Alla kategorier Reservdelar Södermanland Katrineholm Sörmlands Maskinservice AB

Videvägen 6, 641 49 Katrineholm — Visa karta

Mått Johanssons Väg 36, 63346, ESKILSTUNA
AutoStable - Motoroptimering.se
Rs Produkter A:
Efter att optimerat 4 st vw passat alltrack td -2014 med ett fullgott resultat med mera kraft och vrid och mindre bränsleåtgång ca 15 %. Vi ...

Läs vad 1 kund tycker om Sörmlands Maskinservice AB

• Fredrik L
    Fredrik L skrev om Sörmlands Maskinservice AB
    Dom har ett konstigt sätt att marknadsföra sig på...Dom tar andra företags info och marknadsför sig med...Måste gå riktigt dåligt för detta företag..
    2009-04-11 Representant för Östra Maskin AB svarar Fredrik L
    Vi tar inte alls andras företags info för att marknadsföra oss.
    Vi har däremot en hyresgäst (ett annat företag) som har använt sig av VÅRT telefonnummer både på sin hemsida och på sina visitkort. Att vi, båda företagen, använder samma telefonnummer har lett till att företagen har mixats ihop på olika webplatser vilket har lett till att våra olika företagsinformationer ibland har hamnat på fel företag. Detta har vi nu försökt rätta till genom att göra ett stort utskick till diverse webplatser. Endast vi ska stå med vårt telefonnummer och då kommer det inte att bli dessa misstag mer.

Om du menar att Östra Maskin AB använder sig av Sörmlands Maskinservices uppgifter (det är inte Sörmlands Maskinservice som är vår hyresgäst) beror det på att Sörmlands Maskinservice ligger som bifirma till Östra Maskin AB. Aktiebolaget äger bifirman och allt arbete och alla anställda finns i bifirman.

Vårt företag går inte dåligt vilket du kan se om du tittar på våra bokslut och vi har varken någon önskan eller anledning till att använda andras information till vår marknadsföring.

Videvägen 6, 641 49 Katrineholm