Svensk Takentreprenad AB

Svensk Takentreprenad AB

svensktakentreprenad.se
  • Badge2023

Svensk Takentreprenad AB är ett traditionellt takföretag baserat i Motala, som skapar skräddarsydda lösningar för alla typer av tak. Vi arbetar med en rad material, inklusive betongpannor, lertegel, plåttak, falsad plåt, ytpapp samt tillhandahåller tjänster som takmålning och installation av solceller. Med en passion för kvalitet...

10 omdömen om Svensk Takentreprenad AB

Petersson C
Skrev om Svensk Takentreprenad AB

Mycket bra jobbat. Jag är väldigt nöjd med arbetet.

Carin S
Skrev om Svensk Takentreprenad AB

Mycket trevligt bemötande, inget krångel alls. Snabbt åtgärdande när jag fick en takläcka med snabb start av takbyte. Jättenöjd!

Svar från Svensk Takentreprenad AB

Tack för de fina orden Carin! Kul att höra att du är så nöjd! Med vänliga hälsningar, Albin

Jan W
Skrev om Svensk Takentreprenad AB

-Bra o snabb respons när man bad att få träffa dom o han hade med sig en preliminär offert då👍🏼. - Dom överträffade våra förväntningar. - Dom rev bort vårt gamla tak o satt dit ny papp o läkt o pannor. Satt även dit nya vindskivor hängrännor o satt dit solceller på 3 dagar😀 Grymt bra o nöjda är vi

Svar från Svensk Takentreprenad AB

Tackar så mycket för den fina rekommendationen! Härligt att ni är nöjda och tack så mycket för förtroendet! Med vänliga hälsningar, Albin

Martin O
Skrev om Svensk Takentreprenad AB

Albin gjorde en mer noggrann undersökning innan offert än andra bolag. Klättrade på taket, dom andra bolagen stod bara på marken. Bra kontakt under hela processen. Det gick snabbt, och trots att jag har ett stort mansardtak så fixade dom riva och lägga på papp så att det blev tätt på en dag. Dom överraskningar som dök upp på mitt gamla hus hanterades snabbt och professionellt. Inga extra kostnader jämfört med offerten.

Svar från Svensk Takentreprenad AB

Tack för den fina rekommendationen Martin! Otroligt kul projekt och tack för förtroendet! Med vänliga hälsningar, Albin

Viktor A
Skrev om Svensk Takentreprenad AB

Mycket professionellt bemötande från samtliga inblandade. Jag är nöjd med hela processen från start till mål. :) Rekommenderar varmt detta företag. Mvh Viktor

Svar från Svensk Takentreprenad AB

Tack så mycket för den fina rekommendationen Viktor! Och härligt att du är nöjd med ditt nya tak och solpanelerna! Med vänliga hälsningar, Nils Beuthan

Andreas B
Skrev om Svensk Takentreprenad AB

Super trevlig personal, jobbar snabbt och med kanon resultat! Rekommenderas starkt!

Svar från Svensk Takentreprenad AB

Tack så mycket för den fina rekommendationen! Kul att du är så nöjd med ditt nya tak! :D Med vänliga hälsningar, Nils Beuthan

Daniel H
Skrev om Svensk Takentreprenad AB

Gjorde ett bra jobb med att renovera taket. Bra tydlig offert. Snyggt arbete utan anmärkningar.

Tack så mycket för det fina omdömet! Med vänliga hälsningar, Nils Beuthan

Ann-Britt L
Skrev om Svensk Takentreprenad AB

Trevligt bemötande, jobbade snabbt , alla visste vem som gjorde vad. Ett par saker dök upp efter jobbet var klart men det fixades på ett bra sätt.

Svar från Svensk Takentreprenad AB

Hej Ann-Britt, Tack så mycket för det fina omdömet och skönt att det löste sig sen med parabolen. Med vänliga hälsningar, Nils Beuthan

Staffan B
Skrev om Svensk Takentreprenad AB

Snabb respons, bra prisbild, trevligt bemötande, snabbt och bra jobb.

Tack så mycket för de fina orden. Med vänliga hälsningar, Nils Beuthan

Anna-Karin J
Skrev om Svensk Takentreprenad AB

På vår förfrågan gällande nytt tak fick vi ett snabbt och konkret förslag viket vi antog. På utsatt dag började taket bytas ut och allt var klart på två dagar. Mycket imponerande. Arbetet utfördes mycket professionellt, skonsamt för hus och trädgård. Efter arbetet var slutfört städades trädgård så man kunde knappt se att taket var utbytt. Jag kan varmt rekommendera Takentreprenad AB. Mycket professionella, trevligt bemötande och snabba.

Svar från Svensk Takentreprenad AB

Hej Anna-Karin, Härligt att du är så nöjd! Och tack så mycket för den fina rekommendationen. Med vänliga hälsningar, Nils Beuthan