Alla kategorier Takläggare Stockholms län Södertälje Svenska Tak & Puts AB

Svenska Tak & Puts AB

Vatt-Annas Väg 21, 151 55 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Svenska Tak och Puts AB som specialiserat oss på takläggning och fasadrenovering. Vi har riktat in oss på villor, hyresfastigheter, bostadsrättsföreningar och samfälligheter eftersom vi vill ha den dagliga kontakten med våra kunder så vi då ska kunna tillgodose kundens önskemål på bästa sätt. Vår ambition är inte att bli störst utan vara bra på det vi gör. Våra arbetsområden sträcker sig från dränering till takomläggning och fasadputs. Vi jobbar med helhetslösningar, högkvalitativt material anpassat efter vårt nordiska klimat. Anlitar ni Svenska tak och puts AB tar vi hand om hela entreprenaden. Vårt geografiska område är Stockholm och Södertälje med omnejd.
Lör-Sön: 10:00-18:00

Läs vad 11 kunder tycker om Svenska Tak & Puts AB

• Ken H
    Ken H skrev om Svenska Tak & Puts AB
    Renoverade vårat tak. Professionellt utfört jobb och snabbt gick det. Supertrevliga killar dessutom. Vi är supernöjda. Rekommenderar verkligen Steven och hans team.
  • Ögrens C
    Ögrens C skrev om Svenska Tak & Puts AB
    Jag skulle renovera mitt tak själv på sommarstugan. När 4 veckor gått stod jag med ett halvtäckt tak och tidsnöd. Jag hittade Svenska Tak och Puts AB via en offertsida.

Fick en offert på torsdagen, bestämde mig på fredagen. Tisdag förmiddag dök 6 man upp och kastade sig över uppdraget. Taket var spontat och pappat på tisdagskvällen. Hela taket var färdigt torsdag eftermiddag, städat och klart runt huset.
    Allt var utfört enligt hans offert, och han bjöd på det han och jag missat.

Jag kan varmt rekommendera Stiven och hans gäng på svenska tak och Puts AB
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Svenska Tak & Puts AB
    Vi anlitade Svenska Tak & Puts för att ordna dränering runt vårt hus. De hjälpte oss även med att fixa i ordning källargolvet i pannrummet som behövde återställas efter att en oljecistern stått där. (Ny golvbrunn, samt uppbilning och återskapande av golv). Under arbetets gång uppstod en del problem, bland annat med sand som rasade hela tiden...men alla problem som uppstod löstes professionellt och självklart. Vi fick bra förklaring och svar på våra frågor under arbetet. Vi är mycket nöjda med allt och kan varmt rekommendera detta företag.
  • mujgan a
    mujgan a skrev om Svenska Tak & Puts AB
    Takrenovering
    Proffsigt , tryggt och trevlig bemötande och seriösa killar. Arbetet utfördes perfekt, helt enligt tidsplan. Vi kan starkt rekommendera Jag är jättenöjd med resultatet, de var mycket hjälpsamma med ett par saker som faktiskt låg utanför avtalet.
    Enskedefältet mujgan
  • Jan A
    Jan A skrev om Svenska Tak & Puts AB
    Tycker att företaget och bemötande var helt OK.
  • Martin I
    Martin I skrev om Svenska Tak & Puts AB
    Bra genomfört jobb och tydlig kommunikation. Mycket nöjd.
  • Christine C
    Christine C skrev om Svenska Tak & Puts AB
    Jag är mycket nöjd med mitt nya tak.jobbarna har varit tillmötesgående och trevliga.allt har gått smidigt och bra och det känns som dom vet vad dom håller på med.kan verkligen rekommendera! / Christine
  • Peter K
    Peter K skrev om Svenska Tak & Puts AB
    Nytt villatak av tegel och nytt papptak på garage samt viss lagning av puts.
    Trevligt och professionellt bemötande. Snabbt och korrekt utfört.
  • Rickard F
    Rickard F skrev om Svenska Tak & Puts AB
    Tak & Fasad är ett engagerat gäng med bra ledning och stort ansvar. De håller vad dom lovar och levererar enligt överenskommelse. Mitt tak var ett mycket svårt projekt och trots att många överraskande problem dök upp under arbete, löste de problemen och resultatet blev över förväntan. Jag är mycket nöjd med deras arbete och kan verkligen rekomendera Tak & Fasad.
  • George B
    George B skrev om Svenska Tak & Puts AB
    Ny villatak
    Arbetet omfattade bortrivande av äldre undertak och anläggning av nytt tegeltak, hängrännor och målning av takutsprång på ett sekelskiftes villa. Arbetet utfördes snabbt och noggrant med stor kunnighet. Befintliga riskkonstruktioner noterades och rättades till. Killarna informerade om och diskuterade arbetets framskridande fortlöpande och var i övrigt mycket trevliga! Rekommenderas varmt.
  • Alexandra N
    Alexandra N skrev om Svenska Tak & Puts AB
    Stiven & Co är otroligt duktiga, noggranna och jag kan varmt rekommendera dem!

Hälsar husägare i Täby med nytt fint tak

Vatt-Annas Väg 21, 151 55 Södertälje