Alla kategorier Hotell Södermanland Eskilstuna Sundbyholms Slott/Svenska Möten

Sundbyholms Slott/Svenska Möten

Sundbyholm Slott, 635 08 Eskilstuna — Visa karta

Sundbyholms Slott och Herrgård - Konferenscenter, konferensanläggning, weekendpaket och konferenshotell i Eskilstuna och Stockholm.
Gredelbyleden 138, 74171, KNIVSTA
Nova Park Conference
Magdalena S:
Vi fick ett mycket bra bemötande av personalen på Nova Park och servicen var otroligt bra. Det gjorde att våra konferensdagar blev väldigt l...

Läs vad 2 kunder tycker om Sundbyholms Slott/Svenska Möten

• Mona E
    Mona E skrev om Sundbyholms Slott/Svenska Möten
    Var på konferens nyligen på Sundbyholms Slott, och alla är supernöjda, proffsig personal som hjälpte till överallt, underbar miljö luftiga lokaler. Maten var jättegod och efterrätten var himmelsk! Alla vi kände att vi fick otroligt mycket gjort men även vilat och njutit av god mat och dryck. Känns som gruppen kom varandra lite närmare!
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Sundbyholms Slott/Svenska Möten
    Ett ok ställe för en romantisk weekend. Litet minus till att receptionen och boendet var i en nyare del som inte harmonierade med slottsbyggnaden. Poolen var skön. Vi bodde i en av villorna, s.k. schalet, detta är att rekommendera framför ett dubbelrum som sannolikt är i receptionsdelen. Stort plus för mycket bra bemötande från personalen. Trevligt, omhändertagande och personligt. Maten var bra. Efter en helg här är man utvilad och nöjd.

Sundbyholm Slott, 635 08 Eskilstuna