Alla kategorier Kontorsmöbler Stockholms län Stockholm Bromma Mariehäll Rekomo Rekomo Stockholm

Rekomo Stockholm

En del av Rekomowww.rekomo.se

Archimedesvägen 1-3, 168 65 Bromma — Visa karta

Välkommen till Rekomo Stockholm!

Är det dags att byta ut inredningen på kontoret eller letar du bara efter lite nya sjysta kontorsmöbler? Hos oss på Rekomo Stockholm kan du välja mellan att hyra eller köpa snygga, kvalitativa, kontorsmöbler till ett bra pris. Vi tar hand om begagnade möbler och restaurerar och fixar dem så att de blir som nya - både miljövänligt och prisvärt. Vår verksamhet har vi valt att bygga kring fyra ledord: Miljö, Kvalitet, Prisvärt och Service. Vi lever som vi lär och arbetar ständigt för att du som kund ska vara nöjd. Hos oss hittar du allt från skrivbord, skärmar, soffor och arbetsstolar till skrivtavlor, förvaring och designmöbler. Vi har dessutom kontorsmöbler från alla typer av märken - Alias, Materia, Mitab, ISKU, Lammhults, Tom Dixon och mycket mer.

Välkommen att höra av dig till oss om du behöver hjälp med nått.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Rekomo Stockholm

• 2019-01-08

Maria B skrev om Rekomo Stockholm
    Snabbt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-01-07

Anna R skrev om Rekomo Stockholm
    Köper en massa olika möbler till vårt företag och tycker det är bra med begagnade möbler så man tänker miljövänligt också Läs mer
  • 2018-12-29

Monika G skrev om Rekomo Stockholm
    Till en början mycket bra service.
    Vi har ännu ej fått slutlevetans vilket drar ner betyget väsentligt. Läs mer
  • 2018-12-28

Nadja P skrev om Rekomo Stockholm
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling som ger ett väldigt proffsigt intryck. Känns tryggt att beställa från Rekomo, man vet vad man får:) Läs mer

Archimedesvägen 1-3, 168 65 Bromma