Reko Flytt

Reko Flytt

www.rekoflytt.se
  • BadgeThreeYears

Reko Flytt är din flyttpartner om du eftersträvar högsta möjliga service, effektivitet med noggrannhet och svensktalande personal. Tillsammans skapar vi en skräddarsydd helhetslösning utifrån era behov och vår kunskap. Reko Flytt som bolag är relativt nytt i branchen, men vi bakom bolaget har lång erfarenhet av flyttbolag...

114 omdömen om Reko Flytt

Sedan starten hos Reco 2021

Dora N
Skrev om Reko Flytt

Vänlig och professionellt bemötande och service.

Sara Margareta R

Bra bemötande, effektiva och trevliga killar som fixade flytten.

Elliot G
Skrev om Reko Flytt

Bästa flyttfirman i stan! 100% bra service och trygg känsla hela vägen.

Jesper L
Skrev om Reko Flytt

Trevliga o effektiva! Lätta att ha att göra med.

Rodrigo G
Skrev om Reko Flytt

Jätte duktiga grabbar och väldigt professionella. Dom var punktliga och var jätte duktiga på uppdatera om flytten. Kommer verkligen anlita dom igen i framtiden!

Anouar M
Skrev om Reko Flytt

Mycket bra service, trevliga personal och mycket bra kommunikation med kundtjänst. 💪🏽👍🏽

Kumaresan C
Skrev om Reko Flytt

Reko Flytt provided exceptional service for my recent move. Led by Miro, the team handled everything with professionalism and care, making the experience stress-free. I highly recommend them to anyone in need of reliable moving services.

Cigno
Skrev om Reko Flytt

Punktliga, snabba, trevliga. Bra kommunikation kring detaljer som uppstod i flytten. Jobbade hårt.

Jörgen S
Skrev om Reko Flytt

Hela tiden blivit bemött på ett proffesionellt och tillmötesgående sätt. Alla jag mött har varit supertrevliga. En långflytt från två adresser till två adresser som fungerade superbra.

Jonathan M
Skrev om Reko Flytt

friendly and efficient. 100% positive experience. Thank you to the entire team for making a stressful situation as painless as possible.

Louise L
Skrev om Reko Flytt

Tre unga starka män jobbade fantastiskt bra för oss. Trevliga och glada som jobbade bra och effektivt. Bra på att kommunicera till oss vilket var mycket uppskattat. Vi är mycket nöjda med deras insats, rekommenderas starkt!

Emelie B
Skrev om Reko Flytt

Extremt trevliga och proffsiga.

Svar från Reko Flytt

Hej Emelie, Vad kul att du är nöjd med våra tjänster! Vi tycker att ni var ytterst medgörliga och positiva genom hela flytt-processen 😊 Vi hälsar dig varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Reko Flytt

Roger P
Skrev om Reko Flytt

Punktlighet korrekt bemötande och varorna kom fram utan skador, så jag är nöjd

Svar från Reko Flytt

Hej Roger, Vi tackar för komplimanger och omdömet! Det är bara hojta så är vi på plats. Vad kan vi göra nästa gång för att flörta till oss en 5:a? 🙂 Hälsar dig varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, Reko Flytt

Ionna G
Skrev om Reko Flytt

Fint bemötande. Glada och trevliga killar som var mycket tillmötesgående och gjorde det lilla extra! Allt gick smidigt och effektivt. Lätt att kommunicera med dem. Rekommenderas starkt / Ioanna

Svar från Reko Flytt

Hej Ionna, Ja, det var lite av ett äventyr, vilket vi gillar 😊 Vi tackar er för er medgörlighet och grekiska "spirit". Tack för att ni tog er tiden att skriva ett så läckert omdöme. Ni är alltid varmt välkomna åter! Tills nästa gång! Med vänliga hälsningar, Reko Flytt

Jörgen S

Flyttning Snabbt o proffsigt Trevliga o vänliga killar Helt enligt förväntan

Svar från Reko Flytt

Hej Jörgen, Tack så hemskt mycket för det fina omdömet. Det uppskattas verkligen! Vi vill åter ge dig en eloge för ditt positiva humör och din medgörlighet. Vi hälsar dig varmt välkommen åter, Jörgen. Med vänliga hälsningar, Reko Flytt

Biyan B
Skrev om Reko Flytt

Nöjd, jobbade snabbt, plastade in allt och var försiktiga. Hjälpsamma! Hade bokat samma igen

Svar från Reko Flytt

Hej Biyan, Detta glädjer oss extra då vi kände att du inte var lättimponerad 😊 Tack för det fina omdömet och ni är varmt välkomna åter. Med vänliga hälsningar, Reko Flytt

Simon B
Skrev om Reko Flytt

Reko är fucking bäst och snabbast i hela branchen!! Ena sekunden kollade jag på allt flyttlass, vände mig om en snabb sekund, sen var de uppe i lägenheten???? Jag fattar personligen ingenting…. Men med dessa jubbarna finnns det inget jobb som är för mkt! Shit jag önskar jag kunde flytta igen..

Svar från Reko Flytt

Hej Simon, Haha! Det här gillar vi! Ren flytt-glädje blandat med mani! Om våra kunder har kul, har vi kul.. Du är varmt välkommen åter, Simon! 🙂 Med vänliga hälsningar, Reko Flytt

Magnus H
Skrev om Reko Flytt

Snabba, noggranna, punktlighet samt otroligt trevliga. Jag är mer än nöjd med Reko.

Svar från Reko Flytt

Hej Magnus, Ytterst stilrent omdöme! Det bugar och bockar vi för! Tackar som ödmjukast för denna gång, och hälsar er varmt välkomna åter. Med vänliga hälsningar, Reko Flytt

DANIEL E
Skrev om Reko Flytt

Allt gick bra från början till slut! Det var enkelt att prata med alla i personalen, vilket jag tycker är viktigt så att allt hamnade på rätt plats. Vi hade många flyttkartonger som skulle flyttas och allt kom fram helt och fint. Riktigt bra kämpat och en bra lösning för oss då vi flyttade med väldigt kort varsel. Jag kommer använda mig av er nästa gång vi ska flytta 🙂

Svar från Reko Flytt

Hej Daniel, Tackar så hjärtligt för det smickrande omdömet! Vi tyckte de var skoj att flytta er och ser fram emot nästa gång, tveka inte på att höra av er 😊 Tackar än en gång! Med vänliga hälsningar, Reko Flytt

Ann-Caroliné Elina Adelé K

Fantastiskt och proffesionellt bemötande! De är måna om att hitta lösningar efter kundens behov. Miro leder sina anställda med tydliga instruktioner under hela uppdraget, pepp, uppföljning och pauser. Härligt att höra hans ledarskap med sina anställda och tillmötesgående mot mig, kunden! Mycket nöjd! Rekommenderas!!!

Svar från Reko Flytt

Hej Ann-Caroline, Vi (särskilt Miro) tackar med ovationer förr det fina omdömet och den smickrande kritiken! Det glädjer oss oerhört att ni är nöjda med flytten! Trots en del ”luddiga” kompletteringar 😊 Vi tackar för denna gång och hälsar er varmt välkomna åter. Med vänliga hälsningar, Reko Flytt

Oskar D
Skrev om Reko Flytt

Otroligt nöjd med Reko Flytt - Väldigt trevliga, duktiga och noggranna, kommer rekommendera till alla som frågar om tips på flyttfirma 😊

Svar från Reko Flytt

Hej Oskar, Vad glada vi blir av att läsa detta 😊 Vi tackar som artigast för det fina omdömet och hälsar dig varmt välkommen åter. Allt gott så länge, Med vänliga hälsningar, Reko Flytt

Carl L
Skrev om Reko Flytt

Vi genomförde ett trepartsbyte 2 dagar innan nyårsafton och alla 3 lägenheterna anlitade Reko Flytt som galant löste koordineringen med tre utflyttar, flyttstäd och inflyttar på samma dag. Rekommenderas varmt

Svar från Reko Flytt

Hej Carl, Tack för det fina omdömet! Vi tackar även för din och Marias oerhört fina kommunikation samt att ni under hela uppdraget litade på oss och lät killarna göra sitt jobb på det vis vi anser vara som bäst. Trots att det stundtals var något hett om öronen så glädjer det oss att allt löste sig bra och att samtliga parter verkar nöjda 🙂 Ni är självklart varmt välkomna tillbaka när behovet uppstår. Tveka inte på att höra av er. Vi tackar åter för denna gång! Vänliga hälsningar, Reko Flytt

Anita S
Skrev om Reko Flytt

Jättetrevliga och jätteduktiga, jag rekommenderar Reko Flytt!

Svar från Reko Flytt

Hej Anita, Vi bugar och bockar! Det var en trevlig, snabb variant. Vi tycker för omdömet och du är alltid välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Reko Flytt

Stina G
Skrev om Reko Flytt

I highly recommend using Miro and his guys for moving, very professional and easy to work with. The team was courteous and total pros. They had great energy from start to finish and careful and delicate when needed. I can’t recommend a better crew!

Svar från Reko Flytt

Hi Stina and Justin, Thanks for the flattering review! We enjoyed moving you guys. Since the first communication we’ve had, you guys have been really easy going. Since we’re always aiming to get better, what can we improve to make a 5-star rating? 🙂 Don’t hesitate giving us a bell when next time! Kind regards, Reko Flytt

Carl P
Skrev om Reko Flytt

Smidigt, proffsigt och prisvärt!

Svar från Reko Flytt

Hej Carl, Tack så hemskt mycket för det stilrena omdömet. Ni är alltid välkomna tillbaka! Allt gott så länge, Med vänliga hälsningar, Reko Flytt

Eva H
Skrev om Reko Flytt

Snabb med att lämna offert. Lätta att ha att göra med under förberedelserna. Stor flytt - från 7 rumslägenhet till 3:a men allt flöt perfekt. Mycket trevligt bemötande och flexibilitet

Svar från Reko Flytt

Hej Eva, Tack Eva! Det här uppskattar vi verkligen att läsa! Vi tycker också allt flöt på bra och att ni har varit ytterst medgörliga och behjälpliga från start till mål. Med det sagt hoppas vi att ni kommer trivas i den nya lyan, vilket vi inte tvekar på att ni kommer göra 🙂 Vi tackar än en gång för det fina omdömet. Med vänliga hälsningar, Reko Flytt

Maria L
Skrev om Reko Flytt

Killarna på Reko Flytt var varsamma med mina möbler, snabba och mycket trevliga🙏 Rekommenderas!

Svar från Reko Flytt

Hej Maria, Vad kul att du är nöjd med flytten. Vi försöker alltid ha ett leende på läpparna och det är alltid kul att höra när det uppmärksammas 🙂 Vi tackar för denna gång och varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Reko Flytt

Daniella M
Skrev om Reko Flytt

Glada, trevliga killar som verkligen levererade när det kommer till flytthjälp. Vi är väldigt nöjda med hur de skötte i och ur lastning med effektivitet samt ett öga för detaljer. Inget att klaga på 👏🏻

Svar från Reko Flytt

Hej Daniella, Whao! Tack så mycket 🙏 Vi uppskattar verkligen att ni uppmärksammade de sakerna du nämner i ditt omdöme, då vi lägger stor vikt i att leverera på bl.a. just på de fronterna. Vi bugar och bockar och hälsar er varmt välkomna åter. Med vänliga hälsningar, Reko Flytt

Lena Kristina T

Trevligt bemötande när jag ringde och när killarna kom.på flyttdagen. Snabba och effektiva.

Svar från Reko Flytt

Hej Kristina, Vi tackar stort för omdömet! Kul att du är nöjd, trots lite ”boknings-svaj” på flyttdagen. Men det höftade sig väl 😊 Vi tackar tackar tills nästa gång. Med vänliga hälsningar, Reko Flytt

Tercan Ö
Skrev om Reko Flytt

Bästa killarna som ger servicekänslan en helt ny nivå! Behjälpliga på alla plan och ödmjuka. Vi har tagit hjälp av Reko Flytt vid 2 tillfällen och bemötandet har varit exceptionellt. Killarna är försiktiga med flytt av möbler, emballerar ömtåligt gods bra kommunikation från början till slut. Blir det en tredje flytt för oss är det Reko Flytt som gäller! Jag rekommenderar dom starkt! Tack för all hjälp killar! /Tercan

Svar från Reko Flytt

Hej Tercan, Vi ger dig ”standing ovations” 🙌 Vilket stilrent omdöme! Vi blir väldigt glada att höra att du/ni är nöjda med våra tjänster. Vi hade en del att leva upp till för att bota ”flytt-PTSD:n… Skämt å sido, ni är alltid varmt välkomna åter 🙂 Med vänliga hälsningar, Reko Flytt

Oskar A
Skrev om Reko Flytt

Jag rekommenderar starkt Reko Flytt för en pålitlig och professionell flytt. Kommunikationen var utmärkt med snabba och tydliga svar från Miro. Offerten var välskriven och transparent, och flytten genomfördes snabbt och effektivt på utsatt tid!

Svar från Reko Flytt

Hej Oskar, Stort tack! Bugar och bockar för det grymma och väl sammansatta omdömet! Likaledes från vårt håll. Allt som allt tycker vi flytten flöt på bra rakt igenom och killarna fick ett tacksamt och trevligt bemötande, vilket vi uppskattar. Tveka inte på att höra av er när det är dags för nästa uppdrag, stort som litet. Allt gott, Vänliga hälsningar, Reko Flytt

Jessica H
Skrev om Reko Flytt

Lösningsorienterade, flexibla, kommunikativa, punktliga och effektiva!

Svar från Reko Flytt

Hej Jessica, Tack för att du tog dig tiden att skriva in ett omdöme som ”verifierad kund”. Det uppskattas! ❤️ Hojta till så är vi redo nästa gång! Vänliga hälsningar, Reko Flytt

Erika M
Skrev om Reko Flytt

Mycket bra hjälp i samband med vår lägenhetsflytt! Vi tog hjälp med delar av nedpackning, flytt till nästa lägenhet och allt bars upp och möblerna ställdes på plats. Mycket trevligt bemötande, noggranna och snabbt och smidigt! Vi är mycket nöjda med flytten hela vägen och kan gärna rekommendera REKO flytt.

Svar från Reko Flytt

Hej Erika, Grymt att ni är nöjda med ert ”flytt-paket” 😊 Vi tyckte ni var väldigt lättsamma genom hela processen och vi hjälper er mer än gärna på nytt när det är dags. Vi hoppas ni kommer trivas i nya lyan (vilket vi inte tvekar på). Tack för beröm och omdömet! Allt gott tills nästa gång. Vänliga hälsningar, Reko Flytt

First-Name L
Skrev om Reko Flytt

Supertrevliga, flexibla och väldigt lättsamma att ha att göra med! Punktliga, effektiva och noggranna att inget skulle gå sönder. Fick dessutom ett väldigt bra pris! :) Rekommenderar definitivt!

Jackeline P
Skrev om Reko Flytt

Fantastisk service, vilken energi och fart killarna hade från start till slut, och hela flytten av vårt kontor gick på 16h. Super imponerade! Rekommenderar starkt!

Svar från Reko Flytt

Hej Jackeline, Stort tack för det smickrande omdömet. Särskilt från dig som vid det här laget klassas som en rutinerad ”supporter” 😊 Det glädjer oss att ni är nöjda och det är bara hojta så är vi på plats! Allt gott tills nästa gång, Vänliga hälsningar Reko Flytt

Alexandra A
Skrev om Reko Flytt

En smidigare och snabbare flytt är nog svårt att få. Jag kände mig trygg genom hela flytten och personalen var med från bokning tills allt var klart. Kan starkt rekommendera Reko Flytt.

Svar från Reko Flytt

Hej Alexandra, Vad fint att höra din upplevelse med oss, Alexandra. Dock får jag medge att du själv var behjälplig i det administrativa 😊 Tack för det grymma omdömet och tveka inte på att hojta när behovet uppstår. Vänliga hälsningar, Reko Flytt

Sofia E
Skrev om Reko Flytt

Effektivt och proffesionellt! Använt mig utav Reko flytt 2 gånger och är supernöjd!!!

Svar från Reko Flytt

Hej Sofia, Tack så hemskt mycket för omdömet. Självklart ställer vi upp när det är dags igen så vi kan nå hat-tricken 😊 Vi tackar än en gång och hälsar dig varmt välkommen åter. Vänliga hälsningar, Reko Flytt

Hanne R
Skrev om Reko Flytt

Håller vad de lovar, utsatt tid och inga skador på det flyttade.

Svar från Reko Flytt

Hej Hanne, Tack så hemskt mycket för det fina omdömet. Vi var medvetna sedan innan att du hade förväntningar, så det glädjer oss extra mycket att du är nöjd. Ni är självklart välkomna åter när det är dags igen. Vänliga hälsningar, Reko Flytt

Shu Y

Great communication, great efficiency

Svar från Reko Flytt

Hey Shu, Bless you for the rating! We’re really happy you guys are satisfied and thank you so much for the review. We’re looking forward to next time! Kind regards, Reko Flytt

Göran P
Skrev om Reko Flytt

Kom på avtalad tid, mycket serviceriktade och lätta att ha att göra med! Kan varmt rekommenderas!

Svar från Reko Flytt

Hej Göran, Vad kul att vi fick ett lyckat resultat och att ni är nöjda! Jag antar att det är dags för hela gänget att bleka tänderna nu.. 😅 Ni är varmt välkomna åter när det är dags igen och vi tackar som ödmjukast för det fina omdömet. Vänliga hälsningar, Reko Flytt

Madeleine E
Skrev om Reko Flytt

Bra upplevelse med trevligt bemötande från alla på bolaget, lite förvirrande process men allt löstes toppen. Rekommenderar!

Svar från Reko Flytt

Hej Madeleine, Haha ja, i detta fall kan vi hålla med om att det vart en lite luddig process. Men likt dig så tycker vi att allt löste sig bra och vi tackar för medgörligheten 🙂 Tack för denna gång och vi hälsar dig varmt välkommen åter! Vänliga hälsningar, Reko Flytt

Anders Robert W

Kanongäng som förutom att vara trevliga, punktliga och nogranna flyttade vårt bohag snabbt och smidigt. Kan starkt rekommendera Reko flytt!

Svar från Reko Flytt

Tjena Robert, Vi tackar så oerhört för det smickrande omdömet. Vi tackar även för hjälpen ni bistod med, särskilt under den andra etappen 😊 Önskar er all lycka i nya lyan och så ses vi när det är dags igen. Vänliga hälsningar, Reko Flytt

Anna J
Skrev om Reko Flytt

Smidig bokning och genomförande. Bra panorering. Trevlig personal.

Svar från Reko Flytt

Hej Anna, Tackar som artigast. Om flytten var lika smidig som detta omdöme så är vi mer än nöjda med insatsen 😊 Ni är varmt välkomna åter! Vänliga hälsningar, Reko Flytt

Anna L
Skrev om Reko Flytt

Otroligt proffsiga, serviceinriktade och pålitliga! God kommunikation och lyhördhet. Hade hjälp med privatflyttning som gick snabbt, smidigt och helt utan problem. Skulle med säkerhet anlita igen och såklart rekommendera strakt till vänner och bekanta.

Svar från Reko Flytt

Hej Anna, Tack så hemskt mycket för att ni tog er tiden att skriva ett sånt utförligt och fint omdöme. Fortsätt gärna sprid ordet till vänner och bekanta 😊 Tveka inte på att hojta när ni behöver vår hjälp på nytt. Allt gott så länge, Vänliga hälsningar ,Reko Flytt

Hans O
Skrev om Reko Flytt

Killarna var trevliga och kom i tid. Allt gick bra och enligt planen som vi pratat om före flytten.

Svar från Reko Flytt

Hej Hans, Tack så mycket för det fina omdömet. Vi bugar, bockar och hälsar dig varmt välkommen åter. Vänliga hälsningar, Reko Flytt

Roger O
Skrev om Reko Flytt

Trevliga, snabba och duktiga! Kände mig trygg och avslappnad under hela processen! Alla känsliga möbler plastades in gott och hela flytten genomfördes helt utan skador. Helt klart bästa flyttfirman jag anlitat och har redan rekommenderat dem till flera av mina nära vänner.

Svar från Reko Flytt

Hej Roger, Vad härligt att höra att du är nöjd med flytten och vi tackar som ödmjukast för den berömmande feedbacken 🙂 Vi tackar för denna gång och hälsar dig varmt välkommen åter. Vänliga hälsningar, Reko Flytt

Louise Å M B C

Supertrevliga killar, effektiva som tusan!

Hej Louise, Vi tackar som ödmjukast 😊 Vänliga hälsningar, Reko Flytt

Rafael B
Skrev om Reko Flytt

Trevligt bemötande vid bokning och vid själva flytten. Möblerna blev ordentligt inplastade och skyddade av filtar, inget skadades vid flytten som gick smidigt och fort. Ägaren ringde upp senare på kvällen och undrade ifall allt gick bra, ifall jag hade några frågor eller klagomål. En toppen service, kan varmt rekommendera.

Svar från Reko Flytt

Hej Rafael, Tack för det smickrande omdömet. Vi bakom tangenterna tackar som artigast för feedbacken. Det glädjer oss att du är nöjd med flytten och vi önskar dig varmt välkommen åter. Vänliga hälsningar, Reko Flytt

Caroline A
Skrev om Reko Flytt

Trevlig personal och bra bemötande, flytten gick snabbt och smidigt

Svar från Reko Flytt

Hej Caroline, Tack för det fins omdömet. Vi tackar för denna gång och ni är varmt välkommen åter 🙂 Vänliga hälsningar, Reko Flytt

Zandra G
Skrev om Reko Flytt

Positivt från första kontakt tills flytten var slutförd. Trots försening pga olycka på vägen så gick flytten otroligt snabbt och smidigt. 2 fantastiska killar som var snabba, lyhörda och trevliga. Rekommenderar varmt!

Svar från Reko Flytt

Hej Zandra, Vilket härligt omdöme att lösa! Vi är jätteglada att du är nöjd med flytten. Vi tackar för denna gång och hälsar dig varmt välkommen åter 😊 Vänliga hälsningar, Reko Flytt