S Metod Målare i Malmö

S Metod Målare i Malmö

Välkommen till S Metod Målare i Malmö!

Vi är ditt kompletta måleriföretag och vårt mål är att erbjuda tjänster av högsta kvalitet. Här får du hjälp med allt mellan målning, lackering, tapetsering, fasad och renovering. Vi åtar oss både små och större projekt.

Noggrannhet och ständiga kvalitetskontroller är vårt sätt att få ännu lite bättre kundnöjdhet än våra konkurrenter. Vi ger dig en gratis offert och erbjuder alltid fast pris när du anlitar oss.

Vår vision är att bli ledande ambassadörer inom måleri i hela Skåne. Kontakta oss så diskuterar vi fram en lösning.

58 omdömen om S Metod Målare i Malmö

Sedan starten hos Reco 2018
    2022-12-12 Insamlad av företaget
    Vilken stjärna vi hade som gjorde tapetseringen!
    2022-12-08 Insamlad av företaget
    De kom i tid, jobbad hela dagen, löste problem och kommunicerad status så att jag kunde planera min tid. Bra upplevelse!
    2022-11-17 Insamlad av företaget
    Proffsigt utfört och vänligt bemötande!
    2022-09-17 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och trevliga Snabbt utförande håller vad dom lovar. Bra finish på luckorna som dom lacka Stort tack👍
    2022-08-25 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda. Målarna kom som planerat och gjorde ett jättebra jobb. Vi fick målat 2 husgavlar. Särskilt beröm till Mahmoud som blev vår kontakt.
    2022-08-13 Insamlad av företaget
    Mycket trevliga från första kontakt till avslut.
    Kommer med egna förslag för att göra resultatet ännu bättre.
    Bra kommunikationer kring kostnader etc.
    Vi målade om huset utvändigt, stuprör, fönsterbleck och invändigt målades dörrkarmar.
    Resultatet över förväntan och allt gjordes på bara en vecka.
    2022-07-21 Insamlad av företaget
    Mycket väl bemötande, lyssnar och ser till kundens önskemål för bästa möjliga service och resultat.
    2022-07-14 Insamlad av företaget
    Bra service. Höll kontakten under arbetets gång. Höll rent och snyggt runt omkring huset.
  • Marika B
    2022-07-11 Insamlad av företaget
    Alltid ett trevligt bemötande och dem är otroligt serviceinriktad! Vi blir alltid lika nöjda när vi anlitar Swiss Metod, vi har fått våra köksluckor,innerdörrar sprutmålade och de har målat om vårt hus!
    Vi kan varmt rekommendera Swiss Metod!
    Marika o Roger
    2022-06-13 Insamlad av företaget
    Ett utomordentligt arbete! Trevliga och mycket noggranna pojkar. Imponerande snickeri vid byte av murkna brädor. Arbetet gällde ommålning av carport och förråd.
    2022-06-10 Insamlad av företaget
    Kundfokuserade, flexibla, tillgängliga. Pålitliga. Bra kompetens.
    2022-05-17 Insamlad av företaget
    Är jättenöjd! Jag fick alltid snabba svar på mina frågor från kundservice, det var prisvärt, målaren var trevlig att ha att göra med och var både effektiv och noggrann och resultatet blev utmärkt. Rekommenderas!
    2022-04-22 Insamlad av företaget
    Hej
    De har gjort ett mycket bra arbete, de var mycket noggranna, snabbt gick det också. Så en verklig eloge till dem.
    Leif
    2022-04-21 Insamlad av företaget
    Målat hus, förråd och uterum utvändigt. De kom i tid, gjorde ett kanonjobb, trevliga, städade undan efter sig. Vi är supernöjda!!
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Bra utfört arbete till rimligt pris.
    2021-09-23 Insamlad av företaget
    Vi anlitade detta företag för målning samt tapetsering. Allt från bemötande till utförande var mycket bra. Kan varmt rekommenderas!
    2021-08-21 Insamlad av företaget
    Snabba svar, kort tid från beställning till utförande. Bra pris och väl genomfört jobb.
    2021-08-01 Insamlad av företaget
    Vi putsade om hela huset och det blev jättefint. Trevlig personal och noggranna förberedelser.
    2021-07-01 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Swiss Method till målning av vårt hus, komplett med byte av kulör från gult till grått och även byte av vissa vindskivor.
    De kom i tid, var väldigt tydliga i sin kommunikation, oerhört professionella i sitt arbete och levererade verkligen över förväntan. Vi är väldigt nöjda!

Thomas & Lina
    2021-05-20 Insamlad av företaget
    Swiss Metod har varit hos oss vid olika tillfällen. De har bra kommunikation, trevliga och utför ett bra arbete.
    2021-05-15 Insamlad av företaget
    Ommålning av större villa i trä
    Proffsigt utfört arbete och bra bemötande både vid offert/beställning och under genomförandet

Vi är mycket nöjda
    2021-05-05 Insamlad av företaget
    Fick mitt hus (utsida) målat april/maj 2021 med ett mycket positivt resultat. Otroligt lyhörda, vänliga och kompetenta. Tog hänsyn till mina önskemål och överträffade mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Swiss Metod!

Med vänlig hälsning,
    Alexander
    2021-04-18 Insamlad av företaget
    Vi målade en vägg. Resultatet blev bra.
    2021-03-09 Insamlad av företaget
    Från förfrågan till offert gick det snabbt och mina luckor hämtades och lämnades utan dröjsmål och målningen blev fantastiskt bra så jag är helnöjd. Mannen som målade var både trevlig och mycket duktig när han på plats hos mig utförde det slutliga arbetet.
    2021-03-04 Insamlad av företaget
    Bra att ha att göra med och bra resultat!
    2021-01-18 Insamlad av företaget
    professionellt utförande och bemötande, kan rekommenderas
    2021-01-17 Insamlad av företaget
    Målade om köket och luckor!
    Snabbt och ett bra jobb.
    Det blev som vi hade förväntat oss.
    Bemötandet var mycket bra.
    2021-01-09 Insamlad av företaget
    Leverans på tid och över förväntan bra resultat. Rekommenderar detta företag!
    2020-12-30 Insamlad av företaget
    Målning utomhus. Trägavlar och plåt. Fungerade. Tider hölls.
  • Anni J
    2020-12-27 Insamlad av företaget
    Supertrevliga, proffsiga med superbra slutresultat. Rekommenderas varmt.
  • Anton G
    2020-12-21 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Swiss Metod för att bredspackla samtliga strukturväggar i vår lägenhet samt måla om hela lägenheten. Slutresultatet blev riktigt bra. De var noggranna och arbetade effektivt. Bemötandet var dessutom väldigt bra, de var hjälpsamma och höll en god kommunikation genom hela projektet. Jag skulle rekommendera Swiss metod och anlita dem igen!

/Anton i Malmö
  • FANNY H
    2020-11-25 Spontant omdöme
    Supertrevligt bemötande, och köksluckorna blev över förväntan. De var riktigt slitna och nu är de som nya!
    2020-11-19 Insamlad av företaget
    Snabbt svar och snabb hjälp. Trevligt bemötande.
    2020-11-16 Insamlad av företaget
    Snabbt. Pålitlig! Bra kvalitet!
    2020-08-12 Insamlad av företaget
    Bra bemötande vid beställning, bra bemötande av målarna och ett riktigt bra resultat till ett bra pris!
    2020-08-09 Spontant omdöme
    Målat om gulnad badrumsinredning, blev snyggare än ny och målat om fin ytterdörr, som blivit mycket förstörd av stor hund, som hoppat sönder den då hon öppnat själv, även den blev som ny. Med dörren var det dessutom bråttom då vi skulle ha visning av gprden och hade räknat med att måsta köpa ny dörr, men hittade ingen dörr till rimligt pris och glada är vi för det då den omspacklade och målsde dörren blev så snygg, från att ha varit så ful så vi tänkte inte ens att det skulle gå måla om. Jättebra service, rimliga priser, snabb och pålitlig leverans, kan varmt rekommendera för alla målerijobb. 🙏🏻😄
    2020-07-10 Insamlad av företaget
    Fantastiskt fin service där de verkligen brydde sig om att det skulle bli bra och att jag skulle bli nöjd.
    2019-12-30 Insamlad av företaget
    Vi fick sommaren 2019 målat om invändigt i vårt hus på 150m2. Swiss Metod var professionella och trevliga och gjorde ett bra jobb. Ett par mindre fel som vi upptäckte efterhand korrigerade de utan problem. Jag har rekommenderat Swiss Metod till andra i min vänkrets.
    2019-12-30 Insamlad av företaget
    De dar sprutmålat mina köksluckor, mm och jag fick köpa samma färger o penslar för att måla resten enl deras rekommendation.
    Arbetet de utförde blev mycket bättre än jag kunde förvänta mig (allt ser ut som nytt).
    Trevligt bemötande av personalen och jag kan varmt rekommendera dem!
    2019-11-25 Spontant omdöme
    Vi har anlitat Swiss måleri både till att måla om hela vårt hus utvändigt och invändigt. Vi är mycket nöjda med vår kontakt! Noggranna, effektiva och pålitliga. Var väldigt lyhörda för våra önskemål och kom med förslag på förbättringar. Vi kände oss trygga under hela processen. Tack Mitat och gänget för ett gott arbete. Vi återkommer gärna! Marie o Örjan
  • bybillgren.com
    2019-09-23 Insamlad av företaget
    Väldigt noggranna och effektiva. Mycket bra utfört jobb.
    2019-09-02 Insamlad av företaget
    Proffsiga , trevliga och jobbade effektivt från första stund!
    2019-09-02 Insamlad av företaget
    Gällde målning och bredspackling i ett äldre hus som vi nyligen köpt. Ytterst snabbt besök och god hjälp gällande hur och vad som skulle göras. Proffsiga målare som jobbade ytterst aktivt hela dagarna. Bra resultat och nöjda kunder
    2019-05-26 Insamlad av företaget
    Utmärkt kvalitet och service! Jag är mycket nöjd med både resultat och hantering.
    2019-05-25 Insamlad av företaget
    Swiss Metod skulle måla om vårat hus o garage. Huset är 1 1/2 plans. På 4 dagar hade dom tvättat, sätt upp ställningar, grundat putsen o målat 2 gånger. Lite rinn fr färg på sockel, men det fixade dom. Kommer jag att behöva anlita en målarfirma igen så def dom. Mycket prisvärda.
    2019-04-08 Insamlad av företaget
    Lackering av köksluckor, lådor m.m. Mkt trevligt bemötande och stor flexibilitet avseende extraarbete. Väldigt nöjd med resultatet och kommer definitivt återvända v.b. samt rekommendera firman till vänner.
    2019-04-07 Insamlad av företaget
    Lackering av köksluckor. Resultatet var mycket bra över förväntan. Trevlig serviceinriktad personal.
    2018-07-19 Insamlad av företaget
    Jättebra utfört! Vi målade om huset invändigt innan vi flyttade in och är mycket nöjda över resultatet. Bra dialog med Arben under arbetet och allt blev klart i tid.
    2018-07-15 Insamlad av företaget
    Kontaktade Swiss Metod för målning av panel på gavlar, samt vindbrädor på min 1½ plans villa. Fick mycket positivt intryck redan vid 1 mötet. Arbetet utfördes mycket fint, snabbt och effektivt. Målarnas bemötande var mycket trevligt och de verkligen arbetade på. Jag kan varmt rekommendera Swiss metod och kommer att anlita dem med glädje i framtiden, då de utförde ett mycket fint arbete. Min upplevelse var rakt igenom positivt.
    2018-05-17 Insamlad av företaget
    Målning av fasad och tre sovrum.
    Det är andra gången vi kontrakterar Swiss Metod för liknande arbete.
    Grundligt och välgjort arbete med utmärkt resultat. Liksom förra gången är vi mycket nöjda.