Är nöjd med mitt besök, det kändes som jag fick känslan av proffessoolalism, en förvånansvärt känsla av trygghet. Min bedömning att den här verkstaden fixar problemet med lätthet
RC Bil AB
Om företaget
Välkommen till RC Bil AB – din Autoexperten Bilverkstad i Skellefteå! Vi servar och reparerar alla bilar oavsett märke och modell. Vi har servat och lagat bilar i Skellefteå sedan 2004. Våra tjänster inkluderar bilservice, reparationer, felsökning, bromsar, däckbyte, AC-service och installation av motor- och kupévärmare och...
486 omdömen om RC Bil AB
Sedan starten hos Reco 2025
Trevlig personal , bra kundservice
Enda jag tycker man kan tänka på är att lägga in skydd för bilmattor och ev stolen.
Ditt omdöme hjälper oss att bli ännu bättre. Vi är måna om nöjda kunder.
Klara besked och bra utfört arbete
Tack för din recension. Vi är glada att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss.
Bra bemötande och professionell personal har en lång historia med RC.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Hjälpsamma, kunniga, bra service.
Tack för att du valde oss och vi hoppas att vi ses igen!
Jag blev bra bemött. Fick vänta två veckor på min tid. Servicen utfördes på den förväntade tiden.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Bra service, trevlig personal. Känns helt enkelt tryggt att lämna in bilen där.
Tack för ditt fina omdöme, vi blir verkligen glada att höra att du var nöjd med ditt verkstadsbesök. Varmt välkommen tillbaka när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Släckte en tvåa. Bra bemötande.
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Bra bemötande, tidsbokning bra, bra prisbild. Företaget har fått en ny kund.
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Bra bemötande och Andreas var mycket noggrann och proffsig.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Som vanligt ett mkt bra kundmottagande, fick ha lånebil, bilen klar vid utlovad tid, pris enligt tidigare uppgifter.
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Trevlig bemötande och snabb service
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Mycket bra bemötande .skulle med nöje rekomendera rc-bil till vänner .
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Helnöjd! Bra bemötande av en ung tjej i kundmottagningen!
Vi är glada att du är nöjd och vi hoppas att du väljer oss även nästa gång!
Kanoners service top👍👍👍💥🤠
Tack för att du valde oss och vi hoppas att vi ses igen!
Snabbt jobbat och till mycket bra pris, mycket tacksam över handbromsvajerbytet. /Leif.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Vi beställde ett kamremsbyte och är väldigt nöjda med bemötandet av den som vänligen tog bilen från Byske till Skellefteå och genomförde bytet. Tusen tack!
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Bra mottagande , tydlig vad som skall göras Kostnadsförslag ok
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Trevligt bemötande och lyckad reparation utan att ruinera spargrisen ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Jättenöjda! Trevliga och proffsiga. Mycket tillmötesgående
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Bra service och bra bemötande bra utfört jobb L
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Bra sevice, lättsamma, bra bemötande
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
trevligt och professionellt bemötande, årlig service och är nöjd
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du väljer oss även nästa gång när det är dags att serva eller laga din bil.
Som kund blir du proffsig mottagen av RC
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Bra och duktiga mekaniker och bra kundservice. Bytte framfjädrar, skydd över stötdämparna och fjäderbenslagring på min Renault Megane. Jag hade även bett att de skulle provtrycka AC:n som inte kylde. De hittade ett hål i kondensorn som måste bytas så jag bokade en ny tid för byte av kondensor till AC:n och påfyllning.
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du väljer oss även nästa gång när det är dags att serva eller laga din bil.
Man blir alltid väl bemött där,priserna är mycket bra och ett bra arbete,serva min mx 5, så hit kommer man tillbaka till
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Trevliga och hjälpsamma. Och vettiga priser. 😁
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Tryggt väl bemött och kommer gärna igen om det behövs.Bra jobbat.😃
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Mycket bra bemötande Samt utsökt service
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Trevlig personal som hjälpte mig, är kund sedan tidigare
Vi uppskattar din kommentar och att du väljer oss som din verkstad, varmt välkommen tillbaka!
Allt fungerade toppen! Nöjd kund.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Alltid trevligt bemötande och rimliga priser. Snabb betjäning. Toppklass!
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Bra service och bra bemötande
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när bilen behöver verkstadstid.
Allt gått som förväntat, anlitar gärna RC Bil AB igen och kan lugnt rekommendera även andra att göra det 👍
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Allt fungerade bra,bra bemötande och bra att dom släcker 2an från besiktningen.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Smidigt och fick reda på vad problemet var med bilen samt att dom tog reda på att jag kunde få det åtgärdat på förlängd garanti
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Det är duktiga bilmekaniker på RC bil!
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när bilen behöver verkstadstid.
Otroligt hjälpsamma 👍Fixar både rost och byta trasiga delar.
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Brukar funka bra. Till vettigt pris.
Tack för din kommentar. Vi hör dig och vi ska se över vad som brustit och hur vi kan förbättra det framåt.
De gjorde ett bra jobb och hade bra pris
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Bra bemötande och trevlig personal
Vad kul att höra att du är nöjd, det är precis det vi jobbar för varje dag. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Bra mottagande! Bra service nöjd kund!
Härligt att höra att du är nöjd, det betyder mycket för oss.
Väldigt duktiga och snabba! Jag är nöjd
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Bra service, tydlig kommunikation
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Vänligt mottagande. Trevlig och kunnig personal.
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Bra, snabba och har koll på det mest. Helt ok priset
Tack för din recension. Vi är glada att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss.
Trevligt bemötande i telefon och på plats. Svarar på mejl när man har funderingar. Servicen genomfördes enligt mina förväntningar. Jag återkommer.
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Vänligt bemötande och det arbete som utfördes på min bil känner jag mig helt nöjd med.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Bra service och rimliga priser!
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.