Reco.se

Reco.se startade 2007 med visionen att digitalisera ”word-of-mouth” eller ”mun-till-mun-metoden” i en komplett, enkel och trovärdig sajt. Vårt koncept bygger på att inspirera och underlätta för människor att välja vilket företag de ska anlita, detta genom att hjälpa företagen att samla in uppriktiga kundomdömen från deras faktiska kunder.

På reco.se kan du be om offerter från pålitliga företag, läsa kundomdömen eller skriva egna omdömen.
Idag finns våra kontor i Stockholm och Varberg och vi ser till att i stadig takt skaffa samarbetspartners även i andra delar av vårt avlånga land. Tillsammans skapar vi en helhetslösning för företag och privatpersoner.

Vi lever som vi lär - Tillfrågar 100% av våra kunder via en integration till vårt affärssystem!!

Läs vad 734 kunder tycker om Reco.se 2

• 2022-01-21 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med tjänsten!
    Mina kunder kan på ett smidigt sätt lämna omdöme så att de dessutom syns på ett seriöst ställe!
  • lotuseco.se
    2022-01-20 Verifierad kund
    Superbra sätt att få feedback från våra kunder och att använda som rekommendationer i vår webbutik.
    Prisvärt alternativ till t ex Trustpilot.
    Kompetent personal som ger bra och snabba svar på frågor.

Vi hoppas bara ni vill byta ut Barncancerfonden mot t ex Naturskyddsföreningen. Bättre att satsa på förebyggande arbete som hjälper alla än att skänka mer pengar till läkemedelsindustrin.
  • Totaltvätt AB
    2022-01-11 Verifierad kund
    Jobbat med Reco i drygt 6 månader mycket nöjd med resultatet 👍👍👍
    2022-01-08 Verifierad kund
    Ett samarbete som slagit väl ut och där reco.se verkligen levt upp till våra förväntningar när det gäller att leverera kundnöjdhets undersökningar :)
    Tack snälla för ert omdöme, så härligt att läsa att samarbetet lever upp till era förväntningar.
    Allt gott // Linnea
  • Autovendo
    2022-01-07 Verifierad kund
    Bra Pitch med inbjudan till videomöte och bra uppföljning. Bra med testperiod. Funkar för oss lågsäsong. Rörigt med digitala signeringar. Väldigt trevliga och duktiga kontaktpersoner
  • Josefine S
    2022-01-05 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb service när man behöver hjälp :)
    Tusen tack för ditt omdöme Josefine, de är så roligt att få jobba med er :)
    Ha de bäst så hörs och ses vi snart // Linnea
  • Sundelins Fotvård
    Kunniga, proffsiga, hjälpsamma!
    Stort tack för ditt fina omdöme:)
    God fortsättning
  • Elisabeth E
    Mycket nöjd.
    Kunderna kan lämna och läsa omdömen.
    Hjälper mig mycket i min verksamhet.
  • Senetic AB
    2022-01-03 Verifierad kund
    Mycket bra dialog med Johanna!
    Tydligt och enkelt att hantera Reco med fullt fokus på kundomdömen.
    Toppen helt enkelt!
    /Johan
    2021-12-28 Verifierad kund
    Utmärkt sevice. Det som drar ner betyget är att integrationen med vårt tidrapporteringssystem inte fungerar som utlovat. Men hoppas på att det blir bättre. Vi är annars väldigt nöjda!
  • Profilewear.se
    2021-12-21 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med tjänsten!
    Kontakten med Reco fungerar också kanon!
    Hjälpsamma, glada, kunniga och tillgängliga!
  • 2021-12-18 Verifierad kund
    Professionellt bemötande, med personlig touch! Sakligt och informativt, bra tjänst som gör det relevant för mitt behov. Lättarbetade funktioner för att administrera mina kunder!
    2021-12-16 Verifierad kund
    Alltid trevlig service och återkoppling när vi är i kontakt eller undrar över ngt!
    2021-12-16 Verifierad kund
    Jag rekommenderar varmt! Jag är jättenöjd.
    2021-12-16 Verifierad kund
    Bra och fantastiska tjänster...
  • 2021-12-13 Insamlad av företaget
    Vari består stödet för Barncancerfonden och att det är så nödvändigt för er att använda deras namn för att marknadsföra era tjänster i fråga om s.k. kundupplevelser.
    Inget för oss som konsumenter oavsett behjärtansvärda ekonomiska insatser.
    Lägg nivån på ett annat plan!!!
    Hej Krister,
    Vi flyttade omdömet du lämnat till vår egen sida då ditt omdöme riktar sig till oss och inte företaget du fått frågan om att recensera.
    Det finns många bra organisationer att stödja och vi på reco.se har valt att stödja Barncancerfonden då vi inte kan tänka oss något värre än ett barn som drabbas av cancer.

Tveka inte att kontakta oss på kundtjanst@reco.se om du har fler frågor,

mvh
    2021-12-05 Verifierad kund
    I love reco.se works super good :)
    2021-12-03 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb respons på min frågra.
  • Vifix Service
    2021-12-01 Verifierad kund
    Bra service och trevligt bemötande.
  • 2021-11-25 Verifierad kund
    Reco leverera under 11år och det är alltid lika lätt och enkelt att kommunicerar med dem
    Rekommenderas stark!
    Stort tack för det fina omdömet, vi är tacksamma för ett långt och fint samarbete och ser fram emot många år till tillsammans. Reco.se
    2021-11-24 Verifierad kund
    Vi har använt Reco sedan 2017 och är väldigt nöjda med tjänsten. Trovärdighet i att Reco skickar vår förfrågan till kunden.
    2021-11-16 Verifierad kund
    Tycker att Reco.se är ett fantastiskt verktyg för att löpande få in kommentarer från våra kunder och i ett förebyggande syfte arbeta med utmaningar som vi stöter på. Också väldigt kul att se att man får så mycket positivt tillbaka från sina kunder!🌸

Vår kontaktperson på Reco är alltid väldigt tillmötesgående och har vi åsikter eller synpunkter på något så tar han alltid med sig det till utvecklarna - roligt när man då ser att uppdateringar man önskar också blir verklighet! De är så lyhörda för oss kunder 😊

Låter som att jag jobbar på Reco - men jag är verkligen bara väldigt nöjd på alla plan! Och funktioner som jag önskar vet jag att de redan är på gång och arbetar med!

Tack Reco.se!🥰
    Hej
    Fantastiskt kul att få så fin feedback, det glädjer oss verkligen:
    Väldigt spännande samarbete med er på Städarna!
    Gillar framförallt att ni inte bara vill visa upp hur nöjda kunder ni har utan verkligen drar nytta av de insikter ni får via alla kundomdömen.
    Hälsningar
  • 2021-11-11 Verifierad kund
    Ni överträffade mina förväntningar
    Vad roligt att höra :)

Stort tack för ditt omdöme!

• Marcus S
    2021-11-10 Verifierad kund
    Bra sida att titta på om du vill veta andra personers omdömen.
    Stort tack för ditt fina omdöme, det glädjer oss att höra! /Team reco Reco.se
  • 2021-11-10 Verifierad kund
    Bra bemötande, enkelt användande och tjänsten fungerar för våran klinik.
    2021-11-09 Verifierad kund
    Bra information samt mycket bra återkoppling. Man känner sig speciell och viktig som kund. Bra med en kontakt.
  • 2021-11-08 Verifierad kund
    Bra bemötande och service samt en riktigt bra produkt
  • 2021-11-05 Verifierad kund
    Upplevelse i sin helhet är bra, någon gång har det varit missförstånd och kanske jag har haft en känsla av information ifrån er har inte varit korrekt. Exempelvis Fortknox och kostnaden för den.
    Förväntningarna på eran tjänster har ni kunnat tillgodose men hade gärna velat ha lite mer info tips om hur man kan utnyttja mer er som marknadsförings verktyg.
    2021-11-02 Verifierad kund
    Mycket bra och enkelt sätt att få en bra bild av hur kunderna upplever oss, bra service och hjälp från dem
  • Strykfritt AB
    2021-11-01 Verifierad kund
    Strykfritt AB tycker kontakten med RECO fungerar utmärkt, tjänsten är verkligen super och vi vet vad kundomdömmen gör för trovärdigheten. Så det är inget snack egentligen att vi forsätter jobba med RECO år in och ut.

Det som är oerhört bra är att vi vet att kundrecensionerna är riktiga. Vi har via FB och Google haft recensioner av "kunder" vi aldrig haft. Jättejobbigt läge att bli omnämnd av någon som inte ens existerar, Svårt att bemöta.

De som också är bra är bra kopplingar mot kundsystem som gör att recensionerna kan gå ut automatiskt. Men också även möjligheten att inte ha det så eller kombinera exakt hur man önskar.

Kul också att man fungerar lite som offerta eller servicefinder och hittar en del uppdrag hos oss.

Nackdelarna finns också. Priset är högt och det beror nog mest på att bolaget varit litet och haft stora kostnader att driva projektet. Men man får inte glömma at man får mycket för pengarna också.

Sedan bör RECO och små företag som ej är anslutna RECO-företag veta att man som företag kan bli recenserad på RECO men man får inte bemöta kritiken. Eller man får bemöta kritiken om man blir kund. Är man ett litet företag som kanske har 1-10 recensioner per år så blir man inte en kund. Och då får kunderna skriva fritt om dig hur de vill.

Så man kanske kan fundera PÅ RECO på att skala av tjänsten och anpassa prisbilden på hur mycket av tjänsten man använder och kanske låta små företag kanske ha 5 kostnadsfria "replies" per år.

Då skulle man inte känna sig tvingad att bli kund men också bli lockad att ta del av att locka sina egna kunder att göra mer recensioner.
  • 2021-10-31 Verifierad kund
    Seriösa säljare och bra bemötande
    Stort tack för att du tog dig tid att sätta ett betyg och skriva ett omdöme.
    Ha en fortsatt fin dag
  • 2021-10-29 Verifierad kund
    Mycket trevlig, kompetent och tillgänglig kundsupport.
    2021-10-28 Verifierad kund
    Tjänsten är enkel och bra, den får våra kunder att gå in och lämna omdömen om oss, vilket är värdefullt.

Omdömen är helt centralt, allt fler läser omdömen innan dom väljer en ny leverantör.
    Tack För ett fint och konkret omdöme, vi ser fram emot ett långt och bra samarbete.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Alltid gott bemötande och tillmötesgående. Linnéa är en klippa!
    WOW vad glad jag blir! :) Tusen tack för ditt omdöme Kristian, de är verkligen roligt att få vara med på er resa. Ha de bäst så hörs vi snart igen // Linnea Reco.se
    2021-10-19 Verifierad kund
    Ett fantastiskt bemötande av Reco och vår kontaktperson Johanna! Jag känner till reco sedan tidigare och bestämde mig för att ge det ett försök. Det ger en transparent bild för alla om respektive bolag man har kontakt med, älskar just det!
    Köpte 1 års prenumeration av tjänsten att kunna skicka ut omdömen till våra kunder. Stort tack!
    2021-10-18 Verifierad kund
    Tycker Reco verkar vara bra :-) transparant alltid bäst
    Tack snälla för ditt omdöme, vi är glada över att du gillar vår tjänst och ser värdet i kundomdömen :)

2021-10-04 Verifierad kund
    Bemötandet är toppen & de levererar den service de utlovar. Ett bra sätt att få en överblick på vad våra kunder tycker om företaget. Både bra & mindre bra, så vi får en indikation på om något kanske behöver förbättras.
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, det värmer att få den här typen av feedback:)
    2021-10-04 Verifierad kund
    Vi har et tföretagspresentation på Reco
    Reco är till mötersgående och håller vad de lovar.
    Bra tjänst för ett företag som är rädd om sitt rykte.
    Stort tack för ett fint omdöme. Vi ser fram emot ett långt och bra samarbete.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Jag uppskattar verkligen Reco.se för att mina kunder ger ärliga omdömen som jag inte kan påverka annat än genom att leverera hög kvalité. Reco.se hjälper mig att marknadsföra mitt företag på bästa sättet, genom recensioner som jag kan visa upp på min hemsida.
  • 2021-10-04 Verifierad kund
    Bra för kunderna att se vad dom får
    Stort tack för ett fint omdöme, kul att du gillar vår tjänst :)

2021-10-04 Verifierad kund
    Kan rekommendera reco till alla som har eget företag
    Tack för ditt omdöme och vad roligt att du rekommenderar oss vidare :) Reco.se
    2021-09-30 Verifierad kund
    Av de marknadsföringstjänster mitt företag har använt genom åren är Reco den effektivaste. Det känns så enkelt: Tjänsten hjälper till att visa befintliga och nya kunder att det här företaget kan man lita på. Men det har visat sig att den även förmedlar konkreta kunder på ett effektivt och enkelt sätt. Jättebra!
    Stort tack för ett fint och tydligt omdöme.
    Underbart att höra att vi verkligen hjälper "folk" att göra trygga val av företag och att ni som företagare upplever en bra effekt.
    I slutändan är det ju ni som förtjänat de nöjda kunderna som är villiga att rekommendera er till andra - Bra jobbat!
  • JRM Group AB
    2021-09-30 Verifierad kund
    Tycker väldigt mycket om Reco.se.
    Har hjälp oss att växa.
    Hej Mirzo
    Riktigt kul att höra, vi ser fram emot ett långt samarbete där vi kan fortsätta hjälpa er att växa!
  • 2021-09-28 Verifierad kund
    Vi, som företag, anlitar Reco för att samla in omdömen om vårt företag. Vi upplever det som ett tillförlitligt och seriöst sätt att inhämta information om vilken upplevelse våra kunder har om oss. Allt för att ständigt förändra / förbättra oss, vilket är vår strävan i vår relation med våra kunder.
    Stort tack för ett fint och sakligt omdöme.
    Gillar också er inställning till att löpande få relevant feedback från era kunder och låta det ligga till grund för hur ni kan utveckla era kundrelationer - snyggt!
  • Camp Pro Skåne
    2021-09-24 Verifierad kund
    Reco ger bra service till sina kunder. Återkoppling sker kontenuerligt och uppstår det frågor så får man snabb hjälp.
    Våra kunders omdömen på Reco ger våra nya kunder en uppfattning om vår hjälp och service.
    Stort tack för de fina orden!
    Ni jobbar på bra med tjänsten och får väldigt fina omdömen, tack för bra samarbete :)
    Mvh /Team Reco
  • iClinic Esthetic
    2021-09-23 Verifierad kund
    Vi har alltid varit nöjda med reco.se
    Under alla år!
    Så roligt att vi fått jobba med er på iClinic Esthetic under alla dessa år.
    Tack för ett fint samarbete // Linnea
  • 2021-09-21 Verifierad kund
    fantastisk bemötande
    mina höga förväntningar är överträffade
    vi har bästa "recos" kunder som hittar till oss genom att företaget andväder reco.se
    WOW tusen tack för ditt fantastiska omdöme Anna. Så roligt att läsa att vi överträffat dina förväntningar.
    Tack till ett fantastiskt partnerskap. Ha de bäst så hörs vi snart / Linnea
  • 2021-09-21 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt bemötande bra service
    Tack så mycket för ditt fina omdöme, det glädjer oss att höra :)
    mvh
    Isabell
    2021-09-17 Verifierad kund
    Positivt överraskad och bra hjälp med alla frågor som uppkommit under vägen som kund. Vi är riktigt nöjda!

Gött jobbat reco!
    vad roligt att höra att ni är nöjda :) det ska bli kul att följa er resa på reco,
    Vänliga hälsningar / Isabell
  • Daniel J
    2021-09-16 Verifierad kund
    Suverän tjänst för att samla in ärliga kundupplevelser!
    Anders; tack för en bra årsgenomgång.
    Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och att du uppskattar vårt arbete. Det var ett sant nöje att delge ert fina arbete med reco och era kunder.
    Vi fortsätter på inslagen väg.