Rekomo

Välkommen till Rekomo. Vi har nu i över 20 år jobbat med kontorsmöbler. Vi köper in, hyr ut och säljer sjysta möbler till hög kvalitet och bra priser.
Hos oss på Rekomo hittar du allt från skrivbord, arbetsbord, konferensbord, kontorsstolar och avskärmning till skrivtavlor, förvaring, soffor, designmöbler och mycket mer.
Vi har kontor och lager i Malmö, Göteborg och Stockholm där vi restaurerar våra begagnade kontorsmöbler men vi levererar möblerna till hela landet. Växer ditt företag snabbt eller om ni har tankar på att flytta, då har vi en smidig lösning i form av uthyrning av kontorsmöbler - prisvärt och flexibelt. Vårt mål är att hjälpa våra kunder till bästa möjliga kontor i toppklass - innefattande både nya och begagnade möbler. Så är du intresserad av att köpa snygga, kvalitativa och hållbara kontorsmöbler till ett bra pris. Ta kontakt med kontoret närmast dig så hjälper vi dig. Varmt välkommen!
  • Vår vision är att inreda det första kontoret på månen.
  • Hyr möbler till månadskostnad
  • Prisvärt, snyggt, miljövänligt till bra kvalitet
Rekomo

Våra Kontor

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar