Start & Generator Sverige AB

Start & Generator Sverige AB

• BadgeTwelveYears
2 854

Vi är ett familjeföretag som har arbetat med fordonselektronik sedan 1942. Vi började med att reparera startmotorer och generatorer i vår verkstad, och har sedan utvecklat oss till att sälja nya och renoverade produkter och tillbehör för alla fordon och modeller. Idag är vi ett team som brinner för att leverera den bästa servicen...

2854 omdömen om Start & Generator Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2013

Per B
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Otroligt snabb hantering! Det tog knappt 22 timmar från det att jag gjorde beställningen och betalade tills dess att varorna var framme hos mitt ombud. Imponerande! Försändelsen dessutom mycket väl förpackad. En toppenaktör att handla hos!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för din recension! Din rekommendation betyder mycket för oss och vi blir glada av att höra att du uppskattar vår snabba och välpackade leverans. Välkommen åter!

Kim A
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabba svar, toppen service och trevlig personal. Rekomenderas!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för din recension! Vi är glada att höra att du uppskattar våra snabba svar och trevliga personal. Din rekommendation betyder mycket för oss. Välkommen åter!

Patrik M
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabb leverans! 30 dagars öppet köp med!!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår snabba leverans och 30 dagars öppet köp. Välkommen åter!

Jan T
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Kunnig personal och snabb service!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för din fina recension! Vi är glada att höra att du uppskattar vår kunniga personal och snabba service. Din feedback betyder mycket för oss. Välkommen åter!

Björn C
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Kunnig person i butiken som letade fram rätt alternativ för min båtmotor. Lätt att beställa via hemsidan, snabb leverans fastän mitt i juli.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för din fina recension! Vi är glada att höra att vår kunniga personal kunde hjälpa dig att hitta rätt alternativ för din båtmotor. Välkommen åter!

Jan L
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Fantastiskt bemötande och väldigt snabb leverans, tog 1 dag! Jag köpte ett Förbrukningsbatteri på 22 kg och det stod gratis frakt till ombud. Fick ett mail att det var tyvärr för tungt att skicka till ombud men att jag kunde få hemleverans utan kostnad.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för din positiva recension! Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt bemötande och den snabba leveransen. Din feedback är mycket uppskattad. Välkommen åter!

Kent S
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Bra bemötande och bra förslag på billigaste lösning på laddproblemet jag hade. Valde dock en dyrare lösning för att bibehålla kopplingsbilden till orginal

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för din recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vårt bemötande och de förslag vi gav för att lösa ditt laddproblem. Din feedback är värdefull för oss. Välkommen åter!

Mats Å
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Bra info på hemsidan. Svarade på mejl sent på kvällen Rekommenderas

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Mycket glädjande att höra att du uppskattar vår informativa hemsida. Välkommen åter!

Björn Harald R
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Lätt att beställa vad du vill ha till bra pris och på detta snabb leverans.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Det glädjer oss att du uppskattar våra priser och snabba leveranser. Välkommen åter!

Sterner S
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Best ever hittade exakt det jag sökte. Sedan snabb leverans till ett fullt upp OK pris..Generatorn sitter i vår båt.Ni räddade familjens semester Tack så mycket!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för din recension! Ha en underbar semester och varmt välkommen tillbaka när ni åter är i behov av våra tjänster eller produkter.

Sören I
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Alltid bra service och stort produktutbud. Har köpt reservdelar och hela delar till olika fordon

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service och utbud. Välkommen åter!

Thord L
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Trevlig och intresserad personal i butiken. Firman har bra rykte så förväntningarna är därefter. Helt ok affär för inköp av tio reläer.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Mycket glädjande att höra att vi levde upp till vårt rykte. Välkommen åter!

Jani H
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabb leverans, fick dagen efter. Priserna är överkomliga, och beställd del passade och fungera som tänkt

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade den snabba leveransen och våra överkomliga priser. Välkommen åter!

Hans Erik D
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabb återkoppling och bra kol Frakten fungerade utmärkt

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår serviceinriktade personal och att allt fungerade bra med frakten. Välkommen åter!

Natalia S
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Bilbatteri = djungel då mitt sitter bakom vänster hjulskärm och när man sökt så får man olika storlekar. Ett litet samtal, direkt svar för de laggt in anteckningar om just min bilmodell. Sen servicen vid upphämtning!!! Det var trafikolycka så trots inräknat 1,5h marginal så ringer jag uppdaterar avstånd/tid. Kom 5min innan stängning, lite papper/kort/hantering gör att jag kliver inte ut därifrån förrän kvart över. Men då ska ni veta, jag hör hur en pratar i telefon och meddelar att de är kvar, de har hört trafikläget....

Svar från Start & Generator Sverige AB

Stort tack för din fantastiska recension och för att du delade din upplevelse med oss! Vi är hedrade att du blev rekommenderad till oss och att vi levererade en service som motsvarade dina förväntningar. Tack för att du lyfter fram vårt servicetänk och våra ansträngningar. Välkommen åter!

Tommy S
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Kompetenta och hjälpsamma med supersnabb leverans.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår personal och snabba leverans. Välkommen åter!

Razvan T
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Generatoren på min båd virkede ikke mere. En ven sendte en link til mig og jeg bestilte stumperne. Men ak , man kunne ikke bestille med forsendelse hvis man ikke bo i Sverige. Sent om aften skrev jeg mail og efter 10 min fik svar. Ingen problem skrev de. De sender på mandag. Nu virker min generator og jeg er på ferie takket været dem. Ville give 10 stjerner , men det kan jeg ikke ! Kan varmt anbefaledes

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din fantastiska recension! Det är fantastiskt att höra att din generator nu fungerar och att du kan njuta av din semester. Vi är hedrade över att få din rekommendation och dina vänliga ord. Välkommen åter!

Herbert N

Trevligt bemötande Mycket kunnig Otrolig snabb leverans.10 av möjliga 10👍

Roland E
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Otroligt kunnig personal och snabb leverans.

Bengt C
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Leveransen var ubersnabb. Produkten felfri.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade den snabba leveransen och produkten du köpte. Välkommen åter!

Gunnar F
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Helt ok, ganska bra faktiskt. Helt ok, ganska bra faktiskt. solenoid

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Välkommen åter!

Seger G
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Bra och trevligt bemötande när jag ringde och hade lite frågor Snabb leverans

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår personal och snabba leveranser. Välkommen åter!

Sebestian S
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Duktiga, snabba och mycket lösningsfokuserade. Bra och välfungerande webshop. Trevlig och kunnig personal i butiken!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår nya hemsida och vår personal. Välkommen åter!

Ingemar E
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Fick vänta ett par dagar extra eftersom lagersaldot var fel och de hade bara en (hade beställt tre). Synd, för det var lite bråttom med det jag beställt, och meddelandet att det skulle bli fördröjt kunde faktiskt ha skickats liiite tidigare. Men, prylarna kom så småningom, fungerade och var ok.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi beklagar verkligen att vårt lagersaldo var felaktigt och att du fick vänta ett par extra dagar på din beställning. Det är också tråkigt att höra att du inte fick information om förseningen i tid. Vi tar till oss av din feedback och kommer att se över våra rutiner för att säkerställa att vi skickar ut sådana meddelanden snabbare. Tack för din förståelse och för att du handlar hos oss.

Robert L
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Lysande. Bra produkt och snabb leverans.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade våra produkter och snabba leverans. Välkommen åter!

Daniel J
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Bra överlag, snabbt och enkelt

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du är nöjd. Välkommen åter!

Bengt G
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Jag kan varmt rekommendera er till mina vänner 😀

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du vill rekommendera oss. Välkommen åter!

Lele M
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Enkelt att beställa på nätet och smidigt att betala! Men framför allt att man kan beställa nya kol och laga en generator istället för att köpa en ny! Snabb leverans i kuvert var bra!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår nya hemsida och snabba leveranser. Välkommen åter!

Thord Bjarne Engelbrekt B
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Det verkar som det är en bra firma bra service mvh bjarne

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service. Välkommen åter!

Bert S
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Det var snabb och bra service. De har ett bra sortiment.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service och sortiment. Välkommen åter!

Lars M
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Fick det här å ä ö befriade mailet: Vi förbereder din beställning för leverans. Du fÃ¥r en spÃ¥rningslänk sÃ¥ fort den har lämnat vÃ¥rt lager. Men någon spårningslänk dök aldrig upp. Fick bara besked att produkten fanns att hämta på utlämningsstället efter ett par dagar.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för din recension och för att du uppmärksammar oss på detta problem. Vi beklagar att det mejl du mottog innehöll felaktiga tecken och att du inte fick den utlovade spårningslänken. Det verkar ha uppstått ett tekniskt problem vid utskicket av mejlet. Vi förstår att detta kan ha orsakat besvär och vi jobbar på att åtgärda detta så det inte händer igen. Om du behöver hjälp med något annat eller har fler frågor, tveka inte att kontakta vår kundtjänst. Tack för att du handlar hos oss!

Peter C
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Tycker det var enkelt och bekvämt att beställa och fick dessutom rätt grejer direkt.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår nya hemsida. Välkommen åter!

Andreas W
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Varorna jag köpt denna gång och tidigare motsvarar alltid mina förväntningar samt snabba leveranser och humana priser.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade den snabba leveransen. Välkommen åter!

Leif S
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Enkelt att hitta rätt vara och snabb leverans 📦

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade den snabba leveransen och vår nya hemsida. Välkommen åter!

Sven Göran F

Kunnig support , snabb leverans 1 dygn.Kan verkligen rekommenderas 👍

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade supporten och den snabba leveransen. Välkommen åter!

Bo L

Snabbt bra och billigt , kan inte bli bättre 👍

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade våra priser och att det blev bra. Välkommen åter!

Roberth Frans Walter N
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Japp Den passa och funka mycket bra

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att det du köpte passade och funkade bra. Välkommen åter!

Krzysztof U
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Pålitligt företag, effektiv beställningssida och expressleverans av varor rekommenderar jag på högsta nivå👍👍👍👍

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade den snabba leveransen och den nya hemsida. Välkommen åter!

Andreas J
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Mycket bra hemsida samt supersnabb leverans.

Tommy U
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabba leveranser och bra kunskap på personalen.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade kunnigheten hos vår personal. Välkommen åter!

Stefan E
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Bra rutiner kombinerat med personlig service. Kan varmt rekommendera.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade servicen. Välkommen åter!

Urban D
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Har ett bra utbud bra priser och mycket snabb leverans

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade den snabba leveransen och vårt utbud. Välkommen åter

Lars B
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Hej , tack för hjälpen . Bra service och snabb leverans , startmotorn passade också . Bra jobbat , trevlig sommar. MVH Lars .

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade den snabba leveransen och servicen. Välkommen åter

Stefan B
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabb leverans enkel sida att beställa från

Bengt Åke E
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Bra att det fanns stora ringkabelskor

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du hittade vad du sökte hos oss. Välkommen åter!

Kenth L
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Fick det jag behöver till okej pris! Och Snabb och bra leverans , möjligen kunder utförligt kopplingsschema varit bifogat😁

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du fick det du behövde och leveransen gick snabbt. Välkommen åter!

Christer O
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabb leverans och tydlig hemsida

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade nya hemsida. Välkommen åter!

Tomas A
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Super bra. Passformen jätte bra och framför allt servicen var fantastiskt

Bengt O
Skrev om Start & Generator Sverige AB

.....................................................................................................

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Välkommen åter.

Roland L
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabb service, paketet kom fort och levererades vid dörren