Restaurang Terra

Restaurang Terra

Ring 08-518 011 40 terra.gastrogate.com
3.5

Vi har bordservering under lunchen, det enda du behöver göra är att beställa och betala i Deli-kassan. Under tiden maten görs iordning njuter du av vår salladsbuffé med hembakat bröd.

2 omdömen om Restaurang Terra

David H
Skrev om Restaurang Terra

Lunchrestauranger av personalmatskaraktär (som drivs av Sodexho, Fazer Amica eller som i det här fallet Sabis) riskerar att kännas just stora men stökiga, tråkiga och fantasilösa. Här är det dock betydligt bättre. Trevlig inredning, stor salladsbuffé och vänlig personal ger ett gott intryck. Det höga priset (85 kronor för lunch) och de små portionerna avskräcker dock lite.

Emma K
Skrev om Restaurang Terra

Det är inte så svårt att göra en enkel sak bra, ändå är det så få som lyckas. Att få en salladsbuffé att kännas fräsch och inbjudande t.ex. Terra har lyckats som ni säkert redan listat ut. Den påminner med om en hotellfrukost än vad man brukar förknippa med lunchrestaurang. Filippa K muggar till kaffet, som dessutom har varm mjölk till för oss som gillar "vuxenvälling". En lite omtanke som gjorde mig barnsligt glad! Mina spett var inte jättebra, men jag ska ge dem fler chanser. Överlag få man en sådan positiv känsla av Terra att en miss hit eller dit inte gör något. Tack för maten!