Rekomo

Välkommen till Rekomo. Vi har nu i över 20 år jobbat med kontorsmöbler. Vi köper in, hyr ut och säljer sjysta möbler till hög kvalitet och bra priser.
Hos oss på Rekomo hittar du allt från skrivbord, arbetsbord, konferensbord, kontorsstolar och avskärmning till skrivtavlor, förvaring, soffor, designmöbler och mycket mer.
Vi har kontor och lager i Malmö, Göteborg och Stockholm där vi restaurerar våra begagnade kontorsmöbler men vi levererar möblerna till hela landet. Växer ditt företag snabbt eller om ni har tankar på att flytta, då har vi en smidig lösning i form av uthyrning av kontorsmöbler - prisvärt och flexibelt. Vårt mål är att hjälpa våra kunder till bästa möjliga kontor i toppklass - innefattande både nya och begagnade möbler. Så är du intresserad av att köpa snygga, kvalitativa och hållbara kontorsmöbler till ett bra pris. Ta kontakt med kontoret närmast dig så hjälper vi dig. Varmt välkommen!
  • Vår vision är att inreda det första kontoret på månen.
  • Hyr möbler till månadskostnad
  • Prisvärt, snyggt, miljövänligt till bra kvalitet
Rekomo

Våra Kontor

4.6/5 av 53 omdömen
Flöjelbergsgatan 11, Mölndal
4.6/5 av 11 omdömen
Västkustvägen 21, Malmö
4.4/5 av 26 omdömen
Archimedesvägen 1-3, Bromma
"Trevligt bemötande och snabb återkoppling som ger ett väldigt proffsigt intryck. Känns tryggt att beställa från Rekomo, man vet vad man får:)"
Nadja P anlitade Rekomo Stockholm
"utmärkt service, tyvärr var soffan trasig vid leverans men allt löste sig proffsigt, effektivt. ibland blir det fel, det är hur man löser det som gör skillnaden :-) Fina möbler, både nya och begagn..."
Eva H anlitade Rekomo Malmö
"Jag har köpt mycket möbler på Rekomo. Alltid fått perfekt hjälp och alltid varit mycket nöjd med de i personalen jag haft att göra med."
Kia A anlitade Rekomo Göteborg
"Alltid bra och snabb respons via mail, enkla att kommunicera med, fina produkter och tillmötesgående gällande leverans och tid. Kan varmt rekommendera Rekomo."
Lilly K anlitade Rekomo Göteborg

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar