Smetanas Design & Måleri

Smetanas Design & Måleri

www.smetanasmaleri.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Smetanas Design & Måleril! Går du i tankar av att renovera, bygga om eller bara måla om? Vi kan hjälpa dig att tapetsera om i sovrummet såväl som att renovera badrum eller kök. Våra tjänster: Måleri, tapetsering, microcement & totalentreprenad. Vi förstår att det är ett stort beslut att anlita hantverkare....

170 omdömen om Smetanas Design & Måleri

Sedan starten hos Reco 2020

Viktor H
Skrev om Smetanas Design & Måleri

Bra kommunikation, och flexibel. Noggrant arbete

Viktoria E
Skrev om Smetanas Design & Måleri

Jag känner mig jävig eftersom min dotter jobbar där och gjorde jobbet.

Ulrika H
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Jag är supernöjd, bra råd och fint resultat!

Mikael G
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Vi är är alltid nöjda med kontakt och utfört arbete

Carin V
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Vänliga tillmötesgående och yrkes kunniga.

Hotel A
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Bästa målarfirman i stan, alltid lika nöjd!

Gunnar Ö
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Bra attityd, ganska bra tillgänglighet. Några missförstånd och misstag hanterades enkelt och rättframt.

Martin R
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Höga förväntningar infriades när vi fick hjälp med lasering av väggar och tak i fjällstuga.

Christer M
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Väldigt proffsigt bemötande, kom med listiga förslag till lösningar och höll kontinuerlig tät kontakt under byggtiden. Vi hade blivit rekommenderade Smetanas av några goda vänner. Förväntningarna har därför varit höga, men det arbete som utförts har med råge motsvarat förväntningarna. Uppdraget är en totalrenovering av en bostadsrätt. Vi är mer än nöjda så här långt och ser verkligen framemot att flytta in i vår nya lägenhet...

Sofie A
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Proffsigt, snabb och bra kommunikation. Bra och snabbt utförande. Sammanfattningsvis mycket nöjd! ✨

Timo F
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Dom har vartit bra att göra med snabbt och enkelt med bra resultat.

Roland B
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Mycket trevligt bemötande, vi är mycket nöjda med renoveringen av tvättstugan.

Swoosh A
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Lejde in Smetana som underentreprenör i ett byggprojekt. Ställde förfrågan om målning av ett innertak hos en fastighetsägare via mail från hemsidan. Fick svar snabbt och gav vidare kontaktuppgifter till var jobbet skulle göras. Jag fick räkningen med den märkning jag uppgett, så jobbet måste blivit gjort. Ringde och kollade hos fastighetsägaren om det gått bra, han var jättenöjd! Enda detaljen som inte ger 5 +, jag som beställare fick aldrig veta när det var gjort.

Camilla L
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Vi anlitade Smetana för tapetsering och takmålning i hall vid trapp. Bra bemötande, jobbet väl utfört och vi är helnöjda!

Vivanne E
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Mycket proffsigt genomfört från offert till färdigställande!

Svar från Smetanas Design, Måleri & Kakel

Tack Vivianne,vi är glad att vi fick hjälpa er med dom höga väggarna.

Henrik M
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Proffsigt bemötande och bra slutresultat!

Olivia R
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Smetanas måleri målade väggarna på entréplan och övervåning samt luckorna i köket i vårt nyköpta hus.Både kommunikationen , bemötandet samt resultatet av arbetet blev helt enligt vår förväntan samt att tidsplanen hölls ☺️ Vi är verkligen jättenöjda med allt!

Jakob L
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Lätta att ha att göra med. Bra service och utmärkt resultat.

Jesper I
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Taket blev riktigt snyggt! Sedan så löste de problem som uppkommit snabbt och enkelt, exempelvis när taket blev bubbligt. Deras uppdrag var att måla taket och det sköttes smidigt, snyggt och billigt.

Umebo A
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Väldigt trevlig och proffsig personal som vet vad dom gör! Dom kommer även med bra design idéer och lösningar!

Elisabeth B
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Renovering ytskikt I sovrum. Blev mycket trevligt bemött av hantverkarna som dessutom visade ett genuint intresse för uppdraget. Jag fick professionell hjälp med färgsättningen vilket var otroligt värdefullt för mig. Jag hade tidigare hört mycket gott om Smetanas måleri och jag kan bara instämma, rekommenderar varmt detta företag. Mycket nöjd med resultatet , professionellt utfört från tak till golv. Dessutom mycket snygga golvlister! Sist men inte minst; prisvärt. Tack Smetanas måleri.

Svar från Smetanas Design, Måleri & Kakel

Tack Elisabeth för ditt fina omdöme,är glad att du uppskattade hjälpen med färgsättningen.

Marcus B
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Det är lätt att ha en dialog med Tord, han är lyhörd och kommer med bra förslag och synpunkter. Professionella jobb!

Linda A
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Vi hittade åt företaget efter en del googling om hur vi på bästa sätt skulle kunna renovera våra bänkskivor i köket. Microcement kändes som den absolut bästa lösningen. Eftersom vi bor strax utanför Örnsköldsvik så tänkte vi att det inte skulle vara möjligt för företaget att utföra jobbet här, men där hade vi fel. Snabbt svar på mail och därefter tillhörande prisvärd offert. Resultatet blev klanderfritt och vi har, efter endast två dagars jobb nu nya bänkskivor i microcement i vårt kök! Mycket nöjda! /Linda & Anders

Agneta B
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Jag fick vänta alltför många veckor innan jag fick hjälp med att måla en fönsterbräda det kändes inte helt okej. Jobbet dom utförde var väldigt bra.

Rolf J
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Trevlig noggrann pålitlig bra priser

Svar från Smetanas Design, Måleri & Kakel

Tack Rolf ! Alltid kul att få hjälpa er.

Fanny H
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Dom motsvarade våra förväntningar, vi är mycket nöjda med resultatet!

Cornelia H
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Kunniga och bra kommunikation! Var noga med att fråga upp hur vi ville ha det och tala om vad de upptäckte för brister t ex ruttna brädor (vi bokade dem för fasadmålning). Gjorde det lilla extra och frågade om saker vi inte tänkt på. Kan varmt rekommendera!

Svar från Smetanas Design, Måleri & Kakel

Tack till er , så trevligt för oss att jobba när vi får uppskattning ,ni var tillmötesgående genom hela projektet, och lyhörda att det vi utför ska vara hållbart.

Anita W
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Målarjobb vid två tillfällen. Tord Smetana är mycket vänlig i telefon och på mail. De gör ett bra jobb, men det är väldigt segt att få jobbet gjort. Några missar här och var också. Men det har rättats till efter påpekande från mig.

Göran K
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Snar hjälp. Trots att företaget sades ligga efter med utomhusmålningar, fick jag snar hjälp. Arbetet utfördes till full belåtenhet av ung kvinna som sade sig stortrivas med sitt arbeta. Hon utförde bl. a. ett snyggt inte helt lätt spackeljobb.

Oskar S
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Inga synpunkter på målningen men lämnat grisigt efter sig. Tomburkar med redbull, servetter, förstörd trädgårdsinredning, träd m.m. efter skylift.

Svar från Smetanas Design, Måleri & Kakel

Hej Oskar, Tack för ditt omdöme, vi strävar alltid efter att utvecklas och bli bättre och din åsikt är värdefull för oss. Vi har skickat ut mail till dig och dina grannar ang synpunkter och åsikter gällande arbetet vi utfört hos er, men inte fått någon återkoppling så detta kom lite som en tråkig chock. Vi vill gärna se den förstörda trädgårdsinredningen, svara gärna på mailet vi skickat till dig. Ha en bra dag !

Henrik N
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Noggrant utfört arbete! Lätta att kommunicera med!

Svar från Smetanas Design, Måleri & Kakel

Visst har målarna gjort ett fantastiskt jobb? Det uppskattas när det uppmärksammas av våra kunder. Tack för det fina omdömet. Ha en bra dag!

Sten S
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Mycket nöjd med jobbet. Profsikt utfört. Överkomligt pris.

Katarina N
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Mycket nöjd! Vänligt och professionellt bemötande och väl utfört arbete enligt utlovad tidsplan. Ett extra plus för lätthet att få kontakt och god återkoppling. En stark femma!

Svar från Smetanas Design, Måleri & Kakel

Det var en lika bra upplevelse för oss att få vara och arbeta på en sån idyllisk plats, tusen tack för omdömet Katarina

Erik K
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Ordning och reda. Håller tider och avtal och gör mycket fina jobb

Björn W
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Mycket nöjda. Alltid pålitliga och duktiga. Klara enligt överenskommelse.

Jan W
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Supertrevliga målare som fixar fasaden.

Svar från Smetanas Design, Måleri & Kakel

Det var lika trevligt för oss Jan. Det var en hel del arbete med fasaden, men vilket lyft det blev! Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme

Margareta O
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

De kom som överenskommet, de jobbade snabbt och effektivt och gjorde ett bra jobb. De blev klara som överenskommet och fakturan blev tom lite lägre. Vi är mycket nöjda👍

Ellinor Å
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Från första kontakt och genomgående under hela arbetet mycket fint bemötande från personal på kontor och hantverkare. Trevliga, kunniga, professionella tjejer och killar som kom i tid, utförde ett utmärkt arbete och städade efter sig. Vi fick utfört precis det vi ville med målning, underarbete inför tapetsering, slipning av golv och nytt golv i tvättstugan. Det finns absolut inte någonting alls att klaga på, vi är otroligt nöjda och kommer att rekommendera er till alla som kan behöva kunniga hantverkare. Tack till er och ha en fin sommar!

Svar från Smetanas Design, Måleri & Kakel

Hej Ellinor, tack så mycket för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Vad roligt att ni är nöjda med arbetet vi utfört, ha en fin sommar ni också :)

Oscar B

TIllmötesgående. Kunnig och trevlig personal

Roland B
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Bra bemötande, väl utfört arbete till rimligt pris arbetet bestod av målning av dörrar karmar lister samt väggar och tak Kan absolut rekommendera detta företag Vi kommer att nyttja företaget för kommande arbeten i framtiden

Carina Ö
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Bra bemötane ocgh ett bra jobb.

Johan D
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Tapetsering och målning inomhus av hela radhuset. Trevlig kontakt och väl utfört arbete. Enda minuset är att tidsplanen inte höll och kommunikationen kring det var bristfällig. Skulle anlita igen.

Helena G

Snabbt utfört Enkla lösningar Trevligt bemötande

Annika B
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Noggrant och professionellt utfört!

Maher H
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Lite slarvig tappar grejer hållar inte med vad dem har lovat

Stafan N

Hej Jag vart nöjd med tapetsering allt vart bra. Vänligen/Stefan

Hans-Urban S
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

De gör utmärkta jobb och har trevlig personal.

Ulla N
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Det kom en ung flicka inbärandes på målarburkar och nån stor "dammsugare" stora och tunga grejjor. Hon har gjort ett fantastiskt jobb hos oss och vi kan rekommendera verklligen henne. Arbetade idogt och hade svårt för att sitta ner när vi bjöd på kaffe, snabbt tillbaka till arbete, en pärla var rädd om henne.

Svar från Smetanas Design, Måleri & Kakel

Tack Ulla för dina goda ord om Emma. Hon är jätteduktig, är glad att ni uppskattade henne. Jo, jag är rädd om henne .

Mikhail D
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Jag har beställt tapetbyte för en liten lägenhet och upplevelsen var underbar. Förhandlingarna om pris och tidsram flöt på smidigt och kvaliteten på arbetet överträffade förväntningarna. Efter slutfört arbete var arbetsområdet rent och organiserat. Jag rekommenderar starkt denna tjänst!

Ps U
Skrev om Smetanas Design, Måleri & Kakel

Alltid bra bemött. Fina ,nogranna utförda jobb. Bra samarbete.