Solar Power Solutions

Solar Power Solutions

www.solarpowersolutions.se

Vi på Solar Power Solutions är ett företag som är engagerat i att leverera skräddarsydda och högkvalitativa solcellslösningar för en hållbar och ren framtid. Vi värdesätter innovation och personlig service för att göra övergången till solenergi smidig och bekymmersfri. Med över 100 färdigställda solcellsanläggningar och en passion...

10 omdömen om Solar Power Solutions

Alvar D
Skrev om Solar Power Solutions

Bra bemötande,gick snabbt från första kontakter,grabbarna jobbade på trots kylan.Dvs mycket nöjd.Gjorde ett komplett tak byte.

Svar från Solar Power Solutions

Hej Alvar, Tack för de fina orden!

Ebba Gabriella S
Skrev om Solar Power Solutions

Supernöjd med mitt takbyte, gick jättesnabbt och smidigt från påskriven offert! Trevliga och tillmötesgående.

Svar från Solar Power Solutions

Tack för de fina orden Ebba, betyder mycket för oss att du tog dig tiden att lämna en recension. Kul att höra att du är nöjd med ditt nya tak!

Mj A
Skrev om Solar Power Solutions

Kanonkillar som är trevliga och sjukt duktiga!

Svar från Solar Power Solutions

Tack, och detsamma till dig Max! Bara att höra av dig om du skulle behöva hjälp vid några fler större projekt i framtiden – Men det vet du nog redan. Med vänliga hälsningar Solar Power Solutions

Ia Sofie Linnéa W
Skrev om Solar Power Solutions

Snabba och duktiga killar! Strålande jobb gjorde dem och väldigt tillmötesgående och trevliga.

Svar från Solar Power Solutions

Hej Linnéa, Tack för de fina orden! Nu hoppas vi på många soltimmar framöver så återbetalningstiden blir så kort som möjligt. Med vänliga hälsningar Solar Power Solutions

Anna Ulrika H
Skrev om Solar Power Solutions

Mycket trevliga och tillmötesgående grabbar. De här killarna jobbar med gott mod och strålande resultat. Kan varmt rekommendera dem.

Svar från Solar Power Solutions

Hej Ulrika, Hoppas att ni är nöjda med ert takbyte. Får jag säga det själv tycker jag att det blev ett riktigt lyft för det vackra huset! Med vänliga hälsningar

Börje L
Skrev om Solar Power Solutions

Har gjort ett snabbt och bra jobb Vill verkligen att allt ska fungera 👍

Svar från Solar Power Solutions

Hej Börje, Kul att höra att ni är nöjda än så länge! Nu får vi bara hoppas att solen börjar titta fram snart så solelsproduktionen kommer igång. God Jul! Med vänliga hälsningar Solar Power Solutions

Stora Lunån AB
Skrev om Solar Power Solutions

De vi hade att göra med var unga, snygga, kunniga, trevliga, återkopplade, icke lata,, lösningsorienterade. Vi köpte en solfångareanläggning av dem. Hoppas nu att deras företag går bra. Önskar dem alla allt gott.

Svar från Solar Power Solutions

Hej Tage och Maria, Tusen tack för de fina orden! Vi kommer förbi gårdscafét i sommar och tar en fika. Ha det fint! Med vänliga hälsningar Solar Power Solutions

Maria Elisabet B
Skrev om Solar Power Solutions

Snabb leverans och ett superfint tak. Prisvärt med strålande kvalitet och mycket trevliga grabbar. Rekommenderas alla dagar i veckan :-)

Svar från Solar Power Solutions

Hej Maria, Kul att du är nöjd med takbytet! Hoppas du blir minst lika nöjd med den kommande solcellsanläggningen. Med vänliga hälsningar Solar Power Solutions

Sture L
Skrev om Solar Power Solutions

Vi köpte en solcellsanläggning med optimerare och batteri. Snabb leverans. Bra inledande information med koll av tak m.m. Artiga och och tillmötesgående. Prisvärda.

Svar från Solar Power Solutions

Tack för det fina betyget Sture! Kul att höra att ni är nöjda! Med vänliga hälsningar Solar Power Solutions

Kalevi K
Skrev om Solar Power Solutions

Mycket duktiga och trevliga killar,gjorde ett bra arbete till ett mycket bra pris med installationen av solcellerna, rekommenderar!

Svar från Solar Power Solutions

Hej Kalevi! Tack för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd med installationen! Med vänliga hälsningar Solar Power Solutions