Stenings Swimmingpool & Spa AB

Stenings Swimmingpool & Spa AB

www.stenings.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Stenings Swimmingpool & Spa AB! Vi levererar Swimmingpool och Spa med kvalitet i hela Sverige. Har du haft drömmar om pool länge eller kanske precis fått upp ögonen för denna avslappnande aktivitet. Vi på Stenings Swimmingpool & Spa AB tar hand om hela entreprenaden av din nya pool och spa. Vi har ett kontaktnät...

122 omdömen om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Sedan starten hos Reco 2019

Christian F
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Snabb service och bra bemötande. Ringde om mitt trasiga spabad och en servicetekniker kom samma dag med de reservdelar som behövdes. Supernöjd

Svar från Stenings Swimmingpool & Spa AB

Tack för ditt fina omdöme om oss Christian,hoppas det funkar bra. Med vänlig hälsning Lasse

Ulf D
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Ända från inköp och installation av pool och spa till service och försäljning av tillbehör så har Stenings varit klockrena. Svarar snabbt och åtgärdar enligt våra önskemål.

Ulf D
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Stenings är alltid trevliga i sitt bemötande och arbetet de utför är av högsta kvalitet och i tid. För oss innebär det öppnande och stängning av vår pool, hjälp med spabadet och försäljning av kemiprodukter kopplade till pool o spa

Tack för att du gav oss ett fint omdöme Ulf. // Lasse

Torbjörn S
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Har byggt en mycket bra pool till mej. Service, fungerar utmärkt lyhörda och proaktiva.

Tack Torbjörn, Ni har en superfin anläggning. Med vänlig hälsning Tobbe

Mats P

Allt har fungerat bra med mina kontakter med Stenings Swimmingpool & Spa

Tack Mats. Med vänlig hälsning Lasse Stening

Tord B
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Bästa tänkbara service, trevligt bemötande.

Tack för ett fint omdöme om oss Tord. Med vänlig hälsning Lasse Stening

Patrik L
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Alltid helt suveräna 👍mycket kunniga och serviceinriktade. Rekommenderar dom varmt.

Tack Patrik, vad kul att höra. mvh Lasse

Anna-Lena B
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Alltid proffsigt bemötande. Seriösa och kunniga. Rekommenderas Stenings varmt.

Tack för ditt fina omdöme Anna-Lena. //Lasse

Kent M
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Mycket trevligt bemötande. Utförde det beställda jobbet på ett bra sätt. Duktig grävmaskinist. Mycket nöjd med arbetet med infiltrationsanläggningen.

Tack för ert fina omdöme Kent, Tårtan var fantastisk :) Hälsningar Tobbe

Cbeco A
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Riktigt bra och snabb service. Trevligt bemötande!

Tack för ert fina omdöme 😊 Hälsningar Tobbe

Gun L
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Supernöjda med bemötande och utfört arbete. Vi bytte liner i vår gamla pool.

Torbjörn S och Lasse S gillar detta
Svar från Stenings Swimmingpool & Spa AB

Tack för ditt fina omdöme om oss Gun, hoppas ni får en skön vinter så hörs vi i vår. Med vänlig hälsning Lasse

Christer G
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Har alltid blivit bra bemött av Stenings. De har ställt upp när jag behövt hjälp. Mitt senaste köp är en poolrobot. Jag har i princip köpt poolen och alla tillbehör, pooltak, poolvärmare mm från dom.

Svar från Stenings Swimmingpool & Spa AB

Tack för att du tog dej tid att skriva ett omdöme om oss Christer. //Lasse

Carina H

Kompetent personal.tillgängliga produkter

Tack för att du gav oss ett fint betyg Carina. Med vänlig hälsning Lasse

Margareta F
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Vi saknar återkoppling på Mail vi skickar när vi vill ha hjälp. När hjälpen kommer blir vi alltid nöjda.

Klas-göran L
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Bra service och trevlig personal. Extra plus för möjlighet till en helhetslösning där de hanterar allt från början till slut. Vi är väldigt nöjda med Stenings.

Svar från Stenings Swimmingpool & Spa AB

Tack Klasse, Helhetslösningar underlättar för våra kunder ,och även för oss,, tack för fint omdöme Hälsningar Tobbe

Mathias Magnus C
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Extremt kompetenta på pool och Niveko. Installerade min pool och har inget att klaga på. Kostar kanske mer än ”Kalles Pool & Kaviar AB” men är väl värda sitt pris. Kan varmt rekommendera Stenings om du funderar på Pool eller spabad. Trevliga och hjälpsamma även efter installationen! Använder dem för vinterstänga poolen då jag oftast inte har tid att göra det själv. Troligen ett ev Sveriges bästa företag gällande Pool!

Stort tack för ditt fina omdöme Mathias, Vänliga hälsningar Tobbe

Folke L
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Proffsig personal som man alltid får hjälp av innom rimlig tid. 😊

Tack för ditt fina omdöme om oss Folke. Med vänlig hälsning Lasse

Eva-lena D
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Trevligt bemötande från allra första början. 🌟🌟🌟🌟🌟

Svar från Stenings Swimmingpool & Spa AB

Tack för ert fina omdöme Eva-Lena , Ni har en fantastiskt fin anläggning.

Lars Fredrik Harald L
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Jättenöjd med proffsige Fredric som löser alla uppgifter. Vår pool är så snygg efter renoveringen. Rekommenderar verkligen!

Svar från Stenings Swimmingpool & Spa AB

Tack för det fina omdömet Lars

Stefan S
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Alltid ett gott bemötande och trevlig personal. Fick information om företaget att dom levererar bra produkter samt ett gott samarbete och dom gjorde inte oss besvikna. Vi beställde en pool och dom gjorde hela jobbet från första spadtaget till färdig pool.

Svar från Stenings Swimmingpool & Spa AB

Tack för omdömet Stefan, och tack för förtroendet att få serva er pool.

Ronny T
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Som mångårig kund sätter jag värde på deras service och kunskap.

Tack Ronny! Med vänlig hälsning Lasse

Jörgen P
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Duktiga på pooler och bra personal

Svar från Stenings Swimmingpool & Spa AB

Tack Jörgen för att du tog dej tid att svara och ge oss ett fint omdöme. Med vänlig hälsning Lasse

Olle &
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Kunniga, flexibla. Håller vad de lovar. Lätta att jobba med.

Tack Olle. Med vänlig hälsning Lasse

Unreal E
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Professionellt hela vägen! Det är svårt att hitta något som INTE är bra, har bara goda ord för Stenings.

Svar från Stenings Swimmingpool & Spa AB

Tack för det fina omdömet. //Lasse

Timothy F
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Lasse, Tobias och de andra medarbetare på Stenings är väldigt trevliga, och vi är grymt nöjd med poolen från Niveko de installerade hos oss. Vi även tagit hjälp utav de för att stänga poolen varje höst då det känns tryggt att det görs på korrekt sätt, vilket de är duktiga med. I sommar när vi behövde hjälp var de snabba med att lösa det på ett riktigt bra sätt. Det kan ibland vara lite svårt att få tag på dem eftersom de är så upptagen men jag misstänker att det är ett resultat av att de gör ett riktigt bra jobb.

Svar från Stenings Swimmingpool & Spa AB

Tack för att du tog dej tid att lämna ett fint omdöme om oss Timothy. Med vänlig hälsning Lasse

Åsa C
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Vi hade gärna fått en ordentlig genomgång av poolen och hur man sköter den. Vi fick också fel poolöverdrag och enigt oss var detta ett missförstånd mellan oss både men har blivit ett jättefilt poolöverdragt som vi får leva med. Känns inte ok. Vi hatar poolöverdraget vi fick.

Bengt M
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Renovering av gammal pool. Jag är mycket nöjd,trots att vi fick vänta länge blev slutresultatet mycket bra.! Stenings är noggranna och helt klart fackmän. B.Malngren

Tack för ditt fina omdöme om oss Bengt och lycka till med poolen. Mvh Lasse

Henrietta T
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

De är väldigt kunniga och trevliga och förklarade all poolteknik på ett bra sätt för en oerfaren poolägare. Jag köpte en Niveko overflowpool. Tyvärr läckte det in vatten i teknikrummet och det tog åtta månader innan problemet blev avhjälpt vilket var stressande för mig som kund . Jag bor i Stockholm och de är ett litet företag som tycks ha svårt att hinna åka till kunder långt från butiken om det inte bokas in med långt varsel. De ger dock bra support över telefonen.

Svar från Stenings Swimmingpool & Spa AB

Tack för ditt omdömme Henrietta. Vi kommer självklart att lösa det som du reklamerat. Hälsningar Tobbe

Lena B
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Lämnat in vattenprover och kompletterat med flertalet inköpta varor. Även haft bra hjälp med säsong öppna och stänga poolen. Alltid bra service och trevlig personal!

Tack för att du ville ge oss ett fint omdöme Lena. Med vänlig hälsning Lasse

Martin B
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Mycket kunniga, kanske de bästa i branschen.

Svar från Stenings Swimmingpool & Spa AB

Tack för ditt fina omdöme om oss Martin. Det uppskattas mycket. Med vänlig hälsning Lasse

Jocke B
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Kom ej den tid när de skulle, gjorde ett halvfärdigt jobb. Återkom aldrig som avtalat och svarar inte på samtal.

Svar från Stenings Swimmingpool & Spa AB

Hej Peder, det låter inget vidare, beklagar detta. Kan du kontakta oss på mailen info@stenings.se så får vi reda ut det? Med vänlig hälsning Lasse

Håkan K

Bra jobb. Trevliga bra service

Tack Håkan. Med vänlig hälsning Lasse

T.gahnes A
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Vi på T gahnes åkeri ab utnyttjar deras tvätthall och är mycket nöjda. Trevlig och serviceminded personal.

Scandinavian A
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Väldigt trevligt bemötande. Fina lokaler och kunnig personal. Rekommenderas.

Tack för ert fina omdöme Med vänlig hälsning, Tobbe

Christopher L
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Otroligt kunniga och duktiga vad gäller kvalitetsmärket Niveko. Vi var väldigt nöjda med allt från initial kommunikation till installation och leverans av vår pool

Tack för ditt fina omdöme Christopher. M V H Lasse

Kjell-Ove F
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Konstruktiva och snabba i problemlösningar, personligt och professionellt bemötande!

Svar från Stenings Swimmingpool & Spa AB

Tack Kjell-Ove, vi uppskattar att du tog dej tid att ge oss ett fint omdöme. Med vänlig hälsning Lasse Stening

Kim L
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Väldigt trevliga och kunniga. Utmärkt servicenivå och återkommer alltid direkt och/eller inom utsatt tid. Lyssnade in våra behov och kom med förslag och idéer utan att för den delen vara ”pushiga”. Vi har väldigt höga förväntningar på Stenings Swimmingpool & Spa och de produkter, service och jobb de erbjuder. Nu är vi inte klara med projektet än, en Niveko-pool och även grund till attefall/poolhus, men förväntningarna har än så länge definitivt infriats. Känns tryggt och säkert, smidig kommunikation och hög kunskap inom sitt område och produkter.

Tack för dina fina ord Kim. Med vänlig hälsning Lasse Stening

Carin W
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Jag beställer vatten till min pool. Mathias är som vanligt supertrevlig och kommer direkt. Så nöjd. I år var han extra vänlig och fyllde även på min ”balja”. 🤗

Tack för ditt fina omdöme och ord om Mathias. Med vänlig hälsning Lasse Stening

Carl-Magnus M
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Stenings bytte ut sanden till glas i mitt poolfilter. När jag fyllde poolen uppstod läckage i bottenpluggen på filtret. Jag gjorde en reklamation via e-mail och dagen därpå åtgärdades felet omgående. Imponerande service och snabbt åtgärdat

Tack för ditt omdöme Carl-Magnus. Mvh Lasse

Ab G
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Mycket god service och bra kundbemötande

Svar från Stenings Swimmingpool & Spa AB

Tack för att ni lämnat ett fint omdöme om oss. Med vänlig hälsning Lasse

Christian J
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Vi är otroligt nöjda med vår pool från Stenings, de gjorde ett utmärkt jobb. De är mycket proffsiga och det känns som de gör det lilla extra i arbetet. Mycket trevligt bemötande från början till slut!

Tack för Christian. Med vänlig hälsning Lasse

Mido S
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Trevligt och bra bemötande samt bra utbud i butiken!

Svar från Stenings Swimmingpool & Spa AB

Tack för ditt fina omdöme om oss. Lasse

Robert B
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Bra produkt och bra service. Rekomenderas

Tack för ditt fina omdöme om oss Robert. //Lasse

Fredrik T
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Bra kontakt och bemötande hela vägen från start till mål. Poolbygge vår/sommar 2022

Svar från Stenings Swimmingpool & Spa AB

Tack för det Fredrik, hoppas ni får många härliga badtimmar i poolen. //Lasse

Jonas E
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Har alltid fått bra service,och alltid fått tag på dom produkterna jag behöver

Tack för ditt fina omdöme om oss Jonas. //Lasse

Bodil &
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Företaget ägs av våra söner,och vi har drivit detsamma ihop under många år !

Badhjälpen /
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Superbra service och kundtjänst.

Svar från Stenings Swimmingpool & Spa AB

Tack för ert fina omdöme om oss. Lasse

Tommy A
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Fixade fram en poolpump snabbt när den gamla gick sönder.

Unreal E
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

otroligt bra bemötande, företaget lever verkligen upp till våra förväntningar och man får en känsla av ett familjärt gäng som jobbar med mycket hög professionalitet! värt att besöka, du kommer gå där ifrån lycklig!

Torbjörn S och Lasse S gillar detta

Tack så mycket för de fina orden. Team Stenings

Hans T
Skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB

Positiva och löser mina problem

Tack för ditt omdöme om oss. Mvh Lasse