Rekomo Stockholm

En del av Rekomowww.rekomo.se

Archimedesvägen 1-3, 168 65 Bromma — Visa karta

Välkommen till Rekomo Stockholm!

Är det dags att byta ut inredningen på kontoret eller letar du bara efter lite nya sjysta kontorsmöbler? Hos oss på Rekomo Stockholm kan du välja mellan att hyra eller köpa snygga, kvalitativa, kontorsmöbler till ett bra pris. Vi tar hand om begagnade möbler och restaurerar och fixar dem så att de blir som nya - både miljövänligt och prisvärt. Vår verksamhet har vi valt att bygga kring fyra ledord: Miljö, Kvalitet, Prisvärt och Service. Vi lever som vi lär och arbetar ständigt för att du som kund ska vara nöjd. Hos oss hittar du allt från skrivbord, skärmar, soffor och arbetsstolar till skrivtavlor, förvaring och designmöbler. Vi har dessutom kontorsmöbler från alla typer av märken - Alias, Materia, Mitab, ISKU, Lammhults, Tom Dixon och mycket mer.

Välkommen att höra av dig till oss om du behöver hjälp med nått.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 26 kunder tycker om Rekomo Stockholm

Fredrik F skrev om Rekomo Stockholm
    Börja med kontakt i Stockholm men fick konf.bord reserverat i Malmö som vi köpte med stolar samt besöks soffa.
    Bra och tydlig service av Rebecka. Läs mer

Alexander Y skrev om Rekomo Stockholm
    koksstolar, 6 st. Valdigt bra bemotande, snabbt och smidigt via telefon och mail. Valdigt proffsigt. Mathilda gick aven the extra mile och tog egna bilder pa stolarna som jag funderade pa. Läs mer
    2019-11-21 Therese K svarar Alexander Y
    Hej Alexander! Vad bra att Mathilda kunde hjälpa dig välja rätt. Tack för rekommendationen, ha en fin dag!
    /Therese

Karine B skrev om Rekomo Stockholm
    Köpte 2 st kontorsstolar. De jag beställt fick jag dock samtal om att de inte fanns i lagret längre. Fick då titta på 2 andra som inte passade och då fick jag ytterligare 2 andra som verkade bra. Dessa var egentligen dyrare, men jag fick dem till samma pris då jag blivit lovad de första. Lite krångligt men så var det. Bra service. och snabb leverans när allting ordnade sig. Läs mer
    2019-11-21 Therese K svarar Karine B
    Hej Karine! Vad bra att allt löste sig tillslut och du är nöjd, tack för rekommendationen.
    /Therese
  • 2019-11-20

Anki J skrev om Rekomo Stockholm
    Effektivt och trevligt bemötande. Bra avstämningar och korrespondens för att nå fram till vad vi ville ha. Läs mer
    2019-11-20 Therese K svarar Anki J
    Tack för rekommendationen Anki!
  • 2019-11-20

Madeleine L skrev om Rekomo Stockholm
    Bättre begagnade kontorsmöbler. Rött i tiden och bra service! Läs mer
    2019-11-20 Therese K svarar Madeleine L
    Tack för rekommendationen Madeleine!
  • 2019-11-18

Eva B skrev om Rekomo Stockholm
    En över tid komplettering till nytt kontor, där så mycket som möjligt av egna möbler skulle återbrukas. Stort plus för möjlighet att mellanlagra till slutlig leverans. Bra med en engagerad kontaktperson. Leveransen fungerade bra och precis på utsatt tid, övrigt fint att få samverka med er gällande samsynen runt cirkulär ekonomi och återbruk av möbler. Vi arkitekter skall ju föregå med gott exempel :-) Läs mer
  • 2019-10-08

Gunnar H skrev om Rekomo Stockholm
    Mycket bra personal och bemötande, de jobbade fram mycket bra förslag enligt våra önskemål. Leveransen till vårt kontor skötes fantastiskt bra. Läs mer

Michaela L skrev om Rekomo Stockholm
    vi köpte begagnade skrivbord, stolar, ljudabsorbenter och bord till en kund. Rekomo var väldigt hjälpsamma under hela leveransen. skulle rekommendera er till mina kollegor och kunder. Läs mer

Peter  B skrev om Rekomo Stockholm
    Lektionssalsinredning med montering. Bra bemötande, snabb leverans. Läs mer

Aron L skrev om Rekomo Stockholm
    Jag köpte en stor whiteboard ifrån Rekomo. Killen som svarade var väldigt trevlig och sökte upp precis det jag sökte till ett mycket bra pris. Jag hämtade själv whiteboardtavlan vid lagret i Södertälje. Den var rengjord och väldigt välpackad inför transporten. Jag kan bara rekommendera Rekomo. Läs mer

Madeleine  Ö skrev om Rekomo Stockholm
    Vi köpte 5st fina kontorsstolar till ett väldigt bra pris. Kan verkligen rekommendera att köpa begagnat. Snabbt och smidigt och trevligt bemötande vid kontakt med Rekomo. Läs mer

Ingemar R skrev om Rekomo Stockholm
    vi har hyrt ett stort antal möbler under hösten 2019 och allt har fungerat som planerat. Bra kommunikation, återkoppling och uppföljning.
    Kan rekommenderas till andra som ha behov av att hyra Läs mer
  • 2019-10-06

Tanja  H skrev om Rekomo Stockholm
    De produkter vi har köpt
    Har tyvärr varit i dåligt skick där vi har fått betala dyrt för servicekostnader. Dock har bemötandet varit i toppklass ! Läs mer
    2019-10-10 Therese K svarar Tanja  H
    Hej Tanja!
    Tack för bra feedback. Jättetråkigt att ni upplevt det såhär, vi kommer givetvis ta detta vidare internt.
    Ring gärna oss direkt när problem uppstår nästa gång så ser vi till att erbjuda all hjälp vi kan.
    Allt gott,
    Therese
  • 2019-10-06

Ritva K skrev om Rekomo Stockholm
    Jag köpte 4 Alvar Aalto stolar och är väldigt förtjust i dem.Jag fick stolarna hem snabbade än förväntat .Jag hade inte så stora förväntningar men företaget lyckades överraska mig med bra och effektiv service genom hela processen.Tusen tack/Riva Läs mer
  • 2019-10-04

Inger  A skrev om Rekomo Stockholm
    Vi har köpt skrivbord, mötesbord och stolar till vårt kontor.
    Har besökt båda butik och även beställt varor via websidan.
    Jättetrevligt bemötande, vi fick sabba svar på våra frågor och leveransen fungerade utmärkt.

Här handlar vi gärna igen! Läs mer
  • 2019-10-04

Åsa J skrev om Rekomo Stockholm
    Snabb respons och bra service. Lätt att hitta i utbudet. Läs mer
  • 2019-08-07

Emma B skrev om Rekomo Stockholm
    Vi har samarbetat med Rekomo i ett antal projekt och är mycket nöjda med deras bemötande och kunnande. Läs mer
  • 2019-07-15

Marie B skrev om Rekomo Stockholm
    Jag köpte skrivbord och kontorsstolar och det mesta har gått väldigt smidigt och vi har fått ett bra slutresultat . Adam har varig mycket hjälpsam! Läs mer
  • 2019-07-12

Karin B skrev om Rekomo Stockholm
    Köpte åtta begagnade kontorsstolar och bytte ut åtta stycken gamla stolar. Snabba svar på mail, snabb leverans, bra kommunikation, jättetrevliga leveranskillar, hjälpsamma. Hade inte så stora förväntningar, men blev väldigt positivt bemött och är väldigt nöjd Läs mer

Johann A skrev om Rekomo Stockholm
    Snabba. Flexibla. Engagerade. Vi återkommer som kund! Läs mer

Eva C skrev om Rekomo Stockholm
    Jag har löpande kontakt med personal på Rekomo som hjälper mig med förslag - jag är jättenöjd med deras engagemang! Läs mer

Emily H skrev om Rekomo Stockholm
    Snabb och god service, och ett bra koncept. Läs mer
  • 2019-01-08

Maria B skrev om Rekomo Stockholm
    Snabbt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-01-07

Anna R skrev om Rekomo Stockholm
    Köper en massa olika möbler till vårt företag och tycker det är bra med begagnade möbler så man tänker miljövänligt också Läs mer
  • 2018-12-29

Monika G skrev om Rekomo Stockholm
    Till en början mycket bra service.
    Vi har ännu ej fått slutlevetans vilket drar ner betyget väsentligt. Läs mer
  • 2018-12-28

Nadja P skrev om Rekomo Stockholm
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling som ger ett väldigt proffsigt intryck. Känns tryggt att beställa från Rekomo, man vet vad man får:) Läs mer

Archimedesvägen 1-3, 168 65 Bromma