Rekomo Malmö

En del av Rekomowww.rekomo.se

Västkustvägen 21, 211 24 Malmö — Visa karta

Välkommen till Rekomo Malmö!

Vi hyr ut, köper och säljer snygga, kvalitativa och hållbara möbler till ett riktig sjyst pris. Sedan 1992 har vi på ett miljövänligt vis sett till att förse hela Sverige med kontorsinredning. Vi erbjuder alltid en flexibel helhetslösning för ditt kontor. Hos oss hittar du allt från skrivbord, avskärmning, konferensbord, soffor och kontorsstolar till förvaring, skrivtavlor, ljuddämpning och mycket mer. Så är du i färd med att skaffa lite nya sköna kontorsmöbler. Tveka inte att höra av dig till oss på Rekomo i Malmö så hjälper vi dig att ro stolar och bord i hamn. Varmt välkommen till oss.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om Rekomo Malmö

• 2019-10-07

Charlotta E skrev om Rekomo Malmö
    Ett höj och sänkbart skrivbord. Snabb och bra service via telefonsamtal då jag inte själv lyckades hitta en bra modell. Läs mer
  • 2019-10-07

Luka  L skrev om Rekomo Malmö
    Vi köpte kontorsmöbler bord/stolar mm. Vi fick offert inom 24 timmar. Möbler levererades nästkommande vecka och var i nyskick. Priset var lite mer än hälften av nypriset. Allt som allt superbra bemötande, snabb leverans och möbler i nyskick. Jag är jättenöjd med affären och kommer säkert att köpa mer av Rekomo. Läs mer
  • 2019-10-04

Marie F skrev om Rekomo Malmö
    Hyr kontorsmöbler samt väntrumsmöbler till ett vårdbolag.
    Blev mycket bra bemött, service hela vägen från det att vi gick in i affären fram till killarna som levererade och satte ihop våra möbler, super !

Hade bara förväntningar om att möblerna skulle vara hela och rena trots "second hand" och de var dom.

Kommer aldrig att tveka att vända mig till Rekomo i Malmö igen, bemötandet är A och O. Dessutom tänker jag ur ett miljöperspektiv. Läs mer
  • Mikael S

2019-01-18

Mikael S skrev om Rekomo Malmö
    Vi har köpt och sålt kontorsmöbler till vår kontor i både Ystad och Malmö vid ett flertal tillfällen.
    Fantastiskt serviceinriktade
    Lätt att kommunicera med
    Oerhört flexibla
    Den miljöorienterade inriktningen är mycket viktig
    Bra personal
    Absolut över förväntan. Läs mer
  • 2019-01-07

Monika W skrev om Rekomo Malmö
    Vi köpte begagnade och till viss del nya möbler till vårt nya kontor och fick väldigt bra service kring det. Vi anlitade också Rekomo för att utföra själva flytten och där märktes det att det inte var företagets kärnområde. Överlag är vi nöjda och uppskattar möjligheten till återbruk väldigt mycket! Läs mer
  • 2019-01-02

Ellen B skrev om Rekomo Malmö
    Fantastisk service, alltid gott samarbeta och förståelse för vad jag behöver Läs mer
  • Eva H

2018-12-30

Eva H skrev om Rekomo Malmö
    utmärkt service, tyvärr var soffan trasig vid leverans men allt löste sig proffsigt, effektivt.
    ibland blir det fel, det är hur man löser det som gör skillnaden :-)
    Fina möbler, både nya och begagnade. Läs mer
  • 2018-12-28

Pia E skrev om Rekomo Malmö
    Bra service, snabb, flexibel, ser till kundens önskemål! Mycket bra! Läs mer
  • 2018-12-28

Mattias K skrev om Rekomo Malmö
    Proffsigt hela vägen från förfrågan till leverans! Läs mer

Västkustvägen 21, 211 24 Malmö