Swiss Metod Målare i Malmö

Swiss Metod Målare i Malmö

Välkommen till Swiss Metod Målare i Malmö!

Vi är ditt kompletta måleriföretag och vårt mål är att erbjuda tjänster av högsta kvalitet. Här får du hjälp med allt mellan målning, lackering, tapetsering, fasad och renovering. Vi åtar oss både små och större projekt.

Noggrannhet och ständiga kvalitetskontroller är vårt sätt att få ännu lite bättre kundnöjdhet än våra konkurrenter. Vi ger dig en gratis offert och erbjuder alltid fast pris när du anlitar oss.

Vår vision är att bli ledande ambassadörer inom måleri i hela Skåne. Kontakta oss så diskuterar vi fram en lösning.

Läs vad 39 kunder tycker om Swiss Metod Målare i Malmö 2

2021-05-20
    Swiss Metod har varit hos oss vid olika tillfällen. De har bra kommunikation, trevliga och utför ett bra arbete.
    2021-05-15
    Ommålning av större villa i trä
    Proffsigt utfört arbete och bra bemötande både vid offert/beställning och under genomförandet

Vi är mycket nöjda
    2021-05-05
    Fick mitt hus (utsida) målat april/maj 2021 med ett mycket positivt resultat. Otroligt lyhörda, vänliga och kompetenta. Tog hänsyn till mina önskemål och överträffade mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Swiss Metod!

Med vänlig hälsning,
    Alexander
    2021-04-18
    Vi målade en vägg. Resultatet blev bra.
    2021-03-09
    Från förfrågan till offert gick det snabbt och mina luckor hämtades och lämnades utan dröjsmål och målningen blev fantastiskt bra så jag är helnöjd. Mannen som målade var både trevlig och mycket duktig när han på plats hos mig utförde det slutliga arbetet.
    2021-03-04
    Bra att ha att göra med och bra resultat!
    2021-01-18
    professionellt utförande och bemötande, kan rekommenderas
    2021-01-17
    Målade om köket och luckor!
    Snabbt och ett bra jobb.
    Det blev som vi hade förväntat oss.
    Bemötandet var mycket bra.
    2021-01-09
    Leverans på tid och över förväntan bra resultat. Rekommenderar detta företag!
    2020-12-30
    Målning utomhus. Trägavlar och plåt. Fungerade. Tider hölls.
  • Anni J
    2020-12-27
    Supertrevliga, proffsiga med superbra slutresultat. Rekommenderas varmt.
  • Anton G
    2020-12-21
    Vi anlitade Swiss Metod för att bredspackla samtliga strukturväggar i vår lägenhet samt måla om hela lägenheten. Slutresultatet blev riktigt bra. De var noggranna och arbetade effektivt. Bemötandet var dessutom väldigt bra, de var hjälpsamma och höll en god kommunikation genom hela projektet. Jag skulle rekommendera Swiss metod och anlita dem igen!

/Anton i Malmö
  • FANNY H
    2020-11-25
    Supertrevligt bemötande, och köksluckorna blev över förväntan. De var riktigt slitna och nu är de som nya!
    2020-11-19
    Snabbt svar och snabb hjälp. Trevligt bemötande.
    2020-11-16
    Snabbt. Pålitlig! Bra kvalitet!
    2020-08-12
    Bra bemötande vid beställning, bra bemötande av målarna och ett riktigt bra resultat till ett bra pris!
    2020-08-09
    Målat om gulnad badrumsinredning, blev snyggare än ny och målat om fin ytterdörr, som blivit mycket förstörd av stor hund, som hoppat sönder den då hon öppnat själv, även den blev som ny. Med dörren var det dessutom bråttom då vi skulle ha visning av gprden och hade räknat med att måsta köpa ny dörr, men hittade ingen dörr till rimligt pris och glada är vi för det då den omspacklade och målsde dörren blev så snygg, från att ha varit så ful så vi tänkte inte ens att det skulle gå måla om. Jättebra service, rimliga priser, snabb och pålitlig leverans, kan varmt rekommendera för alla målerijobb. 🙏🏻😄
    2020-07-10
    Fantastiskt fin service där de verkligen brydde sig om att det skulle bli bra och att jag skulle bli nöjd.
    2019-12-30
    Vi fick sommaren 2019 målat om invändigt i vårt hus på 150m2. Swiss Metod var professionella och trevliga och gjorde ett bra jobb. Ett par mindre fel som vi upptäckte efterhand korrigerade de utan problem. Jag har rekommenderat Swiss Metod till andra i min vänkrets.
    2019-12-30
    De dar sprutmålat mina köksluckor, mm och jag fick köpa samma färger o penslar för att måla resten enl deras rekommendation.
    Arbetet de utförde blev mycket bättre än jag kunde förvänta mig (allt ser ut som nytt).
    Trevligt bemötande av personalen och jag kan varmt rekommendera dem!
    2019-11-25
    Vi har anlitat Swiss måleri både till att måla om hela vårt hus utvändigt och invändigt. Vi är mycket nöjda med vår kontakt! Noggranna, effektiva och pålitliga. Var väldigt lyhörda för våra önskemål och kom med förslag på förbättringar. Vi kände oss trygga under hela processen. Tack Mitat och gänget för ett gott arbete. Vi återkommer gärna! Marie o Örjan
  • bybillgren.com
    2019-09-23
    Väldigt noggranna och effektiva. Mycket bra utfört jobb.
    2019-09-02
    Proffsiga , trevliga och jobbade effektivt från första stund!
    2019-09-02
    Gällde målning och bredspackling i ett äldre hus som vi nyligen köpt. Ytterst snabbt besök och god hjälp gällande hur och vad som skulle göras. Proffsiga målare som jobbade ytterst aktivt hela dagarna. Bra resultat och nöjda kunder
    2019-05-26
    Utmärkt kvalitet och service! Jag är mycket nöjd med både resultat och hantering.
    2019-05-25
    Swiss Metod skulle måla om vårat hus o garage. Huset är 1 1/2 plans. På 4 dagar hade dom tvättat, sätt upp ställningar, grundat putsen o målat 2 gånger. Lite rinn fr färg på sockel, men det fixade dom. Kommer jag att behöva anlita en målarfirma igen så def dom. Mycket prisvärda.
    2019-04-08
    Lackering av köksluckor, lådor m.m. Mkt trevligt bemötande och stor flexibilitet avseende extraarbete. Väldigt nöjd med resultatet och kommer definitivt återvända v.b. samt rekommendera firman till vänner.
    2019-04-07
    Lackering av köksluckor. Resultatet var mycket bra över förväntan. Trevlig serviceinriktad personal.
    2018-07-19
    Jättebra utfört! Vi målade om huset invändigt innan vi flyttade in och är mycket nöjda över resultatet. Bra dialog med Arben under arbetet och allt blev klart i tid.
    2018-07-15
    Kontaktade Swiss Metod för målning av panel på gavlar, samt vindbrädor på min 1½ plans villa. Fick mycket positivt intryck redan vid 1 mötet. Arbetet utfördes mycket fint, snabbt och effektivt. Målarnas bemötande var mycket trevligt och de verkligen arbetade på. Jag kan varmt rekommendera Swiss metod och kommer att anlita dem med glädje i framtiden, då de utförde ett mycket fint arbete. Min upplevelse var rakt igenom positivt.
    2018-05-17
    Målning av fasad och tre sovrum.
    Det är andra gången vi kontrakterar Swiss Metod för liknande arbete.
    Grundligt och välgjort arbete med utmärkt resultat. Liksom förra gången är vi mycket nöjda.
    2018-05-05
    Trevligt bemötande, pålitliga medarbetare, väl utfört arbete.
    2018-05-05
    Trevliga hantverkare, bra kommunikation och en offert som motsvarade slutbetalning. Rekommenderas!

Petter & Jessika
    2018-03-17
    Vi bad dem måla samtliga ytor i vår 3-rums lägenhet, väggar och tak!
    Vi fick ett mycket bra och proffsigt bemötande; snabb respons både gällande när de kunde ta sig an uppdraget och pris, de kom på utsatt tid, höll vad de lovade och gjorde ett mycket bra jobb. De återkopplade direkt när det var klart (vi bor i Gbg och de målade vår lägenhet i Malmö) och fakturan kom direkt, med exakt det pris som var överenskommet.
    De kunde också rekommendera en bra kontakt gällande golvslipning. Vi är mycket nöjda!
    2018-01-30
    De har hjälpt mig med sprutlackering av kök samt målning av hela villan som har upp till 5 meter i takhöjd på sina ställen. Från start till slut har bemötandet varit professionellt!

Arbetar själv inom byggbranschen och har dagligen kontakt med målare och entreprenörer. Det är få som håller denna höga nivå mot privatpersoner som Swiss Metod.

Jag kan varmt rekommendera dem!
    2018-01-30
    Bra pris, utförde jobbet enligt förväntan. Jag är nöjd!
    2018-01-20
    Anlitade Swiss Metod för att sprutmåla mina köksluckor, väldigt nöjd med resultatet. Vidare visade det sig bli betydligt mer jobb med luckorna än väntat men trots det betalade jag bara priset vi först kom överens om. Riktigt bra service!
    /Anton
  • Pål S
    2017-07-21
    Vi anlitade Swiss metod att måla om undervåningen på vårt nyköpta hus. När målningen kom igång så kom vi på att vi behövde ovanvåningen ommålad också. Swiss metod fixade blixtsnabbt en ny offert och tog tag i jobbet direkt.
    Kvaliteten på jobbet höll hög klass rakt igenom.

Vi kan verkligen rekommendera Swiss metod.
    2016-09-19
    Vi anlitade Swiss Metod till att ta ner tapet och måla om i gång, vardagsrum och delar av köket. Vi kan varmt rekommendera de. De arbetade snabbt och viktigast de gjorde ett mycket snyggt arbete. Prisen tyckte vi också var mycket rimligt. Vi kommer anlita Swiss Metod också i framtiden om vi behöver något av målning, tapetsering e.l.