Renew Service AB

Renew Service AB

www.renewservice.se
  • BadgeThirteenYears

Vi är ett familjeföretag med lång erfarenhet inom fastighetsförvaltning och fastighetsservice med bas i Upplands Väsby. Genom att anlita oss på Renew Service blir vi den enda kontakt du behöver för att sköta din fastighet. Är det något vi saknar kompetensen för har någon av våra nära samarbetspartners koll på hur det görs på...

236 omdömen om Renew Service AB

Sedan starten hos Reco 2012

Kwatelai J
Skrev om Renew Service AB

Snabbt och effektivt målningsarbete med god känsla för detaljer.

Fredrik B
Skrev om Renew Service AB

Renew målade om mitt hus. Vilka toppenkillar! Superduktiga och noggranna. Jag är supernöjd och kan varmt rekommendera Renew.

Staffan S
Skrev om Renew Service AB

Jag anlitade Renew för målning av takfot, källarfönster och grund. Arbetet utfördes under en veckas tid och allt ser toppen ut. Inget färgspill eller kladd någonstans. Jag är helnöjd!

Henrik A
Skrev om Renew Service AB

Mycket hög servicegrad där de gjorde gjorde klart allt helt enligt våra önskemål.

Benny P
Skrev om Renew Service AB

Enkelt och lätt att ha att göra med. Synnerligen noggranna målare. En bredare insats i vår samfällighet med lite drygt 20 fastigheter som valde fastighetsmålning via Renew.

Lillemor L
Skrev om Renew Service AB

Jag är jättenöjd med målning av huset och målarnas arbete. Tack

Mikael S
Skrev om Renew Service AB

Väl utfört jobb och bra specade kostnader. Väldiigt bra och seriöst. Vi kommer använda Renew igen.

Anna K
Skrev om Renew Service AB

Vi fick vårt hus ommålat av Renew Service AB och är mycket nöjda med resultatet, det blev väldigt fint. Vi tycker däremot att kommunikationen om diverse förseningar hade kunnat kommunicerats på ett tidigare och bättre sätt, än vad det blev (på mail två dagar innan beräknad startdatum). Särskilt under semestertider då man är kanske bortrest och har många andra planer som man behöver ändra i sista stund.

Magnus F
Skrev om Renew Service AB

Oerhört nöjd med Renew Service AB. De har nyligen utfört en komplett fasadrenovering av vårt parhus. Hela renoveringen har löpt på flytande. Det har varit bra kommunikation inför och under arbetet. Det uppstod ett litet hinder med vår utedel till luftvärmepumpen men efter ett mail till Daniel så kom en certifierad kille samma dag och monterade ner den så att arbetet kunde löpa vidare. Litet plus i kanten vill jag också ge för att snickaren som bytte panel höll orning på verktygen och packade undan allt vid varje...

Daniel B
Skrev om Renew Service AB

Mycket trevligt bemötande och fint utfört arbete. Rekommenderas varmt.

Thomas N
Skrev om Renew Service AB

Noggrann och duktiga målare. Inget att anmärka på.

Kristina W
Skrev om Renew Service AB

Jag blev bra bemött av företaget. Målningen av fasad och plåt är jättebra utfört. Dock har jag förväntat mig mer kommunikation runt startdatum då vårt blev framskjuten nästan en vecka utan mail eller telefonsamtal till oss.

P-O C
Skrev om Renew Service AB

Min upplevelse av Renew Service AB är alltigenom positiv. Från det att offerten lämnades till att arbetet var utfört. Daniel har var lätt att få kontakt med och svarat professionellt på de frågor som funnits. Arbetet utfördes enligt tidplan trots väderberoende. Målarna informerade om vilka delar som var klara och vad som återstod samt att de följt upp och åtgärdat ev små saker efteråt, både sådant de sett själva och sådant som vi själva upptäckt. Mycket serviceinriktade, noggranna och bra att ha att höra med på alla sätt. Skulle anlita dem igen utan att tveka.

Peter R
Skrev om Renew Service AB

Anlitades för fasadmålning av villa i Nacka. Mycket trevliga och professionella och utförde jobbet med mycket stor noggrannhet. Tidsplanen hölls och resultatet blev mycket bra. Rekommenderas starkt.

Ilias D
Skrev om Renew Service AB

Målning av hus. Snabbt professionellt och vänligt bemötande. Jobbet utfört på tid och med väldigt hög kvalitet. Kan varmt rekommendera.

Agneta F
Skrev om Renew Service AB

Mycket duktiga och kunniga. Löste lätta och konstiga problem smidigt. Pigg och glad personal. Rekommenderar Renew Service varmt.

Johan L
Skrev om Renew Service AB

Seriösa, professionella kort å gott Sen va hantverkarna på plats väldigt trevliga // BRF Norra Brunnby Park

Henrik R
Skrev om Renew Service AB

Absolut bästa och trevligaste hantverkarna jag har anlitat. Serviceminded och proffsiga hela vägen och slutresultatet blev över förväntan. Dessutom höll dom budget och tidsplan trots att vädret inte var med dom. Rekommenderas varmt!

Nathalie B
Skrev om Renew Service AB

Vi fick ett mycket bra resultat på fasadmålningen. Trevliga och ordningsamma medarbetare. Bra kommunikation. Allt var över förväntan. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Renew Service AB starkt.

Erik L
Skrev om Renew Service AB

Jag anlitade Renew för målning av huset (fasad). Kommunikationen med företaget inför jobbet gick väldigt smidigt, jobbet utfördes på ett mycket proffsigt sätt och jag är helnöjd med resultatet. Jag anlitar gärna Renew igen.

Karin Ö
Skrev om Renew Service AB

Huset och 2 förråd är nu nymålade. Ser mycket bra ut! Av vad vi kan se har målarna gjort ett bra jobb. Målarna höll det snyggt och rent runt sig under arbetet. När de var klara plockade de undan och städade efter sig. Ska man måla om huset så rekommenderar vi starkt att anlita Renew Service AB.

Jon L
Skrev om Renew Service AB

Bra och ordentligt arbete utfört av seriösa och ansvarsfulla hantverkare

Gösta G
Skrev om Renew Service AB

Ett bra företag som har levt upp till alla våra förväntningar brf Finnboda Allé

Helena Å
Skrev om Renew Service AB

Både arbetsledning och målarna trevliga och samarbetsvilliga.

Karen W
Skrev om Renew Service AB

Trevligt personal, bra arbete utförd, snabbt men inte slarvigt alls. Rekommenderas!

Cecilia E
Skrev om Renew Service AB

Fungerade alldeles utmärkt! Arbetade snabbt och effektivt.

Erik R
Skrev om Renew Service AB

Min upplevelse av Renew Service AB var att de hanterade frågor på ett bra och proffsigt sätt. All kontakt under arbetets gång var bra. Små problem åtgärdades snabbt.

Darryl B
Skrev om Renew Service AB

Fantastisk stöd genom hela processen. Vi är väldigt nöjda med resultat och kan starkt rekommendera Renew som entreprenör. Huset ser ut som ny! Tack för en toppenbra upplevelse.

Christopher N
Skrev om Renew Service AB

Snabba målare med stor yrkesskicklighet. Vi är mycket nöjda med slutresultatet.

Peter H
Skrev om Renew Service AB

Fick ett fantastiskt trevligt bemötande vid varje kontakt med dem från uppstart till avslutande av uppdraget att måla om vår villa. Vi hade normala förväntningar på arbetet men det visade sig överstiga våra förväntningar med råge. Väldig professionella målare som gjorde ett enastående arbete med allt från ställningsbygge, tvätt av fasad, måleri och var även varsamma med ytor som inte skulle målas. Märktes att de gillade sitt jobb och var professionella i allt de gjorde. Jag skulle absolut rekommendera dem till bekanta och andra som frågar då vi är jättenöjda med allt från start till mål.

Niklas G
Skrev om Renew Service AB

Snabbt, smidigt och professionellt från offert till utfört arbete! Vi är väldigt nöjda med målningen av vårt hus.

Pernilla K
Skrev om Renew Service AB

Bemötandet från Renew Service var proffsigt, snabbt och trevligt. Vi fick huset målat utvändigt - väldigt proffsiga, noggranna och effektiva killar som målade huset. Kan varmt rekommendera Renew Service.

Annika I
Skrev om Renew Service AB

Kom på avtalad tid och gjorde ett gediget jobb från grunden. Bytte ut dåligt material och blev ett väldigt bra slut resultat. Höll sig dessutom till offerten utan att lägga på extra. Ett toppen företag med snabb återkoppling vid frågor och en genuin vilja att göra ett bra jobb så kunden blir nöjd

Sandra V
Skrev om Renew Service AB

Tillmötesgående och trevligt. Snabba svar på frågor. Målarna verkar trivas tillsammans och stämningen dem emellan var god.

Mattias H
Skrev om Renew Service AB

Bolaget har levererat en otroligt bra service och tjänst. Jag rekommenderar Renew Service AB om man vill ha en pålitlig måleritjänst

Anders K
Skrev om Renew Service AB

Fick panel utbytt och radhuset ommålat. jag är supernöjd med utförandet och resultatet. trevlig personal. kan verkligen rekommendera företaget

David N
Skrev om Renew Service AB

Seriöst företag med bra medarbetare. Bra bemötande. Utför jobbet professionellt.

Claes H
Skrev om Renew Service AB

Arbetet gällde målning av husfasad. Renew visade stor flexibilitet när det gällde tidpunkten för att påbörja arbetet. Hantverkarna kom vid utlovad tidpunkt och arbetet var klart efter en vecka. Jag har heller inget att klaga på när det gäller resultatet av arbetet. Så jag är därför helt nöjd.

Olof M
Skrev om Renew Service AB

Rapp dialog och kommunikation och i särklass den bäst specade offerten jag någonsin fått av en hantverkare utan att specifikt be om det. Proffsiga målare som med noggrannhet och flit, fick till ett mycket bra slutresultat på mina husfasader. Inte billigast, men för mig som anlitat många hantverkare genom tiderna, betalar jag gärna extra för sinnesro. Det fick jag!

Ann-sofie N
Skrev om Renew Service AB

Klockrent från start till mål. Tydlig info från företaget. Proffsiga målare som dessutom var supertrevliga. Hälsade glatt varje gång man mötte dem på gatan och när de målade vårt hus märkte man knappt av dem. Finfint resultat av fasadmålning av vårt radhus!!!

Magnus R
Skrev om Renew Service AB

Bra prisnivå, fint resultat och väldigt bra bemötande. Kundfokuserat under hela processen, exempelvis när ni var osäkra på kulören pausades arbetet i två dagar tills vi hade hittat rätt.

Sarah H
Skrev om Renew Service AB

Supertrevlig personal, snabba och hjälpte oss med även småsaker som ta ner parabol och laga en stolpe i carporten utöver måleri. Tack för fantastiskt bemötande och ett utomordentligt fint målat hus!

Diar K
Skrev om Renew Service AB

Väldigt duktiga, lätta att ha med att göra och väldigt flexibla. Kunde även erbjuda andra tjänster så som snickeri.

Evin F
Skrev om Renew Service AB

De är trevliga, hjälpsamma och troendegivande. Rekommenderar dem

Anna S
Skrev om Renew Service AB

Ordning och reda - trevliga målare som var noggranna och såg till att skydda ytor som inte skulle målas.

Julia O
Skrev om Renew Service AB

Mycket väl utförd ommålning av vår fastighet! Nöjd med gott & smidigt genomfört arbete.

Nick P
Skrev om Renew Service AB

Företaget har varit jätte bra med dess målnings arbete och ett bra bemötande från alla inblandat i projektet.

Amanda V
Skrev om Renew Service AB

Väldigt bra bemötande och trevliga allihopa.

Tommy E
Skrev om Renew Service AB

Noggranna och hjälpsamma. Mycket bra resultat.

Hossein S

Trevligt personal. Profsit arbete. Håller tidsplanen