Stockholm Bygg & Badrum AB

Stockholm Bygg & Badrum AB

www.stockholmbyggbadrum.se
  • Badge2023

Stockholm Bygg & Badrum AB ( Tidigare Specialmontage i Stockholm ) – din pålitliga partner för alla dina byggbehov. Stockholm Bygg & Badrum AB är ditt pålitliga byggföretag i Norrort som gör dina drömmar och visioner till verklighet. Vi är din partner genom hela byggprocessen och innehar samtliga behörigheter inom byggbranschen...

22 omdömen om Stockholm Bygg & Badrum AB

Jonas L
Skrev om Stockholm Bygg & Badrum AB

Jag fick kontakt med Marcus på SBB genom en förfrågan på reco. Jag behövde snabb hjälp med flytspackling då mitt egna renoverande hade havererat. Dem kom samma vecka och gjorde arbetet med gott resultat. Dem räddade min köksrenovering inför försäljning av min bostad.Trevligt bemötande och ett mycket bra resultat. Jag kommer definitivt anlita dem igen!

Mait H
Skrev om Stockholm Bygg & Badrum AB

Väl utfört arbete, snabba, Hjälpte till att flytta några tunga saker, Kom alltid i tid och tog med sig allt skräp, täckte allt som dom behövde och lite till

Sanaa Y
Skrev om Stockholm Bygg & Badrum AB

Duktiga personer, fick ett härligt nytt badrum 🌹

Max V
Skrev om Stockholm Bygg & Badrum AB

Stockholm Bygg & Badrum Renoverade min villa i täby Mycket fint arbete och nogranna höll tidsplanen väl Riktiga hantverkare att lita på Målning,snickerier och golvslipning Rekommenderar Max Vargblom

Orbital A
Skrev om Specialmontage i Stockholm AB

Stockholm Bygg & Badrum AB Gjorde våra 2 badrum vi är otroligt nöjda med både projektledning arbete och slutresultat rekommenderar starkt

Peo H
Skrev om Specialmontage i Stockholm AB

Första offerten var tilltalande och de arbetade bra de första veckorna. Dock var alla tillägg mycket dyra och ej avstämda. Det sista arbetet drog ut på tiden och blev slarvigt utförda. Skulle inte rekommendera denna firma

Marie N
Skrev om Specialmontage i Stockholm AB

blev väl mött o informerad om kommande renovering men uppföljingen var inte bra man kom inte o foljde inte upp men vid förfrågan fick jag schema o då har det fungerat något bättre tyvärr klantade man till borrade hål till grannen under som fick översvämning som åxå försenade men har tilgodogjort o jobbat x a o hel helrenoverin badrum

Svar från Specialmontage i Stockholm AB

Hej Marie, Tack för ditt omdöme men jag håller inte riktigt med dig. Vi bilade av vattenvärmen när vi skulle bila upp betongen för din nya brunn det kan hända alla. Detta är inget klantigt gjort från vår sida. Jag Marcus var på plats efter 40 minuter och hade en dialog med din granne och såg till att vi startade avfuktining direkt samt att vi proppade värmen så vi fick igång vattnet direkt. Sen att det har tagit 2dagar extra då vi behövde byta hela din avloppsgroda är inget man kan förutse innan. Även om man önskar...

Lisa E
Skrev om Specialmontage i Stockholm AB

Snabba och pålitliga. Tog stort ansvar för att färdigställa inom utsatt tid. Vi är mycket nöjda och rekommenderar dem varmt:)

Johan H
Skrev om Specialmontage i Stockholm AB

Fick hjälp att välja rätt färg på fog och typ av duschvägg och spegelskåp. Fick länkar till olika företag och ordnade rabatter.

Tomas K
Skrev om Specialmontage i Stockholm AB

Mycket bra och väl genomfört målningsarbete. Vi är mycket nöjda med genomförandet och resultatet. Vi rekommenderar specialmontage/Marcus varmt.

Nicklas B
Skrev om Specialmontage i Stockholm AB

Proffsigt bemötande och gjorde det lilla extra för att vi skulle bli nöjda

Kerstin N
Skrev om Specialmontage i Stockholm AB

Professionellt utfört arbete, trevligt bemötande

Hej Kerstin, Tack för ert fina omdöme Mvh Marcus

Helge L
Skrev om Specialmontage i Stockholm AB

Bra bemötande. Arbetet genomfördes på det sätt vi förväntade. Vi fick beställd ny inredning i vårt badrum hämtat från affär och monterat. Gammal inredning forslades bort.

Hej Helge, tack för ditt omdöme mvh Marcus

Markus G
Skrev om Specialmontage i Stockholm AB

Snabbt fixat och kunniga. Rekommenderas!

Tack Markus! Allt gott mvh Marcus

Fredrik L
Skrev om Specialmontage i Stockholm AB

Fick hjälp att sätta upp gardinskenor och hänga upp nya gardiner. Hantverkarna var väldigt trevliga, kunniga och lösningsorienterade. Resultatet blev perfekt!

Svar från Specialmontage i Stockholm AB

Hej Fredrik Tack för dom fina orden och kul att ni är nöjda Lycka till med allt! Med vänliga hälsningar Marcus

Joar W
Skrev om Specialmontage i Stockholm AB

Kunniga inom yrket. Kom på en röd dag utan extra debitering.

Hej tack för fint omdöme! Vad roligt att ni är nöjda godfortsättning Mvh Marcus

Elias Hans Anders Robert G
Skrev om Specialmontage i Stockholm AB

Otroligt nöjd med renoveringen av mitt badrum & kök. Priset kändes väldigt rimligt sett till slutresultatet. Inför renoveringen var vi lite oroliga men jag och frugan är otroligt nöjda med den nya tillvaron i lägenheten. Plus i kanten till Marcus för sakliga uppföljningar efter arbetet var färdigt vilket visar att ni verkligen bryr er om era kunder även efter utfört arbete. 5 av 5. Rekommenderas starkt!!!

Svar från Specialmontage i Stockholm AB

Hej Elias, Tack för ert förtroende och härligt att höra att ni är nöjda med renoveringen, det är oerhört viktigt för oss! Tack för dina fina ord, Mvh Marcus på Specialmontage

ANTON M
Skrev om Specialmontage i Stockholm AB

Väldigt professionella! Extremt bra kund bemötande och bra resultat. Hela familjen väldigt nöjda med nya köket :) Exceptionellt utförande på alla fronter Rekommenderas!

Svar från Specialmontage i Stockholm AB

Hej Anton kul och höra att ni är nöjda med erat nya badrum God Jul & Gott nytt år Med vänliga hälsningar Marcus

Hampus B
Skrev om Specialmontage i Stockholm AB

Riktigt nöjd med mitt nya kök, rekommenderas starkt. Trevlig och grym personal!

Svar från Specialmontage i Stockholm AB

Hej Hampus & Michaela va kul att ni är nöjda med erat kök vi ses snart igen efter nyår så blir ni lika nöjda med tvättstugan ;) God Jul & Gott nytt år önskar Marcus

Carl-Anders Einar N
Skrev om Specialmontage i Stockholm AB

Så nöjda med vårt nya badrum. rekommenderar starkt!

Svar från Specialmontage i Stockholm AB

Hej Carl-Anders & Kristina va roligt att ni är nöjda med erat badrum det blev superfint. God Jul & Gott nytt år Önskar Marcus

Max K
Skrev om Specialmontage i Stockholm AB

Jag fick hjälp att måla om hemma blev väldigt nöjd både med arbetet och bemötandet av målarna riktigt trevliga, skulle starkt rekommendera Specialmontage Stockholm AB!

Svar från Specialmontage i Stockholm AB

Hej Max & Linnea roligt att ni är nöjda över målningen hos er. God Jul & Gott nytt år önskar Marcus & Specialmontage

EMILIA B
Skrev om Specialmontage i Stockholm AB

Så nöjda med vårt nya kök! Riktigt serviceinriktade och kunniga, rekommenderar starkt!

Svar från Specialmontage i Stockholm AB

Hej Emilia & Magnus va kul att ni är nöjda med erat nya kök, passar perfekt till julen. God Jul & Gott nytt år Önskar Marcus & Specialmontage