Svensk Fastighetsbesiktning

Svensk Fastighetsbesiktning

Välkommen till Svensk Fastighetsbesiktning!

Svensk Fastighetsbesiktning är ett oberoende skade- och utredningsföretag som kan hjälpa dig med allt från fastighetsbesiktningar till täthetsprov. Vi har många år inom besiktningsbranschen och ser ständigt till att vara pålästa och utbildade inom just vår bransch.

Tjänster: Slutbesiktning, förhandsbesiktning, överlåtelsebesiktning, entreprenadbesiktning, skadeutredning, täthetsprov och mycket mer.

Ett husköp kan vara ditt livs största och kanske viktigaste affär. Då är det viktigt att allt blir rätt. Trygghet och säkerhet är därför två av våra ledord. Varmt välkommen till oss på ​​Svensk Fastighetsbesiktning!

Läs vad 18 kunder tycker om Svensk Fastighetsbesiktning 2

2022-01-04
    Köpte överlåtelsebesiktning -utökad.
    Besiktningsmannen upplevde vi som kompetent och trevlig. Han bjöd även på många goda råd och tipps.
    2021-12-07
    Bra bemött av kunnig personal
    2021-12-06
    Bra och kunnigt bemötande då vi ville ha en husbesiktning före husköp
  • Jimmy W
    skrev om Svensk Fastighetsbesiktning
    2021-12-02
    Ringde upp Jens på Svensk Fastighetsbesiktning då jag med relativt kort varsel behövde besikta ett radhus i egenskap av köpare.

Vi bokade en tid över telefon och jag fick bra info om hur besiktningen skulle gå till.

När besiktningsdagen kom så gjorde vi en grundlig genomgång av fastigheten. Jens var väldigt pedagogisk och förklarade saker som kan vara bra att känna till, typ allmänna saker att tänka på kring skötsel osv.

Fick bra svar på alla mina frågor och är som helhet väldigt nöjd med hela upplevelsen. Rekommenderas!
    2021-12-01
    Grymt bemötande, snabb service. Kan varmt rekommendera!
    2021-11-30
    Anlitad på att täthetsprovning på mitt hus. snabb och bra service! Tummen upp!
  • Joakim Ö
    skrev om Svensk Fastighetsbesiktning
    2021-11-12
    Hjälpte oss med en Överlåtelsebesiktning av ett hus.
    Var väldigt noggrann och berättade och förklarade om varje moment som gjordes.
    Vi är jättenöjda!
    2021-11-02
    Anlitade Svensk Fastighetsbesiktning för en överlåtelsebesiktning.
    Jens gjorde ett mycket bra jobb och hittade bla detaljer som andra besiktningsmän missat, en solklar femma.
    2021-08-18
    Jätte trevligt bemötande av besiktningsmannen.Kanon bra överlåtelsebesiktning.En bra genomgång av besiktningsprotokollet!
    2021-08-09
    Mycket glad att jag valde Svensk Fastighetsbesiktning som gjorde ett noggrant och mycket bra jobb och som också följde upp ett par punkter med byggaren efter besiktning - det underlättade verkligen fastighetsaffären!
    2021-07-22
    Trevlig, Proffsig och Kunnig.
    Rekommenderas.
    2021-07-09
    Besiktning av det hus som jag sålde och det hus jag har köpt. Bra bemötande och uppföljning.
    2021-07-08
    Jag köpte tjänsten ”överlåtelsebesiktning” av företaget i Härjedalen. Vi var på väg att köpa ett fritidshus där det saknades en besiktning fr ägaren. Vi ”vann” budgivningen och fick en snabb tid med Jens på Sv Fastighetsbesiktning i Ljusdal. Vi fick vara med på besiktningen som genomfördes på ett noga och pedagogiskt sätt. Som kund och presumtiv köpare är vi jättenöjda med hela besiktningsproceduren. Den medförde att vi som köpare drog oss ur affären. Helt enkelt ett professionellt och objektivt agerande av Jens! Vi rekommenderar honom till andra husspekulanter i området!
    2021-07-07
    Bra bemött
    Fick svar på mina frågor
    Besiktning av huset
    2021-07-05
    Besiktningen gav inget som jag, utan ngn som helst kunskap inom byggnation, inte redan sett.
    2021-07-05
    Mycket bra bemötande. Informativt och proffsigt.
    2021-07-05
    Proffsigt, punktligt och generöst bemötande
    2021-05-20
    Supertrevlig och väldigt professionel! Förklarade så en lekman som jag kunde förstå. Rekommenderar starkt.