Ropo Capital Sweden AB

1.0

2 omdömen om Ropo Capital Sweden AB

Rose-marie L
Skrev om Ropo Capital Sweden AB

Verkar som Ropo Capital försöker mjölka kunderna på pengar. Sedan SRV återvinning bytte faktura system till Ropo Capital får vi inga räkningar längre utan enbart betalningspåminnelser med straffränta och förseningsavgifter. Trots att jag ringt och påtalat detta vid varje tillfälle att grundfakturan uteblivit, så fortsätter de att enbart skicka betalningspåminnelser. De hävdar att vi har slarvat bort våra räkningar. Detta trots att vi skött betalningar prickfritt i alla år innan. Tyvärr får vi inte säga upp SRV sophämtning som tjänst. Sjukt irriterande!

Johanna B
Skrev om Ropo Capital Sweden AB

Fick ingen faktura men påminnelse väldigt sent per post. Betalar på förfallodagen men för sent så pengarna går fram först nästa bankdag. Får därefter inkassokrav daterat samma dag som pengarna gick in. Oförstående handläggare som tycker att det är helt ok att både skicka påminnelse utan faktura och inkasso trots att pengarna kommit in. Kommer inte anlita Evidensia för veterinär-tjänster mer så länge de använder Ropo för påminnelser och inkasso.