Alla kategorier Hosting Reco.se

Reco.se

Reco.se startade 2007 med visionen att digitalisera ”word-of-mouth” eller ”mun-till-mun-metoden” i en komplett, enkel och trovärdig sajt. Vårt koncept bygger på att inspirera och underlätta för människor att välja vilket företag de ska anlita, detta genom att hjälpa företagen att samla in digitala rekommendationer från deras faktiska kunder. På reco.se kan du be om offerter från pålitliga företag, läsa rekommendationer eller skriva egna omdömen.
Idag finns våra kontor i Stockholm och Göteborg och vi ser till att i stadig takt skaffa samarbetspartners även i andra delar av vårt avlånga land. Tillsammans skapar vi en helhetslösning för företag och privatpersoner.
3.9/5
4.7/5
3.3/5

Läs vad 230 kunder tycker om Reco.se

• 2019-08-09

Mikael B skrev om Reco.se
    Toppenbra med Reco.se, där man enkelt kan söka på företag och enkelt få offerter. Läs mer
    jakob r, Isabell H gillar detta
  • Urim K

2019-04-30

Urim K skrev om Partner en del av Reco.se
    Reco.se är bäst, de är lätta att få kontakt, hjälp.
    Rekommenderar! Läs mer
    2019-06-03 Linnea I svarar Urim K
    Hej Urim!

Tack för ditt fina omdöme, vi tycker om att jobba med er på klartrent.
    BJÖRN V gillar detta
  • 2019-02-13

Anton J skrev om Reco.se
    TL;DR Använd Google för att kolla omdömen istället.

Jag har precis mejlat en del med er kundsupport ang. att jag nyligen gett ett företag en mycket dålig recension.

I korthet så använder sig detta företag av unga dörrförsäljare som tvingas ta sig in i portuppgångar där det inte har tillträde (De ringer hela huset via port-telefonen och säger att de ska "fixa elen" för att bli insläppta eller smiter in bakom någon ovetande).
    Det är inte i min mening inte de unga försäljarnas fel, utan företaget som bestämt att det ska jobba med försäljning på det här sättet.

Nu tillbaka till min kritik till er.

Jag blir via mejl kontaktad av en supportmedarbetare som vill att jag ska bekräfta min kundrelation till företaget i fråga. Kanske inte det lättade i detta fallet eftersom jag inte vill ha något med dem att göra till att börja med, men jag har vid tillfället ändå krävt att få fota av försäljarens legitimation som jag nu tvingas skicka till supportmedarbetaren som bevis för min "kundrelation" till företaget.

Jag har hela tiden trott att Reco var till för kunderna men med sättet som detta har hanterats på måste jag ändå ifrågasätta er som helhet. Vem är det ni vill hjälpa i det här fallet, kunderna eller företaget?

Jag inser emellertid att jag varit naiv, hur ska ni kunna driva en hemsida utan att ta betalt för det. Nu vet jag i vart fall att ni inte står på kundens sida utan agerar som vilket annonsbolag som helst. Tråkigt men inte oväntat.

Det är i alla fall toppen att ni finns på Reco, synd att ett omdöme här inte betyder något..

Ser fram emot att behöva bekräfta min kundrelation till er.

*** UPPDATERING ***

Recensionen är nu borttagen med anledningen:

"""
    Vi på reco.se tar aldrig bort ett omdöme skrivet av en kund till ett företag. Vår definition av en kund är följande: Att vid något tillfälle genomföra ett köp eller att försöka köpa en tjänst eller en produkt från ett företag definierar vi som kund. Läs gärna mer om detta i våra användarvillkor. Kan en kundrelation inte styrkas tas omdömet bort och detta är något vi inte tummar på. På samma sätt tar vi aldrig bort ett omdöme när en kundrelation kan uppvisas.
    """

Vet inte vad jag ska säga mer än att det är bättre att kolla omdömen via Google istället. Reco kommer jag aldrig mer lita på. Läs mer
    2019-02-18 Elin S svarar Anton J
    Hej Anton!

Tack för den tid du lagt på återkoppling och mejlkontakt med oss!

Reco.se finns till för att du, och alla andra användare på Reco.se ska kunna läsa trovärdiga omdömen från tidigare kunder innan man väljer att anlita ett företag. Anledningen till att vi bad dig skicka in ett underlag är för att vi ska kunna verifiera att du faktiskt varit kund till företaget du skrev ett omdöme om. Eftersom du inte skickat in något underlag som styrker en kundrelation till bolaget har vi tagit bort omdömet.

Vi är tacksamma för den tid du lagt ner och hoppas att du trots allt kan förstå vårt beslut.

Väl mött!
  • Marika A

2019-01-09

Marika A skrev om Reco.se
    Reco funkar bra. Kunder tittar och läser recensioner. Många av kunderna svarar också. Läs mer
    2019-01-23 Isabell H svarar Marika A
    Hej Marika,

Kul att läsa att du är nöjd med samarbetet och tack för fortsatt förtroende.

Med vänlig hälsning,
    Isabell
    Isabell H, Linnea I gillar detta
  • 2018-12-18

Per A skrev om Reco.se
    Reco låter inte de betygsatta svara
    Obehagligt och ojuste Läs mer
    2019-02-18 Linnea I svarar Per A
    Alla Sveriges företag finns listade hos oss och kan ta emot omdömen från sina kunder.
    Vi ger alla chansen att svara på de omdömen som kommer in. Du är välkommen att ta en titt på något av alla våra företag här så ser du snart att det finns flera hundratals svar från många olika företag.

Representerar du ett företag som fått in omdömen på vår sida och önskar svara på dessa men saknar ett konto för att göra så? Kontakta gärna oss på kundtjanst@reco.se så ser vi till att hjälpa dig!
  • 2018-11-28

Claudia F skrev om Partner en del av Reco.se
    Super trevligt och väldigt givande möte med Hüseyin.
    Förklarade allt genomförligt och idag blev ett kontrakt skrivet på en gång.

Tusen tack Läs mer
    Axel T, BJÖRN V, Isabell H, Martin N gillar detta
  • 2018-11-09

David B skrev om Partner en del av Reco.se
    En bra samarbetspartner! En bra möjlighet att kunna visa nya kunder tidigare referenser! Läs mer
    BJÖRN V, Martin N gillar detta
  • Ola L

2018-10-26

Ola L skrev om Reco.se
    Tyvärr ett bluff företag som om man inte går med på och köpa något och vill man inte vara med så skriver dom falska inlägg på ert företag. VARNING VARNING. Det värsta är att man googlar på sitt eget företag så ser man kränkande/positiva kommentarer som man vet är falska men men nu måste detta få ett slut. Nu kraftsamlar vi och en gång för alla får slut på kränkandet av företagare där såna här företag tjänar stora pengar. Nu kör vi stenhårt👍👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻 Läs mer
  • 2018-09-29

Richard A skrev om Partner en del av Reco.se
    Duktiga, kunniga och uppmärksamma!
    Jag rekommenderar Reco.se
    Tack Robin! Läs mer
    BJÖRN V, Isabell H, Dino V gillar detta
  • 2018-09-27

Eivor L skrev om Partner en del av Reco.se
    Använder reco. Har nyligen börjat så har inget på påtala än egentligen Läs mer
  • 2018-09-27

Bert R skrev om Reco.se
    Väl genomtänkt idé. Proffsigt presenterat. Läs mer
    2019-06-03 Linnea I svarar Bert R
    Hej Bert,

Kul att du gillar våra tjänster och fick en bra presentation :)
  • 2018-09-24

Palma Bygg skrev om Partner en del av Reco.se
    Bra kommunikation, trevliga
    Lätta att göra med. Pålitliga
    Rekommenderar Läs mer
    BJÖRN V, Isabell H, Belma T gillar detta
  • 2018-09-19

Strand Salongen skrev om Partner en del av Reco.se
    Tacka för trevlga år, som blir fler. Läs mer
    BJÖRN V gillar detta
  • Elin N

2018-09-14

Elin N skrev om Reco.se
    Oengagerade säljare när man väl är kund, men när man inte är kund är säljarna väldigt angelägna vår tid. Vårt första uppföljningsmöte vi bokat efter att vi blev kunder dök inte ens säljaren upp på, så viktiga kunder var vi.. Läs mer
  • Stefan O

2018-09-13

Stefan O skrev om Reco.se
    Badpaket.
    Väldigt kunnig och bra på att förklara.
    Stora förväntningar som företaget verkligen levde upp till.
    Upplevelsen är väldigt positiv och vi är förväntnings fulla på det som kommer här näst. Läs mer
    Tobias J, Martin N gillar detta
  • Andreas S

2018-09-10

Andreas S skrev om Partner en del av Reco.se
    Ett bra sätt att visa nya kunder vad våra kunder tycker om våra tjänster. Reco är alltid enkla att ha att göra med. Läs mer
    BJÖRN V, Tobias J gillar detta
  • 2018-09-03

Verifierad kundrelation
    Mattias L skrev om Partner en del av Reco.se
    Reco.se är den enda tjänst vi använder och behöver använda.

Det kommer dagligen jobbförfrågningar den vägen och de är enkla att svara på.
    Det skönast är att, de kunder som frågar om jobb via Reco.se är ute efter i första hand bra service. Tillskillnad mot många andra offert-tjänster. Läs mer
    BJÖRN V, Linnea I, Ola L gillar detta
  • Min bil

2018-08-30

Min bil skrev om Partner en del av Reco.se
    Har samarbetat med Reco.se i många år nu och har bara bra att säga. De erbjuder bra tjänster, bra kommunikation och är väldigt lyhörda för kundens önskemål.
    Vi tror att verkliga rekommendationer gynnar vårt företag och dess lönsamhet mer än vad någon marknadsföring någonsin kan göra!
    Vi ger våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    BJÖRN V, Tobias J, Linnea I gillar detta
  • 2018-07-31

Monika B skrev om Användare en del av Reco.se
    Hur fan kan ni skicka sms 03.25 en tisdagmorgon??? Läs mer
    2018-07-31 Elin S svarar Monika B
    Hej Monika,

Vi ber verkligen om ursäkt över att du fått ett utskick vid den tiden på dygnet, något som sjävklart inte var tanken. Vanligtvis skickas inte förfrågningarna vid den tidpunkten och vi ser nu över vad det kan ha berott på.

Med vänlig hälsning,
    Elin
  • 2018-07-31

Gustaf B skrev om Användare en del av Reco.se
    Nu kan inte skicka sådana här sms 4.30 på natten!!! Läs mer
  • 2018-06-19

Ludwig S skrev om Reco.se
    Jag blev lovad hjälp av er säljare på reco att rekommendationer skulle hjälpa mitt företag att växa. Jag har inte ännu efter tre månader hört av honom eller något företag. Jag har fått fem rekommendationer som skulle hjälpa mig och var tillräckligt enligt honom men de ger absolut inget resultat. Varning! Läs mer
  • Torbjörn H

2018-06-13

Torbjörn H skrev om Partner en del av Reco.se
    Mitt företag i Göteborg har använt Reco nu i över tre år och vi är väldigt nöjda med både samarbetet och tjänsten. Konverteringsgraden för kontakt från kund via hemsidan har ökat vilket vi värderar stort. Likaså bidrar Reco till att bredda och förbättra vår närvaro på nätet. Samt att sökmotoroptimeringen får en skjuts i rätt riktning. Gott bemötande från Reco's Göteborgskontor där den härliga drivande energin smittar av sig. Vi ser fram emot ett långt samarbete och det skall bli kul att få se hur tjänsten utvecklas framöver.

Vänligen
    Torbjörn Hillberg
    www.west-tech.se Läs mer
    Tobias J, Dino V, Linnea I gillar detta
  • 2018-05-17

sergen t skrev om Partner en del av Reco.se
    Grymt bemötande & kunnig personal !
    Tack för ett trevligt möte..
    jag ser fram emot ett samarbete med er! Läs mer
    Husse S, Dino V gillar detta
  • 2018-05-17

Bo P skrev om Användare en del av Reco.se
    Fantastiskt snabbt, tydligt och föredömlig handläggning av Linnea Nilsson. OBS detta är ett företag att rekommendera. Jag blev förbluffad över vänligheten/snabbheten och handläggningen

Med vänlig hälsning
    Bo Pettersson Läs mer
    BJÖRN V, Dino V, Husse S gillar detta
  • 2018-05-14

Dynamic Partners skrev om Partner en del av Reco.se
    Fantastiskt initiativ, barn behöver all hjälp de kan få. Läs mer
  • Camilla W

2018-05-09

Camilla W skrev om Partner en del av Reco.se
    Har anlitat Reco i ett år och hade förväntningar. Dessa förväntningar har uppfyllts med råge. Visst måste du själv jobba med kunderna och fråga om de kan tänka sig att skriva några vitsord, men det är värt besväret.
    Jag upplever att bokningsbenägenheten har ökat och när jag frågar mina nya kunder om de har läst vitsorden på hemsidan så svarar alla:
    -JA, jag har läst de flesta och det gjorde mig trygg att boka en tid.

Kan varmt rekommendera Reco till företagare, du får valuta för pengarna! Läs mer
    Husse S, Linnea I gillar detta
  • damian t

2018-04-29

damian t skrev om Användare en del av Reco.se
    Professionell och seriös företag!
    Mvh Damian Läs mer
    2018-07-31 Elin S svarar damian t
    Hej Damian,

Tack så mycket vad roligt att höra!
    BJÖRN V, Husse S gillar detta
  • 2018-04-26

jovanka J skrev om Partner en del av Reco.se
    Riktigt professionellt och hjälpsamt. Läs mer
    Husse S, Linnea I gillar detta
  • Papis F

2018-04-25

Papis F skrev om Partner en del av Reco.se
    Väldigt trevligt bemötande jag kommer kunna rekommendera mina arbetskollegor andra VVS företag och inom Bygg Läs mer
    Husse S, Linnea I, Philip R gillar detta
  • Salwan B

2018-04-25

Salwan B skrev om Reco.se
    Väldigt bra bemötande samt bra service Läs mer
  • Tbx Stockholm

2018-04-15

Tbx Stockholm skrev om Reco.se
    Trevlig snubbe den där Emil, välkammad också. Läs mer
  • 2018-04-03

Mia M skrev om Reco.se
    Pajas företag som endast är ute efter att man skriver skitomdömen. Skriver man något bra ska man springa deras ärenden och gräva i bokföringen efter verifikationer. Oseriöst. Läs mer

Fredrik A skrev om Reco.se
    Jag har kollat igenom omdömen och undrar en sak. När ska ni svara på Martin L:s frågor? Han skrev första reccensionen den 18:e oktober 2017.

Det känns oseriöst att påstå saker sedan inte stå för det ni påstår.
    /Fredrik Läs mer
    2018-03-29 Linnea I svarar Fredrik A
    Hej Fredrik,

Tack för ditt omdöme, vi hade missat svara honom vilket inte är okej.

Vi har nu skrivit ett svar till honom.

Glad påsk!

Mikael B skrev om Partner en del av Reco.se
    Tycker det är en utmärkt tjänst som förhoppningsvis ska generera mer nöjda kunder åt oss! Läs mer
    Linnea I, Husse S, Tobias L gillar detta

Marcus R skrev om Reco.se
    Go kontakt och uppriktig säljare. Något jag värdesätter Läs mer
  • Mark T

2018-03-27

Mark T skrev om Reco.se
    Bemötandet från Reco's support och speciellt handläggaren Isabell var en väldig fin upplevelse.
    Snabb hjälp i de ärenden jag hittills har haft
    Bra att kunna marknadsföra sitt företag med de kundrekommendationer företaget får på Reco
    Rekommenderar Reco för de företag som vill öka sin kundkrets
    TACK Läs mer

Tobias J, Linnea I gillar detta
  • Antonio M

2018-02-27

Antonio M skrev om Partner en del av Reco.se
    Bra och engagerade i sitt sätt att arbeta. Läs mer
    Tobias J, Linnea I gillar detta
  • 2018-02-10

Sundbybergs Trafikskola skrev om Partner en del av Reco.se
    Trevligt bemötande , personal
    Angagerade Läs mer
    Ola L, Tobias J gillar detta
  • 2018-02-10

Mikaela T skrev om Partner en del av Reco.se
    Proffsigt och trevliga, vi har fått många kunder pga recos sida. Läs mer
  • Gigamex

2018-02-02

Gigamex skrev om Reco.se
    Grymt bra!

Stort tack till Belma som alltid finns till hands och hjälper till när det behövs.

Vi på Gigamex är väldigt nöjda med Reco! :) Läs mer
  • 2018-02-02

Ozan Ö skrev om Partner en del av Reco.se
    Riktigt nöjd med tjänsten. Riktiga rekommendationer. Tack Belma!!! Läs mer
  • Åsa T

2018-01-31

Åsa T skrev om Partner en del av Reco.se
    Tycker det funkat bra och att vi fått bra hjälp och feedback Läs mer
  • 2018-01-31

veronica t skrev om Partner en del av Reco.se
    Bra tjänst och trevlig säljare! Detta är ett mkt bra sätt att synas. Rekommenderas! Läs mer
    Tobias J gillar detta
  • 2018-01-30

Rafi M skrev om Partner en del av Reco.se
    Kanon bra uppskattad. Bra bemötande Läs mer
    Tobias J, Dino V, Anton J, Belma T gillar detta
  • 2018-01-29

Karin L skrev om Partner en del av Reco.se
    Vi är väldigt nöjda med Recos tjänst. Vi tycker det är ett bra sätt att få veta om våra kunder är nöjda med vår tjänst och vår service, eller om det finns något vi behöver jobba på för att bli bättre. Bemötandet från Recos personal har varit bra, de är både trevliga, hjälpsamma och snabba. Läs mer
    Anton J, Herman B, Belma T, Tobias J gillar detta
  • Bilselect i Kungälv

2018-01-26

Bilselect i Kungälv skrev om Partner en del av Reco.se
    Reco är den bästa marknadsföring vårat förag har satsat på. Läs mer
    Anton J, Tobias J gillar detta
  • Gerborn Trädservice

2018-01-26

Gerborn Trädservice skrev om Partner en del av Reco.se
    Tycker att samarbetet med Reco.se funkar jätte bra. Lätta att ha och gör med. Läs mer
    Anton J, Tobias J gillar detta
  • 2018-01-25

Maja Linnea Viktoria W skrev om Partner en del av Reco.se
    Jag är jätte nöjd med tjänsten från reco! Det hjälper mig ge mina kunder en trygghetskänsla ! Läs mer
    Herman B, Anton J gillar detta

Västmannagatan 43, 113 25 Stockholm