SCP Mopedbilsdelar AB

Snittbetyg
4.6
Ring 0340-52 00 83 Dela

Om företaget

Välkommen SCP Mopedbilsdelar AB! SCP Mopedbilsdelar AB startades 2020 i syfte att erbjuda privatkunder och verkstadskunder ett brett utbud av mopedbilsdelar till snabba leveranser och låga priser. Vi säljer reservdelar till Aixam, Ligier, Microcar, Chatenet, Casalini, JDM och Grecav mopedbilar. Vi har ett stort lager för...

631 omdömen om SCP Mopedbilsdelar AB

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 631 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Lars Johan M
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bra service och snabb leverans👍

Nicklas S
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Mycket bra service och snabb leverans!

Jens P
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bra service. Snabb leverans Lätt att hitta rätt del till fordonet.

Bengt M
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Det var lätt att handla jag trodde inte att delarna skulle komma så snabbt blev överraskad av den snabba leveransen bromsok och skivor bra pass form

Anders M
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Mycket trevligt bemötande och kunnig personal som svarade på frågor innan köpet.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme Anders! Har du fler funderingar eller frågor kring mopedbilen i framtiden, så hjälper vi gärna till även då:)

Günter F
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Snabb och bra service även när det blivit fel

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd och att vi lyckats leva upp till dina förväntningar:)

Carlbarks Kumla

Grym firma.... rekommenderas starkt

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för era fina ord om oss! Kul att höra att ni är nöjda med oss som leverantör av delar till mopedbilar! Det är alltid även kul att samarbeta med en professionell verkstad som ni har:)

Kenny B
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

lätt att hitta på hemsidan, och snabb leverans,

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd med användarupplevelsen på hemsidan och levtiden, och du är varmt välkommen åter:)

Björn L
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bra priser, mycket snabb leverans.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme Björn! Kul att du är nöjd med våra priser på reservdelarna och leveranstiden. Det betyder mycket för oss, och behöver du någon mer hjälp med mopedbilen i framtiden, så hjälper vi gärna till igen:)

Gustav H
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Trevliga hjälpsamma o snabba transporter

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Så kul att du är nöjd med vår kundservice och vår leveranstid! Du är varmt välkommen åter:)

Olav S
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bestillte på mandag kveld, å fikk delene på fredag😊 Fra Sverige til Norge😊 Kjempe bra👏👏😊

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme om oss! Kul att vi lyckats leva upp till dina förväntningar och du är varmt välkommen åter:)

Patrik K

Meget bra har bare positivt och si om dem Så 5 av 5

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme Patrik:) Det glädjer oss att du är nöjd med ditt köp av mopedbilsdelar hos oss!

Börje B
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Enkelt och smidigt inga porblem alls och relativt snabb leverans

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd med användarupplevelsen på hemsidan och leveranstiden:)

Mikael T
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Positivt oproblematiskt inget att klaga på

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt omdöme och så kul att du är nöjd med oss som leverantör av mopedbilsdelar:)

Trygve E
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Kunnig personal och snabb leverans

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Du är varmt välkommen åter:)

Karl B
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Snabb leverans, bra pris och hög kvalitet. Kommer handla där fler gånger.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för dina fina ord om oss! Kul att du är nöjd med köpupplevelsen av delar till din mopedbil hos oss, och du är varmt välkommen åter:)

Robert N
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Så grymt bra företag om man äger mopedbil. Bra priser , snabba leveranser, bra kvalitet. Rekommenderas starkt 👍🏻👍🏻

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för dina väldigt fina ord om oss! VI är superglada att du blivit nöjd med dina köp av mopedbilsdelar hos oss! Du är varmt välkommen åter om du skulle ha några funderingar med någon mopedbil i framtiden!

Michael A
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Inga problem att hitta rätt delar, snabb leverans dessutom!

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt fina omdöme, och kul att du är nöjd med köpupplevelsen hos oss!

Mattias S
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Snabb leverans men svårt att veta om delarna passar min bil på grund av att hemsidan är aningen rörig

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt omdöme Mattias! Kul att du är nöjd med levtiden! Tråkigt att du tycker vår hemsida är rörig. Har du mer konkreta förslag på vad vi kan förbättra på hemsidan, så är det bara att skicka ett mail till oss på kontakt@smallcarparts.se

Stefan J
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Funkar hur bra som helst och de är alltid hjälpsamma om man har frågor. snabb leverans

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt omdöme! Kul att du är nöjd med vår kundservice och levtiderna:)

Ingrid J
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Lätt att beställa och snabbt levererat.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd med ditt köp hos oss:)

Jan P
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bra service! Hadde problemer med med en start motor.de sendte ny med en gang. 10/10 100% god service

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme Jan! Kul att du är nöjd med vår service! Du är välkommen åter:)

Tommy H
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Snabb leverans och ett konkurrenskraftigt pris!

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Kul att vi lyckats leva upp till dina förväntningar och du är varmt välkommen åter:)

Lars H
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Enkelt å handle. Mye billigere enn i Norge. Rask klargjøring og kort leveringstid. Helt toppen.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Kul att vi lyckats leva upp till era förväntningar!

Linda O

Fungerar jättebra, snabb leveranstid

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Kul att ni är nöjda med köpet hos oss och leveranstiden:)

Kjell S
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Kjapt levert og riktig kvalitet til en god pris👍

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Kul att ni är nöjda och ni är varmt välkomna åter:)

Kim Richard Erland C
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bra hemsida med stort sortiment. Väldigt bra med instruktioner för hur man byter delarna. Mer sånt 😊

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd med vår hemsida och vårt utbud:) Vi ska absolut satsa på mer instruktioner för att underlätta att lösa problem och byta ut delarna på mopedbilarna!

Bertil E
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

det går snabbt och bra kan inte bli bättre

Tom K

Snabb leverans!!……………………………………………………

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd med vår leveranstid!

Robert A
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

snabb service men tröttsamt att det inte går att beställa handbroms wire returfjäder till bakre Bromsok - då det är en slit del

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt omdöme och kul att du är nöjd med vår service! Vi tar till oss din feedback, men produkten du frågar efter är tyvärr inte möjlig att ta hem för vår del i nuläget, så just nu är det ingenting vi kan ordna.

Robert G
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Mycket bra, pkt hade kunnat komma lite snabbare, tog tre dgr.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt omdöme och kul att du är nöjd med helhetsupplevelsen av ditt köp hos oss. Leveranstiden på 3 dagar är i enlighet med uppgifterna vi anger i kassan, som ska vara ca 1-4 arbetsdagar. Just nu har de flesta sina paket inom 1-2 dagar, men i undantagsfall kan leveranstiden vara någon dag längre. Vi tar givetvis till oss din feedback och ska arbeta vidare med att försöka erbjuda ännu snabbare leveranstider.

Spartak V
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bra produkter, snabb leverans.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Så kul att du är nöjd med leveranstiden och kvaliteten på våra mopedbilsdelar!

Markus P
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bra att det finns delar till mopedbilar. Bra priser också

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd med din köpupplevelse av delar till din mopedbil hos oss samt priserna! Vi arbetar också kontinuerligt med att utöka sortimentet och erbjuda ännu lägre priser på mopedbilsdelar för att det även i framtiden ska finnas allt som kan behövas till mopedbilarna:) Du är varmt välkommen åter!

Thomas Runar K
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Väldigt tillmötesgående,tyvärr fick jag fel produkt och inget om att göra kredit eller liknande.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt omdöme! Kul att du är nöjd med vår kundservice! Återkoppla gärna till oss på kontakt@smallcarparts.se så kan vi kika på ditt ärende vidare om du vill detta.

Stefan B
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Har anlitat er de år vår dotter kört mopedbil. Ni har alltid gett god service o varit snabba. Nu är moppebilen såld och innan den såldes gjorde jag byte på alla slitdelar, ex rem glödstift belägg, hel/halvljusspaken. Dessförinnan blev mycket annat bytt tack vare er. Tack för tiden, nästa år ska grabben ha moppe. Då är det väl dags igen😎

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för dina fina ord om oss! Det glädjer oss att vi har kunnat hjälpa till med den servicen och delarna ni behövt till mopedbilen! Tack detsamma! Vi har just ni inga reservdelar till mopeder, men skulle sonen skaffa mopedbil, är ni mycket varmt välkomna åter:)

Andersson Johan A
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Mycket bra service och snabba leveranser 👍👍

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för din fina recension om oss! Så kul att ni är nöjda med servicen och leveranstiden av dina köp av mopedbilsdelar hos oss! Du är varmt välkommen åter:)

Nicklas M
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Snabbt å smidig leverans. Är hel nöjd

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att ni är nöjda med ert köp hos oss och har ni fler frågor eller funderingar kring mopedbilen, är ni varmt välkomna att höra av er igen:)

Andrea G
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Snabb service och god hjälp när det blev fel del. Toppenleverantör.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ert fina omdöme! Kul att du är nöjd med vår service! Beklagar att det blivit fel del levererad, men är glad att vi löste detta på ett bra sätt:)

Jimmy M
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Snabb leverans och hantering tack !

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme Jimmy! Kul att du är nöjd med både leveranstiden och hanteringen av din order. Du är varmt välkommen åter vid behov:)

Todor S

Bra priser, enkelt snabbt och smidigt! Bra med klarna 👍

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Kul att vi levt upp till dina förväntningar och att du är nöjd med priserna och din köpupplevelse till sin helhet! Du är varmt välkommen åter:)

Tina S
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Tydlig info om till vilken mopedbil reservdelen passade till och snabb o smidig leverans

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Vad kul att du är nöjd med köpupplevelsen och leveranstiden från oss som leverantör av mopedbilsdelar:)

Maria B
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Smidigt och snabbt. Proffesionellt!

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ert fina omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd och att vi levt upp till dina förväntingar! Du är varmt välkommen åter:)

Stefan J
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Fantastik bra hjälp via mailen och snabb leverans.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd med din köpupplevelse hos oss och du är varmt välkommen åter om du har någon fråga kring er mopedbil:)

Alf A
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Det tog över en vecka för Schenker att leverera paketet, Postnord är mer än dubbelt så snabba, alternativ till leverantör borde finnas

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt omdöme och din feedback! Vad tråkigt att höra att det tog sådan tid för Schenker. I vanliga fall lyckas Schenker leverera alla paket på 1-2 arbetsdagar, men beklagar om det dröjt ovanligt länge för din del. Vill du beställa i framtiden, kan du även välja på DHL som leveranssätt om det är mer önskvärt.

Jim J
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Snabba leveranser och mycket bra support.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Kul att du är så nöjd med leveranstiden och vår kundservice:) Du är varmt välkommen åter!

Sara P
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Otrolig snabb leverans. Precis vad jag behövde

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Kul att du är så nöjd och att vi levt upp till dina förväntningar. Vi får iväg över 95% av alla beställningar omgående. Har du några mer frågor kring mopedbilen i framtiden, så tveka inte att höra av dig:)

Thomas H
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Lite segt att få meddelande om något saknas i sin beställning man får ringa själv och kolla.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt omdöme! Tråkigt att du är missnöjd och att det blivit ett missförstånd. Anledningen till att vi inte tog kontakt med dig var pga att det framgick på hemsidan att 1 av produkterna du beställt hade en förlängd leveranstid på 3-8 arbetsdagar på produkten det gällde. Var detta otydligt, beklagar vi om detta ställt till med några problem för er del.

Jan J
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Dessa killar är ett föredöme när det gäller service och kundvänlighet. Rekommenderas alla dagar i veckan.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Stort tack för dina fina ord om oss! Vi är mycket glada att höra detta från dig, och att vi lyckats leva upp till dina förväntingar. Behöver du mer hjälp med mopedbilen i framtiden, så tveka inte att höra av dig:)

Jakub P
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Bra service snabt kontak och leverans.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Dt glädjer oss att höra att du är nöjd med kundservicen och leveranstiden från oss:)

Ola O
Skrev om SCP Mopedbilsdelar AB

Rätt grejer o snabb leverans. Sen är de lätt o hitta dom grejor man behöver så de är bara bra.

Svar från SCP Mopedbilsdelar AB

Tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd med ditt köp av mopedbilsdelar hos oss:) Behöver du fler delar i framtiden eller har någon fundering kring er mopedbil, så hjälper vi gärna till!

Filtrera omdömen