Start & Generator Sverige AB

Snittbetyg
4.8
Ring 08-408 327 25 Dela

Om företaget

Vi är ett familjeföretag som har arbetat med fordonselektronik sedan 1942. Vi började med att reparera startmotorer och generatorer i vår verkstad, och har sedan utvecklat oss till att sälja nya och renoverade produkter och tillbehör för alla fordon och modeller. Idag är vi ett team som brinner för att leverera den bästa servicen...

2738 omdömen om Start & Generator Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 2738 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Johan A
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabb leverans kanon service av personalen

Skrev om Start & Generator Sverige AB

Beställde på eftermiddagen, fick min beställning hemlevererad dagen efter. Precis som det ska vara samt inget krångel. Rekommenderas.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för din positiva rekommendation! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår snabba och smidiga leverans. Om du har några frågor eller funderingar om din beställning är du välkommen att kontakta vår kundservice. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Bengt N
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Jag fick det som jag hade beställt

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att dela din feedback med oss! Du är varmt välkommen tillbaka om det är något annat vi kan hjälpa dig med i framtiden. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Gunnar T
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Köpte en regulator till min generator. Fick experthjälp att hitta rätt. Jag blev mycket trevligt bemött. Man verkade intresserad av att hjälpa mig.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att dela din feedback med oss! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service. Du är varmt välkommen tillbaka om det är något annat vi kan hjälpa dig med i framtiden. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Urban P
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Mycket bra service bra o kunnig personal när man ringde o frågade om råd.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service och att vi kunde ge dig den hjälp du behövde. Om du behöver något mer, tveka inte att kontakta oss igen. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Bo Petter I
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Bra service, snabb leverans bra kvalitet.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att dela din feedback med oss! Vi är glada att höra att du var nöjd med vår service och snabba leverans. Det betyder mycket för oss att veta att vi uppfyller våra kunders förväntningar. Tveka inte att kontakta oss om det är något annat vi kan hjälpa dig med i framtiden. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Jonny E
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Mkt snabb leverans av rätt vara

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår snabba leverans och att varan var korrekt. Tack så mycket för din feedback och för att du valde att handla hos oss. Vi önskar dig en fantastisk dag!

John Alvar Ö
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Precis vad jag behövde för att originalrenovera generatorn till min GMC -68!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Att kunna erbjuda högkvalitativa produkter som möter dina specifika behov är alltid vår främsta prioritet. Det är roligt att höra att vårt sortiment passade perfekt för din renovering. Tack så mycket för din feedback och för att du valde att handla hos oss. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Sven-Erik P
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Som ny kund blev jag väldigt bra och proffsigt bemött hade aldrig handlat här förr så det är bara att rekomendera återkommer säkert . Mina förväntningar var att bli bra bemött och allt blev som förväntat. Verkar vara en seriös firma att handla med snabb orderhantering och snabba leveranser fick min startmotor dan därpå helt suveränt

Svar från Start & Generator Sverige AB

Att göra ett positivt intryck från första kontakten är av yttersta vikt för oss, och det gläder mig att höra att du kände dig väl omhändertagen och professionellt bemött under hela processen. Vi strävar alltid efter att bygga långsiktiga relationer med våra kunder, och din tilltro är det bästa beviset på att vi lyckas med det. Tack så mycket för din feedback och för att du valde att handla med oss. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Urban C
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Funkade riktigt bra att beställa, inga krållel snabb leverans

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi strävar alltid efter att göra det enkelt och bekvämt för våra kunder att beställa från oss. Det är också bra att höra att du var nöjd med den snabba leveransen. Tack för din feedback, och vi ser fram emot att betjäna dig igen i framtiden! Vi önskar dig en fantastisk dag!

Lennart J
Skrev om Start & Generator Sverige AB

bemötande av en toppenkille. diskuterad produkten generator till min Honda CRV. Hade inga förväntningar, men blev imponerad i högsta allmänhet. Killen kunde sina produkter och jag fick ett bra pris på generatorn. verkligen seriöst företag och en fantastisk personal. Mvh Lennart Jonsson

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva feedback! Att kunna överträffa dina förväntningar är alltid vårt mål här hos Start& Generator Specialisten. Vi är fast beslutna att erbjuda högkvalitativa produkter till konkurrenskraftiga priser och jag är glad att vi kunde ge dig ett bra pris på generatorn som du behövde. Det är vårt mål att vara ett seriöst företag med en fantastisk personal, och din feedback bekräftar att vi är på rätt väg. Tack igen för att du valde oss för dina behov, och tveka inte att kontakta oss om det är något annat vi kan hjälpa dig med i framtiden. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Anders A
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Jag är nöjd och blivit väl mött när jag tog kontakt med firman!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Att tillgodose våra kunders behov och erbjuda en smidig och effektiv service är vår prioritet. Tack igen för att du valde oss och för att du rekommenderar våra tjänster. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Anders A
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Otroligt snabb och bra service

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva feedback! Kundnöjdhet är vår högsta prioritet, och det gläder oss att vi kunde tillgodose dina behov. Om du någonsin har fler frågor eller behöver ytterligare assistans, är du alltid välkommen att höra av dig. Tack igen för att du valde oss och för att du rekommenderar våra tjänster. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Markus C
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabbt levererat, artiklarna motsvarade förväntningarna.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att du är nöjd med din beställning. Det är alltid roligt att höra från våra kunder och få deras feedback. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Peter A
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Bra och snabb respons på förfrågan om delar.

René S
Skrev om Start & Generator Sverige AB

snabb återkoppling, snabba svar och snabb leverans efter order! Fem av Fem! Top Tier!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tusen tack för din positiva feedback! Om du någonsin har ytterligare frågor eller behöver assistans, tveka inte att kontakta oss. Tack igen för att du delade din erfarenhet!

Stefan W
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Mycket kunniga och Hjälpsamma! Snabb leveranstid.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva feedback! Vårt team strävar alltid efter att ge högkvalitativ service och underlätta för våra kunder. Extra glädjande att du noterade vår snabba leveranstid. Vi förstår att tid är värdefull, och vi gör allt vi kan för att säkerställa smidiga och effektiva leveranser. Om du någonsin har ytterligare frågor eller behöver assistans, tveka inte att kontakta oss. Tack igen för att du delade din erfarenhet!

Seppo I
Skrev om Start & Generator Sverige AB

kvickt o lätt mycket smidigt snabb leverans

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du upplevde vår tjänst som kvick och lätt samt att leveransen var snabb och smidig. Att tillgodose våra kunders behov och erbjuda en smidig och effektiv service är vår prioritet.

Gunnar O
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Bra priser o snabba leveranser

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Gunnar! Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du uppskattar våra bra priser och snabba leveranser. Att tillgodose våra kunders behov och erbjuda en smidig och effektiv service är vår främsta prioritet.

Eric P
Skrev om Start & Generator Sverige AB

I had a very positive experience with Start & Generator Sverige. They took the time to guide me through the issue I was having with my car, and tracking down a hard-to-find generator that fit my vehicle.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Thank you so much for sharing your positive experience! If you have any more questions, concerns, or if there's anything else we can help you with, please feel free to reach out. Have a pleasant day!

Helena F
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Ringde kundtjänst, superbra hjälp med beställningen kan varmt rekommendera /Anna

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din feedback! Vi uppskattar att du tog dig tid att kontakta vår kundtjänst och är glada att höra att du fick superbra hjälp med din beställning. Kundnöjdhet är vår högsta prioritet, och det gläder oss att vi kunde tillgodose dina behov. Om du någonsin har fler frågor eller behöver ytterligare assistans, är du alltid välkommen att höra av dig. Tack igen för att du valde oss och för att du rekommenderar våra tjänster. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Lars I
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Det var fraktpriset som avgjorde, ni var billigast, de övriga rena stölden!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Lars, tack så mycket för din recension och för att du valde oss! Vi är glada att höra att våra priser uppfyllde dina förväntningar och att du upplevde oss som det mest prisvärda alternativet. Vi strävar alltid efter att erbjuda konkurrenskraftiga priser och högkvalitativa tjänster till våra kunder. Vi förstår att fraktpriset kan vara en avgörande faktor vid köpbeslut, och vi är glada att du fann våra priser överkomliga. Om det är något annat vi kan göra för att förbättra din upplevelse eller om du har några ytterligare...

Stefan B
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Ett mycket till mötesgående företag

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Stefan, tack för din positiva recension! Vi är glada att du är nöjd med din beställning. Det är alltid roligt att höra från våra kunder och få deras feedback. Vi hoppas att du kommer att ha mycket glädje av din produkt och att du återkommer till oss snart igen. Ha en bra dag!

Håkan L
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Sökte efter kolsats till startmotor yamaha skoter och ni blev min räddning

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Håkan, tack för din positiva recension! Vi är glada att du är nöjd med din beställning. Det är alltid roligt att höra från våra kunder och få deras feedback. Vi hoppas att du kommer att ha mycket glädje av din produkt och att du återkommer till oss snart igen. Ha en bra dag!

Nils Å
Skrev om Start & Generator Sverige AB

beställde en startmotor som ej passade bra bemött när jag returnerade den.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Nils. Vi uppskattar att du delade din erfarenhet med oss, och det är glädjande att höra att du blev bra bemött när du hanterade returen av startmotorn. Vår målsättning är att erbjuda en högkvalitativ produkt och en positiv kundserviceupplevelse. Om det finns något mer vi kan göra för att förbättra din erfarenhet eller om du har ytterligare frågor, tveka inte att höra av dig. Vi värdesätter din feedback och ser fram emot att kunna fortsätta bistå dig på bästa möjliga sätt. Tack för att du valde oss!

Jonas L
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabb leverans och bra produkter!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Jonas, tack för din positiva recension! Vi är glada att du är nöjd med din beställning och att leveransen gick snabbt. Det är alltid roligt att höra från våra kunder och få deras feedback. Vi hoppas att du kommer att ha mycket glädje av din produkt och att du återkommer till oss snart igen. Ha en bra dag!

Joakim K
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Jättebra bemötande trevligt å hjälpsam. Snabbt kom grejerna.👍

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Joakim, tack för din positiva recension! Vi är glada att du är nöjd med din beställning och att leveransen gick snabbt. Det är alltid roligt att höra från våra kunder och få deras feedback. Vi hoppas att du kommer att ha mycket glädje av din produkt och att du återkommer till oss snart igen. Ha en bra dag!

Skrev om Start & Generator Sverige AB

Enkelt att beställa och snabb leverans av kolsats till min startmotor.👍

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Anders, tack för din positiva recension! Vi är glada att du är nöjd med din beställning och att leveransen gick snabbt. Det är alltid roligt att höra från våra kunder och få deras feedback. Vi hoppas att du kommer att ha mycket glädje av din produkt och att du återkommer till oss snart igen. Ha en bra dag!

Bo Sten Axel N
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Jag beställde en generatorregulator på hemsidan. Paketet kom mycket snabbt. Dock med fel följesedel. När jag ringes och påpekade

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Bo, ja, vi hade det lite hektiskt där ett tag med många orders och vi råkade mixa ihop två följesedlar. Men vi fick oss ett gott skratt båda två när du ringde in :-) Som tur var så kunde vi lösa så att du fick rätt följesedel också. Vi hoppas att du kommer att ha mycket glädje av din produkt och att du återkommer till oss snart igen. Ha en bra dag!

Per-Åke B
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabb leverans. Snabba svar på mail. Känslan av engagerad personal.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Per-Åke, tack för din positiva recension! Vi är glada att du är nöjd med din beställning och att leveransen gick snabbt. Det är alltid roligt att höra från våra kunder och få deras feedback. Vi hoppas att du kommer att ha mycket glädje av din produkt och att du återkommer till oss snart igen. Ha en bra dag!

Göran L
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Jag sökte en generator till en äldre marin Volvomotor. Fick ett mycket professionellt bemötande och några dagar senare kunde jag hämta paketet. Rekommenderar varmt detta företag. Med vänlig hälsning, Göran Lindahl

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Emil, tack för din positiva recension! Vi är glada att du är nöjd med din beställning och att leveransen gick snabbt. Det är alltid roligt att höra från våra kunder och få deras feedback. Vi hoppas att du kommer att ha mycket glädje av din produkt och att du återkommer till oss snart igen. Ha en bra dag!

Emil E
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabba med att svara på frågor. Och leveransen kom före utsatt tid! Toppenbetyg

Fredrik G
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Proffsigt vid hantering, info och bemötande vid utfasning av 32 V-glödlampor från 34 W till 2,4 W LED-lampor i våra garageportöppnare (Blue Magic 500). Gick överhuvudtaget inte att hitta någon LED-lampa som passade på andra ställen men med Ba15s-sockel och 32 volt (Ba15s-BT18-WW) från startmotor.se fungerar det fint. Rekommenderas!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Fredrik, tack för din fina recension! Vi är glada att du är nöjd med din beställning och att våra produkter passade perfekt. Det är alltid roligt att höra från våra kunder och få deras feedback. Vi hoppas att du kommer att ha mycket glädje av dina grejor och att du återkommer till oss snart igen. Ha en bra dag!

Christian A
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Lång lev tid dock pga att man missa regga min betalning… och Angel eyesen jag köpte till Volvo v40 -04 passade inte min bil fast den skulle gjort det enligt beskrivningen!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för din feedback! Vårt nya ordersystem har dessvärre inte riktigt fungerat så som vi önskat, däribland exempelvis registreringen av Swishbetalning. Vi beklagar att det missades och medförde en försening i ditt fall. Vad det gäller Angel Eyes:en som du beställde, så har vi angett att de skall passa Volvo S40 och V40 Fas 1 (95-00) och skall således inte passa om du har en Fas 2 -04. Då vi har 30 dagars öppet köp, så du har alltid möjlighet att returnera varorna om du inte är nöjd med ditt köp.

Dan Steve K
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Fick en mycket snabbare leverans än jag hade förväntat mig. I vanliga fall brukar det ta 3 till 4 dagar att få en leverans men från Startmotor. se fick jag den dagen efter jag gjorde beställningen. MYCKET NÖJD 😊

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Dan Steve, tack för din positiva recension! Vi är glada att du är nöjd med din beställning och att leveransen gick snabbt. Det är alltid roligt att höra från våra kunder och få deras feedback. Vi hoppas att du kommer att ha mycket glädje av din produkt och att du återkommer till oss snart igen. Ha en bra dag!

Karl-olof E
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabb leverans och bra grejor som passade perfekt

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Karl-Olof, tack för din positiva recension! Vi är glada att du är nöjd med din beställning och att leveransen gick snabbt. Det är alltid roligt att höra från våra kunder och få deras feedback. Vi hoppas att du kommer att ha mycket glädje av din produkt och att du återkommer till oss snart igen. Ha en bra dag!

Peter H
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabb leverans o passade perfekt 🙂

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Anders, tack för din fina recension! Vi är glada att du är nöjd med din beställning och att våra produkter passade perfekt. Det är alltid roligt att höra från våra kunder och få deras feedback. Vi hoppas att du kommer att ha mycket glädje av dina grejor och att du återkommer till oss snart igen. Ha en bra dag!

Anders M
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Startmotors Kundtjänst visar sig mycket hjälpsamma och löste mitt problem krångel fritt och efter bästa förmåga.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Anders, tack för din fina recension! Vi är glada att du är nöjd med vår kundtjänst och att vi kunde lösa ditt problem på ett smidigt sätt. Vi uppskattar verkligen din feedback och ditt förtroende för oss. Hoppas att du har en bra dag och att vi får höra från dig igen!

Siv-Inger N
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabb leverans och äntligen en startmotor som passar.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Siv-Inger, tack för din positiva recension! Vi är glada att du fick din startmotor snabbt och att den passar till din bil. Vi strävar alltid efter att erbjuda högkvalitativa produkter och tjänster till våra kunder. Vi hoppas att du är nöjd med din startmotor och att du får en bra körupplevelse. Om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss igen. Ha en trevlig dag!

Skrev om Start & Generator Sverige AB

Väldigt bra service och bemötande. Snabba svar och kort leveranstid.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Anders, tack för din fina recension! Vi är glada att du uppskattar vår service och bemötande. Vi gör vårt bästa för att ge snabba svar och kort leveranstid till våra kunder. Vi hoppas att du är nöjd med din startmotor och att den fungerar bra. Om du behöver någon mer hjälp eller råd är du alltid välkommen att höra av dig till oss. Ha en bra dag!

Jan S
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Kvalitet grejer och snabbt skickat. Helt enkelt toppen

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Jan, tack för din toppen recension! Vi är glada att du tycker att våra grejer är av hög kvalitet och att du fick dem snabbt. Vi vill alltid leverera det bästa till våra kunder. Om du har några frågor eller behöver någon hjälp är du varmt välkommen att kontakta oss igen. Ha en fantastisk dag!

Robert L
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabb leverans fick dock inget mejl om att delen var skickad men bra kvalite på delen

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Robert, tack för din recension! Vi är glada att du fick din beställning snabbt och att du tycker att den är av bra kvalitet. Vi ber om ursäkt för att du inte fick något mejl om att delen var skickad. Vi har nyligen lanserat en ny hemsida och leveransbeskedet har tyvärr strulat lite. Vi jobbar på att lösa det så snart som möjligt. Om du har några frågor eller funderingar är du alltid välkommen att kontakta oss igen.

Aronsson H
Skrev om Start & Generator Sverige AB

I postlådan 24 tim efter beställning.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack Aronsson för dina recos och ditt omdöme. Välkommen åter önskar vi på Start&Generator Specialisten

Torgrim R
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Krångel med beställningen på nätet, men löste sig till slut. Fick aldrig någon spårningsinfo eller meddelande om att paketet var skickat. Bad om SMS avisering vid beställning, men kom brev på posten = tog lång tid att få paketet. Fick dock en billig startmotor till slut....... Återstår att se hur länge den fungerar (känns lätt och billig)......

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Torgrim. Vi ber om ursäkt för att det inte har fungerat med leveransinformationen och aviseringen som det var tänkt. Sedan lanseringen av vår nya hemsida för några veckor sedan, har vi dessvärre brottats med flertalet buggar i systemet, däribland just aviseringarna och sändningsinformationen. Vi kämpar dagligen med att försöka få hemsidesleverantören att åtgärda dessa fel, men det går inte i den takt som vi önskat. Vi hoppas att ni kunder kan ha överseende för detta under en period framöver, tills alla fel är åtgärdade. Välkommen tillbaka önskar vi på Start&Generator Specialisten

Bengt P
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Perfekt allt med leveran. Trevlig gest att penna och anteckningsblock skickades med också

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack Bengt för dina recos och ditt omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Start&Generator Specialisten

Carl Magnus F
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabb och korekt behandling av order

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack Carl Magnus för dina recos och ditt omdöme. Välkommen åter önskar vi på Start&Generator Specialisten

Peter D
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Helt OK , snabb leverans. Inga problem !

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack Peter för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Start&generator Specialisten

Kenneth L
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Alltid bra bemötta av ett kompetent gäng Håller vad som lovas

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack Kenneth för ditt omdöme och dina recos. Välkommen åter önskar vi på Start&Generator Specialisten

Ulf J

Kanonbra service o trevligt bemötande Mvh Uffe Jansson

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack Ulf för dina recos och ditt omdöme. Välkommen åter önskar vi på Start&Generator Specialisten

Uno J
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Mycket bra och snabb leverans

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack Uno för dina recos och ditt omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Start&Generator Specialisten

Filtrera omdömen