JF Svenssons Begravningsbyrå

Välkommen till JF Svenssons Begravningsbyrå!

På Hamngatan 43 i Halmstad hittar du JF Svenssons Begravningsbyrå. Vi är en auktoriserad begravningsbyrå som kan hjälpa dig som anhörig att planera begravning, helt enligt önskemål. Med många års erfarenhet så har vi tagit hand om det mesta som tillhör begravningar.

Några exempel på vad vi kan hjälpa dig med är: Planera begravning, dödsannonser, minnesstund, blommor, kistor, urnor, gravsten, juridisk hjälp, begravningsförsäkringar och mycket mer.

Varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar kring hur vi tillsammans kan planera begravningen så att den blir så minnesvärd som möjligt.

Läs vad 37 kunder tycker om JF Svenssons Begravningsbyrå 2

2022-06-07 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött av dem.
    Tycker att de levde upp till förväntningarna på ett bra sätt.
    Tack för fint omdöme och att ni upplever att begravningen blev till ett fint minne. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-06-06 Verifierad kund
    Varmt bemötande, vilket uppskattas i en sådan situation.
    Hade gärna haft ett direktnummer till "vår" begravningsentreprenör.
    Fint att höra att ni känner er bra omhändertagna av oss. Vi håller på att se över våra rutiner, så att ni ska kunna få direktkontakt med er representant framöver. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-06-04 Verifierad kund
    Ett helt fantastiskt bemötande från start. Personal som verkligen brydde sig om en, ringde upp efter första mötet och hörde så att allt kändes bra. Lyssnade verkligen på vad vi anhöriga ville berätta och lyckades återberätta detta under begravningen.
    Tack Janice för fina ord! Det glädjer oss att höra att ni känner er bra bemötta och omhändertagna utav oss. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-06-03 Verifierad kund
    fantastiskt bemötande och professionalitet
    Tack Jill för fint omdöme och att ni anlitade oss på J F Svenssons Begravningsbyrå. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-06-01 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med allt. Personalen tog hand om oss och hjälpte oss med allt som vi kände att vi inte var bekväma med. Vi vill varmt rekommendera Svenssons begravningsbyrå till andra❤️
    Tack för fint omdöme. Det är viktigt för oss att veta att ni blev bra omhändertagna och känner er nöjda i en sådan situation. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-05-30 Verifierad kund
    Det kändes väldigt tryggt att anlita JF Svenssons Begravningsbyrå och vi blev bemötta med mycket empati. Vi fick mycket fin hjälp i en svår stund. Alla arrangemang kring begravningen var genomtänkta och bra och estetiskt mycket fina. Vi fick också en vacker och genomtänkt minnesbok. Jag är mycket nöjd.
    Hej Pernilla,
    fint att få höra att begravningen blev till det minne ni önskade. Tack för att vi fick förtroendet på J F Svenssons Begravningsbyrå.
    2022-05-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande
    Man kunde prata om allt
    Tack, det är väldigt viktigt för oss att ni känner er bekväma och trygga med våra tjänster. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-05-29 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och varmt bemötande. Lätta att sammarbeta med, tillmötesgående.Kändes tryggt och rätt från början. De ordnade allt som vi hade tänkt oss, dessutom de kunde ordna begravning på bara några dagar.
    Vi köpte transport från Stockholm, kista, ortodoxkors, blommor till kista, en som ordnade blommor på becravningen.
    Och inte ska man försumma priset, fast det är det sista man tänker på vid sådana tillfälle men de tog ju nästan 10 000 mindre än andra begravnibgsbyrå.
    Tack Milka, det är viktigt för oss att bemöta kunderna på ett varmt och omhändertagande sätt. Det känns fint att ni upplever det så. Vi gör vårt yttersta för att våra kunder ska bli nöjda och få med sig ett fint minne. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-05-28 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande både vid planeringen o vid själva begravningen.
    Allt fungerade perfekt faktiskt.
    Sammanställningen i ett häfte efter planeringsmötet var väldigt bra.
    Tack så mycket
    Tack Janet för fina ord och att ni fick ett fint minne av begravningen. Vi är glada att ni anlitade oss på J F Svenssons Begr.byrå. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-05-28 Verifierad kund
    Perfekt service, trevligt och hjälpsam personal
    Tack för att vi fick förtroendet att ordna begravningen. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-05-28 Verifierad kund
    Uppdraget var att handha begravningen av min syster i Halmstad: planering och genomförande. Då jag var förhindrad att lämna Göteborg på grund av sjukdom skedde allt via telefon. Min kontaktperson var Jonas Ottosson. Jag är helnöjd med allt och fick i alla avseende alltid ett fantastiskt fint och medkännande bemötande. Allt förbereddes och genomfördes på ett mycket tillfredsställande sätt och själva begravningsakten skedde på ett fint och värdigt sätt.
    Som sagt: Jag är helnöjd med allt! Från den allra första kontakten och sedan vid alla otaliga kontakter under resans gång!
    Stort tack!
    Klas Öberg
    Tack Klas för fina och värmande ord! JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-05-28 Verifierad kund
    Trevligt lugnt och hjälpsamma i en svår situation
    Tack för att ni anlitade oss på J F Svenssons Begravningsbyrå! JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-05-28 Verifierad kund
    Kompetent och trevlig personal.
    Tack Berit för att ni anlitade oss på J F Svenssons Begravningsbyrå. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-05-02 Verifierad kund
    Med deltagare Köpt en begravning
    Tack för att ni anlitade oss på J F Svenssons Begravningsbyrå. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-05-01 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket gott bemötande. Personligt och med stor kunnighet. Noggranna.Kändes tryggt.
    Begravningen blev precis så ljus, vacker och personlig som vi hade tänkt oss.
    Jag är uppriktig, kunde inte ha blivit bättre.
    Hej Berit,
    Fint att höra att begravningen blev som ni önskade.
    2022-05-01 Verifierad kund
    En begravning av en släkting, kista, blommor, dödsannns, begravning. Vi blev bra bemötta. Konstigt att vi gjorde en dödsannons på nån länk. , och angav begravningsbyrån, men den verkar ej gått fram , men det ordnade sig vi är nöjda
    2022-04-30 Verifierad kund
    Mycket professionellt och respektfullt bemötande.
    Det värmer, tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-04-30 Verifierad kund
    Jag känner att vi har blivit bra bemötta och fått hjälp med det vi behövt
    2022-04-29 Verifierad kund
    Unbelievable helpful, respectful, being a foreigner they help me step by step, explaining all aspects, keeping me informed even after I left Sweden. I strongly recomend to everybody this company in the most hartfull moments of your life, they are capable to ease your pain and lead you all along this extremly painfull process. God bless You!!
    Hi Istvan!
    Thank you for your kind words. We are happy that we can bring you the service and guidens in an overwhelming situation.
    2022-04-14 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Kunniga och engagerade.
    2022-04-09 Verifierad kund
    Var inte uppdaterade på processen för askspridning. Vi fick sköta det själva.
    Hej Johan, vi beklagar om du inte fått tydlig information och vi har sett över våra rutiner. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-04-09 Verifierad kund
    De var väldigt tillmötesgående och ödmjuka. Trevliga varje gång vi hade några frågor.
    2022-04-09 Verifierad kund
    God servis och kunnighet!
    Humana priser och bra planering av begravningsakten.
    Helt nöjda!
    Tack för att ni anlitade J F Svenssons Begravningsbyrå och att begravningen blev till ett fint minne. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-03-25 Verifierad kund
    Ringde runt till flertalet begravningsbyråer, men i samtalet med Alek på JF Svenssons Begravningsbyrå så var det helt klart vilka som kunde hjälpa oss vidare i en svår tid.
    Bemötandet, värmen, flexibiliteten samt respekten för en sån stund var på toppnivå.
    Vi blev från första samtalet till det sista bemötta otroligt fint, blev vägledda i situationer som var helt nya för oss och det var nästan tråkigt att inte ha kontakt därefter.
    Rekommenderar de varmt och ett stort tack från oss alla för all hjälp under en väldigt jobbig period för oss.
    Hej Sara, Vi är tacksamma över att vi fick vara till stöd och hjälp för er i en svår stund. Tack för fina ord! JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-03-24 Verifierad kund
    Blev bemött med stor värme och omtanke.
    Tack för att ni anlitade vår byrå. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-03-23 Verifierad kund
    Det var fint, bra bemötande och cermoni blev som vi tänkt, tack för att ställde upp en lördag.
    Tack för allt!
    Tack Jörgen, fint att höra att ni var nöjda. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-03-23 Verifierad kund
    Hej har absolut inget att klaga på.
    Det var mycket bra både bemötande och det praktiska. Ett stort tack till dem!!💕
    Tack för värmande ord. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-03-22 Verifierad kund
    Bra bemötande, vänlighet. Fint med blommorna i kyrkan i programkort. Allt fungerat, än så länge. Vi valde dock att göra en del själva
    2022-02-27 Verifierad kund
    Trevliga, lätta att prata med och hjälpsamma.
    2022-02-25 Verifierad kund
    Fint bemötande. Väldigt kunniga och trevliga. Begravni gen var jättefin. Officianten från begravningsbyrån var fantastisk. Vi är väldigt nöjda med allt.
    Tack Erika, det värmer att höra att ni är nöjda med oss. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-02-24 Verifierad kund
    Proffesionellt och värdigt bemötande som levererade allt enligt förväntan. Allt sköttes enligt våra önskemål. Mycket smidigt och effektivt.
    Tack Bengt för att vi fick förtroendet att hjälpa er. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-02-17 Verifierad kund
    Blev snabbt och bra bemött.

Hade höga förväntningar och JF Svenssons Begravningsbyrå levde väl upp till förväntningarna.

Köpte hjälp med en begravning, för en nära anhörig. Tjänsten utfördes mycket professionellt och värdigt. Personalen var lätt att tala med. En byrå som jag kan rekommendera. Om vi skulle hamna i liknande situation igen, är det mycket troligt att vi vänder oss till JF Svenssons Begravningsbyrå.
    Tack Monica för fina ord. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-02-16 Verifierad kund
    Mycket fint bemötande! Tacksam för 24 h service.
    2022-02-15 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med allt kring vår pappas/makes begravning.
    Tack för att ni anlitade oss och att begravningen blev ett fint minne. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-02-15 Verifierad kund
    Vänligt bemött. Har tidigare genom åren haft hjälp av
    Svenssons begravningsbyrå och alltid blivit nöjd.

Frågan längst ned vad jag köpte för tjänst var hela paketet
    med begravning i Snöstorps kyrka, inköp av kista, urna
    annonsering, blommor m.m.
    Tack Inga för att ni anlitade oss på J F Svenssons Begravningsbyrå återigen. JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-02-14 Verifierad kund
    Fint och trevligt bemötande. Fick bra hjälp i alla led vilket är ovärderligt i sorgen.
    Tack, det värmer! JF Svenssons Begravningsbyrå
    2022-02-14 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande vid mammas begravning. Allt ordnades till det bästa. Kan varmt rekommendera denna byrå
    Tack Lena för fina ord! JF Svenssons Begravningsbyrå