Alla kategorier Bygga hus Stockholms län Upplands Väsby Renew Service AB

Renew Service AB

Lövängsvägen 10, 194 29 Upplands väsby — Visa karta

Vi är ett familjeföretag med lång erfarenhet inom fastighetsförvaltning och fastighetsservice med bas i Upplands Väsby.

Genom att anlita oss på Renew Service blir vi den enda kontakt du behöver för att sköta din fastighet. Är det något vi saknar kompetensen för har någon av våra nära samarbetspartners koll på hur det görs på bästa sätt. Vi jobbar med både teknisk och ekonomisk förvaltning och ni väljer själva vilka uppdrag ni behöver hjälp med.

Vi erbjuder även tjänster inom måleri och bygg/renovering för privatpersoner och företag.

Vi erbjuder alltså en unikt anpassad helhetstjänst där allt du behöver göra är att ringa oss, så fixar vi!

Läs vad 155 kunder tycker om Renew Service AB

• 2019-07-11

Kenneth W skrev om Renew Service AB
    Målning av fasaden.
    Har fått ett bra, snabbt och glatt bemötand när jag har haft frågor.
    Tycker jobbet är bra utfört och prisvärt. Läs mer
  • 2019-07-10

Anders B skrev om Renew Service AB
    Renew har precis målat om vårt hus. Vi är mycket nöjda med den trevliga, proffsiga personalen och slutresultatet. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-26

Anders W skrev om Renew Service AB
    Blev rekommenderad företaget. Mycket bra kundservice. Fick verkligen känslan av att företaget inte ger sig förrän kunden är nöjd! Läs mer
  • 2019-06-25

Daniel D skrev om Renew Service AB
    Kändes professionellt och tryggt hela vägen. Bra kommunikation och korta svarstider. Resultatet blev superbra och avlevererades inom utsatt tid. Kan varmt rekommendera Renew! Läs mer
  • 2019-06-20

Caroline V skrev om Renew Service AB
    Köpte målning av fasad juni 2019.
    Måste säga att de skött allt jättebra. Lätta att kommunicera med arbetsledning. Målarna var punktliga och kämpade på i värmen och gjorde ett jättefint jobb. Städade fint efter sig. Läs mer
  • 2019-06-17

Carl-Henrik P skrev om Renew Service AB
    Köpte fasadmålning av fastigheten. Vi behövde inte göra något förarbete alls utan målarna plockade bort allt som var i vägen och skruvade loss det som var fastskruvat på fasaden, inklusive en stor markis. De jobbade på snabbt, effektivt och utan att slarva på ytor som är svåråtkomliga så som exempelvis undersidan på plankorna där de var tvungna att borsta bort gruset för att komma åt fasaden. Är supernöjd med deras insatts. Kan starkt rekommendera Renew Service AB!! Läs mer
  • 2019-06-17

Andreas W skrev om Renew Service AB
    Vi har vid tre tillfällen anlitat Renew Service AB. Första gången när vi skulle måla om huset och andra gången när vi målade vindskivor och foder. Tredje gången hjälpte de oss med en takrenovering efter stormen Alfrida. Alla gångerna har vi varit mycket nöjda, både med resultatet av utfört arbete, med priset och med dialogen. De jobbar hårt och snabbt och håller överenskomna tider.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-06-15

Magnus A skrev om Renew Service AB
    Vår BRF anlitade Renew för att agera projektledare och avlasta styrelsen i ett projekt där vi bytte ut alla fönster i föreningen. De har gett oss ett proffsigt bemötande och skött jobbet galant genom hela projektet. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-04

Tomas B skrev om Renew Service AB
    Köpte målning av en gavel på vårt hus.
    Fick vid varje kontakt med Daniel / företaget ett väldigt bra bemötande. Aldrig några problem utan att Daniel löste dem på en gång.
    Hade hört av en granne att företaget var väldigt bra, kan bara instämma och rekommendera företaget. Kommer definitivt att anlta dem nästa gång. Läs mer
  • Magnus P

2019-06-04

Magnus P skrev om Renew Service AB
    Renew Service AB har på ett mycket förtjänstfullt sätt arbetat med ommålningen av mina hus på Lillsjögården.
    Arbetet har utförts av en kunnig och dedikerad personal som lagt ned stor möda på att göra mig nöjd.

Jag vill lämna mina bästa rekommendationer till Daniel Ilic och hans medarbetare!

Magnus Palmstierna 070-5901565 Läs mer
  • 2019-06-03

Daniel H skrev om Renew Service AB
    Målning av husfasaden. Allt fungerade superbra. Vi är väldigt nöjda med arbetet som har gjorts. Proffesionellt och trevligt bemötande vid kontakt. Läs mer
  • 2019-05-20

Börje B skrev om Renew Service AB
    Tvättning och målning av hus, träfasad.
    Grundlig tvättning med efterföljande målning av fasad och dörr/fönsterfoder, två strykningar. Man bytte också ut några mindre bitar av skadad panel. Hela arbetet gjordes på osannolikt kort tid och utfördes mycket noggrant.
    Jag är mycket nöjd med resultatet, och vill verkligen rekommendera Renew Service. Läs mer
  • 2019-05-20

Lars-Göran B skrev om Renew Service AB
    Anlitade Renew Service för utvändig målning av vårt hus. Vi hade bara positiva erfarenheter från första kontakt till färdigt resultat. Seriöst företag och yrkesskicklig personal. Tidsplanen höll på pricken (vi hade tur med vädret dock). Resultatet blev över förväntan. Arbetsytorna lämnades snygga och städade. Inga fläckar eller färgstänk. Anlitar gärna Renew Service igen. Läs mer
  • 2018-10-31

Erik S skrev om Renew Service AB
    Anlitade Renew Services för målning av fasad stor tillbyggnad av en våning på villa. Det utfördes av tre personer under fem dagar. Väldigt nöjd med både pris och utfört arbete! Läs mer
  • 2018-09-25

Jan S skrev om Renew Service AB
    Proffsigt. Tydlig med priser. Trevliga, snabba målare. Plockar ihop efter sig. Bra resultat. Läs mer
  • 2018-09-12

Ronnie G skrev om Renew Service AB
    Köpt målning av fasad. Allt har fungerat fantastiskt bra. Målarna har varit mycket trevliga, effektiva och nogranna. Min kontakt med Daniel Ilic har fungerat mycket bra. Jag har haft många frågor och fått bra svar. Det har blivit långt över de förväntningar jag hade. Jag kan verkligen rekomendera Renew Service. Läs mer
  • 2018-09-10

Johan R skrev om Renew Service AB
    Vi fick huset ommålat av Renew Service AB och vi är mycket nöjda med utfallet.

De var proffsiga och uppträdde på ett väldigt bra sätt allt från första kontakt med VD till mötet med målarna när de satte igång.

Det viktigaste var själva kvaliteten på målningen och den blev otroligt bra varför vi kan rekommendera Renew Service AB till andra som står i tankarna att måla om sitt hus.

Summerat en mycket nöjd kund! Johan/Petra Läs mer
  • 2018-08-23

Jeanette A skrev om Renew Service AB
    Vi anlitade Renew Service för målning av delar av vårt hus. Allt fungerade jättebra! Vi fick ett trevligt bemötande, målarna kom på utsatt tid och de gjorde ett fint jobb. De var noga med att täcka så att det inte blev något kladd. Fakturan stämde exakt med den offert vi fick. Vi kan varmt rekommendera detta företag! Läs mer
  • 2018-08-21

Vivian E skrev om Renew Service AB
    målning o snickaarbete
    mycket bra bemött

ja det var helt ok , bra utfört arbete .

anlitar dem igen när det behövs. Läs mer
  • Fredrik H

2018-08-19

Fredrik H skrev om Renew Service AB
    Vi valde Renew som leverantör av tjänst då fasaderna på husen i vår BRF skulle målas. Den offert som Renew lämnade var den bästa av de 4 vi tog in både avseende pris och specifikation. Kommunikationen med Renew har under hela processen varit mycket bra och de har varit lyhörda avseende våra önskemål.
    Vi är mycket nöjda med arbetet de utförde. Läs mer
  • 2018-08-09

Robin K skrev om Renew Service AB
    Målning och delvis byte av träfasad. Väldigt kunniga på målningen, både teori och utförande, kom och gick samma tid varje dag och i princip inga stilleståndsdagar (förutom lediga dagar såklart). Väldigt effektiva med Inget/minimalt hoppande till andra jobb under tiden de var hos oss vilket visar på god planering. Prisnivån var väldigt bra.
    God förståelse för önskemål och idéer och aldrig några problem med att justera detaljer under jobbets gång.
    Hade räknat lite tokigt med timmarna i offerten för bytet av fasaden vilket drog iväg ganska kraftigt, men de var helt ok snabba och noggranna på snickerierna så den högre timåtgången i slutändan var motiverad.
    Allt som allt en bra upplevelse. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-07-02

Therese W skrev om Renew Service AB
    Fick hjälp med målning av vårt hus, snabbt gjort och väldigt trevliga målare. Tummen upp och rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-06-28

Eva J skrev om Renew Service AB
    Målningsarbete. Snyggt utfört och trevliga hantverkare. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-06-26

Karin I skrev om Renew Service AB
    Beställde ommålning av enbostadshus. Hade en bra kommunikation före, under och efter arbetet. Nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2018-06-19

Amin B skrev om Renew Service AB
    Beställde utvändigt målning av vårt hus. Fick kontakt med Daniel på Renew som var otroligt hjälpsam och tillmötesgående.

Målarna var extremt professionella, trevliga och speciellt, flexibla. Det hade blivit missförstånd från vårt hushåll angående färg val till en liten del av balkongen. Målarna hade redan målat den i ”fel” färg innan vi insåg att det hade blivit fel i kommunikationen från vår sida men det var inga problem för grabbarna, det fixade de på en gång och med ett leende. Det är service det!

Tack Daniel & team för enastående jobb!
    Amin Läs mer
  • 2018-06-07

Josefin H skrev om Renew Service AB
    Fantastiska! Renew service målade om mitt hus. De dök upp på utlovad tid, gjorde ett bra jobb, höll det dom lovade, klara i rätt tid, snabba på att svara på alla frågor jag hade, skickade en faktura som överensstämde exakt med offerten de lämnat. Dessutom trevligt och proffsigt bemötande! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Srdan L

2018-05-31

Srdan L skrev om Renew Service AB
    Jag anlitade Renew till renovering av min lägenhet.

Nytt badrum, flytt av väggar, ny elinstallation mm.

Arbetet utfördes proffsigt, tidsramar hölls, kontinuerlig kontakt med företaget från start till mål.

Jag är supernöjd och kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • 2017-09-24

Johan H skrev om Renew Service AB
    Duktiga målare som utförde jobbet på utsatt tid och till överenskommen kostnad. Snyggt och rent efter. Bra täckning och maskering. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2017-08-31

Emma A skrev om Renew Service AB
    Jag kan varmt rekommendera Renew Service AB! De målade om vårt hus och de var fantastiskt proffsiga, snabba och noggranna. Vi kunde inte vara nöjdare! Läs mer
  • 2017-07-12

Dick E skrev om Renew Service AB
    Noggrant utfört arbete
    Bra dialog under arbetets gång
    Trevlig personal.
    Överträffade mina förväntningar
    Kan varmt rekommendera Renew Service AB Läs mer
  • 2017-07-08

Mats G skrev om Renew Service AB
    Jag anlitade Renew för ommålning av mitt hus. Möttes av ett riktigt trevligt och duktigt gäng. Fick mina frågor och funderingar besvarade direkt.
    Mycket bra service och vi är riktigt nöjda med resultatet.
    Kan starkt rekommendera Renew Service! Läs mer
  • 2017-07-02

Lars A skrev om Renew Service AB
    OmMålning av hus, positivt första möte följt av positivt slutresultat!,,,,, Läs mer
  • 2017-07-02

Gustav A skrev om Renew Service AB
    Fick hjälp med målning av hus. Mycket bra intryck av företaget. Snabba raka svar och en tidplan följdes. Läs mer
  • 2017-06-28

Rickard L skrev om Renew Service AB
    Kände mig omhändertagen på ett mycket positivt sätt. En tydligt plan om när arbetet skulle genomföras.Trevliga killar som målade och var extremt noga. Dessutom en fantastisk återkoppling efter genomförandet. Det kallar jag kundvård! Kan varmt rekommendera Renew till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2017-06-26

Klas D skrev om Renew Service AB
    Hej!
    Vi har fått vårt hus ommålat och upplever Renew Service som en jättebra entreprenör. Väl utfört arbete, måna om kunden att de skall vara nöjda, direkt på och åtgärdar anmärkningar, otroligt trevlig och tillmötesgående personal. Lite dålig feedback/genomgång innan målning men väldigt bra under och avslutningsmässigt. Rekommenderar Renew Service utan tvekan till andra. Läs mer
  • 2017-06-26

Louise A skrev om Renew Service AB
    Renew har den senaste veckan målat om vårt hus och garage. Arbetet är väl utfört och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2017-06-07

Jari T skrev om Renew Service AB
    Den första kontakten var via mail och efter detta fick jag en offert för ommålning av vårt hus. Snabba svar på eventuella frågor jag hade. Målningen utfördes väl. Noggrant förarbete med b.la täckning och maskning. Man tog god tid på sig med målningen och det kändes som att man var väldigt noggranna. Väldigt trevlig personal. Totalt sett ett mycket gott jobb från initiala kontakten till att målningen slutfördes. Läs mer
  • 2017-04-26

Anders F skrev om Renew Service AB
    Mycket seriös företag: trevligt bemötande, bra och öppet kommunikation med kunden, mycket högt kvälitet på utförd arbete, användning av hög kvalitativ material i det utförda arbetet. Vi har engagerad företaget flera gånger och haft samma kvalitativ utförd arbete. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2017-03-22

Dan A skrev om Renew Service AB
    Mycket bra.
    Bra dialog från start till mål.
    Levde klart upp till förväntningarna.
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2017-03-22

Henrik H skrev om Renew Service AB
    Inget att anmärka. Smidigt och bra! Läs mer
  • 2017-03-21

Anton M skrev om Renew Service AB
    Jag anlitade Renew sommaren 2016 för ommålning av vårt hus.
    Oerhört serviceminded och trevliga att ha att göra med. Lösningsorienterade och professionella.
    De visade stort engagemang när de målade om vårt hus och var väldigt måna om att jag som kund skulle vara nöjd med resultatet.
    Jag kan varmt rekommendera Renew. Läs mer
  • 2017-03-21

Shahzad A skrev om Renew Service AB
    Trevligt och noggranna personal. Läs mer
  • Radko B

2017-03-21

Radko B skrev om Renew Service AB
    Bra bemötande, bra utfört arbete och trevlig personal. Prisvärt Läs mer
  • Mikael A

2016-08-08

Mikael A skrev om Renew Service AB
    Ordning och reda. Hakade på grannens offert på ommålning av vårt hus och kände mig väldigt nöjd efteråt. Läs mer
  • 2016-07-26

Samuel M skrev om Renew Service AB
    Bra information, trevlig personal, bra pris. Läs mer
  • 2016-07-25

Ulf H skrev om Renew Service AB
    Bra och tydlig offert som kom inom en vecka. Bra arbete med fönstermålning. Rimligt pris. Läs mer
  • 2016-07-25

Christer E skrev om Renew Service AB
    Renew har utfört fasadmålning av vår 2-plansvilla.
    Vi har inget att anmärka på utan är jättenöjda.
    Väl utfört arbete till bra pris!
    Trevligt bemötande från både arbetsledning och killarna på plats. Läs mer

Fredrik E skrev om Renew Service AB
    Proffesionellt utfört, enligt tidsschemat. Trevliga hantverkare Läs mer

Anders F skrev om Renew Service AB
    Fantastiskt snabb service. Mitt i sommaren behövde vi en ny toalettstol monterad. Renew kom dagen efter och klarade biffen på 45 minuter. Tack! Läs mer

Mikael H skrev om Renew Service AB
    Mycket bra service på både arbetet och kontakten med företaget Läs mer

Lövängsvägen 10, 194 29 Upplands väsby