Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Upplands Väsby Renew Service AB

Renew Service AB

Lövängsvägen 10, 194 29 Upplands väsby — Visa karta

Vi är ett familjeföretag med lång erfarenhet inom fastighetsförvaltning och fastighetsservice med bas i Upplands Väsby.

Genom att anlita oss på Renew Service blir vi den enda kontakt du behöver för att sköta din fastighet. Är det något vi saknar kompetensen för har någon av våra nära samarbetspartners koll på hur det görs på bästa sätt. Vi jobbar med både teknisk och ekonomisk förvaltning och ni väljer själva vilka uppdrag ni behöver hjälp med.

Vi erbjuder även tjänster inom måleri och bygg/renovering för privatpersoner och företag.

Vi erbjuder alltså en unikt anpassad helhetstjänst där allt du behöver göra är att ringa oss, så fixar vi!

Läs vad 126 kunder tycker om Renew Service AB

• Dick E
    Dick E skrev om Renew Service AB
    Noggrant utfört arbete
    Bra dialog under arbetets gång
    Trevlig personal.
    Överträffade mina förväntningar
    Kan varmt rekommendera Renew Service AB
  • Mats G
    Mats G skrev om Renew Service AB
    Jag anlitade Renew för ommålning av mitt hus. Möttes av ett riktigt trevligt och duktigt gäng. Fick mina frågor och funderingar besvarade direkt.
    Mycket bra service och vi är riktigt nöjda med resultatet.
    Kan starkt rekommendera Renew Service!
  • Lars A
    Lars A skrev om Renew Service AB
    OmMålning av hus, positivt första möte följt av positivt slutresultat!,,,,,
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Renew Service AB
    Fick hjälp med målning av hus. Mycket bra intryck av företaget. Snabba raka svar och en tidplan följdes.
  • Rickard L
    Rickard L skrev om Renew Service AB
    Kände mig omhändertagen på ett mycket positivt sätt. En tydligt plan om när arbetet skulle genomföras.Trevliga killar som målade och var extremt noga. Dessutom en fantastisk återkoppling efter genomförandet. Det kallar jag kundvård! Kan varmt rekommendera Renew till vänner och bekanta.
  • Klas D
    Klas D skrev om Renew Service AB
    Hej!
    Vi har fått vårt hus ommålat och upplever Renew Service som en jättebra entreprenör. Väl utfört arbete, måna om kunden att de skall vara nöjda, direkt på och åtgärdar anmärkningar, otroligt trevlig och tillmötesgående personal. Lite dålig feedback/genomgång innan målning men väldigt bra under och avslutningsmässigt. Rekommenderar Renew Service utan tvekan till andra.
  • Louise A
    Louise A skrev om Renew Service AB
    Renew har den senaste veckan målat om vårt hus och garage. Arbetet är väl utfört och vi är mycket nöjda.
  • Jari T
    Jari T skrev om Renew Service AB
    Den första kontakten var via mail och efter detta fick jag en offert för ommålning av vårt hus. Snabba svar på eventuella frågor jag hade. Målningen utfördes väl. Noggrant förarbete med b.la täckning och maskning. Man tog god tid på sig med målningen och det kändes som att man var väldigt noggranna. Väldigt trevlig personal. Totalt sett ett mycket gott jobb från initiala kontakten till att målningen slutfördes.
  • Anders F
    Anders F skrev om Renew Service AB
    Mycket seriös företag: trevligt bemötande, bra och öppet kommunikation med kunden, mycket högt kvälitet på utförd arbete, användning av hög kvalitativ material i det utförda arbetet. Vi har engagerad företaget flera gånger och haft samma kvalitativ utförd arbete. Vi är jättenöjda.
  • Dan A
    Dan A skrev om Renew Service AB
    Mycket bra.
    Bra dialog från start till mål.
    Levde klart upp till förväntningarna.
    Rekommenderas.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Renew Service AB
    Inget att anmärka. Smidigt och bra!
  • Anton M
    Anton M skrev om Renew Service AB
    Jag anlitade Renew sommaren 2016 för ommålning av vårt hus.
    Oerhört serviceminded och trevliga att ha att göra med. Lösningsorienterade och professionella.
    De visade stort engagemang när de målade om vårt hus och var väldigt måna om att jag som kund skulle vara nöjd med resultatet.
    Jag kan varmt rekommendera Renew.
  • Shahzad A
    Shahzad A skrev om Renew Service AB
    Trevligt och noggranna personal.
  • Radko B
    Radko B skrev om Renew Service AB
    Bra bemötande, bra utfört arbete och trevlig personal. Prisvärt
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Renew Service AB
    Ordning och reda. Hakade på grannens offert på ommålning av vårt hus och kände mig väldigt nöjd efteråt.
  • Samuel M
    Samuel M skrev om Renew Service AB
    Bra information, trevlig personal, bra pris.
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Renew Service AB
    Bra och tydlig offert som kom inom en vecka. Bra arbete med fönstermålning. Rimligt pris.
  • Christer E
    Christer E skrev om Renew Service AB
    Renew har utfört fasadmålning av vår 2-plansvilla.
    Vi har inget att anmärka på utan är jättenöjda.
    Väl utfört arbete till bra pris!
    Trevligt bemötande från både arbetsledning och killarna på plats.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Renew Service AB
    Proffesionellt utfört, enligt tidsschemat. Trevliga hantverkare
  • Anders F
    Anders F skrev om Renew Service AB
    Fantastiskt snabb service. Mitt i sommaren behövde vi en ny toalettstol monterad. Renew kom dagen efter och klarade biffen på 45 minuter. Tack!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Renew Service AB
    Mycket bra service på både arbetet och kontakten med företaget
  • Morgan A
    Morgan A skrev om Renew Service AB
    Mycket noggrannt och väl utfört arbete.
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Renew Service AB
    Allting har fungerat jättebra! De gör vad de lovat och lite till. Ordning o reda! Trevlig personal. De som målat hos oss jobbade på ordentligt! Kan verkligen rekommendera Renew Service.//Stefan Upplands Väsby
  • Mats F
    Mats F skrev om Renew Service AB
    Renew Service har fungerat perfekt från början till slut. Att få en offert gick smidigt. Offerten var enkel och tydlig kring vad som ingick och allt till fast pris. De använde dessutom färg till fasadmålningen av hög kvalité. Allt som utlovats har hållits och arbetet är bra utfört.
  • Eva L
    Eva L skrev om Renew Service AB
    Vi är mycket nöjda med resultatet!!!
    Både gällande målningen och den sociala kontakten. Vi har redan rekommenderat andra att ta kontakt.
    Hälsning Eva Linde
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Renew Service AB
    vi fick en proffsig offert snabbt och ett bra bemötande genom hela processen. Själva arbetet utfördes snabbt, proffsigt och inom den tidsram som vi blivit lovade.
  • Johan B
    Johan B skrev om Renew Service AB
    Mkt bra utfört arbete och god service.
  • Martin D
    Martin D skrev om Renew Service AB
    Vi är mycket nöjda, duktiga och snabba målare!
  • Mikael D
    Mikael D skrev om Renew Service AB
    Hur bra service och resultat som helst.
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Renew Service AB
    Riktigt nöjd! Inget att klaga på.
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Renew Service AB
    De utförde jobbet på ett bra och proffsigt sätt enligt de tidsramar som stod i avtalet.
  • Johan F
    Johan F skrev om Renew Service AB
    Bra målat och sevice vi är nöjda.
  • Eva R
    Eva R skrev om Renew Service AB
    Hej vi är hintintills nöjda med jobbet är halvvägs med vad vi beställt.
    Mycket positivt att barncancerfonden fick pengar förra året då den fonden ligger oss varmt om hjärtat
    Med vänlig hälsning, Eva
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Renew Service AB
    Mycket väl utfört arbete! Vi är mycket nöjda!
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Renew Service AB
    Vi anlitade Renew Service AB för att måla vårt hus.
    Jag rekommenderar de varmt, det är ett väldigt seriöst bolag med professionella och trevliga målare som verkligen uppnår 100 %
    Kundens önskemål. De gjorde ett fantastiskt jobb!!! / Sofia

Vallentuna 151007
  • Åke E
    Åke E skrev om Renew Service AB
    Fick ett bra bemötande gällande köp av fasadmålning.

Kanonbra resultat, vi är jättenöjda med killarnas insats. Hälsa och tacka för mycket bra arbete! De gjorde det där lilla extra som verkligen uppskattas av en kund!

Bra jobbat!
  • Christina D
    Christina D skrev om Renew Service AB
    Vi fick rekommenderat detta företag av vänner. Det var väldigt bra bemötande från offertförfrågan, tidsplan, utförande och återkoppling. Vi valde att måla hus, förråd, garage inkl dörrar och fönster, målning av mur, staket, oljning av altan samt högtryckstvätt av tegelpannor. Offerten var prisvärd. Vi hade en bra dialog under tiden arbetet pågick och de småsaker som vi hade synpunkter på efter arbetet var utfört åtgärdades snabbt. Detta är ett fantastiskt målariföretag som vi kommer att anlita när det är dags att måla invändigt. När det gäller taket skulle vi dock valt ett annat företag som speciellt är proffs på tak.
  • Jennie B
    Jennie B skrev om Renew Service AB
    Vi är helnöjda. Det såg från början lite oproffsigt med vanliga enkla stegar, men samtidigt förstör man ju då minimalt i trädgården. Huvudsaken att själva målningen blev bra och det blev den. Trevliga och glada målare.
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Renew Service AB
    Målning av fastighet.
    Bra, noggranna och tillmötesgående.
    Hade inga direkta förväntningar då jag inte kände till företaget tidigare. Valda på rekommendation och pris.
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Renew Service AB
    Jag är mycket nöjd med arbetet & kan varmt rekommendera Renen.
  • Linda F
    Linda F skrev om Renew Service AB
    Tydligt och offererat bra genomfört arbete. :)
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om Renew Service AB
    Bra bemötande och vi erhöll snabbt en offert med rimligt pris. Målning av villa (inkl allt trä, fönster och fönsterbläck) samt byte av panelbrädor. Bra dialog under tiden arbetet pågick och de småsaker jag hade synpunkter på efter att jobbet var klart åtgärdades snabbt.
  • Per M
    Per M skrev om Renew Service AB
    Mycket positivt! Vi är mycket nöjda.
  • Helena T
    Helena T skrev om Renew Service AB
    Anlitade Renew för ommålning av vårt hus i Vallentuna och var nöjda med allt från offertdiskussion, dialog kring tidplan, utförande och återkoppling. Trevliga och noggranna målare som gjorde ett bra jobb!
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Renew Service AB
    Renew skrev en bra och tydlig offert och gjorde sedan ett mycket bra jobb.
    Jag kan verkligen rekommendera dem till mina grannar som redan anlitat dem.
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Renew Service AB
    Väl genomfört arbete från offert till färdigt jobb! Mycket noggrann målning!
  • Jerker A
    Jerker A skrev om Renew Service AB
    Mycket proffesionellt bemötande. Proffesionellt stöd och flexibelt agerande även vid sent påkomna ändringar i ursprungsbeställningen.
    Mycket noggrann och fackmannamässigt utförd målning.
    Rekommenderas starkt!
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Renew Service AB
    Kommer att anlita och rekommendera Renew till andra.
  • Peter E
    Peter E skrev om Renew Service AB
    Vi fick ett mycket bra bemötande och bra svar på våra frågor. Vi anlitade Renew Services för fasadmålning av villa.
  • Jenni W
    Jenni W skrev om Renew Service AB
    Målning av hus. Vänligt bemötande, snabba svar på frågor.

Lövängsvägen 10, 194 29 Upplands väsby