Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Upplands Väsby Renew Service AB
Rekommenderat företag 2016 - Renew Service AB
Rekommenderat företag 2015 - Renew Service AB

Renew Service AB

Lövängsvägen 10, 194 29 Upplands väsby — Visa karta

Renew Service AB är ett familjeföretag inom Fastighetsförvaltning och Fastighetsservice med över 30 års erfarenhet i branschen. Vårt säte ligger i Upplands Väsby och vår verksamhet sträcker sig över hela Stockholms län. Vår affärsidé är att förse kunder, stora som små ,med kompetens och service för deras specifika behov. Lyhördhet, flexibilitet, god service samt kundfokus är egenskaper som gjort oss framgångsrika på marknaden och har blivit ett signum för företaget.

Läs vad 112 kunder tycker om Renew Service AB

• Mikael A
    Mikael A skrev om Renew Service AB
    Ordning och reda. Hakade på grannens offert på ommålning av vårt hus och kände mig väldigt nöjd efteråt.
  • Samuel M
    Samuel M skrev om Renew Service AB
    Bra information, trevlig personal, bra pris.
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Renew Service AB
    Bra och tydlig offert som kom inom en vecka. Bra arbete med fönstermålning. Rimligt pris.
  • Christer E
    Christer E skrev om Renew Service AB
    Renew har utfört fasadmålning av vår 2-plansvilla.
    Vi har inget att anmärka på utan är jättenöjda.
    Väl utfört arbete till bra pris!
    Trevligt bemötande från både arbetsledning och killarna på plats.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Renew Service AB
    Proffesionellt utfört, enligt tidsschemat. Trevliga hantverkare
  • Anders F
    Anders F skrev om Renew Service AB
    Fantastiskt snabb service. Mitt i sommaren behövde vi en ny toalettstol monterad. Renew kom dagen efter och klarade biffen på 45 minuter. Tack!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Renew Service AB
    Mycket bra service på både arbetet och kontakten med företaget
  • Morgan A
    Morgan A skrev om Renew Service AB
    Mycket noggrannt och väl utfört arbete.
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Renew Service AB
    Allting har fungerat jättebra! De gör vad de lovat och lite till. Ordning o reda! Trevlig personal. De som målat hos oss jobbade på ordentligt! Kan verkligen rekommendera Renew Service.//Stefan Upplands Väsby
  • Mats F
    Mats F skrev om Renew Service AB
    Renew Service har fungerat perfekt från början till slut. Att få en offert gick smidigt. Offerten var enkel och tydlig kring vad som ingick och allt till fast pris. De använde dessutom färg till fasadmålningen av hög kvalité. Allt som utlovats har hållits och arbetet är bra utfört.
  • Eva L
    Eva L skrev om Renew Service AB
    Vi är mycket nöjda med resultatet!!!
    Både gällande målningen och den sociala kontakten. Vi har redan rekommenderat andra att ta kontakt.
    Hälsning Eva Linde
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Renew Service AB
    vi fick en proffsig offert snabbt och ett bra bemötande genom hela processen. Själva arbetet utfördes snabbt, proffsigt och inom den tidsram som vi blivit lovade.
  • Johan B
    Johan B skrev om Renew Service AB
    Mkt bra utfört arbete och god service.
  • Martin D
    Martin D skrev om Renew Service AB
    Vi är mycket nöjda, duktiga och snabba målare!
  • Mikael D
    Mikael D skrev om Renew Service AB
    Hur bra service och resultat som helst.
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Renew Service AB
    Riktigt nöjd! Inget att klaga på.
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Renew Service AB
    De utförde jobbet på ett bra och proffsigt sätt enligt de tidsramar som stod i avtalet.
  • Johan F
    Johan F skrev om Renew Service AB
    Bra målat och sevice vi är nöjda.
  • Eva R
    Eva R skrev om Renew Service AB
    Hej vi är hintintills nöjda med jobbet är halvvägs med vad vi beställt.
    Mycket positivt att barncancerfonden fick pengar förra året då den fonden ligger oss varmt om hjärtat
    Med vänlig hälsning, Eva
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Renew Service AB
    Mycket väl utfört arbete! Vi är mycket nöjda!
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Renew Service AB
    Vi anlitade Renew Service AB för att måla vårt hus.
    Jag rekommenderar de varmt, det är ett väldigt seriöst bolag med professionella och trevliga målare som verkligen uppnår 100 %
    Kundens önskemål. De gjorde ett fantastiskt jobb!!! / Sofia

Vallentuna 151007
  • Åke E
    Åke E skrev om Renew Service AB
    Fick ett bra bemötande gällande köp av fasadmålning.

Kanonbra resultat, vi är jättenöjda med killarnas insats. Hälsa och tacka för mycket bra arbete! De gjorde det där lilla extra som verkligen uppskattas av en kund!

Bra jobbat!
  • Christina D
    Christina D skrev om Renew Service AB
    Vi fick rekommenderat detta företag av vänner. Det var väldigt bra bemötande från offertförfrågan, tidsplan, utförande och återkoppling. Vi valde att måla hus, förråd, garage inkl dörrar och fönster, målning av mur, staket, oljning av altan samt högtryckstvätt av tegelpannor. Offerten var prisvärd. Vi hade en bra dialog under tiden arbetet pågick och de småsaker som vi hade synpunkter på efter arbetet var utfört åtgärdades snabbt. Detta är ett fantastiskt målariföretag som vi kommer att anlita när det är dags att måla invändigt. När det gäller taket skulle vi dock valt ett annat företag som speciellt är proffs på tak.
  • Jennie B
    Jennie B skrev om Renew Service AB
    Vi är helnöjda. Det såg från början lite oproffsigt med vanliga enkla stegar, men samtidigt förstör man ju då minimalt i trädgården. Huvudsaken att själva målningen blev bra och det blev den. Trevliga och glada målare.
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Renew Service AB
    Målning av fastighet.
    Bra, noggranna och tillmötesgående.
    Hade inga direkta förväntningar då jag inte kände till företaget tidigare. Valda på rekommendation och pris.
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Renew Service AB
    Jag är mycket nöjd med arbetet & kan varmt rekommendera Renen.
  • Linda F
    Linda F skrev om Renew Service AB
    Tydligt och offererat bra genomfört arbete. :)
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om Renew Service AB
    Bra bemötande och vi erhöll snabbt en offert med rimligt pris. Målning av villa (inkl allt trä, fönster och fönsterbläck) samt byte av panelbrädor. Bra dialog under tiden arbetet pågick och de småsaker jag hade synpunkter på efter att jobbet var klart åtgärdades snabbt.
  • Per M
    Per M skrev om Renew Service AB
    Mycket positivt! Vi är mycket nöjda.
  • Helena T
    Helena T skrev om Renew Service AB
    Anlitade Renew för ommålning av vårt hus i Vallentuna och var nöjda med allt från offertdiskussion, dialog kring tidplan, utförande och återkoppling. Trevliga och noggranna målare som gjorde ett bra jobb!
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Renew Service AB
    Renew skrev en bra och tydlig offert och gjorde sedan ett mycket bra jobb.
    Jag kan verkligen rekommendera dem till mina grannar som redan anlitat dem.
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Renew Service AB
    Väl genomfört arbete från offert till färdigt jobb! Mycket noggrann målning!
  • Jerker A
    Jerker A skrev om Renew Service AB
    Mycket proffesionellt bemötande. Proffesionellt stöd och flexibelt agerande även vid sent påkomna ändringar i ursprungsbeställningen.
    Mycket noggrann och fackmannamässigt utförd målning.
    Rekommenderas starkt!
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Renew Service AB
    Kommer att anlita och rekommendera Renew till andra.
  • Peter E
    Peter E skrev om Renew Service AB
    Vi fick ett mycket bra bemötande och bra svar på våra frågor. Vi anlitade Renew Services för fasadmålning av villa.
  • Jenni W
    Jenni W skrev om Renew Service AB
    Målning av hus. Vänligt bemötande, snabba svar på frågor.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Renew Service AB
    Renew har levererat en smidig och professionell tjänst när de målade vårt hus i sommar. Väl utfört arbete som dessutom genomfördes inom en rimlig tid.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Renew Service AB
    Renew målade vårt hus. Trevlig och snabb service, lätta att få tag på via mail och telefon. Mycket bra!
  • Anders B
    Anders B skrev om Renew Service AB
    Mycket väl utfört arbete med god kvalité. Mycket nöjd. Snabb och bra kommunikation.
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Renew Service AB
    Vi är jättenöjda med kundbemötandet, det precisa offerten och genomförandet av arbetet.
    Vädret var inte med på vår sida under veckan som arbetet , målning av radhus, skulle genomföras, men det löste sig bra ändå. Vi rekommenderar gärna Renew Service till vänner och bekanta!
    Fam Jagerwall i Vallentuna.
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Renew Service AB
    Målar utvändig fasad på entreprenad.

Kostnads effektiv tjänst med hög kvalité och bra utfört arbete. Gör även det lilla extra med att montera ned sånt som sitter på fasaden och annars hindrar målning så som lampor, stuprör, hyllor, spaljéer osv. Monterar efter arbete snyggt tillbaka allt.
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Renew Service AB
    Vi är nöjda med kontakten före och efter målningen. Nöjda med resultatet och bra pris.
  • Marina J
    Marina J skrev om Renew Service AB
    Fasadmålning. De var duktiga och vi är nöjda.
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Renew Service AB
    Ett bra bemötande och snabb respons vid frågor. Arbetet genomfördes till vår belåtenhet.
    Ommålning och reperation av hus.
  • Per F
    Per F skrev om Renew Service AB
    Måla hus
    Vi är mycket nöjda med resultatet
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Renew Service AB
    Gjorde ett noggrant och bra jobb men krävdes lite koll i början så att arbetsmetoder var avstämda. Vi är supernöjda med resultatet! Bra pris också är ju en bonus!
  • Raoul B
    Raoul B skrev om Renew Service AB
    Bra bemötande, med en konstruktiv dialog. Jag fick mycket bra kontakt med företaget både före arbetets början, och under tiden som arbetet pågick.
    Vi målade om vårt hus med hjälp av Renew Service.
    De levererade över förväntan, och vi är mycket nöjda.
  • Martin S
    Martin S skrev om Renew Service AB
    Ett bra resultat och snabbt gick det. Dock blev våra fönster väldigt smutsiga.Det borde Renew tvättat efter sig när dem var klara.
  • Marin S
    Marin S skrev om Renew Service AB
    Professionellt, fint resultat och utförligt målat huset.
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Renew Service AB
    Vi var väldigt nöjda. Arbetet gick snabbt och vi upplevde att det blev gjort ordentligt.

Lövängsvägen 10, 194 29 Upplands väsby