Alla kategorier Byggkonsult Stockholms län Södertälje Sverige - Storstockholms Entreprenad AB

Sverige - Storstockholms Entreprenad AB

Söderby gårdsväg 69, 144 51 Rönninge — Visa karta

Välkommen till oss på Sverige Storstockholms Entreprenad AB

Vi är familjeföretaget för dig!

Familjen startade med badrumsrenovering för nästan 25 år sedan men då på olika stadier. Jag jobbade som plattsättare och startade sedermera Eget som jag drev under 18 år med referenser som Tele 2 arena och Friends Arena samt Nobel kök i Stadshuset för att nämna dom 3 största.
Min systerson som idag sitter som vd gick som lärling hos mig under ett par år.
Jag har dom sista åren arbetat som arbetschef på dom 2 största företagen inom badrumsrenovering och hjälp båda att dubbla omsättningen varje år.
Men nu har vi slutit cirkeln och startat familjeföretaget för dig, vi har samlat på oss allt gott och för in detta i företaget.

Vad är det som är så unikt med oss? Vi säljer inte bara badrumsrenovering och entreprenader av andra slag, utan också trygghet.
När du bokar in ett kundbesök av oss kommer du känna och förstå vad jag menar.
Allt från start till färdigt projekt planeras in i minsta detalj och inget lämnas till slumpen.
Vi finns med er från dag 1 i projektet och har kontinuerliga avstämningar med er.
Vi har alltid en oberoende besiktnings man som ni själva väljer ut, samt betalar ni inget förrän besiktningsmannen godkänt projektet.
Vi använder alltid Hantverksformuläret 14 och fasta priser på entreprenaden, fast tidsplan med vite på 5000 kr/varje påbörjad vecka.

Under familjeföretaget för dig har vi alla yrkesgrupper och alla är utbildade och certifierade. Ni som beställare har alltid 1 projektledare och alltid mig som projektchef.

Behöver du som beställare hjälp med konstruktör, arkitekt, inredare så har vi idag ett nära samarbete med dom också.

Tveka inte, låt oss komma lämna en kostnadsfri offert till er inom 24 tim.
Vi är familjeföretaget för dig!
Öppet just nu
Mån-Lör: 07:00-18:00
Sön: Stängt

Läs vad 5 kunder tycker om Sverige - Storstockholms Entreprenad AB

• Oskar W
    Oskar W skrev om Sverige - Storstockholms Entreprenad AB
    Fick ett fuskbyggt badrum superfint fixat med god hjälp i alla beslut och vägledning i alla frågor som någon med tummen mitt i handen har. Toppklass rakt igenom! Läs mer
  • Patrik S skrev om Sverige - Storstockholms Entreprenad AB
    Strålande utfört arbete med byggnation av altan! /Patric Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Sverige - Storstockholms Entreprenad AB
    Renovering av badrum samt flytspackling av golv och infällning av el.

Mycket bra bemötande av företaget och badrummet blev precis så som vi önskade.
    Det som var mindre bra var flytspackling av 40kvm golv samt återställandet efter infräsning av el. Där det slarvade lite. Kan bero på att allt arbete utfördes på semestern.

Hade vi bara gjort badrummet hade betyget blivit högre, men allt arbete sköttes väldigt professionellt och till en kostnad som var lägre än konkurrenternas utan överraskningar. Läs mer
  • Nina S
    Nina S skrev om Sverige - Storstockholms Entreprenad AB
    Ronnie och hans anställda totalrenoverade hela vår villa. Två nya badrum byggdes med allt vad det innebär, bastu, installation av spabad, kök, nya golv i hela huset, stenläggning och nu tar en ny hall sin form.

Kan varmt rekommendera dem för alla tänkbara ombyggnationer. Läs mer
    2018-08-02 Ronny L svarar Nina S
    Tack bästa Nina moch Magnus!
    Så roligt att jobba med. Kunder som vet vad dom vill. Efter nästan 26 år som bygg entreprenör är detta ett av dom roligaste projekten jag gjort. Utöver Tele 2 arena och Friends Arena. Tack igen och hoppas vi kommer höras igen.
    Ronnie Lindqvist
    Soheyla A gillar detta
  • Leif I skrev om Sverige - Storstockholms Entreprenad AB
    Resultat blev helt enligt våra höga förväntningar. Vi har nu ett helt nytt badrum. Mycket nöjd med hur Ronnie och Niclas höll i projektet och att tidsplanen som var tight höll ända in i mål. Vi kan rekommendera detta företag till andra. Läs mer
    2018-08-01 Ronny L svarar Leif I
    Tack Leif med fru!
    Det var roligt att jobba med er, vi ser fram emot fler kommande roliga projekt.
    Ronnie Lindqvist

Söderby gårdsväg 69, 144 51 Rönninge