Sjöströms Entreprenad AB

Sjöströms Entreprenad AB

www.sjöströms.com
  • Badge2021

Sjöströms Entreprenad AB har många års erfarenhet av fastighetsservice och fastighetsskötsel till såväl privatpersoner som företag och föreningar i Storstockholm samt Uppsala. Vi hjälper dig som kund med måleri, snickeri, reparationer, underhållsåtgärder som smörjning av dörrar och lås. Utöver det utför vi byten av belysning,...

61 omdömen om Sjöströms Entreprenad AB

Sedan starten hos Reco 2014

Inga-Lill O
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Magnus har 1 öppen kundvönlig attityd o lyssnar alltid in kunden. Han är otroligt punktlig noggran snabb utan sämre kvalitet. Skulle absolut både rekommendera o anlita honom igen

Eva J
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Service Vänlighet Bra och snabbt jobb.

Thomas R
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Alltid pålitliga och bra genomförda arbeten. Rekommenderas.

Jonas

Bra service trevlig monterare

Xrr A
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Magnus gjorde snickeriarbetet både snyggt och snabbt. Vi är helnöjda och har anlitat dom flera gånger, varje gång vi har något behov.

Joakim S
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Flexibel, noggrann och kompetent. Anpassar sig efter kundens behov och lämnar inte jobbet förrän det är gjort efter dina önskemål. Han lade grunden till ett undergolv på en grusgrund till ett parkett golv, flera tidigare hantverkare hade tackat nej eller begärt överpriser i sina offerter. Slutade med att han även fixade majoriteten av parkettgolvet. Kan varmt rekommendera Magnus.

Claes Robert B
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Magnus är mycket trevlig, noggrann och har lätt att förstå hur man vill ha det och resultatet motsvarar mycket väl vad man förväntat sig av en duktig och professionell hantverkare. I det här fallet var det snickeriarbeten samt ommålning fasad. Rekommenderas varmt!

Natalia D
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Som alltid bra och snabbt! Bra bemötande som alltid. Rekommenderas!

Maria Christina H
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Fint bemötande och proffsigt utfört arbete med att byta ytterdörren till mitt hus. Jag är supernöjd med allt!!

Liv S
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Magnus var mycket trevlig och förtroende ingivande. Trevligt bemötande Höll avtalade tider Hörde av sig innan uppstarten och bekräftade .att han kom som avtalat.

Josefine R
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Snabbt utfört jobb och det blev jättebra

A.p.l Måleri Och Inredning
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Duktig & pålitlig! Proffsigt utfört arbete. Så jag kan rekommendera Sjöström Enrtepenad AB

Filip S
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Superbra service och genomförande från start till mål. Håller tider till 100% och är ordningsam i sitt arbete. Väldigt snabb och tydlig att kommunicera med före samt under arbetets gång via såväl telefon som fysiska möten. Håller rent och snyggt under hela arbetet med bygget. Har även ett bra öga för detaljerna! Otroligt trevlig och lätt att ha och göra med. Ger ett stabilt och tryggt intryck hela vägen. Tack för hjälpen, sommaren är räddad! På återseende.

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Tack Filip för omdömet, detta gör att vi jobbar för att bli ännu bättre. Det är alltid roligt att få bra omdömmen och jobbar för kundens bästa.

Daniela D
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Bra bemötande och perfekt lösning av problem.

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Man får tacka för den fina rekommendationen

Mi T
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Toppenpålitlig och duktig! Håller tider och gör ett superbra jobb!

Tack för den goda rekommendationen, men blir alltid lika glad för dom

Anne-charloth
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Trevligt bemötande och ett gott arbete.

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Tack Lotta för dom fina orden.

Adel F

Snabb service. Trevligt bemötande

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Tack Adel för dom fina orden.

Jimmy W
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Uppdraget var att utföra en del av arbetet gällande en expansion av ett existerande hus. Utomhusgips, isolering och tätskikt har satts upp. Saklig diskussion innan upddraget för att se vad som skall göras och på vilket sätt. Arbetet har utförts med punklighet mycket god kvalite.

Morten K
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Är själv entreprenör i VVS branschen och hamnade genom annan beställare på samma projekt och har sedan dess anlitat Sjöströms Entreprenad flitigt då det alltid är bekymmersfritt att anlita Sjöström.

Urban N

Snabb och lösningsorienterad.

Ulrika B
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Använder Magnus till allt från att byta lampor till att bygga altaner, lägga golv etc. Mycket pålitlig och händig

Jens & Christine B
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Professionell och alltid extremt hög service nivå. Kan alltid lita på snabb och korrekt utfört arbete. Rekommenderas varmt. /Ägare 5 gym.

LENA W
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Jag är mycket nöjd med de arbete Magnus utfört. Trevligt bemötande, pålitlig och ärlig. Jag kände mig mycket trygg. Arbetet var mycket väl utfört, rent och undanplockat när han var klar. Får återkoppling när så är utlovat. Jag kan varmt rekommendera Sjöströms Entreprenad

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Tack för det fina omdömet. Hoppas allt går bra med huset nu.

T. R
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Magnus bytte min köksbänk & diskho, mkt bra bra , trevligt o noggrann. Ja e mkt nöjd

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Tack för det fina omdömet Der blev riktigt bra tillslut trotts strul med leverantören.

Sune
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Utmärkt hantverk (plåttak på garage) av trevlig hantverkare! Rekommenderas!

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Tack Sune för det fina omdömet , trevlig kund också.

Mi T
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Jag kan verkligen varmt rekommendera Sjöströms Entreprenad. Trevliga, håller tiderna och gör ett superbra jobb. ✅ Väldigt snabbt och smidigt! Högsta betyg ⭐️

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Man blir alltid lika glad med nöjda kunder tackar för det fina omdömet.

LENA W
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Jag är mycket nöjd med målning av mitt hus samt byte av taket på uterummet. Mycket trevligt bemötande och lätt att prata med. Lätt att nå och återkopplar alltid på mail. Håller vad han lovar. Mycket proffsig. Mina allra bästa rekommendationer

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Tack för uppdraget och man blir inte annat än glad att få bra omdömen.

Veronica O
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Väldigt trevlig och kompetent, tillmötesgående och serviceinriktad. Jag hade inte kunnat förvänta mig ett bättre arbete än vad Sjöströms entreprenad gjorde för mig, rekommenderar dem till 100 %.

Lena A
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Mycket nöjd med altanbygget. Snabbt och väldigt proffsigt utfört. Trevligt bemötande.

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Tack för det fina omdömet alltid kul att göra kunderna nöjda. Framför allt men en efterlängtad altan i för sommaren.

Christina Ö
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Mycket nöjd med karm/dörrbyte. Rekommenderas varmt!

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Man får tacka för den fina rekommendationen.

Gustav E
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Mycket trevligt bemötande , snabb service , punktlig och noggrann. Mycket nöjd. Gustav.

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Hej Gustav, man tackar för det fina omdömet. Hoppas målningen med fodret gick bra sen. //Magnus

Håkan B
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Mycket nöjd med ommålningen av vårt hus. Bra från början till slut!

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Tack Håkan för omdömet, detta gör att vi jobbar för att bli ännu bättre. Det är alltid roligt att få bra omdömmen

Peter L
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Världsklass! En hantverkare som är social kompetent Håller allt han lovar och gör ett fantastisk Jobb. Stämde av allt under tiden. Mycket bra!😜

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Man blir inte annat än glad när man får så fina omdömen Tacka och bugar.

Parisay T
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

jätte trevligt bemötande fick jag och är nöjd med arbetet

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Man får tacka för det fina omdömet.

Jonas H
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Magnus tar stort ansvar, är driven och ser till att leverera det man vill ha och lite till på utsatt tid.

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Tack Jonas för omdömet. Alltid roligt att se till att kunden blir nöjd.

Natalia D
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Jag är nöjd.tack.bra och snabbt jobb.

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Tackar för omdömet, det var ett roligt uppdrag.

Hillevi S
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Snabbt, proffsigt arbete, utför enligt tidsplan och ett trevligt bemötande.

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Man tackar för det fina omdömet. Det var ett roligt projekt som jag fick av er. Ni har fått det riktig fint på Skafferiet på stora gatan i Sigtuna.

Oskar S
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Hörde av sig på min förfrågan, dök upp när man lovade, gjorde ett snabbt och riktigt bra jobb. Proffsigt och trevligt bemötande! 5 av 5 solar! Oskar Svensson Tece Sverige AB 0735-343430

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Tack Oskar för det omdömet. Mindre jobb är lika viktiga som stora för oss.

Urban S
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Pålitlig, uthållig, allsidigt kunnande. Håller tider och har humana priser

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Man får tacka för det goda omdömet.

Stefan S
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Jättetrevligt bemötande, med stort engagemang! Vi har fått hjälp med allt från installation av lås till snickeri, mattläggning och målning. Min sammanfattade upplevelse av Sjöström Entreprenad lyder som följer: enkel att ha och göra med, bred kompetens, lyhörd, villig att finna speciallösningar samt prisvärd.

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Tack Stefan, det är alltid roligt att försöka lösa dina idéer och leva upp till dina förväntningar.

Ulla O
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Sjöströms Entreprenad har ett ovanligt gott bemötande från början till slut, är snabb med leverans av beställda tjänster vilka innebar en del ombyggnadsarbeten i lägenheten. Entreprenören har ett mycket gott bemötande och utförde alla tjänster på ett professionellt och snyggt sätt. Ställde upp med kort varsel.

Svar från Sjöströms Entreprenad AB

Tack Ulla, alltid lika roligt att få dessa omdömen, värdefullt att försöka göra ett bra jobb och höja servicenivån.

Daniel L
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Min erfarenhet av Sjöströms Entreprenad var toppen! Bra bemötande, bra service och perfekt utfört arbete. Behövde hjälp med att förstärka två väggar för att kunna sätta upp div. utrustning som jag har på mitt gym. Finns faktiskt ingenting att klaga på måste jag säga! Är helnöjd helt enkelt!

Tack för den goda rekommendationen, men blir alltid lika glad för dom

Armin Z
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Bra och snabb kommunikation. Behövde ett arbete utfört brådskande och fick det utfört med kort varsel. Rekommenderas varmt!

Niclas E
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Noggrant och snyggt utfört arbete. Arbetet utfördes på avtalad tid och Magnus lämnade väggbygget varje dag rent och snyggt så att barnen inte kunde skada sig. Tilläggsarbetena på fakturan var mycket bra specificerad så att det framgick tydligt vilket arbete utöver den fasta offerten som var utfört.

Christer P
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Deras tjänster utförs med stor kunnighet samt skicklighet. Håller både det som utlovas och tider till möten osv vilket är mycket viktigt för oss.

Jens & Christine B
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Målning och snickeri. Trevligt bemötande och proffsigt utförande, rekommenderas varmt.

Claes Robert B
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Det är alltid trevligt och tryggt att anlita Magnus. Han är mycket noggrann, professionell och absolut mån om att resultatet skall bli 100% . När vi anlitat honom har vi bara fått positiva omdömen ifrån våra slutkunder och han är lätt att samarbeta med och kommer alltid med bra lösningar och förslag när det behövs. Jag vill därför absolut ge Sjöströms Entreprenad med Magnus i spetsen våra goda rekommendationer!! Mvh Robert Bauer / Bauer Elektriska AB

Sabina D
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Magnus Sjöström gjorde ett toppenjobb hos mig! Jag behövde en hylla till mitt minikök. Han kom och tog mått och gav lite förslag hur man kan göra. Resultatet blev över förväntan! Jag ville ha en lite udda hylla i ett hörn som inte tog så mycket plats och det blev precis som jag önskade. Magnus har en förmåga att lyfta fram idéer och skapa något annorlunda! Jag är mycket nöjd!

Thomas R
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Kunnig och erfaren hantverkare där arbetet alltid blir ordentligt utfört. Pålitlig i en bransch där sånt inte kan tas för givet. Rekommenderas!

Benny N
Skrev om Sjöströms Entreprenad AB

Hej, Sjöströms entrepenad har gjort ett fantastiskt bra snickeri jobb hos oss,allt blev så bra.