Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Roslagstulls Hudvårdcenter & Day SPA

Roslagstulls Hudvårdcenter & Day SPA

Birger Jarlsgatan 127, 113 56 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Roslagstulls Hudvårdcenter & Day SPA

• Sol B
    Sol B skrev om Roslagstulls Hudvårdcenter & Day SPA
    Hade köpt en ansiktsbehandling på 60 minuter hos Groupon. Ca 5 minuter in i "behandlingen" började "hudterapeuten" att försöka sälja in kompletterande behandlingar. När jag sa att jag bara var intresserad av den ansiktsbehandling jag redan köpt kändes det som att hon blev sur och gav mig en sämre behandling (eller om det är samma urusla ansiktsbehandling alla kunder får). Har varit på många ansiktsbehandlingar men det här var nog den sämsta. Hon gjorde väldigt lite överhuvudtaget och berättade aldrig var det var hon gjorde (eller smorde på) och istället skulle jag "vila" så där som man får göra en kortare stund på en riktig ansiktsbehandling när man har en ansiktsmask. Här fick jag "vila" större delen av den 40 minuter långa ansiktsbehandlingen. Det kändes mest som att hon då fick chansen att gå ut ur rummet och göra annat. När jag kom hem var ansiktet fortfarande smutsigt så jag fick göra rent det själv. Så himla dåligt. Hur tror denna människa att hon någonsin kommer få kunder? Vem vill rekommendera en sådan? Hon kändes tyvärr bara girig och oproffsig. Så tråkigt att Groupon inte gör bättre granskningar.
  • Marie G
    Marie G skrev om Roslagstulls Hudvårdcenter & Day SPA
    Kändes bara som att dom ville sälja på en massa produkter, själva ansiktsbehandlingen som jag betalade för var bara 40 min fast dom uppgett att den skulle vara en timme. Och halva tiden låg jag med nån mask. Kan inte rekommendera det här stället.

Birger Jarlsgatan 127, 113 56 Stockholm