Sommarnöjen Scandinavia AB

Sommarnöjen Scandinavia AB

sommarnojen.se
  • Badge2023
4.3

Låter du Sommarnöjen uppföra ditt hus får du handbyggd kvalitet, god arkitektur och genomtänkta materialval. Med våra nyckelfärdiga fritidshus, fjällhus och attefallshus blir byggtiden kort. Vi tillverkar ditt hus i perfekta förhållanden inomhus och lyfter det på plats på din tomt. Det är skonsamt mot naturen och snällt mot...

45 omdömen om Sommarnöjen Scandinavia AB

Anders O
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Vi är mycket nöjda med vårt hus från Sommarnöjen Scandinavia AB och har blivit väl bemötta från första början. Även efter leveransen av huset så har vi kunnat ställa frågor när så har varit aktuellt. Vi rekommenderar dem varmt!

Lauri R
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Fantastiskt trevligt hus med toppen fin slutfinish. Service från personalen genom hela processen vänlig, hjälpsam och positiv.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Tack Lauri! Underbart att höra att du uppskattar vår finish och att processen gick bra.

Dominik D
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Snygga hus i topp kvalitet. Sommarnöjen erbjuder så mycket mer än vanliga husleverantörer, tight kontakt med projektledaren och utrymme att designa själv skapar en känsla av att bli hört och bemött som kund.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Tack för dina fina ord! Och härligt att höra att stormen Ingunn drog förbi dig utan skador på hus och omgivning.

Daniel Ö
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Bara positiva erfarenheter, har agerat kontrollansvarig i projekt och det har gått väldigt smidigt.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Tack Daniel för att du tog dig tid att skriva en recension. Det betyder väldigt mycket för oss!

Patrik S
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Vi byggde ett klassisk sommar 80 kvm. perfekt och snabb service vid val av husmodell och tillval. Leverans i tid trots pandemitider. Vi var missnöjda med projektledaren- men eftersom vi inte hade totalentreprenad så spelade det inte så stor roll. Alla andra vi varit i kontakt med på Sommarnöjen har varit toppen. Huset är jättefint och besiktningsmannen hade aldrig varit med om ett hus utan anmärkningar.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Tack Patrik, underbart att höra att ni är så nöjda med ert hus! Och extra roligt när vi får beröm av besiktningsmän som brukar vara riktigt kräsna när det kommer till detaljer. Hoppas ni får många sköna vistelser i ert hus!

Jesper B
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Meget god kvalitet på alt fra kundebehandling til ferdig levert produkt.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Roligt att höra att du är så nöjd med projekt och hus. Vi hoppas ni får många härliga semestrar i ert fina hus. Stort tack för din recension Jesper!

Mats A
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Mycket seriöst och lyhört med snabb återkoppling Överträffade våra förväntningar på "eftermarknaden" när husen var på plats så blev fel smabbt åtgärdade

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Underbart att höra! Stort tack för att du tog dig tid att skriva en recension, det betyder mycket för oss.

Totte C
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Fantastiskt hus. Bra process under hela byggprocessen. smidigt samarbete

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Vad roligt att höra att du är så nöjd med ditt hus! Och stort tack för din recension.

Dennis P
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Trevligt och professionellt bemötande. Levererade ett fantastiskt sommarhus och vi har inte haft några problem alls utan är supernöjda!

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Ert ställe ser fantastiskt ut Dennis, där förstår jag att ni trivs. Stort tack för att du tog dig tid att skriva en recension, det betyder mycket för oss.

Sune R
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Bra bemötande av Michaela. Arkitekten vi hade var orutinerad, men det ordnade upp sig efter Anders tog över. Vi är väldigt glada för vårat hus, och efter dom få "barnsjukdomar" som var, fungerar allt som det ska.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Tack Sune! Vad roligt att du är nöjd med ert hus. Hoppas ni har möjlighet att spenderar mycket tid i det!

Sara S
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

I letandet efter en husproducent hittade vi Sommarnöjen. Deras produkter, process och tillval passade oss bra. Bra kommunikation och alltid väl bemötande.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Tack för ditt omdöme Sara, det betyder mycket för oss!

Allan Å
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Hej, Jag engagerade Sommarnöjen AB i december 2019 för att i lösvirke uppföra en sjöbod på Ljusterö omfattande två sovrum och duschrum. Kontakterna i samband med avtalsskrivande och bygglovsansökan kändes mycket lösningsorienterade och professionella. Vi var också mycket nöjda med att en av standardritningarna kunde anpassas exakt till våra behov och att vi själva kunde stå för upphandling av spröjsade glasdörrar och fönster, kilsågad vankantad fasadpanel, gammalt taktegel etc. När sedan bygget omsider drog igång konstaterade...

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Hej Allan! Jag blir glad att höra att du blev så nöjd med hantverket och huset i slutändan. Men trist att du fick vara med om en så stökig process på vägen dit. Vi tar till oss din kritik och jobbar hårt för att minimera just den typen av misstag som du skriver om. Hoppas ni kan fortsätta glädjas åt er fina sjöbod på Ljusterö!

First-Name L
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

En rolig och bra upplevelse då jag som besiktningsman besiktade ett av uppförda hus. Arbetet och kvaliteten var mycket hög på utfört arbete. Mest imponerande var dokumentationen vid besiktningen då representanten hade allt förberett och kunde visa och svara på frågor samt visa att den var överlämnad till kunden Niclas Börjesson / Besiktningsman

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Stort tack för din recension Niclas! Det betyder mycket att en besiktningsman berömmer våra hus.

Karin R
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Vi är supernöjda med vårt hus på 30 kvm. Det är ett vackert hus som verkligen tar vara på den geografiska position där huset står. Det kunde inte ha blivit bättre. Vackra material. Fin finish. Design som ger en WOW-upplevelse hos våra gäster. Vi hade en del problem i början av projekteringsperioden. Projektledaren lämnade en del övrigt att önska. Denne blev utbytt efter ca 6 månadere. Därefter flöt allt på. Den inledande långsamheten gjorde tyvärr att huset blev färdigt för leverans mitt i december när marken var...

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Vad roligt att höra att ni är så nöjda med ert hus, Karin! Vi har jobbat hårt med vår process det senaste åren och förtydligat och förbättrat vår struktur för att minimera att det blir fel på vägen. Så om någon av dina vänner bestämmer sig för Sommarnöjen hoppas jag verkligen att deras husresa blir klanderfri. Hoppas ni får många sköna vistelser i ert hus!

Monica F
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Är väldigt nöjd med huset när det väl kom på plats med resan dit var allt annat än bra. Alldeles får lång leveranstid med en massa olika ursäkter. Hade total entreprenad men det strulade en hel del, nedan ett axplock. S-nöjen sökt bygglov på fel fastighetsbeteckning vilket fördröjde proceseen. Ingen ursäkt utan ett jasså! Fick offert via S-nöjen på markarbetet som visade sig vara ca 100 000 kr mer än vad jag fick när jag själv reagerade och tog in offert. När jag påpekade detta blev det även här ett Jasså. S-nöjen skickade...

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Hej Monica, Det är väldigt tråkigt att läsa att er byggprocess var så full av problem. Vi har djupdykt i vår process det senaste året och förtydligat och förbättrat vår struktur för att minimera att det blir fel på vägen. Även om det är för sent att hjälpa er nu så hoppas jag verkligen inte någon mer kund ska behöva uppleva allt strul som ni tyvärr fick. Skönt att höra att ni i alla fall är nöjda med huset. Jag hoppas ni får många härliga vistelser i ert hus!

Lena N

Jag har köpt ett nyckelfärdigt hus av Sommarnöjen AB

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Tack för din recension. Jag hoppas du får många fina vistelser i ditt hus!

Katarina O
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Alltid trevligt bemötande men väldigt långa svarstider mellan kontakterna och otydligt vad som är gjort och inte, vilket har lett till en onödigt lång process. Med effektivare hantering av mailsvar mellan alla parter och tydligare ansvarstagande för framdrift i projektet från projektledaren, hade processen kunnat kortas många veckor.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Hej Katarina, Vad tråkigt att höra din upplevelse. Jag är inte insatt i ditt projekt så jag kan inte svara på varför det dragit ut på tiden. Men jag tar detta vidare till våra projektledare direkt. Självklart ska det vara tydligt vad som är gjort och om något drar ut på tiden så ska du få information om varför förseningen skett.

Lina R
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Jag är väldigt nöjd. De drev projektet bra, var flexibla och serviceinriktade. Leveransen av huset var bra skött. Jag har aldrig varit med om ett husbygge tidigare och Sommarnöjen och Tim höll mig i handen på ett bra sätt. Huset är helt fantastiskt!

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Tack för din recension, Lina! Underbart att höra att du är så nöjd med ditt Sommarnöje och att vägen dit gick bra. Hoppas du får många härliga vistelser i huset!

Britta S
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Vi är mycket nöjda med Sommarnöjen, allt har fungerat smidigt och bra. Vår projektledare Tim har ett mycket trevligt och proffsigt bemötande så att vi har hela tiden känt oss trygga och välinformerade om var i processen vi har befunnit oss i. Huset är toppenfint och överträffar våra förväntningar både funktionellt och estetiskt. Materialvalen är superfina och vi är jätteförtjusta i vårt lilla hus! Britta Sundberg och Pelle Bylund

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Hej Britta och Pelle! Jätteroligt att höra att ni är så nöjda med både hus och er projektledare Tim. Stort tack för att ni tog er tid att skriva ett omdöme!

Lars S
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

För oss skapade Sommarnöjen redan vid vår första kontakt förtroende genom ett proffsigt bemötande som snabbt ledde oss fram till en lösning för just det hus som vi ville ha. Eftersom vi hade höga krav på att det hus som vi ville ha som komplement till vår redan befintliga huvudbyggnad skulle passa in både vad gäller stil, utformning , inredning och materialval hade vi sedan en tid letat efter en lämplig husleverantör. Sommarnöjen visade att dom precis kunde svara upp mot våra krav och förväntningar och vår önskan om detta...

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Hej Lars! Vad roligt att höra att gästhuset blev så bra. 15 kvm kan låta lite men om man som du skriver, interagerar det med huvudhuset, så blir det en rejäl utbyggnad. Stort tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, det betyder mycket för oss!

Per W
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Har verkligen bra erfarenheter och är också ambassadör för företaget. Marknadschefen känner väl till vad vi tycker

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Hej Per! Tack för ett fint omdöme. Ni har gjort det fantastiskt fint i och runt era hus så jag förstår att ni trivs. Vi är så glada att ni vill vara våra ambassadörer!

Helen B
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Very nice house, but the dealing with Sommarnöjen was a nightmare, we would never use them again.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Hi Helen, We are truly sorry that you encountered so much trouble during your process. And glad to hear that you are still satisfied with the house. We hope you can put the problems behind you and enjoy the house to the fullest.

Anna N
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Hade höga förväntningar som också uppfylldes

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Vad skönt att höra Anna! Tack för fina ord.

Karin Maria O
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Vi är så nöjda med vårt nya hus från Sommarnöjen. Snygg design, bra materialval och bra leverans från Sommarnöjen.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Underbart! Vi lägger ner mycket tid på vår design och alla materialval så väldigt roligt när våra kunder uppskattar det! Stort tack för ditt omdöme.

Mats S
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

ARKITEKTRITAT HUS MED MYCKET ÖGONGODIS. OCH HÄRLIGA RYMD. VI UPPSKATTAR DE ANSTÄLLDAS PROFESSIONELLA BEMÖTANDE OCH DERAS KUNSKAP. VI HAR TACK VARE SOMMARNÖJEN ETT HÄRLIGT FRITIDSHUS, MODELL MODERN BERG MED INREDNINGEN LUGN.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Ögongodis! :) Det tycker vi med. Roligt att höra att ni uppskattar våra arkitekters jobb ner i minsta detalj. Tack för en fin recension!

Åsa B
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Från första kontakt till färdigt hus har vi varit mycket nöjda. Vår projektledare har sett till så alla frågor och tankar har besvarats snabbt. Har nu bott första veckan i vårt nya sommarhus och vi är hur nöjda som helst.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Tack Åsa, vad roligt att höra att ni är så nöjda med huset! Jag hoppas ni får många härliga vistelser i ert hus.

Stefan B
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Vi köpte ett komplementhus på 50 kvm 2022, som levererades enligt våra önskemål och plan och nu fungerar alldeles utmärkt. Vi hade genom vänner fått rekommendation att kontakta Sommarnöjen och förväntningarna infriades. Också med snabbt och vänligt bemötande från våra kontaktpersoner..

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Tack för ett fint omdöme, Stefan! Och roligt att höra att ni hittade till oss via en rekommendation. Det är det bästa betyget vi kan få!

Eva C
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

i köpprocessen var ”allt” möjligt, inga problem, i leveransprocessen uppstod massor av avvikelser och problem, exv panel i individuellt vald slamfärg skulle kosta några tusen, högst 5 tusen extra, i slutet av processen fick vi besked att det skulle kosta 50 tusen extra!!! Kranbilen som skulle sätta huset på plats kunde ta sig fram ”obehindrat”, sedan visade det sig att vi måste göra omfattande markarbeten o anlägga en särskild ”platå” där kranbilen skulle stå, efter leveransen fick vi sedan ta bort platån, och deponera...

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Hej Eva! Jag är verkligen ledsen att er byggprocess var så full av problem. Vi har djupdykt i vår process det senaste året och förtydligat och förbättrat vår struktur för att minimera att det blir fel på vägen. Även om det är för sent att hjälpa er nu så hoppas jag verkligen inte någon mer kund ska behöva uppleva allt strul som ni tyvärr fick.

Sofi R
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Vi är mycket nöjda med vårat hus.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Tack för ditt omdöme Sofi! Ni har ett fantastiskt fint hus och vi är så glada att ha er som partner.

Sara M
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Otroligt nöjd med Sommarnöjens arbete. Sommarnöje hjälpte oss med att bygga ett 75 kvm stort fritidshus i skärgården, på en ö utan fast förbindelse. De ritade, sökte bygglov, ordnade med avlopp och byggde ett otroligt fint hus. Skötte alla kontakter med underleverantörer. Lyhörda och enkla att ha att göra med. Inget stök, inga oförutsedda extra kostnader utöver offert, och att bli blev klara senare än tänkt berodde på att isen la sig och det inte gick att komma till ön. Mina varma rekommendationer således.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Underbart att höra, tack för ditt omdöme Sara! Ert hus är ju lite speciellt med tanke på att det är en tillbyggnad av ert befintliga hus. Roligt att höra att ni blev så nöjda.

Kerstin Å
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Vi fick jättebra kontakt med säljaren på Gotland (Mikaela), tack vare henne bestämde vi oss för sommarnöjen. Efter detta hade vi en handläggare som tyvärr inte var så bra. Kommunikationen var dålig och irritationen växte. Det blev förseningar från Sommarnöjen och vår byggprocess blev mycket längre än förväntat. Plintkartan tog lång tid att få fram trots att vi inte avvek från ett av deras standardhus. Några dagar innan huset kom ändrade de plintkartan vilket satte oss i en jobbig sits då vår markentreprenör fick komma och...

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Hej Kerstin! Jag är verkligen ledsen att höra att byggprocessen blev så stökig för er. Vi tar till oss av din feedback. Det hjälper ju tyvärr inte er men vi har verkligen djupdykt i vår process det senaste året och förtydligat och förbättrat vår struktur för att minimera att det blir fel på vägen. Skönt att höra att ni ändå är nöjda med huset. Jag har ju sett ert hus på bild och ni har verkligen gjort det fantastiskt fint! Vänliga hälsningar från Emelie och Michaela

Håkan J
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Proffsiga, lösningsinriktade, med fina hus och en smart affärsmodell.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Stort tack för ditt omdöme Håkan, det betyder mycket för oss!

Kasper N
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Trevligt bemötande hela vägen genom projektet och en fantastisk kvalitet i huset som levererades.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Vad roligt att höra att du är så nöjd med huset Kasper! Stort tack för dina fina ord.

Ingvar L
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Mycket bra och konstruktiv dialog under ”försäljningsfasen”. Lite svag överföring av det som var diskuterat under försäljningen till starten av leveransen, men det har börjat ta sig upp. Ser med stor förväntan fram till att myndigheter har godkänt för uppstart och att vi kan ta igen den lite tröga starten, för ryktet säger att Sommarnöjen skal vara duktiga på att leverera :-)

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Hej Ingvar! Tråkigt att höra att vi misslyckades med överlämnandet. Jag hoppas verkligen att vi kommer ta igen den lite tröga starten när bygglovet är godkänt. Du är i trygga händer nu, Anders är en stjärna!

Eva R
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Jag är mycket nöjd med Sommarnöjen och med det 90 m2 vackra hus jag köpt av dem till mitt landställe och jag uppskattar det professionella och trevliga bemötandet av bolagets representanter. Huset har en väl genomtänkt planlösning och fungerar utmärkt till det jag hade i åtanke, med 3 sovrum, kök och badrum samt ett stort gemensamt rum med ljuvlig utsikt mot vattnet. Skjutbara fönsterpartier gör att det stora rummet med vardagsrum och kök plus matplats hänger samman med altanen utanför på ett väldigt fint sätt. Tack Sommarnöjen! Många hälsningar, Eva R

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Stort tack Eva! Vi ser fram emot att besöka dig nu när du flyttat in i huset också.

Jan A
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Min upplevelse är bra. Förväntningarna var höga, eller om vi bryter ner det, jag förväntade mig en leverans i enlighet med det kontrakt som vi hade oss emellan. Arkitekturen är bra, detaljfinishen likaså. Vi köpte ett Attefallshus. Kontakterna med Sommarnöjens representanter har jag upplevt som bra. Minus för att vissa valmöjligheter av invändiga ytskikt inte var möjliga. Vi tittade på ett utställningshus i Hbg, där fanns inte alla valbara ytskikt att titta på. Sammanfattningsvis så är vi nöjda.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Tack för ett fint omdöme, Jan!

Jonas K
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

När man ska bygga ett hus från grunden räknar man med problem, förseningar och oförutsedda prisökningar, utöver massa samtal, möten och tid. Från början var det enkelt, smidigt att välja modell och inredning och bra support med bygglov och myndighetskontakter. Sommarnöjen ordnade med och samordnade underentreprenörer så även grundjobb, el och vatten gick smidigt. Huset monterades ungefär på dagen enligt avtal. Ett mindre fel som upptäcktes efter inflytt fixades direkt och utan kostnad eller tjafs. Kan sammanfattningsvis...

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Underbart att läsa, Jonas! Vi arbetar hårt för att husresan ska vara så enkel och rolig för kunden. Stort tack för att du ville dela med dig av din erfarenhet.

Mats P

Trevligt bemötande. Höll leveranstiden perfekt. Inte mycket efterjusteringar

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Vad härligt att höra att du är nöjd och tack för ett fint omdöme. Det betyder mycket för oss!

Kim E
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

we were looking for a Swedish housebuilder, that could offer a solution for us, where they would take care of authorities, project, and all documentation, since we live in Denmark. The design they offer, was similar, to what we were looking for, the dialogue has been very good and now we are waiting for the permission. We recommend Sommarnöjen strongly, and look forward to get the keys to our new summer house.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

It's a privilege to have gained the trust from two well informed architects. I hope your application is approved soon and that you will love your new house. Many thanks for a nice review!

Gunilla E
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Ett toppenföretag! Vi är så nöjda.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Vad roligt Gunilla! Inget gör oss gladare än nöjda kunder.

Ulla T

Trevligt, snabbt och proffesionellt

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Tusen tack för ditt dina omdöme Ulla!

Olle R
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Jag är mycket nöjd med bemötande och leverans. Vi köpte inledningsvis två hus med totalansvar varav det mindre huset fick strykas p g a ej strandskyddsdispens. Det var lite struligt med byte av projektledare hos Sommarnöjen inledningsvis men när vi fick vår slutliga projektledare Ander Ibert fungerade allt klockrent och utlovade tider och åtgärder hölls. Bra gjort!

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Underbart att höra att Anders räddade den lite krokiga starten och att ni nu är nöjda. Hoppas ni får många härliga vistelser i ert hus!

Bo P
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Fantastisk upplevelse. Huset kom, sattes ihop och kopplades in på tre dagar. Helt inflyttningsklart och med en mycket hög finish.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Tack för ditt fina omdöme Bo! Inget gör oss gladare än nöjda kunder.

Ann W
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Dom hade en bra lösning för de krav som ställdes från mig.

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Tack för förtroendet. Hoppas du får många fina vistelser i ditt hus!

Dan M
Skrev om Sommarnöjen Scandinavia AB

Proffsigt mottagande Hjälpsamma genom hela processen Otroligt bra kvalitet på interiör

Svar från Sommarnöjen Scandinavia AB

Tack! Vad roligt att höra Dan.