Record Hunter

Record Hunter

4.9 / 5 i betyg — 7 rekommendationer
Record Hunter öppnade 1984.

I butiken hittar du ett av Sveriges bredaste och största cd-sortiment (både nytt och begagnat). Vi har det mesta inom pop, rock, hiphop, soul och hårdrock.
Amd Bilcenter Meca Car Service
Fredrik M:
Alltid hög kvalitet och bra service.
Hemsida
Adress
Sankt Eriksgatan 70
11320 STOCKHOLM

Läs vad 7 användare tycker om Record Hunter

• Karin H
    Karin H skrev om Record Hunter
    Stans bästa skivaffär. Kunnig och trevlig personal och charmigt "rörigt".
    Janne J gillar detta
  • Karin E
    Karin E skrev om Record Hunter
    Bästa skivbutiken!
  • Kenneth G
    Kenneth G skrev om Record Hunter
    Väldigt trevligt bemötande, kunnig och schysst personal. Tar alltid en sväng förbi dit när jag är i Stockholm för att fylla på lagret där hemma!

Kör på i samma stil, ändra inget!
  • Erik R
    Erik R skrev om Record Hunter
    Sveriges i särklass bästa skivaffär! Otroligt bra personal och ett fantastiskt utbud. Har köpt skivor här sedan början av 90-talet och lär inte sluta med det.
  • Sam
    Sam skrev om Record Hunter
    En av Sveriges bästa skivbutiker! Personalen är allmänbildad och har lika god kontakt med fans som artister.
    Jag går dock sällan dit eftersom jag får ett sår i hjärtat när jag inte kan köpa allt jag finner.
  • Leon
    Leon skrev om Record Hunter
    Record Hunter är egentligen den perfekta skivaffären. Det är lite halvstökigt, bakom disken står några musiknördar och på nyinkomna skivor sitter handskrivna postitlappar med personliga rekommendationer (något som har fått mig personligen att köpa väldigt många skivor). Överlag är personalen relativt engagerade och kommer självmant med musiktips. Precis som på Pet Sounds på Söder är det lätt att plocka på sig en bunt skivor man "äntligen hittat".
  • Martin T
    Martin T skrev om Record Hunter
    En riktigt bra skivbutik med såväl kommersiell som alternativ musik, i blandade genrer. På ovanvåningen finns nya skivor för "fullpris", och en trappa ner finns ett stort sortiment till kampanjpris. Record Hunter har även ett stort lager second hand skivor som ständigt förnyas.
    Ett stort plus till trevlig personal som gärna beställer in skvior efter önskemål.

Företag nära Record Hunter :

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, STOCKHOLM
Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Richard O:
Det bästa är att dom har längre visningar än de flesta andra Mäklarna. Speciellt bra då det är mycket visn samtidigt. Kunnig o trevlig Mäkla...

Grooming.se

Ranhammarsvägen 20A, BROMMA
Grooming.se
Owe E:
Snabb leverans och rätt varor är ju en bra grej

Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, HÄGERSTEN
Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
Anna S:
Mer än nöjd! Första intrycket av Adam var att han är mycket kunnig och påläst inom bostadsrättsmarknaden i vårt område men även väldigt ins...

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, Stockholm
Fastighetsbyrån Södermalm
Marianne G:
Jag rekommenderar varmt Fastighetsbyrån om du/ni planerar att köpa en bostad. Allt fungerade tillfredställande! Trevligt bemötande och sakli...

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm
Edward & Partners
Max D:
Otroligt bra! Christian var väldigt proffsig, snabb och kunnig. Bästa mäklaren vi stött på under vår process med att köpa lägenhet.