Sofina Bilder AB

3.4

5 omdömen om Sofina Bilder AB

ANNA S
Skrev om Sofina Bilder AB

Jag hade av misstag vänt på två siffror vid betalning av våra syskonbilder tagna på förskolan och tog kontakt med Sofina eftersom det påverkade min möjlighet att ladda ned bilderna digitalt. Fick otrolig service & väldigt trevligt bemötande trots att jag gjort fel. Jag fick inte bara bilderna skickade till mig omgående, dom bjöd också på mellanskillnaden och var otroligt trevliga och tillmötesgående. Är väldigt nöjd med både bilderna, kvalitén och bemötandet. Rekommenderas varmt! 😍

STEFAN H
Skrev om Sofina Bilder AB

Fotona var fina då de fångade barnens glädje men produktionen av själva fotot vi fick levererat stämde inte i närheten överens kvalitetsmässigt från det vi såg på skärmen vid beställning. Färgerna var helt fel. Håret på pojkarna låg i en kraftig grön nyans. Efter veckor av klagomål med Mail fram och tillbaka där vi erbjöd att komma förbi och visa (reklamera) så gav vi tillslut upp Pga stundande födsel av barn. Maken till otrevliga svar från mannen i firman får man också leta efter. Det var 400kr helt i onödan och under...

Lotta W
Skrev om Sofina Bilder AB

Toppenfotograf! Sofia har fotograferat mina barn i alla år på dagis, ALLTID med lyckat resultat. Härliga bilder med glimten i ögat på alla ungar. Nu går barnen i skolan sen flera år och de blir fotograferade av andra företag. Skillnaden är stor när jag jämför bilderna som sitter på rad på kylskåpet...Man blir även väldigt proffsigt och personligt bemött i deras studio vid tex familjefotografering. Jag kan varmt rekomendera Sofina Bilder!

Claes N
Skrev om Sofina Bilder AB

Ett företag med en fantastisk servicenivå. Vid en extrabeställning la min kotaktperson på SOFINA BILDER ner mer möda och tid än man kan begära. Snabba, positiva, prisvärda besked. Kanon!!!!!

Joan D
Skrev om Sofina Bilder AB

Här kommer allt annat än rekommendation. De lever på stora kontrakt med förskolor och är allt annat än serviceinriktade. Har mötts av en dryghet som jag aldrig tidigare stött på i affärssammanhang.