Alla kategorier Mataffär Dalarna Falun Hemköp

N. Järnvägsgatan 25, 791 35 Falun — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Hemköp

• Jonas G
    Jonas G skrev om Hemköp
    Har numera bytt namn till Willys. Ofta omotiverat långa köer i kassorna men grönsaker osv är oftast fräscha och personalen har blivit trevligare på senare tid.
    MKT prisvärt jämfört med hemköp! Sparar flera hundra per månad.
  • Eleonor A
    Eleonor A skrev om Hemköp
    Denna matbutik har vi alltid handlat i, så länge jag kan minnas. De har bra personal, men tyvärr lite för få bemannade kassor vissa gånger. Det har tyvärr blivit lite mindre utbud av varor, det finns inte så mycket att erbjuda av varje enskild produkt. Annars har de ett bra sortiment av kravmärkt och närodlade varor.
  • Tanja R
    Tanja R skrev om Hemköp
    En underbart välsorterad matbutik som är mysig att promenera runt i. Den fräscha Grönt & Frukt-avdelningen är enorm och min favorit i hela staden. Det vegetariska utbudet är riktigt bra, och de har kanske Faluns lägsta priser på fryst vegetariskt. Överlag håller de låga priser, faktiskt i samma klass som ICA Supermarket brevid.

Förutom mat kan du köpa blommor och husgeråd, det finns en separat spel/posthörna och en bankomat är planterad bekvämt i entrén. Öppet ända till 22 på kvällarna!

N. Järnvägsgatan 25, 791 35 Falun