SCP Mopedbilsdelar AB

SCP Mopedbilsdelar AB

smallcarparts.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen SCP Mopedbilsdelar AB! SCP Mopedbilsdelar AB startades 2020 i syfte att erbjuda privatkunder och verkstadskunder ett brett utbud av mopedbilsdelar till snabba leveranser och låga priser. Vi säljer reservdelar till Aixam, Ligier, Microcar, Chatenet, Casalini, JDM och Grecav mopedbilar. Vi har ett stort lager för...

556 omdömen om SCP Mopedbilsdelar AB

Bilverkstan A
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Snabba leveranser, bra support, bra utbud!

Jan J
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Snabbt och lätt att hitta från regnr

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd med leveransen och hemsidan. Du är varmt välkommen åter vid behov:)

Per E

Beställde fick leverans. Klart

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Superkul att du är nöjd och att vi lyckats leva upp till dina förväntningar:)

Nellie E
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Det gick smidigt att handla från hemsidan och trots att jag beställde fel produkt så fick jag bra service när jag ringde för hjälp. Jag är mycket nöjd med köpupplevelsen och kommer att återkomma!

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för dina fina ord om oss! Vi är glada att kunna hjälpa till och att problemet löste sig till dina förväntningar! Du är varmt välkommen åter om du behöver fler reservdelar eller har några andra funderingar kring er mopedbil:)

Ramic J
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Snabb service, kunnig personal och bra kundtjänst.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att du blev nöjd med vår service och att du är nöjd med oss som leverantör av mopedbilsdelar:)

Catherine A
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bra service, lett å komme i kontakt med🤩

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för din fina recension! Härligt att du är nöjd med vår kundservice och behöver du mer hjälp med mopedbilen i framtiden, så tveka inte att höra av dig:)

Patrik L
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Mycket bra o snabbt Bra priser

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt omdöme! Kul att du är nöjd med priserna och leveranstiden:)

Morgan L
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Det fungerade bra med snabba leveranser och välpaketerade varor. En variator köptes som passade utmärkt.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt omdöme! Superkul att du är nöjd med leveransen och variatorn du köpt:)

C/o J
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Allt var bra förutom att delen jag behövde var slut i lager. Inget som jag kunde se på hemsidan när jag beställde. Tog två veckor att få en drivknut till moppebilen så det blev att skjutsa dottern till gymnasiet några fler dagar än jag tänkt. Reservdelen passade utmärkt när den väl kom.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt omdöme! Kul att du är nöjd med delen du beställt! Vi beklagar att det blev mycket längre leveranstid än normalt och vi försöker alltid att kontakta alla kunder om något skulle saknas i en order. Vi tackar för din feedback, och ska jobba vidare med att alltid försöka ha så mycket delar på lager som möjligt.

Mikael E
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Vid en leverans saknades 1av 2 artiklar.. Vid nästa leverans fick jag det som missades i föregående, men denna gång fick jag också en vara jag beställt,som ej var ok från tillverkaren samt saknades detaljer. Stillastående fordon och en mindre nöjd tonårsdotter där hemma!!

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt omdöme! Mycket tråkigt att du är missnöjd och att vi inte lyckats leverera ok varor enligt din beställning. Vi har en väldigt låg felplocksstatistik, och beklagar att du upplevt dessa problem. Vi ska göra allt vi kan för att undvika liknande problem i framtiden. På grund av en miss i tillverkningen på produkten du beställt, ersätter vi dig med en original-vajer enligt överenskommelse. MVH Vincent på SCP Mopedbilsdelar AB

Per L
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Delen kom hem snabbt och passade perfekt, ett snäpp bättre vore om man kunde fått med en montage manual.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt omdöme! Kul att du är nöjd med leveranstid och produkten du beställt:) Vi tar till oss din feedback och ska såklart se om vi kan utöka manualer för produkter i framtiden! Mvh Vincent på SCP Mopedbilsdelar AB

Mikael C
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Miss i min beställning av SCP men avhjälptes snabbt och trevligt.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt omdöme! Beklagar missen, men det glädjer oss att du är nöjd med hur vi hanterade missen och att vi kunde lösa problemet:)

Jessica N
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Snabb leverans och bra priser

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd med våra priser och leveranstiden:)

Anna D
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Är jättenöjd med varan, snabb expedieringen, Bra priser. Med andra ord denna gång bara plus

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för dina fina ord om oss! Kul att du är nöjd med oss som leverantör av mopedbilsdelar och du är varmt välkommen åter:)

Åsa Å
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

bra service och snabb leverans

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt fina omdöme:)

Lars G
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme Lars!

Karin G

Serviceminded, snabba, kunniga.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Kul att ni är nöjda och behöver ni mer hjälp framöver med mopedbilar är ni varmt välkomna åter:)

John R
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Mycket bra företag, ärliga, rejäla, Ett förtag att verkligen att rekommendera. Dessutom trevliga att prata med.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för dina fina ord! Det glädjer oss att du är nöjd och att vi lyckats leva upp till dina förväntningar! Du är varmt välkommen åter om du behöver mer hjälp med mopedbilen:)

Stefan L

Beställningen funkade perfekt

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt omdöme! Vad kul att du är nöjd med oss som leverantör av delarna till er mopedbil, och skulle det behövas är du varmt välkommen åter:)

Ronny K
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Snabbt smidigt och mycket nöjd !

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt fina omdöme:)

Katarina P
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bra utbud, snabba svar vid mail förfrågan och mycket snabb leverans av beställning. Nöjd

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt omdöme Katarina! Kul att du är nöjd med vår service och leveranstiden:) Behöver du mer hjälp i framtiden, så hjälper vi mer än gärna till:)

Robert H
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Mycket bra service, och snabb leverans. Och trevliga personal.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd med både servicen och leveranstiden:)

Magnus N
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Supernöjd, snabb och smidig leverans med mkt bra priser.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för din fina recension! Superkul att du är nöjd, och behöver du mer delar till mopedbilen eller har några frågor kring den, så hjälper vi gärna till igen:)

Jonny A

Ok nettbutikk, rask levering

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Kula att du är nöjd:)

Kari P
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Jag fick det jag ville ha,på utsatt tid. Inget krångel.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Härligt att vi lyckats leva upp till dina förväntningar som leverantör av dina reservdelar till mopedbilen:)

Gunnar T

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt omdöme Gunnar:) Du är välkommen åter:)

Toni S
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Ringde innan jag beställde delarna fick mycket bra hjälp service

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd med vår service! Du är varmt välkommen åter:)

Monika S
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Super kundservice, fick hjälp direkt å varan att hämta ut dagen efter

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd och behöver du mer hjälp med mopedbilsdelar i framtiden, hjälper vi mer än gärna till:)

Morten H
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

God kunskap om delene jeg spurte om. Så helt grei servce. Men når noen deler er feil er det ingen retturlapp med

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt omdöme! Kul att du är nöjd med servicen:) Vi ska absolut kika på möjligheterna för smidigare returer från Norge i framtiden!

Jonas I
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Fantastiskt bra service och snabba leveranser :)

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för dina fina ord om oss! Jättekul att du är nöjd och du är varmt välkommen tillbaka:)

Roger J
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bra/kunnigt bemötande och rådgivning samt snabb leverans

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Vad kul att vi lyckats leva upp till dina förväntningar, och behöver du mer hjälp i framtiden med mopedbilen är du varmt välkommen åter:)

Mats W
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Enkelt att hitta det man söker, och snabb leverans.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt omdöme! Kul att du är nöjd med oss som leverantör av mopedbilsdelar:)

Sverker A
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Sjukt bra, snabb leverans och priser långt under andra👍

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd med både leveransen och våra priser! Du är varmt välkommen åter om du har några andra frågor kring mopedbilen eller behöver fler reservdelar:)

Lina R
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Inget att klaga på, snabb leverans. Fri retur hade varit trevligt.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt omdöme Lina! Kul att du är nöjd:) Vi tackar för din feedback, och ska se över det för framtiden. Just nu står vi för returen om vi skulle ha skickat en defekt eller felaktig del, men får överväga om vi ska lägga till fri retur oavsett för framtiden:)

Eva M
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Snabb leverans, Motsvarade mina förväntningar. Köpte behållare och pump till spolarvätska.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för dina fina ord! Kul att du är nöjd och att vi lyckats leva upp till dina förväntningar!

Robert K
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bra och tydlig service. Kunnig och trevlig personal.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt omdöme! Kul att du är nöjd med vår service:) Har du fler frågor kring din mopedbil i framtiden hjälper vi mer än gärna till!

Per-Olof E
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bra sörvise snabb leverans .funkar bra vet vad man vill beställa

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt omdöme! Kul att du är nöjd och att vi lyckats leva upp till dina förväntningar:)

Niclas L
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Alöt fungerade precis som de skrev och beskrivningen hur jag skulle byta microbrytare bar perfekt.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt omdöme! Härligt att du är nöjd och att du fick den hjälp du behövde för att byta mikrobrytare:) Behöver du mer hjälp i framtiden är det bara att återkoppla:)

Lars A
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bra pris på det jag sökte och snabb frakt

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt omdöme! Kul att du är nöjd och du är varmt välkommen tillbaka:)

Mattias M
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bland dem bättre i pris. Men dem snabbaste på att leverera 👍.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt omdöme! Kul att du är nöjd med leveranstiden:) Vi försöker pressa priserna så gott vi kan och kommer fortsätta med detta så gott vi kan! Du är varmt välkommen åter om du skulle behöva hjälp:)

Tony P
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Lysande service och snabba leveranser.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt omdöme Tony! Kul att du är nöjd med både service och leveranstiden:) Du är varmt välkommen åter om det skulle behövas:)

Peter C
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bra att man får förslag på rätt delar genom att kunna skriva i Reg.nr. Snabba leveranser

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt omdöme Peter! Härligt att du är nöjd med hemsidan och leveranstiderna:)

Roy H
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

God service, billige deler og hurtig leveranse

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Kul att vi lyckats leva upp till dina förväntningar och återkoppla gärna om du behöver mer hjälp i framtiden:)

Øyvind K
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

God service og bra leveringstid

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för dina fina ord om oss! Du är varmt välkommen åter om du har fler funderingar kring er mopedbil:)

Henrik B
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Super bra service och snabb leverans . Det är så viktigt

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme Henrik! Superkul att du är nöjd och vi hjälper gärna till i framtiden om det kommer behövas:)

Björne E
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bra att göra med . Bra bemöt när frågar nåt till moppebil.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd och vi hjälper såklart till mer i framtiden med frågor kring mopedbilen eller om du behöver fler reservdelar.

Gokhan G
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Delivered part was not matching with part description. SCP told I should have checked the part number. Who has an official spare parts book for the car ?

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Thank you for your review! I am sorry that you are disappointed with your order from us. Regarding the product you purchased, it was very straight forward to which component it was supposed to fit in the product description, which by the way always is important to read, and therefore we can not pay for your return cost. In addition, we also referred to an OEM number which is good to have if you are uncertain of which part you actually need.

Alexander G
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Snabb leverans o delarna är bra

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme Alexander! Kul att du är nöjd med leveranstid och delarna du beställt från oss, och du är varmt välkommen åter.

Martin B

Snabb hantering Snabb leverans 🚚 funkade kanon

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd:)

Tomas N
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Funkar bra snabba leveranser, inget strul

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt omdöme! Kul att du är nöjd och vi hjälper gärna till om du skulle ha några funderingar eller behöver mer produkter.