Reco

1 303
Snittbetyg
4.6

Om företaget

Reco grundades 2007 med visionen att digitalisera ”word-of-mouth” eller ”mun-till-mun-metoden” i en komplett, enkel och trovärdig sajt. Om du undrar vad reco omdöme är så bygger vårt koncept på att inspirera och underlätta för människor att välja vilket företag de ska anlita, detta genom att hjälpa företagen att samla in uppriktiga...

1303 omdömen om Reco

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 1303 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Baubygg &

Bra samarbete med RECO. Våra kunder skriver omdöme om oss på RECO.

Yonas H

Mycket bra arbete och stödjer detta

Tim K
Skrev om Reco

Vi har använt Reco i ett halvår och alltid blivit bemött på bästa sätt av deras support och är nöjda med tjänsten.

Ioan Cosmin C

Mycket pozitiv, Reco är bra för oss som sköter oss:)

Magnus S

Tjänsterna funkar riktigt bra. Känns bra när omdömena är verifierade också. Jobbar med Reco i många år nu.

Din Tandläkare I Solna AB

Jag är jätte nöjd. Har sammarbetat i 8 år och hoppas på många fler år framöver. Alltid bra bemötande och professionell hjälp. 5 recos av 5 recos

Apostol B

Reco hjälper oss att utveckla snabbare.

Saltsjö Trafikskola

Hej Vi är nöjda med allt och har haft kontakt med RECO när det har behövs och det har varit bra. (väldigt sällan). Vi har utskick till alla kurs elever och körkortselever och det känns bra, oftast fina betyg och det är kul, det är enkelt och smidigt.

Peter C

Stiven va fantastik med allt. trevlig god hjälp proaktiv och kunnig.

William M

Nöjd med Reco hittills, lite dyrt och så syns inte Företaget inom Sörmland vilket är mitt arbetsområde.

Nenad K

Kaxiga i kundtjänsten. Sen så när man har många bra recensioner så granskar dom för ingenting. Men dom granskar inte dåliga omdömen utan bara bra. Skämt asså

Svar från Reco

Tack för din feedback och tråkigt att kundtjänst inte lever upp till din förväntan. Vi som bolag strävar hela tiden efter att stå upp för vår devis "Omdömen som du kan lita på". I många fall när vi gör det tillsammans med dig så hamnar vi på ena sidan och du på andra sidan vilket är beklagligt och gör det svårt att mötas i samförstånd. Det jag också vill passa på att belysa är hur viktigt det är att vår granskningsavdelning även framåt fortsätter att granska både positiva och negativa omdömen. Hos Reco samlar vi in omdömen...

Karin S

Jättefin service på alla sätt. Tycker det är så fint att få möjlighet att stödja barncancerfonden i kombo med att företaget får ärliga recensioner som gör att vi kan få ros för det vi är bra på, och riset vi får, ger oss möjlighet till förbättningsåtgärder

Madelene P och Tobias J gillar detta
IBRAHIM S

Bra service samt kundtjänst och enkel vägledning för alla parter. Kanon sida och ett fantastiskt upplägg

Madelene P och Tobias J gillar detta
Sultan M

Mycket bra jobba snabb väldigt trevligt vad bra

Madelene P och Björn V gillar detta
Mattias H

Vi har använt Reco som rekommendationstjänst i många år och alltid blivit bemött på bästa sätt av deras support. Vi är glada att våra kunder på ett lätt och smidigt sätt kan se vad andra kunder tycker om våra tjänster, samt själva ge ett omdöme..

Tony S

Grundtanken med Reco är bra, men i vårt fall så fungerar det bara till viss del. Betygen som vi får är baserad på internethandel i vår butik, vilken står för en femtedel av vår försäljning. Vi får alltså inte betyg för en stor del av verksamheten. Vill jag knyta dessa kunder till Reco så tillkommer en stor månadskostnad för detta, vilket leder mig till nästa punkt. Kostnaden för tjänsten är för dyr. Jag köper argumentet att det är bra för mig som säljare att ha review. Men Reco Sverige AB genererar samtidigt en vinst på...

Svar från Reco

Hej Tony Tack för att du tog dig tid att ge oss ett uppriktigt omdöme. Kul att höra att du gillar grundtanken med Reco. När det gäller prisbilden så är det ju alltid lite subjektivt vad man tycker är dyrt i förhållande till det värdet vi skapar för din verksamhet. Kan se att du lyfter dina fina omdömen på ett föredömligt sätt på din web/e-handel, ser också att du är kvalificerad för Google Seller Ratings tack vare dina omdömen på Reco. Bara de två sakerna bör utan tvekan skapa ett tillräckligt stort värde för att motivera...

Nina
Skrev om Reco

Reco fungerar utmärkt som omdömes-företag och här känns det som att man lever som man lär. Vi får alltid bra hjälp och feedback om vi har funderingar. Enkel portal att hantera företagets omdömen och här finns också bra material för att delning av resultat.

Samuel S

Vi använder oss av Reco för att samla in omdömen från våra kunder som fått en tjänst levererad. Redo lever upp till våra förväntningar och hänger med i förändringarna som sker i landskapet. De lyssnar på våra önskemål och vi har fått en fint bemötande vid kontakt!

VIKTORIA B

Driver en tandvårds mottagning. Är nöjd med samarbetet, fått hjälp med att synas mer på nätet. Rekommenderas varmt!

Johan M

Tycker att RECO fungerar bra och speciellt när PutsJohan har blivit rankad som Sveriges Bästa städföretag 2023.

John K

bästa nöjd kund glad kund har många kunder som tittar där innan bokning

Johan S

Dyrt och dåligt. Tycker att man får kanske en vettig Lead i månaden. Ni måste göra om någonting. Det verkar som era konkurrenter har kört om er.

Svar från Reco

Beklagligt att du upplever det på det sättet. Vårt bästa förslag för att vara en attraktiv leverantör för kunder som är ute och söker efter hjälp är att ha ett jämnt flöde av nya och uppdaterade omdömen på sin sida. Ett väldigt effektivt sätt att säkra insamlingen på som även ökar trovärdigheten för er sida är att sätta upp en integration med oss. Låt oss titta på det efter sommaren för er del! //Lasse på Reco

Sigge S

Bra verktyg, hjälper oss att nå ut till personer som behöver vår hjälp.

Jörgen W

Blir väldigt glad när någon från Reco ringer någon gång om året och hör av sig. Det händer mycket på er sida och man hinner inte hänga med ibland på förbättringar för att själv kunna få ut max av produkten.

Christian J

Super proffsiga och bra uppföljning både via telefon och mail, Hade stora förväntningar och dem levdes upp samma dag. Bra seriös aktör bland många oseriösa,

LILIAM O

Vi samarbetar med Reco för att samla in riktiga omdömen från våra riktiga kunder. Och för fantastiskt bra service

MJ Tak Entreprenad AB

Bra kundservice.Mycket proffsigt och trevligt bemötande.

Stiven på Reco och Tobias J gillar detta

Tack MJ Tak för dom fina orden! Ser fram emot att se fler av era fina omdömen 👍

Azad G

Mycket nöjda med tjänsten och servicen.

Dan Volder T

Reco gav mig 5 dagar att bevisa att jag hade varit abonnent hos Bonnier. Bonnier ringde och spammade mig och det dåliga omdömme ville Reco uppenbarligen inte ha liggande på nätet.

JENNIE I

Väldigt bra samarbete ! Ett bra sett för oss företagare att kunna synas med hjälp av omdöme .

Åsa D

Reco är en fantastisk tjänst; ärlig och transparent

Lai J
Skrev om Reco

Tillmötesgående, trevliga och lyhörda. Rekommenderar gärna Reco till andra.

Joanna S

Allt funkar bra! Jag är nöjd med samarbetet.

Per-erik J

Tyvärr fungerar inte er omdömesfunktion för Postnord. Har nu försökte ett tiotal gånger på olika sätt. Det står (Objekt) i rött men ingen förklaring vad problemet är.

Svar från Reco

Hej Per-Erik, Tack för ditt omdöme och för att du uppmärksammat oss på detta. Jag har tagit buggen vidare till våra utvecklare, som nu arbetar på att lösa ärendet. Anledningen till att texten objekt dök upp för dig när du försökte lämna ett omdöme kvarstår och vi felsöker ärendet. Du har följt alla steg och gjort helt rätt när du försökte publicera ditt omdöme. Tyvärr uppstod ett problem hos oss, vilket vi beklagar. Vi kommer snart att ha en lösning på plats som säkerställer att allt fungerar felfritt för dig i framtiden. Vänliga hälsningar, Linnea

Nino A

väldigt bra hemsida och bedömnings

Magnus G

Vi är jättenöjda med samarbetet! Av erfarenhet vet vi att våra patienter väljer oss pga de rekommendationer som finns på vår hemsida från tidigare patienter. Reco upplever vi som framåtriktade och några som kontinuerligt uppdaterar sitt erbjudande. Rekommenderas starkt!

Roland H

Så bra så nöjd bra service funkar så bra

Gedeon-sean A

Som jag nämnde till er innan; Vi behöver få mer Leads på flyttstädning från Reco.

Anders K och Madelene P gillar detta
Svar från Reco

Tack för ditt omdöme Sean! Vårt främsta syfte är att låta dina kunder berätta hur bra ni är. Det är så ni kommer kunna vinna ännu fler affärer och utmärkelser framöver. Grattis till platsen på vår topplista! Alla förfrågningar som kommer in i den kategorin pytsas ut i turordning till företagen. Att det inte kommer in lika mycket leads inom just Flyttstäd ser vi har ett samband med att det inte är lika många som flyttar, vilket vi dessvärre inte kan påverka.

Mattias G

Reco funkar bra dock är jag lite besviken över att, trots många recos och höga omdömen, så får jag inte vara med på första sidan då jag inte har koppling till ett affärssystem.

Anders K och Madelene P gillar detta
Svar från Reco

Hej Mattias och tack för ditt omdöme :) Jag bokar gärna in en avstämning med dig för att prata vidare om det du skriver, absolut kan det hjälpa att man hamnar högre upp i sökträffar om man har en integration pga man ofta får in fler omdömen och mer frekvent. Men det ligger även andra parametrar bakom det, jag skickar över ett mail till dig! Bästa hälsningar, Madelene

Assemblin El

Ett riktigt bra och smidigt sätt att nå våra kunder samt få feedback på leveransen.

Madelene P och Anders K gillar detta
Svar från Reco

Stort tack för det fina omdömet och att ni tycker att det fungerar bra och smidigt, precis så vi vill ha det :) Ha det bäst! /Madelene

G2 Måleri AB

Stor användning för sociala medier!

Svar från Reco

Stort tack för omdömet och toppen att ni använder era recos och utmärkelser för att visa upp hur bra ni är i andra kanaler :) Önskar er en fortsatt fin vecka! /Madelene

Magnus W

Utskicken fastnar ofta i kunders skräppost och många har svårt att hitta in på sidan då den kommer långt ner i samband med Google-sök.

Billy  K

Reco fungerar bra för oss då det ger våra kunder en sökerhet i vad vi kommer att leverera.

Svensk Spoltjänst AB

Vi ör nöjda över samarbetet mellan vårt Företag och reco

Stefhan Bohlin

Reco har hela tiden varit mycket behjälpliga i uppstart. Tips och lösningar på de svårigheter som uppkommer har alltid funnits kunskap snabbt och enkelt. Trevligt bemötande en trigg leverantör av tjänster.

Johan E

Vi har använt oss av Reco in några år nu. Det känns väldigt proffesionellt och framför allt så ser vi att våra kunder väljer att svara på utvärderingarna mer genom Reco än när vi själva sände ut dessa.

Johan G

Otroligt kund fokuserade och förstående, väldigt bra samarbete där vi får tips hur vi ska använda oss av Reco och där Reco inte bara förstår oss utan även våra kunder och hur det hela hänger ihop. Anders är en stjärna som följt oss under flera år nu! Reco ger oss mycket jobb och ett högt förtroende hos våra kunder.

Svar från Reco

Stort tack för ett jättefint omdöme! Det är fantastiskt att se ert arbete med era kunder och alla dessa omdömen som bekräftar era leverans. Ni är både lyhörda och intresserade vilket gör vårt samarbete framgångsrikt! Tack för alla år och för ett långt och fint samarbete framöver. //anders

Jonathan T

Vi är mycket nöjda med samarbetet som pågått i flera år!

Thomas G

Bra kontakt med jämna mellanrum ifall jag har några frågor. Alltid trevligt bemötande Får också information om förändringar eller nyheter i god tid.

Mukhammad F

Bra rekommendationer från Hoffen AB