Stenings Swimmingpool & Spa AB

Stenings Swimmingpool & Spa AB

Välkommen till Stenings Swimmingpool & Spa AB!

Vi levererar Swimmingpool och Spa med kvalitet i hela Sverige. Har du haft drömmar om pool länge eller kanske precis fått upp ögonen för denna avslappnande aktivitet. Vi på Stenings Swimmingpool & Spa AB tar hand om hela entreprenaden av din nya pool och spa. Vi har ett kontaktnät som gör det möjligt att ta ett helhetsgrepp över produktionen med allt från ritningar, byggadministration, underleverantörer och kvalitetskontroll.

Om något går sönder eller behöver fixas då? Oroa dig inte, vi finns tillgängliga för service, tillbehör och förbrukningsartiklar även efter installation. Varmt välkommen till oss på Stenings Swimmingpool & Spa AB.

Läs vad 33 kunder tycker om Stenings Swimmingpool & Spa AB 2

2020-11-27
    Mycket bra bemötande från planering till första ’spadtaget’! Nu väntar vi bara på poolstommen o senare driftsättningen, men är övertygad om att det goda samarbetet kommer fortsätta!
    Mycket nöjd hittills! #nivekopool
    Tack för det fina omdömmet Malin. Vi ser fram mot färdigställandet av ert projekt 👌 Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2020-11-09
    Beställt en Wanaka 850 och fick ett seriöst och trevligt bemötande och professionellt utfört!
    Hade fått tips och de uppfyller förväntningarna så här långt. Vi beräknas bada i poolen till våren 2021.
    Hej Niclas och tack för ditt fina omdöme, vi ser fram emot att få slutföra ert projekt i vår. //Lasse Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2020-09-21
    fick snabb hjälp med att renovera en pump till spabadet som strulade. snabbt och proffsigt bemötande
    Nöjd kund!
    Tack Mattias, ni är välkomna att höra ev er igen. Med vänlig hälsning Lasse Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2020-08-24
    Alltid bra hjälp! Pålitliga hela vägen!
    Tack Magnus för det fina omdömmet Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2020-07-30
    Linerbyte.
    Efter lite leveransförseningar funkade det hela galant. Snabbt och bra utfört arbete.
    Tack Mikael för ditt fin omdöme. Mvh Lasse Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2020-07-29
    Felsökning efter läckage i vår thermopool. Mycket bra och trevligt bemötande från Stenings och som hittade läckage och åtgärdade dom. Kan starkt rekommendera dom.
    Tack Peter för ditt fina omdöme om oss! Hoppas att er pool kommer att funka bra i framtiden. Mvh Lasse Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2020-07-08
    Alltid snabba med att svara i telefonen och alltid hjäpsamma att lösa problem. Att boka service går också smidigt
    Hälsningar
    Leif Dahle’n
    Tack Leif, hoppas allt funkar med poolen nu och att ni får en härlig badsommar. Med vänlig hälsning Lasse Stenings Swimmingpool & Spa AB
  • Lena D
    2020-07-07
    Mycket bra service och kunnig personal. Kan förklara så man fattar. Återkommer till butiken vid inköp och frågor.
    Tack Lena för ditt fina omdöme. Med vänlig hälsning Lasse Stenings Swimmingpool & Spa AB
  • Wanya Å
    2020-05-14
    Ny pool plast inuti, ny trapp, ny yetswim, nytt överdrag, nya lampor. Jag tror att det kommer att bli mycket bra, pojkarna jobbar på och väntar på leverans av material.
    Tack för ditt fina omdöme Wanya Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2020-05-05
    Fantastisk service!
    Snabb hjälp och återkoppling vid kontakt.
    /Cecilia
    Tack Cecilia för ditt fina omdöme. Lasse Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2020-04-20
    Köpte en Niveko skimmer top level pool. Stenings har bra koll och alltid svar på frågor. Seriöst företag.
    Tack Paolo för ditt fina omdöme, vi önskar er en härlig badsommar. //Lasse Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2020-04-09
    Proffsigt, snabbt och trevlig bemötande.
    Tack för ditt fina omdöme Lars. Vi önskar er en trevlig påsk! Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2019-12-29
    Stenings är kunniga, tydliga och pålitliga!
    Tack för det fina omdömet Frida, Vi passar på att få önska gott nytt år Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2019-12-11
    Stenings håller alltid bra service och gör ett mycket bra jobb!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Jonas! Lasse Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2019-12-04
    Mycket bra kundbemötande samt snabb service vid byte av spa värmaren.
    Tack för ditt omdöme Anton, hoppas allt funkar nu och att ni får en god jul och ett gott nytt år! Med vänlig hälsning Lasse Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2019-11-21
    Vi har köpt en pool 8•4 meter. Vi har blivit väl mottagna hos Stenings. Vi har haft många bra dialoger. Poolen är inte klar i nuläget. Vi har precis fått på taket. Vi har haft otur med vädret som gjort att det har dragit ut på tiden. Så det är svårt att säga allt om omdömet, men vi är väldigt nöjda hittills. Återstår att se vad vi tycker när det är klart, men jag tror att det kommer att bli superbra.
    Tack Daniel för ditt omdöme fast vi inte är riktigt klara än men fortsättning följer så vi ska se till att ni blir supernöjda! Lasse Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2019-10-07
    Mitt spabad slogs ut av blixten!
    Stenings gav mig en snabb och bra service
    Tack för ditt fina omdöme om oss Roger! //Lasse Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2019-10-01
    Pooltak. Mycket väl bemött och god service,
    2019-09-23
    Trevligt bemötande, engagerade och löste vårt problem.
    Tack Lillemor för omdömet ;) kul att höra. Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2019-09-16
    Vi köpte både pool (inkl installation) från Stenings för ett antal år sedan och kan inte vara mer nöjda med såväl produkt som service. Det spelar ingen roll när på året, dag i veckan eller snudd på tid på dygnet, så finns de alltid tillgängliga. De har en unik förmåga att sätta mig som kund i centrum och få mig att känna mig prioriterad och värdefull.

De är pool och spa-specialister som i generationer har hjälpt kunder att förverkliga sina drömmar. De brinner för sitt skrå och står kompromisslöst vid sina kunders sida under hela resan.
    Tack Tomas för ditt fina omdöme, Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2019-08-24
    Bra genomförd poolrenovering. Trots försenat arbete blev slutresultatet mycket bra.
    Tack för ditt omdöme Claes, kul att ni är nöjda. //Lasse Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2019-08-12
    Engagemang utöver förväntan. Trygghet genom hela processen från inköp till driftsatt pool.
    Tack för ert fina omdömme Magnus :) Stenings Swimmingpool & Spa AB
  • Anton N
    2019-08-06
    Anlitat för avlopp och markarbeten.
    Smidigt, snabbt och proffsigt!
  • Jan S
    2019-07-30
    Mycket trevliga och hjälpsamma, svarar alltid i telefon och gör sitt bästa för att hjälpa kunden.
    Bra priser och fin butik.
    Extremt bra stöd och support då min gamla värmepump havererade och behövde installera en ny.
    Tack Jan, Kul att höra att ni är nöjda,, välkomna åter. Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2019-07-25
    Mycket bra bemötande-proffsigt.
    Humana priser
    Kunnig personal
    2019-07-09
    Köpte poolpaket!

Mycket nöjda med servicen👍
    2019-07-08
    Bra service och ett bra bemötande under hela tiden
    2019-06-27
    Stenings gör ett bra jobb och kan allt om pool. Det märks att de jobbar med kvalitet. Tyvärr kan de hamna i säsongsmässiga arbetstoppar pga hög efterfrågan.
    Tack för ditt omdöme Martin. Vi önskar er en skön badsommar. Stenings Swimmingpool & Spa AB
  • Hedfors M
    2019-06-25
    Alltid trevligt bemötande, snabb återkoppling & väl utförda arbeten/samarbete.
    R Hedfors
    Tack för ditt omdöme, vi ser fram mot kommande uppdrag. Stenings Swimmingpool & Spa AB
  • Stefan N
    2019-05-16
    Jag har haft hjälp av Stenings med skapande av poolområde med en Nivekopool. Det har känns kanonbra hela vägen och jag har fått bra rådgivning och stöd i besluten. Kvaliteten på arbete och material är toppenbra, och man får alltid återkoppling snabbt på telefon om man har någon man undrar över. Jag rekommenderar verkligen Stenings om du ska anlägga en kvalitetspool!
    Tack för ditt fina omdöme Stefan? Det kommer att bli en toppenanläggning ? Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2019-04-27
    Bra service och kunnig personal. Trevligt bemötandet och hjälpsamma på alla sätt.
    Tack för det fina omdömet Elisabeth. Stenings Swimmingpool & Spa AB
    2019-03-13
    Köpte en Nivekopool. Bemötandet har varit bra i stort sett. Strul med en av deras underleverantörer. Men annars bra.
    Tack för att ni har gett oss ett omdöme, vi är mitt uppe i projektet i skrivande stund och är övertygade om att ni kommer att få en fantastisk poolanläggning inför sommaren. Med vänlig hälsning Lasse Stening Stenings Swimmingpool & Spa AB
  • Stefan S
    2019-03-11
    Vi köpte en utomhus pool och stenings stod för hela jobbet från grävning till uppstart av poolen.

Alltid ett gott bemötande och trevlig och kunnig personal.

Förväntningarna var ett bra resultat och ett gott samarbete och vi blev inte besvikna.

Vi är väldigt nöjda med resultatet och alltid ett gott bemötande om vi har några frågor om poolen.
    Tack för det fina omdömet Stefan, vi hörs inför vårstarten och ser fram emot en skön badsommar. Med vänlig hälsning Lasse Stening Stenings Swimmingpool & Spa AB