swemode

visättra vägen 15 huddinge, 141 50 Stockholm — Visa karta

swemode
vi tillverkar i turkiet och importerar från turkiet hem textil och sport kläder.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om swemode

• mesut e
    mesut e skrev om swemode
    blanda inte med företag som säljer skor som heter swemode dem har hemsida dem befinneri jönköpning. swemode som säljer hemtextil och befinner i stockholm
    och har inte hemsida. blanda inte med svart och vitt
  • Anonym D
    Anonym D skrev om swemode
    Sant, det är ett bluff företag. Samma ägare till converse-zone.se där de säljer billiga converse (men det är en bluff). Converse-zone finns med på svarta listan, och söker ni på SWEMODE på nätet ser ni hur många hemsidor som varnat för bluffen!
    Ja juste, ägaren äger också skormode.se som är en bluff. Ni får inte era produkter hem. Beställ inte från hemsidorna.
  • Bitte S
    Bitte S skrev om swemode
    Varning!
    Polisens bedrägerirotel Sthlm skriver:
    Polisen har fått in många bedrägerianmälningar mot SweMode, som har en jättesnygg sida där man bjuder ut kläder och skor. Betala absolut inte i förskott, pengarna går till ett privatkonto i Småland.
    Vi har skickat våra ärenden till Jönköpings län för utredning. Förhoppningsvis kan vi få sajten nedsläckt.

visättra vägen 15 huddinge, 141 50 Stockholm