Bluecraft Engineering HB

1.0

5 omdömen om Bluecraft Engineering HB

Göran S
Skrev om Bluecraft Engineering HB

Fått betalt men levererar inte beställning. Går inte att få kontakt med på telefon och svarar inte på mail. Handla inte från detta mycket oseriösa företag.

Curt S
Skrev om Bluecraft Engineering HB

Efter beställning upphör all kontakt! Svarar inte på mail eller telefon. Efter anmälan till PayPal kom till slut den beställda boken. Mitt råd köp någon annanstans.

Johannes E
Skrev om Bluecraft Engineering HB

Tar betalt, men tycker inte det är lika viktigt att skicka varorna. Anger ett telefonnummer till sin kundtjänst på websiten, men numret finns inte. Svarar inte på mail. Du kan ha tur och få dina varor, eller så har du otur...

Christer L
Skrev om Bluecraft Engineering HB

Har råkat ut för precis samma behandling som Kitti K. Har skickat tillbaka en bok, väntat i tremånader, skickat mail till kundtjänst etc. Man skyller på felaktigt konto vilket är nonsens. Företaget kan endast nås via kundtjänst, ingen telefonsupport finns. Undvik detta företag!

Kitti K
Skrev om Bluecraft Engineering HB

Varning! Handla inte från detta oseriösa företag. De har fått tillbaka böcker från mig men vägrar att betala tillbaka pengarna. De har ingen telefonsupport utan bara mail som de inte svarar på när man försöker få svar. Har anmält dem till ARN och mitt ärende ligger hos Konsumentrådgivningen. Undvik dessa skojare!