Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Stockholm Sports Academy

Stockholm Sports Academy

Karlavägen 12, 114 30 Stockholm — Visa karta

Sport- och danskurser.

Läs vad 3 kunder tycker om Stockholm Sports Academy

• Jenny  B
    Jenny B skrev om Stockholm Sports Academy
    Oseriös organisation som är svår att få kontakt med. Snälla men outbildade tränare som inte är vana vid barn. Stor omsättning på tränare. Läs mer
  • Frisse F
    Frisse F skrev om Stockholm Sports Academy
    Mitt barnbarn omhändertogs av samhället och kunde inte delta i det betalda lägret. Företaget vägrade betala tillbaka något eller låta oss byta till sommarläger.

Ett företag som sätter krass vinst före barn förtjänar inte annat än lägsta betyg. Läs mer
    Jenny B gillar detta
  • Dan och Ulrika L
    Dan och Ulrika L skrev om Stockholm Sports Academy
    VARNING! Det här är ett riktigt uselt på alla sätt och vis. Vi har betalat för en danskurs för barn 5-6 år. Redan innan blev vi tveksamma då kursen måste betalas kontant. De har inget bankkonto eller telefonnummer. När danskursen sedan drog igång är en tonårstjej lärare. Lektion efter lektion ägnades år Följa John, kull och dansstopp. Inte ett enda danssteg eller koreografi - bara lek. Efter tredje lektionen framförde vi föräldrar kritik mot den låga nivån och krävde bättring. Vi fick ett mejl att de pratat med läraren. Dock skedde ingen bättring. Efter ett par lektioner till bad jag om en kursplan, men det fanns inte. Efter åttonde lektionen och flera klagåmål senare handlar det fortfarande bara om lek - ingen dans. Nivån är lagom för 2-3-åringar. Jag och de andra föräldrarna har tagit våra barn ur skolan och krävt pengarna tillbaka. Företaget vägrar med hänvisning till att de har kostnader för tränare, lokaler etc. samt att det har gått för lång tid för att föra fram klagomål. Konsumenttjänstlagen är tydlig, men det struntar företaget i. Har pratat med andra som gått tennis- och fotbollskurser hos Sports Academy. Alla är samstämmiga - ALDRIG MER! Det är dåligt upplägg och tränare som inte kan lära ut, samt ansvariga som nonchalerar klagomål och inte vet vad kundvård är. Jag förutsätter att det är därför de inte har ett telefonnummer - de skulle bli nedringda av alla arga kursdeltagare. Läs mer

Bästa övriga företagen i Stockholm: