SpinMedia

Västberga Allé 9, 126 30 Hägersten — Visa karta

Ska du starta en hemsida eller webshop? Eller tycker du att din hemsida idag inte riktigt håller måttet? Vi på Spinmedia har IT-kunskapen för att du ska slippa och vi kan onlinemarknadsföring!

Vi hjälper dig att skapa bättre konvertering via din hemsida genom att erbjuda en rad olika smarta funktioner som hjälper dig få bättre kontakt med dina kunder - och de som ska bli dina kunder.

Oavsett om du behöver en hel hemsida byggd från scratch, vill starta ett nyhetsbrev eller skapa bättre kommunikation med dina besökare skräddarsyr vi ett paket för dig så att du kan förbättra din synlighet online.

Vi på SpinMedia driver dina projekt inom onlinemarknadsföring för att stärka kundernas internetnärvaro, optimera servicegraden på webbplatser samt öka enskilda konverteringsmål.

Mediabyråer nära SpinMedia:

Skånegatan 63, Stockholm
Hemsidan är varje företags ansikte utåt. Hur syns ni idag? Vi på Fast Forward Me... Läs mer ›
Maria S:
Vi har fått hjälp med en ny hemsida till företaget. Det har varit jättebra, engagerade & duktiga! Vi är jättenöjda med resultatet & hoppa...
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 29 kunder tycker om SpinMedia

• Johan K
    Johan K skrev om SpinMedia
    Välutvecklat, kraftfullt och flexibelt med ett överskådligt interface.
  • Fia K
    Fia K skrev om SpinMedia
    Det startade väl lite knaggligt då SpinMedia glömt av vårt första möte. Tycker annars att det har fungerat ok. Jag hade föredragit att irl presentera och lära in produkten istället för via telefon. Det känns inte riktigt som att vi förstått alla verktyg och funktioner än.
  • Pontus M
    Pontus M skrev om SpinMedia
    Vi är mycket nöjda med uppbyggnaden och lanseringen av vår nya hemsida. Angel är snabb, proffsig och han känns som en trygg samarbetspartner då han lyssnar noga och sen kommer med lösningar som passar oss. Vår hemsida blev superbra!
    kolla själv: www.minnaprapatklinik.se
  • Alexander K
    Alexander K skrev om SpinMedia
    Att få förklara en idé och se den komma till verklighet är nånting vi är vana vid här på Kroyal. Med SpinMedia som leverantör till våran hemsidan har vi höjt våran professionella ribba och kan enkelt anknyta våra kunder/gäster med SpinMedias lyhörda kompetens, finess, kreativitet, service och enkelhet. Tack för allt, på återseende / Kroyal Sweden
  • John P
    John P skrev om SpinMedia
    Underbara att jobba med. Spinmedia har både gjort vår webshop och hjälpt oss komma igång med ärendehantering. Rekommenderar härmed varmt att anlita Spinmedia. Patrik, JustEgg.se
  • Jonatan K
    Jonatan K skrev om SpinMedia
    Vi har fått väldigt bra bemötande av er säljare från början tills nu. Hoppas och ser fram emot lika bra bemötande framöver. Tydliga och snabba svar är att föredra i vår vardag. Och det är vad ni levererat. Stort tack.
    2017-02-23 Jann A svarar Jonatan K
    Ett stort tack tillbaka Jonatan! Då skall vi se till att fortsätta i samma mönster.
  • Åsa P
    Åsa P skrev om SpinMedia
    Vi använder deras chat på vår hemsida. De är alltid snabba att svara på mejl.
  • Martin S
    Martin S skrev om SpinMedia
    Bra och snabb service. Ett super bra system för både chatt och mail som underlättar vår kundhantering varje dag.
    2017-02-13 Angel K svarar Martin S
    Stort tack för ditt fina omdöme.
  • Rashid W
    Rashid W skrev om SpinMedia
    Fick konon hjälp av SpinMedia med att installera chattprogram på vår sajt. Alltid behjälpliga för att lösa våra problem. Rekommenderas starkt.
    2017-02-10 Angel K svarar Rashid W
    Tack så mycket för ditt fina omdöme.
  • Tina S
    Tina S skrev om SpinMedia
    Super bra! Väldigt nöjd med tjänsten och servicen hos LiveAgent!
  • Håkan Å
    Håkan Å skrev om SpinMedia
    Alltid snabba med svar och proffsigt bemötande. Har jobbat med många liknade företag och SpinMedia kan jag därför varmt rekomendera.
  • Lars L
    Lars L skrev om SpinMedia
    We are working with Spin Media on a very complex, global luxury community site. The team there is very well organized, enthusiastic, visionary and is highly proficient in the latest web based technologies. We have kept to timings and budget on our project and I could not be happier. I highly recommend Spin Media to anyone who needs customized web design/development work done.
  • Vasaboden M
    Vasaboden M skrev om SpinMedia
    Full pott!

Snabb support och svar på alla frågor.

Vi på Vasaboden.se är 100% nöjda

//Micke
    www.vasaboden.se
  • Cristian C
    Cristian C skrev om SpinMedia
    Kärlek, kärlek, kärlek! Go Spin Media!
  • Sebastian W
    Sebastian W skrev om SpinMedia
    Väldigt hjälpsamma, bra bemötande och värnar om sina kunder.
  • Hugo  N
    Hugo N skrev om SpinMedia
    Jag heter Hugo Nordgren och är ansvarig Volontär på Stoppa Mobbning Kampen (http://hugo4life.com) Och vi finns för folk som blivit drabbade av Mobbning. Vi vill sätta ner foten och säga NEJ till mobbningen. Med eran chat kan folk komma till oss om de behöver stöd/hjälp
  • Yaroslav S
    Yaroslav S skrev om SpinMedia
    Fick ett besök av Spinmedia där de hjälpe mig med ideér och nya insikter kring min hemsida. Vår affär resulterade i att vi använder deras live chatt. Kan starkt rekommendera både företaget med en hög servicemoral men även bra nyttofunktioner som de erbjuder.
  • Tony B
    Tony B skrev om SpinMedia
    Vi skaffade en kundchatt via Spinmedia och har bara gott att säga om detta företag. Superbemötande i alla avseenden, snabba svar, trevlig personal.
    Ett företag som vi varmt kan rekommendera.
    //Bilancia
  • Henrik S
    Henrik S skrev om SpinMedia
    Jag är mycket nöjd med både hemsidan och bemöttandet vi erhållit av spinmedia!
  • Peter K
    Peter K skrev om SpinMedia
    Vi är väldigt nöjda med Spinmedia av flera anledningar.
    1. Bra produkter som tex i-person och kundchatten
    2. Bred kompentens inom it och webb
    3. Flexibla
    4. Prisvärda
    Peter Karlsson Kvalitetsflytt i Sverige AB
  • Daniel A
    Daniel A skrev om SpinMedia
    Spinmedia tillhandahåller oss med tjänsten LiveAgent, vilken vi som kund är mycket nöjd med. Vi är även mycket nöjda med SpinMedias bemötande när det kommer till supportärenden och frågor kring deras tjänster.
  • Wattväktarna.se
    Wattväktarna.se skrev om SpinMedia
    toppenbemötande från säljaren som tog sig tid och verkligen gick igenom de funktioner som programmet hade. jag använder kundchatt och det kan verkligen hjälpa både kunden förstå och för mig att sälja. enda nackdelen jag hittat är att snabbtexter ibland inte vill komma fram så att man kan använda dem i texten.
  • Jonas B
    Jonas B skrev om SpinMedia
    Vakna och framåt! Kommer med snabba lösningar. Ger oss precis den service vi behöver.
  • Tailwind
    Tailwind skrev om SpinMedia
    Bra företag med mycket bra service och bra kontakter. Tjänsten Liveagent som jag använder mig av funakr riktigt bra med livechatt på hemsida samt hantering av mail och kontakter likt ett CRM system!
  • Andreas Z
    Andreas Z skrev om SpinMedia
    Är nöjd med bemötandet och den kundservice som vi fått.
    Vi är mycket nöjda med kundchatten och hur den fungerar i vår webbutik.
  • Daniek H
    Daniek H skrev om SpinMedia
    Toppenbra sätt att hålla kontakt med våra givare och medlemmar!
    2015-09-07 Jann A svarar Daniek H
    Det stämmer http://www.liveagent.se har många användningsområden! Tack för det fina betyget!
  • Fernando A
    Fernando A skrev om SpinMedia
    Det blev MYCKET bättre än vad jag trodde och de hade väldigt bra idéer som jag aldrig skulle ha tänkt på! Nu får jag in bokningar och mina kunder ger mig komplimanger för min hemsida.

Jag rekommenderar varmt att anlita SpinMedia! De lovar vad de håller, är proffsiga, ställer bra frågor och tänker till extra!
  • Ralf A
    Ralf A skrev om SpinMedia
    Trevligt och vänligt med hög servicegrad
  • Stefan F
    Stefan F skrev om SpinMedia
    Tjänsten har fungerat friktionsfritt och spinnmedias kontaktpersoner har agerat professionellt, engagerat och noggrant under implementering av tjänsten.

Västberga Allé 9, 126 30 Hägersten