Sofina Bilder AB

Läs vad 4 kunder tycker om Sofina Bilder AB

• STEFAN H

2020-07-05

STEFAN H skrev om Sofina Bilder AB
    Fotona var fina då de fångade barnens glädje men produktionen av själva fotot vi fick levererat stämde inte i närheten överens kvalitetsmässigt från det vi såg på skärmen vid beställning. Färgerna var helt fel. Håret på pojkarna låg i en kraftig grön nyans. Efter veckor av klagomål med Mail fram och tillbaka där vi erbjöd att komma förbi och visa (reklamera) så gav vi tillslut upp Pga stundande födsel av barn.
    Maken till otrevliga svar från mannen i firman får man också leta efter. Det var 400kr helt i onödan och under all kritik.

Kommer aldrig anlita detta oseriösa företag igen och vill verkligen avråda andra från att göra detsamma. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Johnér Bildbyrå
    4.5 / 5 i betyg — 445 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Alltid trevligt bemötande och hög servicegrad. Har aldrig upplevt fel eller problem. Tydlig hemsida. Brett urval svenska bilder. Har var"
  • 2011-10-12

Lotta W skrev om Sofina Bilder AB
    Toppenfotograf! Sofia har fotograferat mina barn i alla år på dagis, ALLTID med lyckat resultat. Härliga bilder med glimten i ögat på alla ungar. Nu går barnen i skolan sen flera år och de blir fotograferade av andra företag. Skillnaden är stor när jag jämför bilderna som sitter på rad på kylskåpet...Man blir även väldigt proffsigt och personligt bemött i deras studio vid tex familjefotografering. Jag kan varmt rekomendera Sofina Bilder! Läs mer
  • 2009-11-20

Claes N skrev om Sofina Bilder AB
    Ett företag med en fantastisk servicenivå. Vid en extrabeställning la min kotaktperson på SOFINA BILDER ner mer möda och tid än man kan begära. Snabba, positiva, prisvärda besked. Kanon!!!!! Läs mer
  • 2009-11-07

Joan D skrev om Sofina Bilder AB
    Här kommer allt annat än rekommendation. De lever på stora kontrakt med förskolor och är allt annat än serviceinriktade. Har mötts av en dryghet som jag aldrig tidigare stött på i affärssammanhang. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte