Record Hunter

Record Hunter

Ring 08-32 20 23 www.recordhunter.se

Record Hunter öppnade 1984. I butiken hittar du ett av Sveriges bredaste och största cd-sortiment (både nytt och begagnat). Vi har det mesta inom pop, rock, hiphop, soul och hårdrock.

7 omdömen om Record Hunter

Karin H
Skrev om Record Hunter

Stans bästa skivaffär. Kunnig och trevlig personal och charmigt "rörigt".

Janne J gillar detta
Karin E

Bästa skivbutiken!

Leonardo C gillar detta
Kenneth G
Skrev om Record Hunter

Väldigt trevligt bemötande, kunnig och schysst personal. Tar alltid en sväng förbi dit när jag är i Stockholm för att fylla på lagret där hemma! Kör på i samma stil, ändra inget!

Erik R
Skrev om Record Hunter

Sveriges i särklass bästa skivaffär! Otroligt bra personal och ett fantastiskt utbud. Har köpt skivor här sedan början av 90-talet och lär inte sluta med det.

Leonardo C gillar detta
Sam
Skrev om Record Hunter

En av Sveriges bästa skivbutiker! Personalen är allmänbildad och har lika god kontakt med fans som artister. Jag går dock sällan dit eftersom jag får ett sår i hjärtat när jag inte kan köpa allt jag finner.

Leon
Skrev om Record Hunter

Record Hunter är egentligen den perfekta skivaffären. Det är lite halvstökigt, bakom disken står några musiknördar och på nyinkomna skivor sitter handskrivna postitlappar med personliga rekommendationer (något som har fått mig personligen att köpa väldigt många skivor). Överlag är personalen relativt engagerade och kommer självmant med musiktips. Precis som på Pet Sounds på Söder är det lätt att plocka på sig en bunt skivor man "äntligen hittat".

Martin T
Skrev om Record Hunter

En riktigt bra skivbutik med såväl kommersiell som alternativ musik, i blandade genrer. På ovanvåningen finns nya skivor för "fullpris", och en trappa ner finns ett stort sortiment till kampanjpris. Record Hunter har även ett stort lager second hand skivor som ständigt förnyas. Ett stort plus till trevlig personal som gärna beställer in skvior efter önskemål.