Rusta Linköping

Rusta Linköping

Ring 0771-28 10 10 www.rusta.se
4.0

Hos oss hittar du ett brett sortiment av högkvalitativa produkter till fenomenala priser

5 omdömen om Rusta Linköping

Olivia J
Skrev om Rusta Linköping

Bara för att Rusta är billigt behöver inte det betyda sämre kvalitet och det ser heller inte så billigt ut, vilket gör Rusta till den ultima butiken till dina presenter. Du kan köpa billiga julklappar till dina vänner utan att det syns i din plånbok.

Alexandra S
Skrev om Rusta Linköping

Jag älskar att handla på rusta. Jag vet inte om det är min studentbudget som spökar med på rusta kan jag handla allt från schyssta kopior av desigers inredningsprylar och en massa andra saker jag inte visste att jag saknade. Har hittat många fynd på rusta och lågbudget känslan är ett billgit pris att betala för den saken.

Therése L
Skrev om Rusta Linköping

Rusta är en butik som har det mesta, till bra priser. Fynden brukar man kunna göra på hushållssakerna, med exempelvis termosar, schampo, städgrejjer och liknande. De säljer också mycket godis till riktigt bra priser. Man brukar även kunna fynda dvd-filmer och tv-spel, som de har låga priser på.

Matilda M
Skrev om Rusta Linköping

Billigt och bra. Här kan man fynda! De har allt möjligt från godis till möbler. Jag blev riktigt nöjd när jag köpte tvättmedel och sköljmedel som räckte länge och kostade lite.

Kenny L
Skrev om Rusta Linköping

Rusta har lite av det mesta så om du tycker om att gå runt och småplocka bland en massa olika varor så är det hit du skall gå! Priserna är helt ok