Superbilligt

1.0 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Superbilligt

• 2020-08-27

Ida Valborg K H skrev om Superbilligt
    VARNING de lurar dig på dina pengar.
    Beställde och köpte en juniorkross av dem. De hade inte någon koll alls på att krossen kom på omvägar och att vi inte fick den när vi skulle (hela semestern gick). När vi väl fick den så var det flera saker som inte fungerade. Den hade låst sig på full gas och det gick inte att ändra, dragsnöret gick av och vi fick byta 3 gånger, det är alltså fel på magnapullen.
    jag har skrivit till Superbilligt i Västerås men de har inte svarat på mail. Vi lämnade in den på verkstad för att kolla vad det var för fel innan vi reklamerade den.
    Sedan vi köpte juniorkrossen så har det inte gått att komma i kontakt med företaget i Västerås. SÅ dåligt!! Läs mer
  • 2019-09-10

Timothy A skrev om Superbilligt
    Hej!

Ett dåligt företag med produkter av låg kvalitet. Du som konsument blir lidande. Undvik!

Jag handlade en fyrhjuling åt mitt barn som fungerar dåligt från start. Och när jag påtalar det inom rimligt tid och inom ett år svara de vänligt att de kan ge tips och råd men tar inget ansvar alls för produkten som knappt kunnat användas. De lämnar inga eller dåliga garantivillkor. Bästa sättet att få bort såna här bolag är att inte handla av dem.

Undvik detta företag. Katastrof! Mitt barn 5 år är superledsen den som blir lidande. Läs mer
  • Cecilia L

2016-12-17

Cecilia L skrev om Superbilligt
    VARNING FÖR BLUFFÖRETAG!

Beställde en moped i augusti som vi inte kunde köra med utan att den stannade (fel på mopeden från start helt enkelt). Har inte fått någon hjälp alls av företaget, ville lämna in den på verkstad här i Stockholm där vi bor men då skulle de endast betala 1500 kr, inte mer. Helt orimligt eftersom vi inte visste vad det var för fel på mopeden. Väntade i en månad på att de skulle kartonger och skicka till deras butik i Västerås, men ingenting kom. Vi var då tvungna att själva returnera mopeden Stockholm-Västerås och valde att avsluta hela affären. Killen i affären vägrade ta emot den och sa att vi gjort fel som returnerar mopeden. Har nu efter över en månad fått NY FAKTURA från Klarna där de kräver 1600 för returhanteringskostnader!! Vilket skämt, det var ju vi som returnerade mopeden och egentligen är det superbilligt.se som ska betala för det.

VARNING för detta företag som säljer dåliga produkter, har dålig kundservice och vägrar ta ansvar och hjälpa sina kunder. Läs mer