Reco.se

Västmannagatan 43, 113 25 Stockholm — Visa karta

Reco.se startade 2007 med visionen att digitalisera ”word-of-mouth” eller ”mun-till-mun-metoden” i en komplett, enkel och trovärdig sajt. Vårt koncept bygger på att inspirera och underlätta för människor att välja vilket företag de ska anlita, detta genom att hjälpa företagen att samla in digitala rekommendationer från deras faktiska kunder.

På reco.se kan du be om offerter från pålitliga företag, läsa rekommendationer eller skriva egna omdömen.
Idag finns våra kontor i Stockholm och Göteborg och vi ser till att i stadig takt skaffa samarbetspartners även i andra delar av vårt avlånga land. Tillsammans skapar vi en helhetslösning för företag och privatpersoner.

Vi lever som vi lär - Tillfrågar 100% av våra kunder!!
Lör-Sön: Stängt
4.1/5
4.7/5
3.3/5

Läs vad 369 kunder tycker om Reco.se

• 2020-02-10

Stockholm Glas & Solskydd AB skrev om Reco.se
    är kund sedan flera år och är riktigt nöjd med deras produkt/tjänst, Läs mer
  • 2020-02-04

Patrik U skrev om Reco.se
    Fantastisk bra tjänst som vi använder oss av på hemsidan. Skapar en bra tydlig överblick på vad våra kunder tycker om oss. Läs mer
  • 2020-02-04

MDBil skrev om Reco.se
    Vi har använt Reco de senaste åren för att mäta vår kundnöjdhet som en oberoende partner, detta har funkat utmärkt och gett våra kunder en rättvis bild av vår verksamhet.

//Martin MD Bil Sverige. Läs mer
  • 2020-02-03

Anders L skrev om Reco.se
    Har bra ambitioner men lyckas inte helt nå upp till våra förväntningar. Som liten företagare blir man lite diskriminerad jämfört med kedjorna. Tycker även att man skulle gå tillbaka till en fast summa till Barncancerfonden per omdöme och inte som nu "bara" ge en klumpsumma. Läs mer
  • 2020-02-03

Linnégatans trafiskola skrev om Reco.se
    Mycket trevligt bemötande. Vi är super nöjda. Läs mer
  • Jack T

2020-02-03

Jack T skrev om Reco.se
    Samlar in mina rekommendationer via Reco som hjälper mig att öka trovärdigheten och tryggheten för att anlita vprat företag. Läs mer
    Bambi S, Anton J gillar detta
  • 2020-01-31

Alexander G skrev om Reco.se
    Ofta bra men långsam respons vid frågor till support (EJ linnea).
    Stelt system när nåt är fel!! Läs mer
  • 2020-01-31

Malmö Måleritjänst AB skrev om Reco.se
    Vi blev jättebra bemötta
    Det verkar bra Läs mer
  • 2020-01-30

Avanzera skrev om Reco.se
    Att vara transparant räcker inte att bara säga, det måste man visa. Vi uppmanar alla kunder och konsulter att lämna omdömen om oss. Vårt samarbete med Reco har varit jättebra från uppstart till uppföljning. Jag vill verkligen rekommendera alla tjänsteföretag att inleda ett samarbete med Reco. Läs mer
    2020-02-24 Björn V svarar Avanzera
    Hej Peter
    Stort tack för ditt fina omdöme, vi ses snart igen för en genomgång.
    Ha det fint så länge

/Björn på reco.se
  • ScissorHands

ScissorHands skrev om Reco.se
    Använt oss av Reco för vårt företag ScissorHands i mer än 1år nu och vi är jätte nöjda.
    Önskar en bättre lösning för att skicka kundlistor just nu. Känns lite krångligt att plocka ut nya kunder som besökt oss då många stamkunder alltid finns med i listorna av besök. Läs mer
  • 2020-01-29

Åsa skrev om Reco.se
    Bra, trevlig och snabb service. Läs mer
  • Lars J

Lars J skrev om Reco.se
    Samlar in omdömen från kunder. Funkar bra. Tycker de skulle vara ännu mer trovärdiga om de vore bredare och hade omdömen i fler branscher. Läs mer
  • Djamila S

Djamila S skrev om Reco.se
    Jag har en fotvårdssalong där Reco levererar omdömen. Jag har alltid blivit blivit väl bemött av personalen som har hög servicevilja. Förväntningarna uppfylldes. Reco är snabba, kompetenta och trevliga. Rekommenderar alla företag att testa, speciellt i början då man står med noll kunder. För mig har det många gånger varit avgörande för att kunden ska välja mig. Läs mer

Väsby El o Tele skrev om Reco.se
    Rekommendationer

Har blivit mycket bra bemött alla gånger

Hade väl inga förväntningar från början
    Sen är det ju kul att få bra rekommendationer
    Upplever Reco som ett seriöst företag

Jobben som man får förfrågningar om är oftast väldigt små & kunden skall ha en offert. Så det blir papperskorgen varje gång

Hade jag satsat mot privatpersoner hade jag kunnat få mera hjälp utav Reco Läs mer

Lasercenter skrev om Reco.se
    Reco är så bra verktyg för oss som företag och för kunder för att hitta till seriösa kliniker och behandlare. Topp! Läs mer

RiVe Juridiska Byrå AB skrev om Reco.se
    Vi upplever att Reco inte följer sina egna regler och villkor. De misstror oss som kund och tar otroligt lång tid på sig att besvara mejl (veckor pratar vi om) Läs mer

Rollsbo Billackering skrev om Partner en del av Reco.se
    Reco.se är ett mycket bra verktyg för att hålla koll på företagets kundnöjdhet, det ger våra kunder en möjlighet att sätta ett betyg och skriva några rader om sin upplevelse.
    Och det viktigaste av allt vi har en möjlighet att fånga upp och åtgärda eventuellt missnöje med något direkt vilket ger oss feedback i vårt arbete med att förbättra vår verksamhet. Läs mer

Håkan S skrev om Partner en del av Reco.se
    Jag har köpt ett paket så jag kan be mina kunder o skriva ett omdöme om MITT företag när dom köpt en tjänst av mig.
    Mycket bar att synas på Reco känns dom kunder tittar där.
    Det som är sämst är när Reco skickar ut jobb förfrågningar så är dom borta/fullbelagda samtidigt som jag får sms om tjänsten. Sagts detta förut till Reco
    Men jag vet att det inte något Reco satsar på heller själva tjänsten om jag förstått rätt
    Målerisnabben AB Läs mer
  • Flyttfirma  F

2020-01-28

Flyttfirma F skrev om Partner en del av Reco.se
    Tack att ni finns!
    Vi är helt nöjda och kan verkligen rekommenderar Reco Läs mer
  • Tandea

2020-01-24

Tandea skrev om Partner en del av Reco.se
    Har samarbetat med Reco.se i flera år, och jag har bara positiva upplevelser. Det är hur bra som helst! :) Läs mer

Agneta O skrev om Partner en del av Reco.se
    Vi har kund omdömen hos er.
    Ni har hjölpt oss väldigt bra, nu är det bara vi som ska göra vårt. Läs mer

Andreas G skrev om Partner en del av Reco.se
    Ni har blivit bättre på att förklara kundnyttan med er tjänst. Och dessutom förklara hur man kan jobba med er för att få fler rekommendationer Läs mer

Städade Hem Sverige A skrev om Partner en del av Reco.se
    Bra service som ger privatpersoner & företag en hjälpande hand i att hitta rätt företag för ens behov. Läs mer
  • SV / Alltomventilation.se

SV / Alltomventilation.se skrev om Partner en del av Reco.se
    Som företagare har vi varit anslutna till Reco i 5 år. Reco ger våra kunder möjligheten att bedöma vårt företag USV inomhusmiljö AB med ärliga och uppriktiga bedömningar vilket är viktigt för alla parter. Recos bedömning har gett oss som företag mera insikt i vad som krävs av oss för att ha nöjda kunder, privatpersoner / företag. Reco är en väl investerad kostnad för vårt företag
    Vd Urban Söder Läs mer

Robert J skrev om Partner en del av Reco.se
    Reco har varit oerhört proffesionella från dag 1 och har gjort ett väldigt bra jobb med mycket engagemang. Kunde inte varit mer nöjd! Läs mer
    Bambi S, Taher L gillar detta
  • Ebba S

Ebba S skrev om Partner en del av Reco.se
    Använt mig av reco i flera år och är väldigt nöjd över att ha det som verktyg till nya kunder. Särskilt nöjd är jag med Bambi, hon löser allt på studs 😊 Läs mer
    2020-02-18 Bambi S svarar Ebba S
    Tusen tack bästa Ebba för ditt fina omdömen. Så kul att se hur ni använder Reco i er försäljning för att trygga era nya kunder. Extra grattis för att ni väljer att skriva svar till alla era kundomdömen, det väger tungt för både gamla och nya kunder!

Lena K skrev om Partner en del av Reco.se
    Känns bra att nya patienter men även befintliga kan gå in på Reco och se vad andra tycker samt själva ge ett omdöme.
    Dessutom är det roligt att förhoppningsvis få positiva kommentarer eller bemöta ev kritik. Läs mer
  • Martin B

Martin B skrev om Partner en del av Reco.se
    Reco är en riktigt bra och trovärdig sajt för kundomdömen som jag och mina kollegor har mycket glädje av.

Min enda kritik, vilken i sig kanske är svårlöst, är att det tycks vara inflation i betygssättningen generellt. Allt som inte är 5/5 ses som ett misslyckande och interna mål sätts upp att hamna på ex 4.8 vilket är en nivå där nästa alla kollegor och konkurrenter ligger. I relation till det blir en enstaka 1:a eller 2:a förödande till snittet.

Nog för att vi är bra, men frågan är om vi är SÅ bra! :) Läs mer

F´sons Allservice skrev om Partner en del av Reco.se
    Vi har blivit bra bemöta, dock så har det slutat folk i en allt för snabb takt. vi har nu åter den som vi först hade kontakt med och allt funkar bra nu, tjänsten uppnår våra förväntningar. Läs mer

Mikael G skrev om Partner en del av Reco.se
    En bra tjänst som hjälper mitt varumärke Läs mer
  • Rimantas B

2020-01-16

Rimantas B skrev om Partner en del av Reco.se
    Vi har samarbetat med Reco i många år och är jättenöjda. Tack vare deras tjänst kan våra kunder enkelt se hur andra kunder upplever oss som företag. Det är oerhört värdefullt för både oss och våra blivande kunder. Läs mer
  • Navid Zafar Q

2020-01-15

Navid Zafar Q skrev om Partner en del av Reco.se
    Hade väntat mig mer kundflöde men än är det kanske tidigt o säga nåt :)
    Men bra team ☝🏼👍🌹 Läs mer

Milorad S skrev om Partner en del av Reco.se
    Stora paketet mycket bra bemötande och service
    Kan inte säga något annat än bra Läs mer

Margareta K skrev om Partner en del av Reco.se
    På hela taget mycket bra och det ger vårt företag en extra fördel gentemot andra. Dock skulle det vara bra att kunna skicka per mail förfrågan mer än en gång. Man kan ju ha råkat hamna i spamkorgen hos en kund som faktiskt vill kommentera Läs mer

Rolf P skrev om Partner en del av Reco.se
    har rekommendationer som underlag i offerter och i marknadsföring Läs mer
  • Grön Gåva

2020-01-14

Grön Gåva skrev om Partner en del av Reco.se
    Har använt oss av Reco under många år, upplever ett stort mervärde av att kunderna lämnar åsikter som gör att vi som företag kan förbättra det som är mindre bra och befästa det som vi gör bra. Har bra och engagerad support vad det gäller drift och tekniska frågor. Läs mer
  • 2020-01-13

Akalla Tandläkarpraktik skrev om Partner en del av Reco.se
    Jag abonnerade på reco, för några år sedan, det går bra, rapporterar alla bedömningar oavsett, bra service och bemötande Läs mer
  • 2020-01-12

Flyttfirma.nu skrev om Partner en del av Reco.se
    Tycker att Reco.se är den bästa omdömessjten i Sverige. Därför valde vi er. Läs mer
  • Badrumsverket

2020-01-07

Badrumsverket skrev om Partner en del av Reco.se
    Vi uppskattar är att reco.se jobbar hård med att kontrollera företagens omdömen så att det blir rättvist och ärligt för alla.
    Alla våra kunder får en direktlänk från reco för dela med sig om sin erfarenhet med oss efter att de loggat in med BankID. Läs mer
  • 2020-01-03

Per R skrev om Partner en del av Reco.se
    Väl mottagen,så här långt.
    Vi får hoppas att det betalar sig Läs mer
  • 2020-01-01

Nenad J skrev om Partner en del av Reco.se
    Hjälpsam och trevlig personal! Rekomenderas! Läs mer
  • 2019-12-31

Serif S skrev om Partner en del av Reco.se
    Har haft en företagsprofil här på Reco och det har gynnat oss extremt mycket. Kunder kan gå in och läsa vad tidigare kunder har haft för upplevelse med oss som företag. Kunder har även bett mig ta kontakt med tidigare kunder angående bilder på renoveringsprojektet, vilket inte har varit några problem. Detta tycker jag är toppen då kunderna får en bra uppfattning om hur vi jobbar och hur slutresultatet blir. Att kunna hänvisa till Reco har varit till stor hjälp. Läs mer
  • 2019-12-27

Johan S skrev om Partner en del av Reco.se
    En mycket bra tjänst med kvalitativa recensioner. Upplevt mina förväntningar.
    Kan rekommendera vidare. Läs mer
  • 2019-12-27

Jens E skrev om Reco.se
    Lite dyr tjänst, annars allt bra Läs mer
  • 2019-12-21

Ericka P skrev om Partner en del av Reco.se
    Vi är en liten enskild firma inom branschen måleri, konkurrensen är stark och växer. Vi har köpt Reco.se tjänster som företag.
    Det som får en kund idag att avgöra vem de väljer är inte endast pengar, det är servicen, kvalitén på arbeten man utför och worth of mouth = rykte och rekommendationer.
    Tack vore Reco.se får våra kunder vara en del av detta, samt tar del av det på ett proffsigt sätt.
    Kundernas omdömen ris eller ros hjälper oss att utveckla vidare och att säkerställa att vi är alltid på rätt väg.

Tack Reco för ett God Samarbete
    Vänligen
    Jakir Allt inom måleri Läs mer

HANS I skrev om Reco.se
    Det är bra att det finns såna här möjligheter att berätta vad man känner och tycker, därför att många gånger är det inte framkomligt att vända sig till tex ARN eftersom det kan vara svårt eller omöjligt att påvisa en ekonomisk skada som dessutom måste vara minst en tusenlapp.
    Jag hade problem med bank-id på tjänsten som jag fick verkligen gehör för och toppenhjälp att få ordning på det.
    Möjligen behövs en lite bättre söktjänst, jag märkte det när jag sökte på "Comhem" -det blev ingen träff. Man måste stava "Com Hem" med mellanrum. sådana problem fixar en bättre sökfunktion. Läs mer

Robert A skrev om Partner en del av Reco.se
    Är jättenöjd med reco och deras tjänster, trodde inte att det skulle vara så bra som det har varit.

Ser fram emot ett toppen 2020. Läs mer
    2020-01-22 Linnea I svarar Robert A
    Hej Robert,

Vad roligt att läsa att du är nöjd med vårt samarbete och att vi överträffat din förväntan.

Vi ser också fram emot 2020 :)

Marina S skrev om Partner en del av Reco.se
    Jag är väldigt nöjd med er tjänst.
    Kan ibland känna att jag fått dåligt betyg när det gäller tandhygienisten som arbetar hos mig och inte har med mig att göra och det går inte att radera. Läs mer
  • 2019-12-19

Oskar J skrev om Användare en del av Reco.se
    Bra bolag men sluta be om omdömen över sms. Läs mer
    2019-12-19 Linnea I svarar Oskar J
    Hej Oskar,

Ditt omdöme har flyttats till vår profil då du betygsätter vår tjänst snarare än företaget som bett om omdömet.
    Vi beklagar om vår omdömesförfrågan stört dig, vår intention är aldrig att upplevas som påträngande.
    Det går alltid ut en omdömesförfrågan och en påminnelse på detta sedan blir man inte kontaktad igen.

Passar på att önska dig en riktigt God Jul // Linnea
  • Nettoflytt A

2019-12-18

Nettoflytt A skrev om Partner en del av Reco.se
    Seriöst och bra. Det ger en bra effekt och resultatet är bara bra. Läs mer
    Bambi S, Linnea I gillar detta

Västmannagatan 43, 113 25 Stockholm