Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Upplands Väsby Renew Service AB

Renew Service AB

Lövängsvägen 10, 194 29 Upplands väsby — Visa karta

Vi är ett familjeföretag med lång erfarenhet inom fastighetsförvaltning och fastighetsservice med bas i Upplands Väsby.

Genom att anlita oss på Renew Service blir vi den enda kontakt du behöver för att sköta din fastighet. Är det något vi saknar kompetensen för har någon av våra nära samarbetspartners koll på hur det görs på bästa sätt. Vi jobbar med både teknisk och ekonomisk förvaltning och ni väljer själva vilka uppdrag ni behöver hjälp med.

Vi erbjuder även tjänster inom måleri och bygg/renovering för privatpersoner och företag.

Vi erbjuder alltså en unikt anpassad helhetstjänst där allt du behöver göra är att ringa oss, så fixar vi!

Läs vad 140 kunder tycker om Renew Service AB

• Ronnie G
    Ronnie G skrev om Renew Service AB
    Köpt målning av fasad. Allt har fungerat fantastiskt bra. Målarna har varit mycket trevliga, effektiva och nogranna. Min kontakt med Daniel Ilic har fungerat mycket bra. Jag har haft många frågor och fått bra svar. Det har blivit långt över de förväntningar jag hade. Jag kan verkligen rekomendera Renew Service. Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Renew Service AB
    Vi fick huset ommålat av Renew Service AB och vi är mycket nöjda med utfallet.

De var proffsiga och uppträdde på ett väldigt bra sätt allt från första kontakt med VD till mötet med målarna när de satte igång.

Det viktigaste var själva kvaliteten på målningen och den blev otroligt bra varför vi kan rekommendera Renew Service AB till andra som står i tankarna att måla om sitt hus.

Summerat en mycket nöjd kund! Johan/Petra Läs mer
  • Jeanette A
    Jeanette A skrev om Renew Service AB
    Vi anlitade Renew Service för målning av delar av vårt hus. Allt fungerade jättebra! Vi fick ett trevligt bemötande, målarna kom på utsatt tid och de gjorde ett fint jobb. De var noga med att täcka så att det inte blev något kladd. Fakturan stämde exakt med den offert vi fick. Vi kan varmt rekommendera detta företag! Läs mer
  • Vivian E
    Vivian E skrev om Renew Service AB
    målning o snickaarbete
    mycket bra bemött

ja det var helt ok , bra utfört arbete .

anlitar dem igen när det behövs. Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Renew Service AB
    Vi valde Renew som leverantör av tjänst då fasaderna på husen i vår BRF skulle målas. Den offert som Renew lämnade var den bästa av de 4 vi tog in både avseende pris och specifikation. Kommunikationen med Renew har under hela processen varit mycket bra och de har varit lyhörda avseende våra önskemål.
    Vi är mycket nöjda med arbetet de utförde. Läs mer
  • Robin K
    Robin K skrev om Renew Service AB
    Målning och delvis byte av träfasad. Väldigt kunniga på målningen, både teori och utförande, kom och gick samma tid varje dag och i princip inga stilleståndsdagar (förutom lediga dagar såklart). Väldigt effektiva med Inget/minimalt hoppande till andra jobb under tiden de var hos oss vilket visar på god planering. Prisnivån var väldigt bra.
    God förståelse för önskemål och idéer och aldrig några problem med att justera detaljer under jobbets gång.
    Hade räknat lite tokigt med timmarna i offerten för bytet av fasaden vilket drog iväg ganska kraftigt, men de var helt ok snabba och noggranna på snickerierna så den högre timåtgången i slutändan var motiverad.
    Allt som allt en bra upplevelse. Rekommenderas! Läs mer
  • Therese W
    Therese W skrev om Renew Service AB
    Fick hjälp med målning av vårt hus, snabbt gjort och väldigt trevliga målare. Tummen upp och rekommenderas varmt. Läs mer
  • Eva J
    Eva J skrev om Renew Service AB
    Målningsarbete. Snyggt utfört och trevliga hantverkare. Mycket nöjd. Läs mer
  • Karin I
    Karin I skrev om Renew Service AB
    Beställde ommålning av enbostadshus. Hade en bra kommunikation före, under och efter arbetet. Nöjd med resultatet. Läs mer
  • Amin B
    Amin B skrev om Renew Service AB
    Beställde utvändigt målning av vårt hus. Fick kontakt med Daniel på Renew som var otroligt hjälpsam och tillmötesgående.

Målarna var extremt professionella, trevliga och speciellt, flexibla. Det hade blivit missförstånd från vårt hushåll angående färg val till en liten del av balkongen. Målarna hade redan målat den i ”fel” färg innan vi insåg att det hade blivit fel i kommunikationen från vår sida men det var inga problem för grabbarna, det fixade de på en gång och med ett leende. Det är service det!

Tack Daniel & team för enastående jobb!
    Amin Läs mer
  • Josefin H
    Josefin H skrev om Renew Service AB
    Fantastiska! Renew service målade om mitt hus. De dök upp på utlovad tid, gjorde ett bra jobb, höll det dom lovade, klara i rätt tid, snabba på att svara på alla frågor jag hade, skickade en faktura som överensstämde exakt med offerten de lämnat. Dessutom trevligt och proffsigt bemötande! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Srdan L
    Srdan L skrev om Renew Service AB
    Jag anlitade Renew till renovering av min lägenhet.

Nytt badrum, flytt av väggar, ny elinstallation mm.

Arbetet utfördes proffsigt, tidsramar hölls, kontinuerlig kontakt med företaget från start till mål.

Jag är supernöjd och kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Renew Service AB
    Duktiga målare som utförde jobbet på utsatt tid och till överenskommen kostnad. Snyggt och rent efter. Bra täckning och maskering. Mycket nöjd. Läs mer
  • Emma A
    Emma A skrev om Renew Service AB
    Jag kan varmt rekommendera Renew Service AB! De målade om vårt hus och de var fantastiskt proffsiga, snabba och noggranna. Vi kunde inte vara nöjdare! Läs mer
  • Dick E
    Dick E skrev om Renew Service AB
    Noggrant utfört arbete
    Bra dialog under arbetets gång
    Trevlig personal.
    Överträffade mina förväntningar
    Kan varmt rekommendera Renew Service AB Läs mer
  • Mats G
    Mats G skrev om Renew Service AB
    Jag anlitade Renew för ommålning av mitt hus. Möttes av ett riktigt trevligt och duktigt gäng. Fick mina frågor och funderingar besvarade direkt.
    Mycket bra service och vi är riktigt nöjda med resultatet.
    Kan starkt rekommendera Renew Service! Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Renew Service AB
    OmMålning av hus, positivt första möte följt av positivt slutresultat!,,,,, Läs mer
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Renew Service AB
    Fick hjälp med målning av hus. Mycket bra intryck av företaget. Snabba raka svar och en tidplan följdes. Läs mer
  • Rickard L
    Rickard L skrev om Renew Service AB
    Kände mig omhändertagen på ett mycket positivt sätt. En tydligt plan om när arbetet skulle genomföras.Trevliga killar som målade och var extremt noga. Dessutom en fantastisk återkoppling efter genomförandet. Det kallar jag kundvård! Kan varmt rekommendera Renew till vänner och bekanta. Läs mer
  • Klas D
    Klas D skrev om Renew Service AB
    Hej!
    Vi har fått vårt hus ommålat och upplever Renew Service som en jättebra entreprenör. Väl utfört arbete, måna om kunden att de skall vara nöjda, direkt på och åtgärdar anmärkningar, otroligt trevlig och tillmötesgående personal. Lite dålig feedback/genomgång innan målning men väldigt bra under och avslutningsmässigt. Rekommenderar Renew Service utan tvekan till andra. Läs mer
  • Louise A
    Louise A skrev om Renew Service AB
    Renew har den senaste veckan målat om vårt hus och garage. Arbetet är väl utfört och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Jari T
    Jari T skrev om Renew Service AB
    Den första kontakten var via mail och efter detta fick jag en offert för ommålning av vårt hus. Snabba svar på eventuella frågor jag hade. Målningen utfördes väl. Noggrant förarbete med b.la täckning och maskning. Man tog god tid på sig med målningen och det kändes som att man var väldigt noggranna. Väldigt trevlig personal. Totalt sett ett mycket gott jobb från initiala kontakten till att målningen slutfördes. Läs mer
  • Anders F
    Anders F skrev om Renew Service AB
    Mycket seriös företag: trevligt bemötande, bra och öppet kommunikation med kunden, mycket högt kvälitet på utförd arbete, användning av hög kvalitativ material i det utförda arbetet. Vi har engagerad företaget flera gånger och haft samma kvalitativ utförd arbete. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Dan A
    Dan A skrev om Renew Service AB
    Mycket bra.
    Bra dialog från start till mål.
    Levde klart upp till förväntningarna.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Renew Service AB
    Inget att anmärka. Smidigt och bra! Läs mer
  • Anton M
    Anton M skrev om Renew Service AB
    Jag anlitade Renew sommaren 2016 för ommålning av vårt hus.
    Oerhört serviceminded och trevliga att ha att göra med. Lösningsorienterade och professionella.
    De visade stort engagemang när de målade om vårt hus och var väldigt måna om att jag som kund skulle vara nöjd med resultatet.
    Jag kan varmt rekommendera Renew. Läs mer
  • Shahzad A
    Shahzad A skrev om Renew Service AB
    Trevligt och noggranna personal. Läs mer
  • Radko B
    Radko B skrev om Renew Service AB
    Bra bemötande, bra utfört arbete och trevlig personal. Prisvärt Läs mer
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Renew Service AB
    Ordning och reda. Hakade på grannens offert på ommålning av vårt hus och kände mig väldigt nöjd efteråt. Läs mer
  • Samuel M
    Samuel M skrev om Renew Service AB
    Bra information, trevlig personal, bra pris. Läs mer
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Renew Service AB
    Bra och tydlig offert som kom inom en vecka. Bra arbete med fönstermålning. Rimligt pris. Läs mer
  • Christer E
    Christer E skrev om Renew Service AB
    Renew har utfört fasadmålning av vår 2-plansvilla.
    Vi har inget att anmärka på utan är jättenöjda.
    Väl utfört arbete till bra pris!
    Trevligt bemötande från både arbetsledning och killarna på plats. Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Renew Service AB
    Proffesionellt utfört, enligt tidsschemat. Trevliga hantverkare Läs mer
  • Anders F
    Anders F skrev om Renew Service AB
    Fantastiskt snabb service. Mitt i sommaren behövde vi en ny toalettstol monterad. Renew kom dagen efter och klarade biffen på 45 minuter. Tack! Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Renew Service AB
    Mycket bra service på både arbetet och kontakten med företaget Läs mer
  • Morgan A
    Morgan A skrev om Renew Service AB
    Mycket noggrannt och väl utfört arbete. Läs mer
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Renew Service AB
    Allting har fungerat jättebra! De gör vad de lovat och lite till. Ordning o reda! Trevlig personal. De som målat hos oss jobbade på ordentligt! Kan verkligen rekommendera Renew Service.//Stefan Upplands Väsby Läs mer
  • Mats F
    Mats F skrev om Renew Service AB
    Renew Service har fungerat perfekt från början till slut. Att få en offert gick smidigt. Offerten var enkel och tydlig kring vad som ingick och allt till fast pris. De använde dessutom färg till fasadmålningen av hög kvalité. Allt som utlovats har hållits och arbetet är bra utfört. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Renew Service AB
    Vi är mycket nöjda med resultatet!!!
    Både gällande målningen och den sociala kontakten. Vi har redan rekommenderat andra att ta kontakt.
    Hälsning Eva Linde Läs mer
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Renew Service AB
    vi fick en proffsig offert snabbt och ett bra bemötande genom hela processen. Själva arbetet utfördes snabbt, proffsigt och inom den tidsram som vi blivit lovade. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Renew Service AB
    Mkt bra utfört arbete och god service. Läs mer
  • Martin D
    Martin D skrev om Renew Service AB
    Vi är mycket nöjda, duktiga och snabba målare! Läs mer
  • Mikael D
    Mikael D skrev om Renew Service AB
    Hur bra service och resultat som helst. Läs mer
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Renew Service AB
    Riktigt nöjd! Inget att klaga på. Läs mer
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Renew Service AB
    De utförde jobbet på ett bra och proffsigt sätt enligt de tidsramar som stod i avtalet. Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Renew Service AB
    Bra målat och sevice vi är nöjda. Läs mer
  • Eva R
    Eva R skrev om Renew Service AB
    Hej vi är hintintills nöjda med jobbet är halvvägs med vad vi beställt.
    Mycket positivt att barncancerfonden fick pengar förra året då den fonden ligger oss varmt om hjärtat
    Med vänlig hälsning, Eva Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Renew Service AB
    Mycket väl utfört arbete! Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Renew Service AB
    Vi anlitade Renew Service AB för att måla vårt hus.
    Jag rekommenderar de varmt, det är ett väldigt seriöst bolag med professionella och trevliga målare som verkligen uppnår 100 %
    Kundens önskemål. De gjorde ett fantastiskt jobb!!! / Sofia

Vallentuna 151007 Läs mer
  • Åke E
    Åke E skrev om Renew Service AB
    Fick ett bra bemötande gällande köp av fasadmålning.

Kanonbra resultat, vi är jättenöjda med killarnas insats. Hälsa och tacka för mycket bra arbete! De gjorde det där lilla extra som verkligen uppskattas av en kund!

Bra jobbat! Läs mer

Lövängsvägen 10, 194 29 Upplands väsby