Alla kategorier Elbolag Skåne Vellinge SolensEnergi

SolensEnergi

Östra Fasanvägen 5, 236 42 Höllviken — Visa karta

Välkommen till Solens Energi!

Lönsam el - Är det möjligt? Tack vare solens energi är det absolut möjligt. Tänk inte kortsiktigt utan investera för framtiden - både för miljön och för plånboken.

Med en väl anpassad solcellsanläggning och statligt bidrag kan du räkna hem din investering efter 6-8 år. Därefter har du gratis energi i många år framöver.

Vi har lång erfarenhet installera solceller på villor, lantbruk och fastigheter. Kontakta oss så hjälper vi er att ta vara på solens energi. Det är både miljövänligt, enkelt, underhållsfritt och tryggt!

Läs vad 10 kunder tycker om SolensEnergi

• 2019-03-28

Jamii T skrev om SolensEnergi
    Installation av solceller.
    Mycket bra utfört och tillmötesgående personal Läs mer
  • 2019-03-25

Bertil L skrev om SolensEnergi
    Prisvärt smidigt och proffisionellt montage av solceller, utfört på avtalad tid.
    Bra kontakt och uppföljning av företaget, kan verkligen rekomenderas. Läs mer
  • Björn S

2019-02-27

Björn S skrev om SolensEnergi
    Hej
    Solens Energi monterade 31 solpaneler i november 2018 på vårt tak. Allt gick mycket professionellt tillväga. Firman tog hand om allt, dokumentation, montering, installation mm. Vi fick ett mycket trevligt bemötande i alla kontakter.
    Anläggningen innebär att vi även kommer att kunna leverera el till vår elleverantör som mikroproducent. Vi är mycket nöjda med Solens Energi.
    Björn och Irene Schöön
    20190227 Läs mer
    2019-03-13 Daniel E svarar Björn S
    Tack för förtroendet och det fina omdömet Björn. Det glädjer oss att ni är nöjda mer er anläggning!
  • Fredrik S

2019-01-15

Fredrik S skrev om SolensEnergi
    Vi köpte ett komplett solcellspaket till vårt tak av SolensEnergi och är mycket nöjda med bemötande och utförande från offert till utfört arbete. Läs mer
  • 2018-10-12

Mats-Peder R skrev om SolensEnergi
    Investerat i 33 solceller företaget har skött det hela väldigt bra! Vad jag tycker är väldigt bra är att efter färdig installation hör av sig efter en vecka och frågar om det är några funderingar! Snabbheten från order till färdig installation mycket bra! Läs mer
  • 2018-10-11

Rolf B skrev om SolensEnergi
    kunnig och duktig och lätt att samarbeta med Läs mer
  • 2018-10-02

Jan-Erik L skrev om SolensEnergi
    Proffsigt utförd installation i rätt tid och till avtalad kostnad. Läs mer
  • 2018-09-14

Leif A skrev om SolensEnergi
    Leverans av Solcellsanläggning inklusive montage på mitt tak utfördes av företaget SolensEnergi.
    Bemötande och projektering utfördes professionellt.
    Leverans, montage inklusive pris var allt enligt överens-kommelse och inom tidsramen till min belåtenhet.
    Sammantaget kan jag rekommendera företaget.

Leif Andersson Läs mer
  • Torbjorn J

2018-08-30

Torbjorn J skrev om SolensEnergi
    SolensEnergi installerade solceller på mitt tak. Stor hjälp med att fylla i all pappersexercis som behövdes för att få investeringsbidrag och inkoppling till nätet. Leveransen skedde på utlovad tid och utfördes till full belåtenhet. Mitt tak har brant lutning - men det fixade dom bra. Panelerna producerar el bättre än beräkningarna och förra månaden fick jag tillbaka 400 på elräkningen. Producerade mer än förbrukningen. Fantastiskt sätt att sänka elräkningen. Panelerna bara ligger där och producerar ström. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-08-30

Mattias B skrev om SolensEnergi
    Konkurrenskraftigt paketpris för hela anläggningen inkl. montage.

Estimerad årlig elproduktion stämmer ganska väl med faktiskt utfall och jag är nöjd med vår investering.

Lätt att kommunicera med och håller vad som lovats. Fick faktiskt en liten uppgradering till svarta montage clips utan extra kostnad vilket var trevligt. Läs mer

Östra Fasanvägen 5, 236 42 Höllviken