RS Elteknik AB

RS Elteknik AB

rselteknik.se
  • Badge2023

Välkommen till RS Elteknik! Vårt team består av ett gäng engagerade elektriker som har som mål att alltid se till så att du i slutändan blir nöjd med ditt projekt. Oavsett om det handlar om små hushållsreparationer eller stora industriprojekt. Vi tar oss an alla uppdrag med noggrannhet och professionalitet. I varje kabel vi...

23 omdömen om RS Elteknik AB

Sigurdur G
Skrev om RS Elteknik AB

Trevlig personal väl utfört arbete ventilation på vinden samt fläktar i badrum

Kent R
Skrev om RS Elteknik AB

Proffsig o mycket trevlig personal.

Lena K
Skrev om RS Elteknik AB

RS elteknik monterade paxfläktar o nya ventiler hos oss. Vi är mycket nöjda med arbetet o killarnas trevliga bemötande. Lätta att komma i kontakt med.

Anna B
Skrev om RS Elteknik AB

Kom enligt utsatt tid och utförde överenskommet arbete på ett snabbt och smidigt sätt.

Daniel B
Skrev om RS Elteknik AB

Trevligt bemötande och effektivt arbete.

Nils F

Mycket proffsigt utfört jobb.Helnöjda

Håkan K
Skrev om RS Elteknik AB

Mycker bra. Fin kontakt. Lätta atr ha att göra med.

Hasse J
Skrev om RS Elteknik AB

Mycket nöjd. Trevlig installatör.

Andreas S
Skrev om RS Elteknik AB

Jättenöjd med resultatet. Tyckte det tog lång tid efter att jag svara på offert till jag hörde från dom. Jag tog själv kontakt, och då höll dom på med planering. Var nog bara att dom hade mycket och göra👍

Mattias H
Skrev om RS Elteknik AB

Mycket trevlig elektriker som verkligen lyssnade och engagerade sig i uppgiften! Fick hjälp med installation av induktionshäll som mindre elarbeten. Nästa gång blir det byte av elcentral. Kan varmt rekommenderas! Jag kommer anlita RS Elteknik fler gånger!

Johan L
Skrev om RS Elteknik AB

Vi är mycket nöjda med RS Elteknik som installerade Trygghetsvakten hos oss i vår minst sagt trånga vindsutrymme. Personalen var mycket professionell och hjälpsam, och de förklarade allt noggrant för oss. Installationen gick smidigt och snabbt, och det kändes bra. Vi uppskattade särskilt att personalen tog sig tid att svara på alla våra frågor och funderingar. De var mycket lyhörda för våra behov och önskemål, och de hjälpte oss att hitta den bästa lösningen för oss. Rekomenderas stort.

Oguz G
Skrev om RS Elteknik AB

Fantastik. Jag är tacksam! Trevlig och riktigt proffessional.

Markus W
Skrev om RS Elteknik AB

Bra info innan jobb blev utfört angående priser och tillvägagångssätt. Jobbet blev utfört och inom tidsplanering. Kommer anlita dom igen. Servicevänliga och bra kundbemötande.

Robin N
Skrev om RS Elteknik AB

Trevliga och proffsigt, utmärkt kundkontakt. Bytte ut våran gamla elcentral, allt gick snabbt och smidigt. Återkoppling direkt när arbetet var utfört. Snabb respons och väldigt trevlig personal.

Tobias G
Skrev om RS Elteknik AB

Suveränt kundbemötande. Höll prisbild. Snabbt utförande av jobben. Bra dialog om vad som behövde utföras och inte

Marcus V
Skrev om RS Elteknik AB

Mycket trevliga och effektiva killar. Gör snygga arbeten och Var snabbt på plats och hjälpte oss med omdragning och installation av elbilsladdare. Rekommenderar starkt detta företag.

Bengt A
Skrev om RS Elteknik AB

Helt perfekt fick jobbet gjort precis som jag ville ha det. Mycket noggrann och trevlig elektriker 😊👍

Johan H
Skrev om RS Elteknik AB

Snabb och bra service super nöjd

Louise B
Skrev om RS Elteknik AB

Pålitlig,tillmötesgående och effektivt! De fixade omdragning av el på hela vår vind, elskåp samt nya uttag och fix av jordade eluttag. Kan varmt rekommendera RS elteknik!

Rasmus S
Skrev om RS Elteknik AB

Otroligt bra service och lätta att ha och göra med rekommenderar starkt!

Pontus C
Skrev om RS Elteknik AB

Kanontrevliga killar som snabbt var på plats och satte upp min elbilsladdare

Casper K
Skrev om RS Elteknik AB

Lätta att ha o göra med, håller vad dem lovar och full koll på läget!

Claesson A
Skrev om RS Elteknik AB

Bra bemötande, rimligt pris och snabb leverans