Alla kategorier Hotell Stockholms län Stockholm Södermalm Scandic Hotel Malmen

Götgatan 51, 116 21 Stockholm — Visa karta

Kulturcentrum, 15331, YTTERJÄRNA
Kulturhuset Hotell & Konferens
Maria D:
Utmärkt! Hög servicenivå. Så vänligt bemötande. Positivt och personal inriktad på att hitta lösningar. Fantastiskt vackra lokaler och bästa ...

Läs vad 11 kunder tycker om Scandic Hotel Malmen

• Stina L
    Stina L skrev om Scandic Hotel Malmen
    Bra hotell i perfekt läge på söder. Rummen är kanske lite små, men annars inget att klaga på. Restaurangen och frukosten är också mycket bra!
  • Martin P
    Martin P skrev om Scandic Hotel Malmen
    Om man vill gå ut på ett avspänt ställe med mixat folk och sitta på samma ställe under en kväll,är hotell Malmen
    helt ok.Kul med olika barer,kan vara rätt mycket folk.
    Dock upplevde jag bartenderna som lite snorkiga och ouppmärksamma
  • Mary
    Mary skrev om Scandic Hotel Malmen
    Ganska små men bra rum. Hårtork och TV finns. WiFi-uppkopplingen är under all kritik, långsam om den fungerar. Till frukosten hade vi bestämt träff med ett kompispar, buffé ingår för oss hotellgäster och andra gäster kan köpa den. Men i receptionen sa receptionisten att de inte fick äta frukost pga att hotellet var fullbokat (frukostrummet var knappt halvfullt), trots att vi hade bott där under natten. Vi frågade senare en servitris som sa att det gick bra. Så de betalade 295 kr och vi pratade om de goda Scandic-pannkakorna som vi absolut skulle äta (servitrisen hörde). När vi kom in visade det sig att pannkakorna endast var för barn (det hade ju servitrisen kunnat kläcka ur sig när vi betalade). Frukostutbudet var inte alls lika bra som på andra Scandic-hotell och de började plocka bort saker 25 min innan frukostens slut. Summa summarum, okej hotellrum, bra läge men otrevlig personal och dålig service.
  • Lisa P
    Lisa P skrev om Scandic Hotel Malmen
    Prisvärt hotell om man vill ha ett ställe med puls. Perfekt om man ska ut på söder. Om prio är att sova och tillbringa tid på rummet ska man välja ett annat hotell.
  • Robin C
    Robin C skrev om Scandic Hotel Malmen
    Besökte Scandic Malmen för första gången igår för middag och ett par glas vin tillsammans med en god vän. Maten var exceptionell och personalen fantastisk! Imponerades av den trevliga miljön och den mysiga atmosfären. Rekommenderas!
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Scandic Hotel Malmen
    Scandic Malmen är i min mening ett klart underskattat hotell. Sedan deras uppryckning eller rättare sagt renovering har hotellet en riktigt snygg och trevlig inredning, levande bar och riktigt prisvärt erbjudande.

Självklart handlar en natt på Scandic Malmen mer om att uppleva Söder än en getaway weekend. Söker man efter ett helande retreat är det här fel adress.
    Andreas H, Jakob J gillar detta
  • Malin
    Malin skrev om Scandic Hotel Malmen
    Störande ljud från hotellbaren även i nyrenoverad svit några våningar upp i hotellet.
    Väldigt varmt på rummet, trots att temperaturen var inställd på min. Då detta var i januari skulle jag inte vilja bo i samma rum på sommaren... Dessutom dåligt städat. Sviten var nyrenoverad och väldigt estetiskt snygg, men inte lika praktisk.
    Eftersom jag bor i närheten uppskattar jag däremot hotellets bar när jag slipper bo på hotellet!
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Scandic Hotel Malmen
    Hit går jag gärna om jag befinner mig på söder:) Blandat kul folk, bra musik och rätt stort med de olika bardelarna:)
  • Kim K
    Kim K skrev om Scandic Hotel Malmen
    Personalen vid info disken är endera outbildade kunskapsmässigt eller serviceinriktat.
    I hopp om att hitta ett trevligt hak att installera sig på 10pm i minus 10 grader, skickade de oss till två ställen som båda höll säsongsstängt. Tredje gången gav vi upp och frågade på ett annat hotell.
  • John D
    John D skrev om Scandic Hotel Malmen
    Riktigt dåligt skithotell! 1:a natten i ett rum ovanför tunnelbanan med mycket ljud. 2:a natten bytt rum till 6:e våningen då hör jag musik från hotellpuben. När jag sa till i receptionen höll jag på att bli utkastad av lagom trevliga vakter. Den muppen som driver hotellet bör satsa lite på att rusta upp rummen som är undermåliga och dåligt städade. Frukosten var god och välskött. Bra läge ett plus.
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Scandic Hotel Malmen
    Malmen ligger riktigt bra i hjärtat av söder. Personalen är engagerade och måna om dig som gäst. Tyvärr börjar hotellet att bli lite slitet. Rummen är hela och rena men känns lite finlandsfärja. Trots det ett bra val om man vill njuta av söders värme.

Götgatan 51, 116 21 Stockholm