Reco.se

Reco.se

Reco.se startade 2007 med visionen att digitalisera ”word-of-mouth” eller ”mun-till-mun-metoden” i en komplett, enkel och trovärdig sajt. Vårt koncept bygger på att inspirera och underlätta för människor att välja vilket företag de ska anlita, detta genom att hjälpa företagen att samla in uppriktiga kundomdömen från deras faktiska kunder.

På reco.se kan du be om offerter från pålitliga företag, läsa kundomdömen eller skriva egna omdömen.
Idag finns våra kontor i Stockholm och Varberg och vi ser till att i stadig takt skaffa samarbetspartners även i andra delar av vårt avlånga land. Tillsammans skapar vi en helhetslösning för företag och privatpersoner.

Vi lever som vi lär - Tillfrågar 100% av våra kunder via en integration till vårt affärssystem!!

Läs vad 641 kunder tycker om Reco.se 2

2021-05-16
    Seriöst företag som är lätta att jobba med. Man får precis det man betalar för: uppriktiga kundomdömmen som är lätta att fronta på ett snyggt sätt. Stort plus för bra kundservice. Rekommenderas.
    2021-05-12
    Rekommenderar Reco som ett bra sätt att samla in dina omdömen på, enkelt att använda och lätt att ha med att göra.
  • Flyttfabriken
    2021-05-11
    En trovärdig plattform för kundens upplevelse
    Tack så mycket Flyttfabriken för omdömet. Tänk att det snart gått åtta år sedan vi inledde partnerskap, tack för förtroendet Önskar en härlig dag! Bambi Reco.se
  • 2021-05-11
    Mycket trevliga säljare som uppskattar oss som kund. Det är värt en hel del det också. Förutom alla fina kundomdömen som vi får möjlighet att samla in.
    Tusen tack för de fina orden. Önskar en jättefin dag! Bambi Reco.se
  • 2021-05-11
    Bra kundservice vid uppstart och uppföljning under åren. Lyhörda för åtgärder. Pedagogiska och alltid vänliga vid bemötande.
    Bokningssidan för företaget. Mitt kundunderlag har absolut höjts under de 7 åren jag har varit kund 👍
    Vi blir väldigt glada av att höra hur du uppfattar oss. Kul att det kommit in nya kunder tack vare era fina omdömen. Stort tack för det mångåriga förtroendet. Önskar en jättefin dag! Bambi Reco.se
    2021-05-10
    har varit kund länge hos er!! bra personal
    BAMBI ÄR GRYM
    Å tusen tack det värmer att höra. Tack för att vi får jobba med båda era verksamheter. Så fint att se hur partnerskapet har utvecklats genom åren. Ha en jättefin dag! Bambi Reco.se
    2021-05-10
    Som företagare på Agilokliniken tycker jag att recos tjänst är bra, så våra kunder får möjlighet att bedöma oss. Samt att potentiella kunder har möjlighet att få en uppfattning från tidigare kunder. ger trygghet!
    Tusen tack för omdömet Agilokliniken. Tack för förtroendet i alla dessa år. Ha en jättefin dag! Bambi Reco.se
  • 2021-05-10
    Använder mig av Reco i min verksamhet, mycket nöjd med responsen och Reco är helt reko att ha och göra med!
    Kul att höra att vi är reko ;-) Tack för det fina betyget. Önskar en härlig dag! Bambi Reco.se
  • Solid El AB
    2021-05-10
    Pålitlig tjänst och enkel att använda.
    Stort tack för ditt omdöme Rafal, så roligt att läsa att ni är nöjda med samarbetet. Ha en fin dag // Linnea Reco.se
  • Tvedbergs Lås
    2021-05-10
    En bra tjänst som ger min hemsida liv och rörelse
    Tack så mycket Tvedbergs Lås! Ni använder Reco exemplariskt på hemsidan. Önskar en fin dag / Bambi Reco.se
  • Entreprenadhuset
    2021-05-10
    Har varit kund hos Reco.se flera år. Vi vill ha en seriös sajt där våra kunder kan skriva omdömen och ge oss både ris och ros på hur de upplever oss som hantverkare. Tycker att Reco.se har levererat över våra förväntningar och kommer att använda oss av Reco.se i framtiden.
    Wow, tusen tack för ditt jättefina omdöme Camilla! Vi är så glada över vårt fina partnerskap och ser fram emot att få fortsätta jobba med er. Ha en fin dag // Linnea Reco.se
  • Henrik N
    2021-05-10
    Enkelt och smidigt. Har varit enbart positivt att ha med företaget att göra sedan vi startade med att köpa tjänsten.
    Vad fint att höra Henrik, tusen tack för förtroendet. Ha en jättefin dag! Bambi Reco.se
  • 2021-05-10
    Vi använder Reco för att samla in kundsynpunkter.
    Vi har blivit bra bemötta vid kontakt med Reco.
    Vi har tidigare genomfört egna kundundersökningar, något som våra uppdragsgivare kräver. Detta har varit kostsamt och tidskrävande. Nu kan vi släppa det.
    Kul att höra att de funkar så smidigt att samla feedback från era kunder. Tack för det fina omdömet. Önskar en fin dag // Bambi Reco.se
    2021-05-09
    Super bra tjänst för oss företagare att samma in rekommendationer

+++++
    Tack så mycket Myskje Måleri för det fina omdömet! Önskar en trevlig dag! Bambi Reco.se
    2021-05-09
    Bästa valet utan tvekan!
    Jätte lönsamt att vara med Reco! Rekommenderar alla företag!!
    Kul att höra att ni gör en bra investering med vår tjänst! Tack för rekommendationen. Ha en jättefin dag! Bambi Reco.se
  • Morris interiör
    2021-05-08
    Har använt Reco för mitt företag Morris interiör i över 2 år och är supernöjd! Att hänvisa mina kunder till Reco för att de ska se vad tidigare kunder haft för upplevelse är enkelt och skapar trovärdighet!
    Rekommenderas varmt!
    Tusen tack Morris Interiör för att vi fått förtroendet, vi blir glada att höra att ni är nöjda! Önskar en jättefin dag! Bambi Reco.se
  • 2021-05-07
    Mitt företag köper tjänsten från er Reco gällande att få omdöme från våra kunder. Tjänsten fungerar utmärkt, men jag skulle gärna vilja kunna välja att våra kunde fick en förfrågan lite oftare än en gång i månaden. Då vi har märkt att de inte svarar så frekvent.
    Skulle även kunna vilja själv kunna skicka ut förfrågan om omdöme strax efter deras behandling.

Vi har nämligen Bokadirekt som kalender och där är de snabba med att skicka ut förfrågan nästan direkt efter att behandlingen är klar. Detta innebär för oss att kunden gärna inte vill lämna ett omdöme igen på Reco. Vilket vi värdesätter mer än Bokadirekt.
    Tusen tack för det fina omdömet och så härligt att höra att ni värdesätter vår plattform så högt. Vi håller nu på att lansera en funktion där ni kommer att kunna be era kunder om ett omdöme en gång per år. (I dagsläget får man som kund lämna ett omdöme totalt) Detta innebär att ni kommer kunna be era återkommande kunder om omdöme igen. Vi hoppas att detta kan leda till en högre svarsfrekvens för er. Om ni vill kan ni skicka ut förfrågan till era kunder direkt efter behandlingen via ert företagskonto, prova gärna detta för att få upp svarsfrekvensen. Ha en jättefin dag! Bambi Reco.se
    Hej,

Reco är bra och ni är hjälpfulla också när man behöver hjälp. Däremot så kan det förbättras gällande förfrågan om tidsramen man har att klicka på den.

Mvh,
    Karavan Point Nordic AB
    Tack så mycket för att ni uppskattar vår service. Tack för feedback gällande våra förfrågningar. I dagslägget är först till kvarn principen som gäller för branschförfrågningar. Vi håller i dagsläget på att se över detta flöde eftersom de går åt mycket snabbt. Vad gäller single-förfrågningar så har vi en tidsbegränsing för att kunden inte ska behöva vänta för länge på hjälp, vi ser även över detta flöde. Önskar en jättefin dag! Bambi Reco.se
    2021-05-07
    Mycket bra tjänst för oss i en bransch där uppriktiga kundomdömen är av hög vikt!
    Tack så mycket Autoparken. Fint att vi tillsammans kan förbättra trovärdigheten i er bransch. Önskar en strålande dag! Bambi Reco.se
  • 2021-05-07
    Hejsan, jag vill inte låta eller verka otrevlig på något vis. Jag har tidigare redan gett mitt omdöme på vad jag tycker om RECO.SE
    Har sjukt mycket jobb och hinner /orkar tyvärr inte svara på alla undersökningar som skickas ut😔
    Jag hoppas verkligen att ni har överseende med det
    Tack för att tog tid tid att betygsätta oss trots fullt ös Michael. Heja heja och lycka till med allt jobb! Bambi Reco.se
  • Apostol B
    2021-05-07
    Reco hjälpte oss att utveckla.
    Stort tack
    Tack så mycket för detta omdömet Apostol! Ha en jättefin dag! Bambi Reco.se
  • Klart Rent Malmö AB
    2021-05-07
    Perfekt! Svarar snabbt på frågor, hjälpsamma och super trevliga. Vi är kund hos de i mer än 12 år.
    Rekommenderar!
    Urim, så fint att se hur partnerskapet har utvecklats i alla dessa år. Du var en av våra första partners i Malmö när vi lanserade Reco i staden. Stort tack för förtroendet. Ha det bäst! Bambi Reco.se
  • 2021-05-07
    Vi tycker att Reco står för genuina omdömen vilket är en grund för våra affärer.
    Tack för fina ord, mycket uppskattad feedback. Önskar en strålande dag! Bambi Reco.se
    2021-05-07
    Vi är supernöjda med Recos tjänst, den gör att vi når ut till Kunderna och kan visa upp att vi har nöjda kunder.
    Yey kul att höra Johannes, tack för det fina omdömet. Ha en härlig dag /Bambi Reco.se
    2021-05-07
    Har varit kund under ett antal år och reco-betygen har underlättat betydligt för våra kunder att välja oss.
    Det som ev skulle kunna förbättras är hur respektive kund upplever att de ska trycka på en länk för att ge betyg. Misstänker att flera inte vågar då de inte vet om det kan vara något spam eller liknade.
    Hej Olle, fint att höra att era omdömen hjälper er i försäljningen. Tack även för feedback kring användarupplevelsen för att lämna omdöme. Vi jobbar ständigt med att se över dessa flöden för att få högre svarsfrekvenser. Önskar en härlig dag! Bambi Reco.se
    2021-05-07
    har ännu inte hunnit bilda mig en uppfattning.
    /Leif
    Välkommen som partner Leif. Vi hoppas du ska vara nöjd med vår tjänst, vi ser fram emot ett långsiktigt samarbete. Ha en jättefin dag! Bambi Reco.se
  • 2021-05-07
    Nöjd kund hos Reco sedan två år!
    Jippi nöjda kunder är det bästa vi vet. Tack så mycket för detta Renton Vattenrening! Ha en jättefin dag! Bambi Reco.se
  • 2021-05-07
    Har varit perfekt för företaget samt att vi kan få omdömen om vår verksamhet.
    Kul att höra Körkortsspecialisterna, tackar så mycket för omdömet! Ha en härlig dag! Bambi Reco.se
    2021-05-07
    Vi på StädKonstnären är väldigt tacksamma för reco.se. Härligt att våra kunder kan dela med sig vad de tycker om vårt arbete!
    Tusen tack för omdömet StädKonstnären. Varmt välkommen som partner. Ha en jättefin dag! Bambi Reco.se
  • 2021-05-07
    Fungerar bra och folk verkar läsa resentionerna innan de bokar tid för behandling. Det är bara priset på tjänsten som jag kan tycka är i mesta laget.
    Hej Fredrik. Så kul att höra att ni får fler bokningar. Tack för omdömet. Ha en jättefin dag! Bambi Reco.se
    2021-05-07
    Samarbetsvilliga och en bra grundidé. Kan förbättras upplevelsen med konkret hjälp, tips och förslag. Överlag en bra upplevelse.
    Hejsan Martin. Tack för ditt omdöme, vi är glada över att du överlag är nöjd. Självklart ska du få ta del av alla tips och trix som vi har för att du ska få ut bästa nyttan i ert partnerskap med oss. Du kan ringa mig direkt på 070-547 58 11 så går vi igenom din Reco-sida samt de verktyg som finns. Ha en jättefin dag! Bambi Reco.se
  • Ebba  S
    2021-05-06
    Alltid snabb och trevlig service och Bambi är på min topplista när det kommer till leverantörer 😊
    Hej Ebba, Tusen tack för ditt omdöme, de är precis så vi vill uppfattas :) Även jag har Bambi på min topplista, hon är helt fantastisk! Önskar dig en fin helg! // Linnea Reco.se
  • Malmö Flyttjänst AB
    2021-05-06
    Reco har hjälpt oss som företag att visa riktiga omdömde på ett korrekt vis eftersom vårt affärssystem är kopplat till reco så får alla våra kunder en avisering.

Men när de själv skickar ut en uppmaning om att lämna detta omdöme med denna text blir det lite skevt.

Reco.se har valt ut dig som kund för att be om ett uppriktigt omdöme.
    Hej och stort tack för ett konkret och bra omdöme. Du gör oss uppmärksamma på en detalj i våra utskick som vi bör tänka till på. Jag vill klargöra att du INTE är utvald specifikt, vi tillfrågar per automatik alla våra partners i samband med att fakturan skickas via Fortnox (precis som det funkar för ert företag) Texten i formuläret syftar till att få till ett personligt tilltal för mottagaren och därmed en högre svarsfrekvens, men ditt påpekande gör att vi behöver titta på om vi skall omformulera den texten. Återigen tack för bra feedback. Trevlig helg /Team Reco Reco.se
  • 2021-05-06
    Hej!
    Recoger möjlighet att visa hur bra vårt företag fungerar och vår personal och kunder kan lita på oss. Därför rekommenderar jag starkt Reco.
    Rendropp, vilken fin rekommendation stort tack för detta. Önskar en jättefin kväll! Bambi Reco.se
    2021-05-06
    Har haft ett jätte bra samarbete med personalen på Reco, men har nu sålt mitt bolag och nya ägarna tar över.
    Men jag rekommenderar starkt reco som samarbetspartner ett bra sett att synas ut till potentiella kunder.
    Ni är ett seriöst företag, önskar er allt gott.
    Vänligen
    Solveig Warfvinge
    Tusen tack Solveig för ditt fina omdöme. Stort tack för alla dessa år tillsammans kanske möts vi på andra sätt i framtiden :-) Hurra och grattis till försäljningen. Ha en jättefin kväll! Bambi Reco.se
    2021-05-06
    Bra tjänst, bemötande och upplevelse!
    Tack C.E Tak och Fasad för ert omdöme. Ha en jättefin dag! Bambi Reco.se
    Professionella, trevliga kontaktpersoner
    Tusen tack för omdömet och att vi har fått ha er som partner i så många år. Vi ser fram emot många fler år tillsammans. Ha en jättefin dag! Bambi Reco.se
  • Kvalificerad Städ AB
    2021-05-06
    Bra verktyg för oss företagare som sköter oss.
    Tack för detta fina betyg. Fint att ni uppskattar vår tjänst. Ha en härlig dag! Bambi Reco.se
    2021-05-06
    En värdefull mätning av kundomdömmen. Samt en superbra och proffsig kontakt med Reco både av säljare men framförallt senare av kundservicen (Madeleine)
    Tack Västsvenskt Måleri för ert omdöme. Madelene är en riktig stjärna, kul att höra att ni är nöjda! Ha en jättefin kväll! Bambi Reco.se
    2021-05-06
    I think it is a great site for customer to learn about the company!
    Thanks a lot Granitop for your review. We are so happy to hear that you are satisfied . Wish you a great evening / Bambi Reco.se
  • Stonecom Sverige AB
    Hej,

Reco.se fungerar super bra för oss :)

Sonecom är ett registrerat varumärke och tillhör en stenfabrik som har 20 års erfarenhet av att arbeta med kunder i olika storlekar, allt från privatkunder till stora kryssningsfartyg. Vår specialitet är att sälja och installera bänkskivor i granit, marmor, kvarts och keramik. Vi är verksamma i stora delar av Europa, bland annat Skandinavien, Tyskland och Östeuropa.

Genom att välja Stonecom så blir du garanterad

Professionell återförsäljning och kundservice
    Precis mätning och installation
    Snabb leverans
    En smidig köpprocess

Mhv
    Kert Loide
    Fint att höra att allt funkar super Kert :-) Önskar en trevlig kväll! Bambi Reco.se
  • Gopak AB
    2021-05-06
    Tack Reco för att ni på ett professionellt sätt driver en site som realistiskt förmedlar upplevelser av olika företag och tjänster. Keep up the good work!
    Stort tack Jan för det fina omdömet! Vi jobbar stenhårt för att ytterligare förbättra vår tjänst och du och alla andra partners kan se fram emot fler spännande lanseringar under 2021:) Ha det fint så hörs vi! /Björn Reco.se
    2021-05-06
    Ett värdefullt verktyg för att samla alla typer av omdömen från sina kunder. Snabb och hjälpsam support.
    Tack Proloc för ert fina omdöme, härligt att höra att ni fått bra hjälp. Ha en jättefin dag! Bambi Reco.se
    2021-05-06
    En relevant och bra tjänst. Känns verkligen att man kan lita på omdömen som presenteras via Reco. Supertrevlig och engagerad personal som tar sig tid att ringa upp och föreslå förbättringar om man använder Reco i sin egen tjänst. Toppbetyg!
    Tusen tack Autopunkten för det fina omdömet. Yey för toppbetyg, vi blir glada. Önskar en trevlig kväll! Bambi Reco.se
  • 2021-05-04
    All kontakt med Reco.se har varit av mycket positiv. De är lyhörda, förstående och stöttande i sin uppgift att låta andra företag marknadsföra och utvärdera sin egen verksamhet via pålitliga kundomdömen.
    Kul att höra att ni uppskattar vår tjänst. Tack för de fina orden. Önskar en trevlig kväll! Bambi Reco.se
    2021-05-04
    BM Villatak har i snart hela sju år ingått samarbete med Reco, uppföljning och utveckling under året är något som de utför galant. Det enda som jag önskar skulle ha större exponering så det verkligen når ut till samtliga kunder på ett enkelt sätt är ”verifierad kund” då vi lägger ner sånt krut på att få våra kunder att skriva just via länken som gör att Reco kan verifiera kunden så vill vi att det framgår hur viktig den funktionen är.
    Detta är otroligt viktigt idag då omdömen annars holkas ur och tappar i tilltron, dock anser jag att de är lyhörda och ständigt arbetar med förbättring så därav en fyra men de utvecklar och följer som sagt upp bra så ett gott betyg får de verkligen av oss.
    BM VillaTak vi uppskattar verkligen att ni lyfter vår funktion verifierad kund. Detta är ett av våra viktigaste initiativ för att behålla och öka förtroendet för Reco som omdömesplattform. Vi hoppas att våra framtida initiativ gällande trovärdighet tillslut kommer att leda till en femma i betyg :-) Vi tackar för att vi har fått fortsatt förtroende från er i alla dessa år och hoppas på många fler år tillsammans. Önskar en jättefin kväll! Bambi Reco.se
    2021-05-02
    Har nu arbetat med Reco i 7 år och verkligen nöjd.
    Viktigt att finnas med så kunder kan bilda sig en uppfattning om vårt företag.

Reco svarar snabbt, alltid hjälpsamma och kommer varje år med nya idéer hur vi kan jobba bättre med våra recos utifrån framtagen statistik osv

Så rekommenderar varmt detta företag.
    Så kul att se hur partnerskapet har utvecklats under dessa år och hur ni använder era kunders omdömen i verksamheten på bästa sätt. Tack för att ni har varit en trogen partner så länge. Önskar en jättefin kväll! Bambi Reco.se
  • OVK-center
    2021-04-30
    Trevliga och proffsiga att arbeta med!
    Yey, så kul att höra OVK-center! Önskar en trevlig kväll / Bambi Reco.se
  • 2021-04-30
    Väldigt måna kunder har läst våra rekommendationer och omdömen på reco.

Vi vinner fler uppdrag genom att ha många fina omdömen och det är ju minst sagt en bra sak.
    Kanon att ni vinner fler jobb tack vare era omdömen. Tack för det fina omdömet! Ha en trevlig kväll! Bambi Reco.se
  • 2021-04-29
    Reco har hjälpt oss under 7 års tid med hantering av våra kundomdömen. Vi är mycket nöjda med Reco. Deras tjänster är den tveklöst bästa marknadsföringskanalen och den mest lönsamma marknadsaktiviteten.för vårt företag
    Förutom att säkerställa reliabilitet i våra omdömen erhåller vi även mängder av offertförfrågan från potentiella kunder. Och allt ingår i vårt abonnemang.
    Vi rekommenderar alla serviceorienterade företag att ansluta sig.
    Väldigt kul att ta del av ditt omdöme, ni gör uppenbarligen ett väldigt bra jobb med era kunder och jobbar helt rätt med vår tjänst....det leder i stort sett alltid till väldigt bra effekt:) Ser fram emot många bra år tillsammans! Mvh /Björn Reco.se