Stockholm Sports Academy

Sport- och danskurser.

5 omdömen om Stockholm Sports Academy

Johan B
Skrev om Stockholm Sports Academy

Vi är väldigt nöjda med höstens tenniskurs! Trevliga och duktiga tränare, vår son har väldigt kul där

Lawrence Carl Rikard A
Skrev om Stockholm Sports Academy

Fantastisk sportskola! Duktiga tränare, bra uppstyrt och fina lokaler.

Jenny  B
Skrev om Stockholm Sports Academy

Oseriös organisation som är svår att få kontakt med. Snälla men outbildade tränare som inte är vana vid barn. Stor omsättning på tränare.

Frisse F
Skrev om Stockholm Sports Academy

Mitt barnbarn omhändertogs av samhället och kunde inte delta i det betalda lägret. Företaget vägrade betala tillbaka något eller låta oss byta till sommarläger. Ett företag som sätter krass vinst före barn förtjänar inte annat än lägsta betyg.

Jenny B gillar detta
Ulrika C
Skrev om Stockholm Sports Academy

VARNING! Det här är ett riktigt uselt på alla sätt och vis. Vi har betalat för en danskurs för barn 5-6 år. Redan innan blev vi tveksamma då kursen måste betalas kontant. De har inget bankkonto eller telefonnummer. När danskursen sedan drog igång är en tonårstjej lärare. Lektion efter lektion ägnades år Följa John, kull och dansstopp. Inte ett enda danssteg eller koreografi - bara lek. Efter tredje lektionen framförde vi föräldrar kritik mot den låga nivån och krävde bättring. Vi fick ett mejl att de pratat med läraren....