Alla kategorier Bryggeri Stockholms län Huddinge Spendrups Bryggeri AB

Vårby Allé 39, 143 40 Vårby — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Spendrups Bryggeri AB

• Elina E
    Elina E skrev om Spendrups Bryggeri AB
    Spendrups görbåde god öl och läsk. Jag tycker inte personligen om mineralvatten, men de flesta jag känner dricker mineralvatten just från Spendrups. Jag tycker en del drycker från Spendrups är kanongoda :)
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Spendrups Bryggeri AB
    Spendrups bryggeri gör många goda öl sorter. Min favorit är Norrlands guld. Loka är även gott och mycket nyttigare än läsk.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Spendrups Bryggeri AB
    Spendrups gör en massa olika goda drycker som ofta ligger i varukorgen när man handlar. Personligen är jag inte så förtjust i öl som de kanske är allra kändast för, men dricker gärna Loka (det finns ju så många olika goda smaker) och det känns nyttligare än läsk som de faktiskt tillverkar, om ej på bryggeriet i Vårby.
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Spendrups Bryggeri AB
    Ja, vad skulle man göra utan läsk, dock kanske detta företag inte gör den allra mest kända läsken, men de har en hel del godingar också. Dessutom är de inte lika dyra som de andra och kan med gott samvete köpas flera olika smaker. Bra med bara enliters flaskor också!

Vårby Allé 39, 143 40 Vårby