Svea Takvård

4.2

10 omdömen om Svea Takvård

Patricio D
Skrev om Svea Takvård

I september 2023 gjorde SveaTakvård en inspektion hemma hos mig och lämnade ett pris förslag som jag accepterade. De lovade återkomma i Oktober samma år och utföra jobbet. Det hände aldrig. När jag ringde kontaktpersonen svarade han att vädret var för dåligt och man skulle göra det i mars 2024. Vad hände då? Ingenting. När jag ringer igen, nu till huvudkontoret, svaret är att det blir ingenting därför att de hade inte tillräckligt kompetens. Samtidigt lovar kundtjänsten att de ska ta fram en annan firma som kan göra...

TioTak AB
4.2/5 i betyg av 78 omdömen 4.2 av 78 omdömen

Jag hade sex takföretag hemma för diskussioner och offerter. Jag fastnade direkt för Tio-Tak. Bara grejen att efter takbesiktning gå in, ta

Hans-Peter H Hans-Peter H
Ramiro B
Skrev om Svea Takvård

Allt flöt på sen dag ett. Proffsiga i sitta arbete och kund bemötande

Taif Q
Skrev om Svea Takvård

Gjorde en skrap samt kemikalie behandling, dem hade missat att rensa hängrännan. Men kundservice var otroligt snabba med att skicka ut 2 killar som fixade detta dagen efter! Samt har man garanti i 4 år, så är minsta orolig.

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1101 omdömen 4.8 av 1101 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
Karl S
Skrev om Svea Takvård

Mycket nöjd med mitt tak efter deras arbete.

Ziad Moayad Mohammad S

Mycket smidigt och bra arbete av Svea!! Svea Takvård var mycket enkla ha med att göra, snabb återkoppling och mycket bra bemötande. Tack för en grym behandling 🙌

RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm
4.9/5 i betyg av 92 omdömen 4.9 av 92 omdömen

Blev mycket nöjd med arbetet. Trevligt bemötande😊💐 Bra genomgång av uppdraget innan det började. De höll tidsschemat. 👍

Elisabeth B Elisabeth B
Saeid M
Skrev om Svea Takvård

Väldigt nöjd med mitt tak. Stort tack Niklas!

Lollo S
Skrev om Svea Takvård

Jag anlitade Svea Takvård och är mycket nöjd med resultatet. De var professionella, effektiva och noggranna. Jag kände mig trygg med deras arbete och skulle definitivt rekommendera deras tjänster till andra

Villatakexperten
4.9/5 i betyg av 368 omdömen 4.9 av 368 omdömen

Jag rekommenderar verkligen villatakexperten. De har kundservice utöver det vanliga och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. De byt

Rasmus K
Skrev om Svea Takvård

Mycket proffsig firma som utförde jobbet enligt överenskommelse!

Ahmad Moayad Mohmmad S

Kanonbra firma med proffsig personal som gjorde ett bra arbete hos oss i Knivsta!

Stadstak Sthlm AB
4.3/5 i betyg av 84 omdömen 4.3 av 84 omdömen
BadgeFourYears

Proffesionellt, tydligt och punktligt

Michael S
Skrev om Svea Takvård

Köpte tjänst då dom lovade fantastiska resultat. Tyvärr såg man INGET resultat över huvudtaget samt att dom smutsade och stökade ner. Bestred såklart fakturan då den saknar någon som helst grund - då hotar dom med Kronofogden. Ja ni hör själva..