Alla kategorier E-handel Reco.se

Reco.se

Reco.se startade 2007 med visionen att digitalisera ”word-of-mouth” eller ”mun-till-mun-metoden” i en komplett, enkel och trovärdig sajt. Vårt koncept bygger på att inspirera och underlätta för människor att välja vilket företag de ska anlita, detta genom att hjälpa företagen att samla in digitala rekommendationer från deras faktiska kunder. På reco.se kan du be om offerter från pålitliga företag, läsa rekommendationer eller skriva egna.
Idag finns våra kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö och vi ser till att i stadig takt skaffa samarbetspartners även i andra delar av vårt avlånga land. Tillsammans skapar vi en helhetslösning för en smidigare tillvaro!
3.8/5

Lätta att göra med. Pålitliga
    Rekommenderar Läs mer
  • Strand Salongen
    Strand Salongen skrev om Partner en del av Reco.se
    Tacka för trevlga år, som blir fler. Läs mer
  • Elin N
    Elin N skrev om Reco.se
    Oengagerade säljare när man väl är kund, men när man inte är kund är säljarna väldigt angelägna vår tid. Vårt första uppföljningsmöte vi bokat efter att vi blev kunder dök inte ens säljaren upp på, så viktiga kunder var vi.. Läs mer
  • Stefan O
    Stefan O skrev om Reco.se
    Badpaket.
    Väldigt kunnig och bra på att förklara.
    Stora förväntningar som företaget verkligen levde upp till.
    Upplevelsen är väldigt positiv och vi är förväntnings fulla på det som kommer här näst. Läs mer
    Tobias J, Martin N gillar detta
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Partner en del av Reco.se
    Ett bra sätt att visa nya kunder vad våra kunder tycker om våra tjänster. Reco är alltid enkla att ha att göra med. Läs mer
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Partner en del av Reco.se
    Jag fattar inte vad ni frågar efter... Vem är Partnern? När hade jag kontakt med dem? Läs mer
  • Min bil
    Min bil skrev om Partner en del av Reco.se
    Har samarbetat med Reco.se i många år nu och har bara bra att säga. De erbjuder bra tjänster, bra kommunikation och är väldigt lyhörda för kundens önskemål.
    Vi tror att verkliga rekommendationer gynnar vårt företag och dess lönsamhet mer än vad någon marknadsföring någonsin kan göra!
    Vi ger våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Hans I
    Hans I skrev om Reco.se
    Noll support.
    Dålig sökfunktion. Läs mer
    2018-08-17 Linnea N svarar Hans I
    Hej Hans,

Vad tråkigt att läsa att du upplever problem med vår support och vår sökfunktion på sajten, vi skulle väldigt gärna vilja få lite mer information från dig på vad det är du upplever som problematiskt med sökfunktion på sajten samt vilka problem du haft med vår support. Mejla oss gärna på kundtjanst@reco.se

Stort tack på förhand!
    2018-08-17 Hans I svarar Linnea N
    Jag har mailat flera gånger till denna kundtjänst samt flera gånger fyllt i ert formulär.
    Detta under flera veckors tid, utan att ens få ett svar. Angående en enda fråga.
    Därför ser jag ingen mening med att gå den vägen igen.

Betr. sökfunktionen har företag helt enkelt saknats och det har inte funnits möjlighet att
    addera ett av er oreg. företag.
    2018-08-17 Linnea N svarar Hans I
    Tack för din återkoppling,

Vi strävar efter att svara på alla inkomna ärenden inom 48timmar, när vi gör en sökning på registrerad mejladress hittar vi inget inkommet ärende. Har du mejlat oss från en annan adress möjligtvis? Det går även att ringa oss på 08-441 02 70 vilket du gärna får göra så hjälper vi dig.

Återkom gärna med vilka företag det är du saknar på sajten, så ser vi till att registrera dem.
    2018-08-23 Hans I svarar Linnea N
    När man råkat sätta fel omdöme, dvs i detta fall för många "bollar" så kan man inte ändra. Det går bara att ändra texten.
    Dvs om företaget svarat.
    Det är ett bra sätt för en i detta fall, fastighetsmäklare, att svara på en omdömestext.
    Då är man garderade mot saker som kommer fram senare och föranleder att sämre omdöme.
    I alla fall när det gäller Reco.
    Det har inte hjälpt att flera gånger under ca en månads tid, be er ta bort omdömet helt.
    Detta gjordes via formulär.
    Möjligen uppgav jag en annan mailadress, men att bara ignorera är uselt.
    Jag minns inte med vilken av mina båda adresser jag registrerat mig på Reco och det går inte att se under "inställningar".
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Monika B
    Monika B skrev om Användare en del av Reco.se
    Hur fan kan ni skicka sms 03.25 en tisdagmorgon??? Läs mer
    2018-07-31 Elin S svarar Monika B
    Hej Monika,

Vi ber verkligen om ursäkt över att du fått ett utskick vid den tiden på dygnet, något som sjävklart inte var tanken. Vanligtvis skickas inte förfrågningarna vid den tidpunkten och vi ser nu över vad det kan ha berott på.

Med vänlig hälsning,
    Elin
  • Gustaf B
    Gustaf B skrev om Användare en del av Reco.se
    Nu kan inte skicka sådana här sms 4.30 på natten!!! Läs mer
  • Ludwig S
    Ludwig S skrev om Reco.se
    Jag blev lovad hjälp av er säljare på reco att rekommendationer skulle hjälpa mitt företag att växa. Jag har inte ännu efter tre månader hört av honom eller något företag. Jag har fått fem rekommendationer som skulle hjälpa mig och var tillräckligt enligt honom men de ger absolut inget resultat. Varning! Läs mer
  • Torbjörn H
    Torbjörn H skrev om Partner en del av Reco.se
    Mitt företag i Göteborg har använt Reco nu i över tre år och vi är väldigt nöjda med både samarbetet och tjänsten. Konverteringsgraden för kontakt från kund via hemsidan har ökat vilket vi värderar stort. Likaså bidrar Reco till att bredda och förbättra vår närvaro på nätet. Samt att sökmotoroptimeringen får en skjuts i rätt riktning. Gott bemötande från Reco's Göteborgskontor där den härliga drivande energin smittar av sig. Vi ser fram emot ett långt samarbete och det skall bli kul att få se hur tjänsten utvecklas framöver.

Vänligen
    Torbjörn Hillberg
    www.west-tech.se Läs mer
    Tobias J, Dino V, Linnea N gillar detta
  • sergen t
    sergen t skrev om Partner en del av Reco.se
    Grymt bemötande & kunnig personal !
    Tack för ett trevligt möte..
    jag ser fram emot ett samarbete med er! Läs mer
    Dino V gillar detta
  • Bo P
    Bo P skrev om Användare en del av Reco.se
    Fantastiskt snabbt, tydligt och föredömlig handläggning av Linnea Nilsson. OBS detta är ett företag att rekommendera. Jag blev förbluffad över vänligheten/snabbheten och handläggningen

Med vänlig hälsning
    Bo Pettersson Läs mer
    Dino V, Husse S gillar detta
  • Dynamic Partners
    Dynamic Partners skrev om Partner en del av Reco.se
    Fantastiskt initiativ, barn behöver all hjälp de kan få. Läs mer
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Partner en del av Reco.se
    Har anlitat Reco i ett år och hade förväntningar. Dessa förväntningar har uppfyllts med råge. Visst måste du själv jobba med kunderna och fråga om de kan tänka sig att skriva några vitsord, men det är värt besväret.
    Jag upplever att bokningsbenägenheten har ökat och när jag frågar mina nya kunder om de har läst vitsorden på hemsidan så svarar alla:
    -JA, jag har läst de flesta och det gjorde mig trygg att boka en tid.

Kan varmt rekommendera Reco till företagare, du får valuta för pengarna! Läs mer
    Husse S, Linnea N gillar detta
  • damian t
    damian t skrev om Användare en del av Reco.se
    Professionell och seriös företag!
    Mvh Damian Läs mer
    2018-07-31 Elin S svarar damian t
    Hej Damian,

Tack så mycket vad roligt att höra!
    Husse S gillar detta
  • jovanka J
    jovanka J skrev om Partner en del av Reco.se
    Riktigt professionellt och hjälpsamt. Läs mer
    Husse S, Linnea N gillar detta
  • Papis F
    Papis F skrev om Partner en del av Reco.se
    Väldigt trevligt bemötande jag kommer kunna rekommendera mina arbetskollegor andra VVS företag och inom Bygg Läs mer
    Husse S, Linnea N, Philip R gillar detta
  • Salwan B
    Salwan B skrev om Reco.se
    Väldigt bra bemötande samt bra service Läs mer
  • Tbx Stockholm
    Tbx Stockholm skrev om Reco.se
    Trevlig snubbe den där Emil, välkammad också. Läs mer
  • Mia M
    Mia M skrev om Reco.se
    Pajas företag som endast är ute efter att man skriver skitomdömen. Skriver man något bra ska man springa deras ärenden och gräva i bokföringen efter verifikationer. Oseriöst. Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Reco.se
    Jag har kollat igenom omdömen och undrar en sak. När ska ni svara på Martin L:s frågor? Han skrev första reccensionen den 18:e oktober 2017.

Det känns oseriöst att påstå saker sedan inte stå för det ni påstår.
    /Fredrik Läs mer
    2018-03-29 Linnea N svarar Fredrik A
    Hej Fredrik,

Tack för ditt omdöme, vi hade missat svara honom vilket inte är okej.

Vi har nu skrivit ett svar till honom.

Glad påsk!
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Partner en del av Reco.se
    Tycker det är en utmärkt tjänst som förhoppningsvis ska generera mer nöjda kunder åt oss! Läs mer
    Linnea N, Husse S, Tobias L gillar detta
  • Marcus R
    Marcus R skrev om Reco.se
    Go kontakt och uppriktig säljare. Något jag värdesätter Läs mer
  • Mark T
    Mark T skrev om Reco.se
    Bemötandet från Reco's support och speciellt handläggaren Isabell var en väldig fin upplevelse.
    Snabb hjälp i de ärenden jag hittills har haft
    Bra att kunna marknadsföra sitt företag med de kundrekommendationer företaget får på Reco
    Rekommenderar Reco för de företag som vill öka sin kundkrets
    TACK Läs mer
    Victor G skrev om Reco.se
    Riktigt bra tjänst! Vi är supernöjda med Reco.se Läs mer
  • Antonio M
    Antonio M skrev om Partner en del av Reco.se
    Bra och engagerade i sitt sätt att arbeta. Läs mer
  • Sundbybergs Trafikskola
    Sundbybergs Trafikskola skrev om Partner en del av Reco.se
    Trevligt bemötande , personal
    Angagerade Läs mer
  • Mikaela T
    Mikaela T skrev om Partner en del av Reco.se
    Proffsigt och trevliga, vi har fått många kunder pga recos sida. Läs mer
  • Gigamex
    Gigamex skrev om Reco.se
    Grymt bra!

Stort tack till Belma som alltid finns till hands och hjälper till när det behövs.

Vi på Gigamex är väldigt nöjda med Reco! :) Läs mer
  • Ozan Ö
    Ozan Ö skrev om Partner en del av Reco.se
    Riktigt nöjd med tjänsten. Riktiga rekommendationer. Tack Belma!!! Läs mer
  • Åsa .
    Åsa . skrev om Partner en del av Reco.se
    Tycker det funkat bra och att vi fått bra hjälp och feedback Läs mer
  • veronica t
    veronica t skrev om Partner en del av Reco.se
    Bra tjänst och trevlig säljare! Detta är ett mkt bra sätt att synas. Rekommenderas! Läs mer
  • Rafi M
    Rafi M skrev om Partner en del av Reco.se
    Kanon bra uppskattad. Bra bemötande Läs mer
    Tobias J, Dino V, Anton J, Belma T gillar detta
  • Karin L
    Karin L skrev om Partner en del av Reco.se
    Vi är väldigt nöjda med Recos tjänst. Vi tycker det är ett bra sätt att få veta om våra kunder är nöjda med vår tjänst och vår service, eller om det finns något vi behöver jobba på för att bli bättre. Bemötandet från Recos personal har varit bra, de är både trevliga, hjälpsamma och snabba. Läs mer
    Anton J, Herman B, Belma T, Tobias J gillar detta
  • Bilselect i Kungälv
    Bilselect i Kungälv skrev om Partner en del av Reco.se
    Reco är den bästa marknadsföring vårat förag har satsat på. Läs mer
  • Gerborn Trädservice
    Gerborn Trädservice skrev om Partner en del av Reco.se
    Tycker att samarbetet med Reco.se funkar jätte bra. Lätta att ha och gör med. Läs mer
  • Maja W
    Maja W skrev om Partner en del av Reco.se
    Jag är jätte nöjd med tjänsten från reco! Det hjälper mig ge mina kunder en trygghetskänsla ! Läs mer
    Herman B, Anton J gillar detta
  • Performance Center Lindhagensgatan
    Performance Center Lindhagensgatan skrev om Partner en del av Reco.se
    Reco hjälper vårt företag att höja förtroendet för våra tjänster och vi är mycket nöjda. Snygga widgets livar även upp vår hemsida. Läs mer
    Anton J gillar detta
  • Abodi E
    Abodi E skrev om Partner en del av Reco.se
    Bra upplägg, bra idé. Men riktigt dåligt när man som företag har tagit itu med kunder som inte vart nöjda med sitt besök och skall ändra betyget.

Högst orimligt att en kund skall skriva ett mail till reco med ett nytt betyg och en motivering. Det borde vara lika enkelt som när utskicken sker.

Jag har provat och betalt för reco för i år men det kommer jag inte att göra igen. Läs mer
    Anton J gillar detta
  • Farzad K
    Farzad K skrev om Partner en del av Reco.se
    Inget annat än bra👍 Kontakt personen är väldigt lätt att ha och göra med! Bara Positivt än så länge👌 Läs mer
    Husse S, Anton J, Tobias J gillar detta
  • Rollsbo Billackering
    Rollsbo Billackering skrev om Partner en del av Reco.se
    Ett mycket bra bemötande och en tjänst som överträffade våra förväntningar. Vi upplever att kunderna uppskattar att få ta del av andras upplevelser av den tjänst vi levererar.
    Samtidigt får vi en uppfattning av vad kunderna tycker om oss och vi får ett betyg på att vår verksamhet fungerar som vi vill. Läs mer
  • Joan T
    Joan T skrev om Reco.se
    Hej,

Tycker det är lite för utelämnande att svara på direkta svar om en person. Tycker denna undersökning borde ha gått med mot företaget eller det gemensamma bemötande jag fått av alla individer jag mött i det. Läs mer
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Partner en del av Reco.se
    Jättebra tjänst som märkbart påverkar konverteringsgraden. Dessutom till en kostnad som är en munsbit av vad andra som erbjuder denna tjänst tar. Ser fram emot vidare utveckling av reco.se med fler smarta funktioner. Läs mer
    Anton J, Tobias J, Reco.se gillar detta
  • Orvar L
    Orvar L skrev om Reco.se
    Skitföretag som säljer ditt telefonnummer till RECO. Gå inte dit!!! Det är sån här skit man blir av med GDPR, då åker de på feta böter, nu åker de bara på taskiga rekommendationer Läs mer
  • dinflytt.se
    dinflytt.se skrev om Partner en del av Reco.se
    Recos duktiga medarbetare har erbjudit personlig service som verkligen sätter kunden i fokus. Vi på dinflytt.se har på väldigt kort tid samlat in över 20 rekommendationer, och är supernöjda med tjänsten. Vi rekommenderar varje företag att använda sig utav Reco! Läs mer
    Husse S, Anton J, Linnea N, Tobias J gillar detta
  • Roger P
    Roger P skrev om Reco.se
    Reco är ett stort skämt. Försöker sko sig på att företagarna skall betala för att lägga upp en presentation. Sen vet vi väl alla att nöjda kunder skriver inte...utan enbart missnöjda. Så RECO fyller ingen funktion alls med sina betallösningar. Finns seriösa siter på Google mm som kräver inloggning och RECO påminner om 70 talet med sina dåliga tjänster där konkurrenter kan som i detta fall kalla sig R och trots det så läggs det upp. SKÄRPNING RECO Läs mer
    2017-12-04 Linnea N svarar Roger P
    Hej Roger och tack för din feedback.

Är du orolig över att det bara är dina mindre nöjda kunder som ska skriva kan du vara lugn. När du ber alla dina kunder skriva en rekommendation kommer du snabbt skapa en trovärdig och nyanserad bild av ditt företag.

När du också besvarar den konstruktiva kritik du får stärks förtroendet för resten av de rekommendationerna du har. Läs mer om det här: http://blog.reco.se/sa-paverkas-ditt-foretag-av-negativa-omdomen

Alla företag är välkomna att skriva en presentation om sitt företag, det är bara att mejla oss din beskrivning på kundtjanst@reco.se, så löser vi det.

Som vi nämnde över telefon tillåter vi inga anonyma omdömen, tack för att du ändrade ditt namn.

Du är varmt välkommen att höra av dig till oss igen om du har fler funderingar eller om du är intresserad av att börja samla in rekommendationer från dina kunder.

Med vänlig hälsning,
    Linnea
  • Christer L
    Christer L skrev om Reco.se
    Hej, undrar om vi verkligen skulle få fler nya kunder via reco.se om vi valde att betala för att vara med? Personligen tycker jag att marknaden svämmar över av företag som publicerar värdelös ranking som kostar oss och i slutändan er
    dyrare service/reparationskostnader. Blir kul att se hur länge denna recension blir aktivt kvar! Gör en skärmdump o publicerar på Facebook. Läs mer
    2018-01-24 Linnea N svarar Christer L
    Hej Christer,

Kul att du hör av dig, vi har flyttat ditt omdöme till vår profil då den hör hemma hos oss och inte bilverkstaden du först publicerat omdömet på.

85% litar lika mycket på digitala rekommendationer som personliga rekommendationer från en vän. Väljer man att inleda ett samarbete med oss hjälper vi till att attrahera omdömen från tidigare kunder.

Dessa omdömen kan sedan användas i all marknadsföring för att visa upp för potentiella kunder att ni gör ett bra arbete och på så sätt få nya kunder med hjälp av era tidigare kunders erfarenheter av er.

Du är välkommen att kontakta oss på kundtjanst@reco.se så träffas vi på en kaffe och diskuterar det här vidare. =)
    Fredrik A, Jonathan R, Christer L gillar detta