Sörmlandskök

Sörmlandskök

Köket är en plats för familj och vänner att samlas i. Att du trivs i ditt kök och med dess utseende är extra viktigt för oss på Sörmlandskök. Att byta köksluckor är ett smidigare och billigare alternativ till att totalrenovera där hemma. Med rätt material, metoder och färger får ditt kök en helt ny karaktär utan större ingrepp.

Vi på Sörmlandskök skapar hållbara och väldesignade lösningar helt efter dina önskemål och förutsättningar. Besök vår hemsida för inspiration eller kontakta oss så berättar vi mer. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 171 kunder tycker om Sörmlandskök 2

• 2022-01-18 Spontant omdöme
    Alla jag varit i kontakt med på sörmlandskök har varit väldigt proffsiga och hjälpsamma.
    Fått mycket bra vägledning och tips, och är väldigt nöjd med slutresultatet.
    Rekommenderas starkt!
    2022-01-18 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, trevlig och kunnig personal. Lite synd att vi fick en skada på golvet men annars bra.
  • 2022-01-10 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och fina nya luckor och bänkskivor vi är väldigt nöjda
    2021-12-07 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd med Sörmlandskök och Maceij som gav mig goda och användbra råd vid val av kök. Han var väldigt lyhörd och uppmärksam på mina önskemål. Fantastiskt bra jobbat även av Niklas och Lajoch som installerade hela köket på en dag! Otroligt! Vilka trevliga och duktiga hantverkare!! Så smidigt, enkelt och prisvärt att anlita Sörmlandskök. De får mitt högsta betyg och jag kan verkligen rekommendera dem.
  • HELENA S
    2021-11-09 Insamlad av företaget
    Jag köpte nya skåpluckorna till köket. Hela processen funkade klockrent. Allt från hembesöket till slutligt montering. Snickaren hade med sig utrustning för att skydda golv och städade undan enligt överenskommelse. Så jag kan varmt rekommendera att anlita Sörmlandskök. Ett nytt kök till en överkomlig prislapp.
    2021-10-23 Insamlad av företaget
    Ärliga! Bra kundkontakt och själva monteringen av köksluckor gick snabbt. Vi kan verkligen rekommendera Sörmlandskök för andra som bara vill byta köksluckor! Företaget höll verkligen vad de lovade. Vi köpte köksluckor och montering samt bortforsling av de gamla luckorna. Det blev som ett nytt kök.
  • 2021-10-17 Insamlad av företaget
    Vi har köpt luckor till vårt kök + 2 nya skåp +sparklådor. Köket fick ett fint lyft o vi är mkt nöjda med utförandet o bemötandet o kan varmt rekommendera Sörmlandskök.
    2021-09-27 Insamlad av företaget
    Köpte luckor och lådor. Vilken otrolig skillnad det blev.
    Fantastisk service. Kom på överenskommen tid och snickaren Niklas var trevlig, snabb och duktig. Sörmlandskök rekommenderas starkt.
    2021-09-26 Insamlad av företaget
    Proffsiga och trevliga. Kan verkligen rekommendera Sörmlandskök.
    2021-09-13 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig och proffsig säljare, Maciej och montör Louis.
    Allt till full belåtenhet.
    2021-08-24 Insamlad av företaget
    Bra kommunikation hela vägen. Fin kvalitet på luckorna vi köpte.
    2021-08-23 Insamlad av företaget
    Vi vart rekommenderade Sörmlandskök av min bror som också gjort om i köket.

Säljaren som kom visade många olika luckmodeller och färger.

Montörerna gjorde ett mycket bra arbete, vi är supernöjda och kan verkligen rekommendera sörmlandskök..
  • Eva R
    2021-08-23 Insamlad av företaget
    Fina luckor, bra professionellt installerat. Kunde påminna tidigare om när installationen ska ske, då det tog tre månader från beställnlng till installation. Installation skulle ta 2 h men tog 4,5 h. Ganska dyrt för hela kostnaden 40000 kr enbart för luckor och lådinsats plus installtion. Var osäker på att jag fått rätt färgnyans, men det blev fint ändå.
  • JENNY P
    2021-08-18 Spontant omdöme
    Vi bytte luckor och bänkskiva samt satte in nya moderna lådor i bänkskåpen. Monteringen tog en dag och köket blev superfint.
    2021-08-16 Insamlad av företaget
    Är nöjd med bemötande av en proffsig man vid namn Maciej och en duktig installerar av köket.Men väntar på att skåp luckan som var för kort skall bytas ut.Mvh Torill
    2021-06-06 Insamlad av företaget
    Köpt nya skåpdörrar, kökslådor och bänkskivor. Allt gick riktigt bra från mätning och hjälp med val av material och färg till montering.
    Trevliga och professionella.
    2021-06-04 Insamlad av företaget
    Jag är nöjd i största allmänhet.. Leverans av mina varor blev försenade men det är sånt som man ibland får räkna med. Montören Loui var toppen, hade lösning på alla knepiga svårigheter som har dykt upp under monteringen.
    2021-06-02 Insamlad av företaget
    Fantastiskt kök
    Kreativ och proffsig säljare, Maciej som såg lösningar
    Snabba, kunniga montörer
    Är helnöjd!!!
    2021-05-31 Insamlad av företaget
    Har bytt köksluckor och diskbänken. Det har blivit en annan kök. Jag har fått precis vad jag ville plus underbar bemötande av personalen.
    Jag är väldigt nöjd och kan rekommendera företaget till alla med höga krav.

Stort tack Sörmlandskök
    2021-05-25 Insamlad av företaget
    Vi köpte nytt kök.
    Superbra säljare o montörer!
    2021-05-22 Insamlad av företaget
    Vi köpte nya köksluckor med beslag montering etc, bänkskivor (granit) ....
    Det mesta har gått bra och utifrån förväntningar. Kanske tog det lite längre tid än förväntat innan luckorna var klara.
    MVH
    2021-05-17 Insamlad av företaget
    Sörmlandskök tillverkade nya köksluckor till vårt kök. Vi är mycket nöjda med kvaliteten på luckorna samt montaget av dessa.
    2021-05-14 Insamlad av företaget
    Fantastisk säljare, snabba på besök och snabb respons när man bestämt sig att boka in tid för utförande.
    Trevliga duktiga hantverkare som genomförde jobbet & vi är supernöjda med resultatet.

Efterstädningen hade kunnat vara lite bättre men det andra väger över så 5 av 5.
    2021-05-10 Insamlad av företaget
    Trevlig säljare (Maciej)
    Leverans i rätt tid
    Duktiga, snabba hantverkare
    Resultat: ett fint kök!
  • 2021-05-04 Spontant omdöme
    Utmärkt service både av försäljaren Robban och montör av köksluckor. Vi är supernöjda! Prisvärt och myket bra kvalité!
  • 2021-04-29 Insamlad av företaget
    Jag har rustat upp mitt kök genom att byta köksluckor och bänkskiva. Jag kontaktade Sörmlandskök och fick ett snabbt svar och snabbt ett hembesök. Både säljare och hantverkare har varit mycket kunniga och proffsiga. Resultatet blev mycket bättre än jag kunnat tänka mig. Kunde inte förställa mig att det skulle bli en sån skillnad. Det blev ett helt nytt kök. Jag är väldigt nöjd med bemötandet av Sörmlandskök och jag har och kommer att rekommendera er till andra.
  • 2021-04-21 Insamlad av företaget
    Jag köpte nya köksluckor i ask
    Försäljaren Maciej Dzatkiewics var proffsig och korrekt
    Montören arbetade effektivt
    Det som var svårt var att bedöma hur färgen på luckorna skulle se ut utifrån färgprovkartan
    2021-04-20 Insamlad av företaget
    Bytte köksluckor och två arbetsbänkar
    Duktig säljare Maciej som jag fick ögonblicklig förtroende för
    Leveransen dröjde men sedan gick monteringen snabbt och millimeterrätt
  • 2021-04-06 Insamlad av företaget
    Jag köpte specialdesignad förvaring runt min säng i sovrummet. Hade ett jättebra hembesök där det mättes, förklarades och fanns riktigt prover att få titta och känna på. Jag hade höga förväntningar men måste säga att det blev ännu bättre än vad jag hade kunnat föreställa mig! Jag är väldigt nöjd!
    2021-03-15 Insamlad av företaget
    Köksluckor till köket.
    Bemött helt okej
    Förväntade mig proffisionellt bemötande och rimliga leveranstider och det fick jag.
    Nöjd med luckor säljare och montör
  • 2021-03-12 Spontant omdöme
    Är väldigt nöjd. Kunnig och mycket proffsig säljare som gav goda råd och förslag som gjorde ombyggnaden av vårt kök till ”lite extra”. Bra rådgivning, snabb leverans och montering gav mycket för pengarna. Rekommenderas varmt.
    2021-03-08 Insamlad av företaget
    Jag vill varmt rekommendera Sörmanlandskök Allt har fungerat perfekt från första till slut. Bra service, trots att vi nog var speciella med annorlunda mått. Bra gjort, allt passade till belåtenhet. Tack. Leif Agneta Nylander Trosa
    2021-03-03 Insamlad av företaget
    Utmärkt service både av försäljare och montör av köksluckor. Vi är helnöjda. Prisvärt också, samt kvalitetsmässigt bra vara så vitt vi kan bedöma. Lackade luckor, inte folie.
    2021-03-02 Insamlad av företaget
    Nya luckor, täcksidor och sparksocklar.
    Bra bemötande. Och smidigt med offert direkt.
    Dom levde upp till förväntningarna.
    På det hela mycket nöjd. Mvh Anders
    2021-02-17 Insamlad av företaget
    Vi bytte luckor, lådor, vask och bänkskivor genom Sörmlandskök på våra befintliga Ballingslöv stommar. Vi fick god service av säljaren Maciej och är nöjda med resultatet. Dock var det ganska lång väntetid innan leveransen (ca 2 mån).

Deras underleverantör som gjorde bänkskivan hade gjort ett misstag som ledde till vi fick göra om vissa delar av köket. Sörmlandskök skötte detta på ett bra sätt och vi behövde inte betala hela fakturan förrän de åtgärdat problemet. Vi fick vänta en dryg månad till innan de hade möjlighet att åtgärda felet. Tydligen har det varit högt tryck på fabriken under hösten och vintern, enligt säljaren.
    2021-01-25 Insamlad av företaget
    Nya köksluckor samt bänk för infälld hällspis med skåp för inbyggnadsugn. Installationen gjordes noggrant och proffsigt.
    Dock var det ett missförstånd vid beställningen som när det
    upptäcktes drog ner förväntningarna. Kan inte skylla detta enbart på Sörmlandskök, Vill bara påpeka att man skall kontrollera varje beställd detalj tillsammans med säljaren mot beställningsdokumentet.
    Vi är i övrigt mycket nöjda med produkten och rekommenderar varmt leverantören Sörmlandskök.
    Allan Munch Solna
    2021-01-20 Insamlad av företaget
    Säljaren Maciej var otroligt proffsig , och jag är så nöjd med mina luckor det blev som ett helt nytt kök , och montören Niklas var både trevlig och skicklig , jag rekommenderar dem verkligen.
  • Ulla B
    2020-12-12 Insamlad av företaget
    Vi bytte luckor och lådfronter i vårt kök. Två skåpluckor fick frostade glas och dessutom byttes tre bänkskivor ut. I en efterbeställning har vi också beställt en front till en diskmaskin (som kommer att levereras i februari 2021).

Företagets bemötande, genom Maciej Dziatkiewicz och den montör som kom, har varit utomordentligt gott och de förväntningar som vi hade har uppfyllts till 100%.

Vi rekommenderar Sörmlandskök med glädje!
    2020-12-04 Insamlad av företaget
    Mycket bra service och leverans.
    2020-12-02 Insamlad av företaget
    Köpte nytt kök med stommar, lådor, luckor, diskbänk mm.

Hade en produktiv genomgång med säljaren som var tillmötesgående, samtidigt som han hjälpte till med rekommendationer angående vad som ger ett bra slutresultat och vad som inte gör det.

Själva monteringen gick även den väldigt bra, och jag är helnöjd med resultatet!
    2020-12-02 Insamlad av företaget
    - Utbyte köksluckor inklusive tillbehör samt utbyte bänkskiva & diksho.

- Vi blev mycket bra bemötta av Sörmalndskök och deras perosnal.

- Eftersom vi fått dem rekommenderade och även rekommederat dem till andra, så är vår upplevelse att de ligger inom ramen för de förväntningar vi har. Det vil säga de levererade det vi förväntade oss på ett excellent sett.

- Kommer fortsättningsvis rekommendera Sörmlandskök eftersom det har bra produkter, bra arbetsmetoder och ett utomordentligt tillmötesgående. Vi är inget annat en nöjda.
    2020-10-02 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda med hela processen.

Säljaren Maciej Dziatkiewicz är mycket professionell och trevlig säljare.
  • JONAS M
    2020-09-24 Spontant omdöme
    Sörmlandskök förvandlade inte bara hela köket till vårt nya favoritrum i huset, utan de gav även en fin service och luckor av toppkvalitet. Vi är jättenöjda! Stort tack än en gång!
    2020-09-24 Spontant omdöme
    Letade runt efter företag som säljer köksluckor och fastnade för Sörmlandkök, Classe kom hem och mätte upp allt som skulle bytas, fanns inga problem sen när luckorna kom , , Han hade även ett stort utbud av handtag också. Allt funkade från första kontakten till att luckorna kom upp, mycket nöjd ! och kommer rekommendera Sörmlandskök till alla som behöver en bra leverantör
    2020-09-24 Insamlad av företaget
    Jag och min sambo köpte nya måttanpassade luckor till våra gamla stommar. Jättenöjda med resultatet, kunnig säljare som lyssnade på våra behov.
    2020-09-24 Insamlad av företaget
    Vi skulle göra en omfattande köksrenovering och kontaktade tre olika företag. Sörmlandskök var dem med bäst lösningar och idéer, även på saker vi inte själva tänkt på. Säljaren, Claes, var mycket lätt att ha kontakt med och var mycket hjälpsam både före, under och efter allt var klart. Snickarna på plats kändes proffsiga och fixade allt på utsatt tid, tom lite snabbare än sagt. Vi kan varmt rekommendera Sörmlandskök!
    2020-09-20 Insamlad av företaget
    Vi beställde nya köksluckor och måttbeställda köksskåp till vårt kök. Säljaren från Sörmlandskök gav ett mycket gott intryck redan vid första mötet där vi fick goda råd och tips på förbättringar, sådant vi själva inte tänkt på.

Vi är otroligt nöjda från beställning till montering av vårt nya kök och kan varmt rekommendera Sörmlandskök.
    2020-06-03 Insamlad av företaget
    * Nya skåpluckor i kök samt lådor i stället för skåp
    * På ett mycket trevligt och positivt sätt
    * Mina förväntningar levde företaget upp till 100%
    * Från Robban (vid beställning) till Mikael och Nicklas (vid
    montering) är min bedömning att Sörmlandskök inte bara har
    utmärkta produkter utan även en synnerligen trevlig personal!
    2020-05-17 Insamlad av företaget
    Köpte nya köksluckor utav sörmlandskök efter en rekommendation från en vän.
    Blev mycket bra bemött redan från första mötet med Robert.
    Niklas som installerade köket åt mig var väldigt duktig, lyhörd & trevlig.
    Jag är mycket nöjd med mitt nya kök & rekommenderar dem verkligen.
    2020-05-05 Insamlad av företaget
    Jag köpte nya luckor & lådor till köket på landet.
    Det kom en kille & måttade & lämnade pris samtidigt,
    Efter några veckor ringde det någon & bestämde
    dag & tid. Väldigt smidigt.
    Montaget gick galant.
    Vi är nöjda