04-27 Linnea N svarar Henrik L
    Hej Henrik!

Underbart härligt att läsa dina fina ord Henrik, det tackar vi för =)

Ha en fantastisk dag.
  • Sheri  S
    Sheri S skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Jag som företag har inget bra erfarenhet av Reco.se. Vill VARNA alla företag att gå på deras löjliga tjänster, Ni klarar er utan Reco jag lovar, spara pengarna till annat. Jag är tyvärr bunden fram till November i år, efter det no more!!!!! Detta är min uppfattning om Reco. Kommer välja Rejta.se nästa gång och aldrig Reco!!!
    2017-04-27 Linnea N svarar Sheri S
    Hej Sheri,

Under våra snart två år tillsammans har vi hjälpt dig att samla in 110 rekommendationer från dina tidigare kunder, rekommendationer som du också visar upp på din egen hemsida. Vi blir såklart ledsna över att höra att du är missnöjd med vårt samarbete och kommer höra av oss direkt till dig för att prata om vad vi kan göra för att få samarbetet att fungera.
    2017-04-27 Sheri S svarar Linnea N
    Ni har INTE hjälpt oss med något, jag hade bra recensioner låååångt innan jag lurades av era försäljare. Vi vill absolut inte att ni kontaktar oss, vi har inget intresse av något som har med er att göra.
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Recoanvändare en del av Reco.se
    Lämna mig ifred reco
    De bad mig skriva 30 tecken men jag har ingen aning hur mycket det är. De skickar sms hela tiden så om jag svarar så kanske de slutar, ska testa om det här är 30 tecken, om jag inte skriver nåt mer så är det för att det var 30 eller mer, testar nu
    2017-04-27 Linnea N svarar Daniel W
    Hej Daniel,

vi värnar om uppriktiga kundrekommendationer om Sveriges alla företag, vi är ledsna om våra sms stört dig. Det var inte alls vår mening.

Önskar dig en fin dag.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Recoanvändare en del av Reco.se
    Reco.se tog bort min kritik mot ett företag helt utan förklaring??
    Kan företag betala för att ta bort negativ kritik hos reco.se eller vad är detta?
    2017-03-17 Reco.se svarar Mikael E
    Hej Mikael och tack för din rekommendation. Vi följer lagar och regler för vad som kan tillåtas publiceras. Därtill ska rekommendationen vara till nytta för andra som är intresserade att anlita företaget.

Ett krav för för att man ska kunna rekommendera företaget är såklart att man ska köpt deras tjänster.

Därför blir det vilseledande när du skriver exakt samma rekommendation om tre olika företag på vår sajt. Det strider mot vår policy att kopiera en rekommendation och sedan klistra in den och spara den på flera platser.

I din rekommendation hade du nämnt en specifik person, som sedermera kan hävda att vi strider mot Personuppgiftslagen (PUL) om vi inte tar bort den. Därav måste vi plocka bort den.

Vår rutin är att vi alltid hör av oss när en rekommendation raderas, kanske kan vi bli tydligare i vårt sätt att kommunicera? Vi får titta på det och bli lite bättre på att förklara anledningen framgent!
    2017-03-22 Mikael E svarar Reco.se
    Hej,

På vilket sätt var rekommendationen ej till nytta?
    Kanske bättre att ni låter kunderna avgöra detta...
    Ni säger att det är ett krav att man måste ha köpt företagets tjänster och det är ju precis det jag gjort.
    Jag ingick ett försäljningsavtal med dem.
    Ni säger att jag skrivit samma sak om tre olika företag men det stämmer inte.
    Det är ETT OCH SAMMA FÖRETAG SOM VERKAR UNDER TRE OLIKA NAMN.
    (Ett och samma aktiebolag med samma organisationsnummer och samma personal fast med tre olika adresser....)
    Därav anledningen till att jag skrev samma rekommendation på alla tre.
    Det enda felet i sådana fall skulle vara att jag skrev mäklarens namn.

Ni undviker att svara på min fråga om företag som är med i reco.se kan radera dåliga rekommendationer....

Låt mig redigera min rekommendation lite så den kan publiceras igen.
    Jag kan bifoga en kopia på min anmälan till Fastighetsmäklarinspektionen som jag har gjort på mäklaren.

Uppdatering......2017-03-22

Jag har mailat reco.se flertalet gånger men de är totalt nonchalanta....
    Slutsatsen är därför att, är du som betalande medlem i reco.se äger du rätten att ta bort negativa recensioner...
    Detta är ju kanon för oseriösa företag...
    Men trovärdigheten för reco.se är tyvärr nere på noll..........
  • Maria N
    Maria N skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Trevligt möte igår med Husse på www.anlitaossÄ.se
    Linnea N, Ebba J gillar detta
  • Marie-Louise E
    Marie-Louise E skrev om Recoanvändare en del av Reco.se
    Ändrar min rekommendationom om Reco, då de jag skrivit om ett visst företag tas bort
    Konstruktiv kritik har de varit
    Ml
    2017-02-27 Linnea N svarar Marie-Louise E
    Hej Marie-Louise,

Anledningen till att din reco blev borttagen var för att du namngav en anställd på företaget ifråga. Det strider mot personuppgiftslagen, och vi är skyldiga att radera recos om personer om denna person invänder mot att publiceras på nätet.

Du har nu tagit bort det ur din reco som bröt mot våra användarvillkor och recon ligger nu åter publicerad på reco.se

Allt gott
    Marie-Louise E, Anton J gillar detta
  • STHLMS Bilgrupp
    STHLMS Bilgrupp skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Bra, känns som en vass leverantör av tjänsten.
  • Pär-Johan O
    Pär-Johan O skrev om Recopartners en del av Reco.se
    vill gärna ha en siffra framför företaget, vilken placering de har...
  • peter t
    peter t skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Kanon super trevligt schysst återköp
  • jonas p
    jonas p skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Proffsiga och kunniga
    En perfekt partner för oss!
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Recopartners en del av Reco.se
    RECO har en service- och lösningsorienterad kultur med mycket hög integritet. De lyssnar på feedback och agera snabbt för att hänga med i de olika krav som ställs på en oberoende utvärderingssajt. De hjälper oss dagligen bli bättre som företag genom att samla in kundomdömen.
    Bambi S, Linnea N gillar detta
  • Autostable.se
    Autostable.se skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Gänget på Reco känns verkligen genuina och är väldigt drivande. Reco.se har förändrat hur våra kunder ser på oss och vi är supernöjda med vårt samarbete. Kan verkligen rekommendera att ansluta ditt företag till Reco.se.
    Tobias B, Nathalie P, Jonathan R, Anton J, Herman B, Linnea N gillar detta
  • Råsunda  F
    Råsunda F skrev om Reco.se
    Urusuelt företag
    Då vi VÄGRADE gå med och betala för deras tjänster tog dom bort alla bra kommentarar vårta kunder skrivit om oss. Detta visar vilket dåligt företag detta är
    I måndags skrev jag om hur ett företag försökte hota oss på Reco.se. Om inte vi plockade bort deras sida skulle de smutskasta oss på nätet. Jag berättade då, hur vi med viss förvåning konstaterade att företaget ifråga inte hade några omdömen över huvud taget på RECO, och strax därefter kom förklaringen. Det visade sig att RECO, i sitt tjänsteutbud, erbjuder företag med många dåliga omdömen att köpa bort dessa från sin sida och stänga möjligheten att lämna nya omdömen.
    2016-11-03 Jonathan R svarar Råsunda F
    Hej Råsunda Flytt,

anledningen till att "alla era bra rekommendationer är borta" är att de var fejkade. Vem som kan försöka dra vinning av positiva rekommendationer på er profil är inget vi behöver spekulera i.

Ett mer utförligt svar för den som är intresserad av detaljerna bakom Recos beslut går att läsa här: https://www.reco.se/rekommenderad/blog/fejkade-rekommendationer
    2016-11-03 Råsunda F svarar Jonathan R
    Det är dom inte vilket jag har bevis på. Vad har du för bevis? Det här är för att vi inte betalade er och det är ok. Vi har våra rekommendationer från våra kunder och det räcker.
    Ha en fantastisk dag. :)
  • Claudiu D
    Claudiu D skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Mycket bra service och är väldigt nöjd med resultatet! Jag kan mycket väl rekommendera dom:)
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Recopartners en del av Reco.se
    En mycket förberedd, påläst och trevlig försäljare Husse!
    2016-10-31 Husse S svarar Patrik A
    Tack själv Patrik för ett trevligt möte. Ska bli jätte kul att börja samarbeta med en ung , driven och kunnig entreprenör som du!

Med Vänliga Hälsningar!
    Herman B, Linnea N gillar detta
  • BF Flytt & Städ
    BF Flytt & Städ skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Vi på BF Flytt & Städ AB använder RECOs tjänster. De har ett proffsigt bemötande och är alltid trevliga och glada.

Många av våra kunder läser först rekommendationer om olika flyttfirmor på Internet innan de bokar. Då är det bra att RECO finns. Här kan alla skriva om hur de upplevt oss och våra tjänster.

Vi får mycket kunder tack vare dem.

Juha Tiesmäki
    VD, BF Flytt & Städ AB
    Linnea N, Nathalie P gillar detta
  • Tandea
    Tandea skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Reco.se är en tjänst som varje modernt företag borde använda sig av för att ta reda på sina kunders värdering. Tjänsten är dessutom ett fantastisk bra styrmedel för att sätta upp och följa interna mål. Rekommenderas varm!
  • Starcycle AB
    Starcycle AB skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Vi tror starkt på att genom referenser och omdömen från tidigare kunder så leder det till mer affärer. Man anses trovärdigare och man ger ett seriöst intryck överlag.
    Så för oss var det självklart att vara anslutna till Reco.se.
    Vi använder våra omdömen i all vår marknadsföring, från hemsida till broschyrer. För oss är det ett kvalitetsindex.
    Tack Reco för att ni hjälper oss att synas på ett bättre sätt och ger oss mer affärer!
    Anton J, Linnea N gillar detta
  • Marian
    Marian skrev om Recoanvändare en del av Reco.se
    Det är konstruerade betyg här på nätet i Reco och Rejta.
    Varför knappt någon lämnat sitt fullständiga namn ens vid positiva omdömen, visar att personerna med omdömen är påhittade och dt hela fejkat.

Dessutom heter nästan alla typ: Förnamn E som t ex "Fredrik E" vilket inte säger något om personen finns i verkligheten!?

Det kan ju inte vara skamligt att ge ett gott betyg på ett städföretag man anlitat vid t ex flytt...
    2016-11-03 Jonathan R svarar Marian
    Hej Marian,

På Reco får man inte skriva anonyma rekommendationer. Skulle det hända att någon uppgett felaktiga användaruppgifter eller inte varit kund hos företaget hen skriver en rekommendation om skickas dessa rekommendationer till vår granskningsavdelning. Där säkerställs att rekommendationerna som skrivs håller sig inom lagen och att personen som skrivit rekommendationen har varit kund hos företaget. En rekommendation tas aldrig bort från Reco.se så länge den håller sig till våra villkor. Anledningen till att vi visar upp förnamn och första bokstaven i efternamnet på våra användare är att vi värnar om deras personliga integritet.

Jag hoppas att jag har gett ett bra svar på dina funderingar. Skulle du undra över någonting annat är du välkommen att höra av dig till mig på jonathan@reco.se

Varma hälsningar
    Jonathan
  • Maroon Styling
    Maroon Styling skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Proffessionella och mycket bra bemötande från kundservice. Är måna om sina kunder att få korrekta och bra omdömen! Rekommenderas starkt!
  • Birgittas Städ i Sthlm
    Birgittas Städ i Sthlm skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Reco gör ett utmärkt jobb! Är super nöjda med allt ifrån första kontakten till idag! Altid trevligt bemötande, tack Husse för det!
    Tack för professionelt utförda tänster!
    Vi ser framemot en långvarig kundrelation!:)

Vänliga glada hälsningar
    Birgittas Städ
  • Min Bil
    Min Bil skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Vi har varit nöjda med Reco sen dag 1. Vi har ett mycket bra och kommunikativt samarbete. Inga onödiga krusiduller här inte.
    Ett stort plus är deras höga servicegrad mot oss som kund.
    Kan varmt rekommenderas!
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Väldigt proffsigt och personligt bemötande av både säljare och medarbetare på kontoret. Vi känner att Reco har levererat över vår förväntan sedan vi gick med som kund. Rekommenderar varmt Reco till andra och vi kommer att fortsätta vara en av Recos kunder.
    Mark N, Richard E, Linnea N gillar detta
  • Rikhard S
    Rikhard S skrev om Recopartners en del av Reco.se
    SUPER DUPER NÖJD ENDA FRÅN RECOS KONTOR TILL VÅRA LOKALER
    TA GÄRNA MED LITE GLASS NÄR DU KOMMER PÅ BESÖK NÄSTA GÅNG
    Richard E, Linnea N gillar detta
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Mycket bra tjänst som hjälper oss att kvalitetssäkra vår verksamhet och att samtidigt göra det för att attrahera nya kunder.
    Richard E, Tobias J, Linnea N gillar detta
  • Barry S
    Barry S skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Bra och seriöst företag. Det skall vara så rättvist som möjligt där andra oseriösa företag inte skall kunna vara med.
    Tobias B, Tobias J, Linnea N gillar detta
  • Robert B
    Robert B skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Vi är i regel nöjda för en bra typ av tjänst.
    Tobias J gillar detta
  • Fryshusets Bilverkstad
    Fryshusets Bilverkstad skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Hej. Några av kunderna har inte haft ert SMS.
    Av 25 kunder fick jag 2 svar. Jag var tvången att ringa de och de att svara på Smsen.
    Kundena läser fortfarande från Eniro alla mina recomendrationer.
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Verkar vara bra än så länge! Trevligt bemötande av dom vi varit i kontakt med.
    Tobias J, Linnea N gillar detta
  • Michael A
    Michael A skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Bästa beslut jag gjort att anlita er
    Tobias B, Linnea N, Tobias J gillar detta
  • Carola F
    Carola F skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Jag började som kund hos Reco i 2013, jag var rädd för att jag tänkte att jag skulle betala för mycket och sen bli lurad men jag tog fel , från börja var en investering ! Jag älskar Reco för när jag behöver dem mest står dem för oss med bra kontakt och trevlig personal som slutar aldrig ge oss bra service! Vi på Carolas Hemservice kommer att fortsätta använda Reco så länge vi finns!!
    Herman B, Linnea N, Husse S gillar detta
  • Blå Expressen
    Blå Expressen skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Riktigt bra!
    Blivande kunder kan se hur vi ansträngt oss för att göra gamla kunder nöjda.
  • JP Godstransport & Flyttservice
    Ett utmärkt medium för presentation av sitt företag med tillförlitliga omdömen från sina kunder. Bra funktioner och lätt att komma i kontakt med kundansvarig. Rekommenderas.
  • Tamara H
    Tamara H skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Bra hjälp fr början (Huseyin Sullu).
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Jag är väldigt nöjd med samarbetet med Reco. Vi får tillgång till rekommendationer från våra kunder via Reco som tredjepartsleverantör och vi nyttjar resultaten både på vår egen hemsida och hos Reco. Högsta trovärdighet med andra ord och tjänsten är enkel att använda och den service vi får är fantastisk!
    Bambi S, Linnea N gillar detta
  • Anna H
    Anna H skrev om Recoanvändare en del av Reco.se
    Bra sida som man kan kolla upp ev leverantörer på innan man bokar en service eller tjänst. Bra service med relativt snabb feedback.
  • Jens M
    Jens M skrev om Recoanvändare en del av Reco.se
    Reco har jag tittat på när jag valt fastighetsmäklare.
    När jag nu blivit så nöjd kommer jag säkert använde reco när det gäller andra branscher. // Jens Malmberg
  • STHLMS Bilgrupp
    STHLMS Bilgrupp skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Superbra service av Linnea vid frågor och teknisk support, alltid snabba svar! Vi har också fått grymt mycket feedback från våra kunder tack vare reco.
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Mycket nöjd med Reco.se! Linnea är en klippa. Svarar snabbt om man har någon fråga. Genomgående bra.
    Bambi S gillar detta
  • Abbe D
    Abbe D skrev om Reco.se
    Tillåter ärekränkning och nedlåtande kommentarer som inte har med vår butik eller service att göra. Verkar inte ha någon kontroll på det som skrivs. Riktigt uselt. Testa istället REJTA.se som ligger under Eniro som känns som ett mer seriös företag inom området!
    Sheri S gillar detta
  • Maen E
    Maen E skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Mycket bra tjänster, rekommenderar de vidare ...
    Bambi S gillar detta
  • Mila K
    Mila K skrev om Recoanvändare en del av Reco.se
    Älskar att man kan boka bord på restauranger via Reco nu! :-)
    Tobias J, Noel H, Linnea N gillar detta
  • Aziz L
    Aziz L skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Var till början skeptisk till Reco.se , gick med på att testa det under 12 månader, resultatet har varit förvånande positivt vilket har lett till att vi jobbar aktivare än någonsin med Reco.se.
    Mycket professionella och hjälpsamma, är kompetenta som genererar i bra resultat för oss som kund. Kan varmt rekommendera denna tjänst, den gör verkligen skillnad för verksamheten.
    Sara K, Bambi S, Tobias B, Herman B, Linnea N, Zandra I, Anton J gillar detta
  • Biligare.se
    Biligare.se skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Smidig tjänst som gör det enkelt för kund att vaska fram de företag som är vettiga att göra affärer med! Tydligt upplägg kring tjänsten, vad det kostar och vilka förmåner det innebär för mig som företagare.
    Kan rekommendera Reco till andra företagare, speciellt nystartade, som kanske behöver en extra hjälp med att bygga upp ett bra rykte snabbt.

Som helhet är tjänsten bra, men personligen önskar jag att den var något billigare. Därför blir betyget 4/5.
    Bambi S, Anton J, Herman B, Linnea N gillar detta
  • Top Team S
    Top Team S skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Mitt första intryck av reco är att detta är ett bra sätt att synas och samtidigt få en uppfattning om vad våra kunder tycker och tänker om oss som leverantör, vilket är viktigt för att kunna utveckla och förbättra de servicetjänster som vi erbjuder.
    Vi använder reco, flitigt, i vår marknadsföring och hänvisar gärna våra kunder till reco.se för att ta del av andras erfarenheter av oss.
    Herman B, Mimmi S, Linnea N, Jakob J, Mark N, Bambi S, Tobias B gillar detta
  • Flyttbolaget i Stockholm
    Flyttbolaget i Stockholm skrev om Recopartners en del av Reco.se
    Fungerar väldigt smidigt och bra att kunna visa upp referenser till framtida kunder.
    Bambi S, Anton J, Linnea N gillar detta
  • Anders E
    Anders E skrev om Recoanvändare en del av Reco.se
    Skrev ett omdöme och skapade ett konto. Fick aldrig någon verifiering av kontot på mail. Omdömet kom aldrig in. Någon funktion för in och utloggning går ej att hitta. Skrev ett mail till reco om problemet som dom aldrig svarade på. (Och inte på detta heller)
    2015-12-15 Linnea N svarar Anders E
    Hej Anders!

Vi är ledsna att dröjt med publiceringen av de recos du skrivit om olika företag, vi har haft ett enormt inflöde av rekommendationer och vi har inte hunnit med publiceringen. Alla rekommendationer du skrivit är nu publicerade förutom den du skrivit om företaget c.b ekfeldt bygg Lekeryd som vi inte kan hitta. Har du möjlighet att återkomma med ett orgnummer eller mer information om det företaget så lägger vi upp det också?

Önskar dig en fin dag!