Läs vad 178 kunder tycker om Renew Service AB 2

• 2020-10-01
    Anlitade Renew Service för målning av husfasad. Dom var mycket noggranna och skickliga. Arbetet utfördes på utsatt tid och dessutom väldigt prisvärda.
  • 2020-09-06
    Ommålning av hus.
    Noggranna, duktiga, service inriktade, trevliga målare
  • 2020-08-24
    Anlitade Renew för ommålning av vårt hus. Fick kontakt med dem genom vänner i området och allt har fungerat väldigt smidigt från offertförfrågan, information om tidsplan samt själva genomförandet. Killarna som var här var otroligt noggranna och effektiva. Inga färgstänk och säkerställde att allt blivit målat genom att ta turer runt huset ett flertal varv med småsurt här och där innan de var nöjda. Dessutom väldigt trevliga. Tycker Renew överträffade mina förväntningar och kan verkligen rekommendera dem till andra.
  • 2020-08-23
    Vi beställde ommålning av huset och Renew hade väldigt noggranna målare, som också bytte viss fasad åt oss.
    Vi kan verkligen rekommendera detta företag.
  • 2020-08-21
    Renew Service AB målade om vårt hus och vi är mycket nöjda med det arbete som utfördes.
  • 2020-08-12
    Målning av fasad. Bra och tydligt bemötande. Allt har fungerat bra.
  • 2020-07-28
    Renew utförde fasad målning på ett föredömligt sätt trots vädermässiga utmaningar. Lyhörda och proffsiga!
  • 2020-07-11
    Dom målade vårat hus.
    Va väldigt lätta att ha och göra med, gjort ett ordentligt jobb och det va en sak som dom misstag men ska åtgärdas utan protest.
    Är jätte nöjd och kan varmt rekommendera dom.
  • 2020-07-11
    Bra och noggrant utfört målningsarbete av vårt hus. Trevliga killar som gjorde jobbet. Snyggt och undanplockat efter utfört arbete. Vi är riktigt nöjda.
  • 2020-06-30
    Tydlig offert, bra kontakt och väldigt duktiga målare. Kan varmt rekommendera detta företag.
  • 2020-05-29
    Målning av hus.
    Duktiga, noggranna och tillmötesgående målare. Mycket bra resultat!
  • 2020-03-10
    Ett proffsigt serviceföretag som sätter kunden i centrum. Kommunicerar, agerar och är proaktiva i sitt dagliga arbete. Redan efter första månaderna kan jag konstatera att vi talar om både kort som långsiktighet och en delaktighet i att värna om både vår fastighet som förening. Tekniskt kunnande och en servicegrad som är perfekt, dialog både före, under och efter felanmälan.. kan det bli bättre... :) / Kari Hippi
  • 2019-09-24
    Har fått mitt hus ommålat, hängrännor bytta och en del snickeriarbete utfört. Jag är helt nöjd med resultatet. Det har varit enkelt att kommunicera med företaget. De som arbetade här har varit mycket trevliga. Arbetet gick snabbt. Och de tog med sig allt efter utfört arbete. Är ännu inte helt slutfört. Anlitar gärna företaget igen
  • 2019-09-02
    Duktiga och kunniga. Snabb korrespondens. Rekommenderar dem. Tar gärna hjälp av dem i framtiden.
  • 2019-08-28
    Proffsiga och trevlig målare! Jättefint resultat! Rekommenderar detta företag!
  • 2019-08-21
    Målning av hus! Mycket proffsiga och tillmötesgående! Rekommenderas!
  • 2019-08-15
    Anlitade Renew för att få hjälp med ny altan. Proffsiga och trevliga hantverkare!
    Väldigt snyggt blev det! Kommer att rekomendera Renew till vänner och bekanta!
    Tack Daniel och Victor!
    / Janne o Katta.
  • 2019-08-06
    Målning av mitt radhus. Väldigt bra service, trevligt bemötande och mycket bra utfört arbete.
    Anita H
  • 2019-08-05
    Ommålning av huset. Arbetet utfördes på ett väldigt bra sätt.
  • 2019-08-05
    Vi anlitade Renew för ommålning av vårt hus under Juli.
    De var otroligt proffsiga hela vägen och vi är supernöjda med resultatet.

Mina varmaste rekommendationer, Daniel och hans team gjorde ett kanon jobb.
  • 2019-07-24
    Målning av en villa. Fantastiskt trevligt bemötande från företagets sida. Väntade mig naturligtvis ett resultat med bra kvalitet, och det tror vi att vi fick! Visar sig inom snar framtid.
    Arbetarna verkade nogranna, städade efter sig, och var snabba.
    Arja L
  • 2019-07-22
    Målning av villa, mycket nöjd och ett bra bemötande på alla sätt!
  • 2019-07-20
    Fantastiskt bemötande, bra service, snabba & proffesionella målare.
  • 2019-07-11
    Målning av fasaden.
    Har fått ett bra, snabbt och glatt bemötand när jag har haft frågor.
    Tycker jobbet är bra utfört och prisvärt.
  • 2019-07-10
    Renew har precis målat om vårt hus. Vi är mycket nöjda med den trevliga, proffsiga personalen och slutresultatet. Rekommenderas!
  • 2019-06-26
    Blev rekommenderad företaget. Mycket bra kundservice. Fick verkligen känslan av att företaget inte ger sig förrän kunden är nöjd!
  • 2019-06-25
    Kändes professionellt och tryggt hela vägen. Bra kommunikation och korta svarstider. Resultatet blev superbra och avlevererades inom utsatt tid. Kan varmt rekommendera Renew!
  • 2019-06-20
    Köpte målning av fasad juni 2019.
    Måste säga att de skött allt jättebra. Lätta att kommunicera med arbetsledning. Målarna var punktliga och kämpade på i värmen och gjorde ett jättefint jobb. Städade fint efter sig.
  • 2019-06-17
    Köpte fasadmålning av fastigheten. Vi behövde inte göra något förarbete alls utan målarna plockade bort allt som var i vägen och skruvade loss det som var fastskruvat på fasaden, inklusive en stor markis. De jobbade på snabbt, effektivt och utan att slarva på ytor som är svåråtkomliga så som exempelvis undersidan på plankorna där de var tvungna att borsta bort gruset för att komma åt fasaden. Är supernöjd med deras insatts. Kan starkt rekommendera Renew Service AB!!
  • 2019-06-17
    Vi har vid tre tillfällen anlitat Renew Service AB. Första gången när vi skulle måla om huset och andra gången när vi målade vindskivor och foder. Tredje gången hjälpte de oss med en takrenovering efter stormen Alfrida. Alla gångerna har vi varit mycket nöjda, både med resultatet av utfört arbete, med priset och med dialogen. De jobbar hårt och snabbt och håller överenskomna tider.

Rekommenderas starkt!
  • 2019-06-15
    Vår BRF anlitade Renew för att agera projektledare och avlasta styrelsen i ett projekt där vi bytte ut alla fönster i föreningen. De har gett oss ett proffsigt bemötande och skött jobbet galant genom hela projektet. Rekommenderas!
  • 2019-06-04
    Köpte målning av en gavel på vårt hus.
    Fick vid varje kontakt med Daniel / företaget ett väldigt bra bemötande. Aldrig några problem utan att Daniel löste dem på en gång.
    Hade hört av en granne att företaget var väldigt bra, kan bara instämma och rekommendera företaget. Kommer definitivt att anlta dem nästa gång.
  • 2019-06-04
    Renew Service AB har på ett mycket förtjänstfullt sätt arbetat med ommålningen av mina hus på Lillsjögården.
    Arbetet har utförts av en kunnig och dedikerad personal som lagt ned stor möda på att göra mig nöjd.

Jag vill lämna mina bästa rekommendationer till Daniel Ilic och hans medarbetare!

Magnus Palmstierna 070-5901565
    Magnus P
  • 2019-06-03
    Målning av husfasaden. Allt fungerade superbra. Vi är väldigt nöjda med arbetet som har gjorts. Proffesionellt och trevligt bemötande vid kontakt.
  • 2019-05-20
    Tvättning och målning av hus, träfasad.
    Grundlig tvättning med efterföljande målning av fasad och dörr/fönsterfoder, två strykningar. Man bytte också ut några mindre bitar av skadad panel. Hela arbetet gjordes på osannolikt kort tid och utfördes mycket noggrant.
    Jag är mycket nöjd med resultatet, och vill verkligen rekommendera Renew Service.
  • 2019-05-20
    Anlitade Renew Service för utvändig målning av vårt hus. Vi hade bara positiva erfarenheter från första kontakt till färdigt resultat. Seriöst företag och yrkesskicklig personal. Tidsplanen höll på pricken (vi hade tur med vädret dock). Resultatet blev över förväntan. Arbetsytorna lämnades snygga och städade. Inga fläckar eller färgstänk. Anlitar gärna Renew Service igen.
  • 2018-10-31
    Anlitade Renew Services för målning av fasad stor tillbyggnad av en våning på villa. Det utfördes av tre personer under fem dagar. Väldigt nöjd med både pris och utfört arbete!
  • 2018-09-25
    Proffsigt. Tydlig med priser. Trevliga, snabba målare. Plockar ihop efter sig. Bra resultat.
  • 2018-09-12
    Köpt målning av fasad. Allt har fungerat fantastiskt bra. Målarna har varit mycket trevliga, effektiva och nogranna. Min kontakt med Daniel Ilic har fungerat mycket bra. Jag har haft många frågor och fått bra svar. Det har blivit långt över de förväntningar jag hade. Jag kan verkligen rekomendera Renew Service.
  • 2018-09-10
    Vi fick huset ommålat av Renew Service AB och vi är mycket nöjda med utfallet.

De var proffsiga och uppträdde på ett väldigt bra sätt allt från första kontakt med VD till mötet med målarna när de satte igång.

Det viktigaste var själva kvaliteten på målningen och den blev otroligt bra varför vi kan rekommendera Renew Service AB till andra som står i tankarna att måla om sitt hus.

Summerat en mycket nöjd kund! Johan/Petra
  • 2018-08-23
    Vi anlitade Renew Service för målning av delar av vårt hus. Allt fungerade jättebra! Vi fick ett trevligt bemötande, målarna kom på utsatt tid och de gjorde ett fint jobb. De var noga med att täcka så att det inte blev något kladd. Fakturan stämde exakt med den offert vi fick. Vi kan varmt rekommendera detta företag!
  • 2018-08-21
    målning o snickaarbete
    mycket bra bemött

ja det var helt ok , bra utfört arbete .

anlitar dem igen när det behövs.
  • 2018-08-19
    Vi valde Renew som leverantör av tjänst då fasaderna på husen i vår BRF skulle målas. Den offert som Renew lämnade var den bästa av de 4 vi tog in både avseende pris och specifikation. Kommunikationen med Renew har under hela processen varit mycket bra och de har varit lyhörda avseende våra önskemål.
    Vi är mycket nöjda med arbetet de utförde.
    Fredrik H
  • 2018-08-09
    Målning och delvis byte av träfasad. Väldigt kunniga på målningen, både teori och utförande, kom och gick samma tid varje dag och i princip inga stilleståndsdagar (förutom lediga dagar såklart). Väldigt effektiva med Inget/minimalt hoppande till andra jobb under tiden de var hos oss vilket visar på god planering. Prisnivån var väldigt bra.
    God förståelse för önskemål och idéer och aldrig några problem med att justera detaljer under jobbets gång.
    Hade räknat lite tokigt med timmarna i offerten för bytet av fasaden vilket drog iväg ganska kraftigt, men de var helt ok snabba och noggranna på snickerierna så den högre timåtgången i slutändan var motiverad.
    Allt som allt en bra upplevelse. Rekommenderas!
  • 2018-07-02
    Fick hjälp med målning av vårt hus, snabbt gjort och väldigt trevliga målare. Tummen upp och rekommenderas varmt.
  • 2018-06-28
    Målningsarbete. Snyggt utfört och trevliga hantverkare. Mycket nöjd.
  • 2018-06-26
    Beställde ommålning av enbostadshus. Hade en bra kommunikation före, under och efter arbetet. Nöjd med resultatet.
  • 2018-06-19
    Beställde utvändigt målning av vårt hus. Fick kontakt med Daniel på Renew som var otroligt hjälpsam och tillmötesgående.

Målarna var extremt professionella, trevliga och speciellt, flexibla. Det hade blivit missförstånd från vårt hushåll angående färg val till en liten del av balkongen. Målarna hade redan målat den i ”fel” färg innan vi insåg att det hade blivit fel i kommunikationen från vår sida men det var inga problem för grabbarna, det fixade de på en gång och med ett leende. Det är service det!

Tack Daniel & team för enastående jobb!
    Amin
  • 2018-06-07
    Fantastiska! Renew service målade om mitt hus. De dök upp på utlovad tid, gjorde ett bra jobb, höll det dom lovade, klara i rätt tid, snabba på att svara på alla frågor jag hade, skickade en faktura som överensstämde exakt med offerten de lämnat. Dessutom trevligt och proffsigt bemötande! Rekommenderas varmt.
  • 2018-05-31
    Jag anlitade Renew till renovering av min lägenhet.

Nytt badrum, flytt av väggar, ny elinstallation mm.

Arbetet utfördes proffsigt, tidsramar hölls, kontinuerlig kontakt med företaget från start till mål.

Jag är supernöjd och kan varmt rekommendera detta företag.
    Srdan L