Alla kategorier Målare Skåne Burlöv Swiss Metod Målare i Malmö

Swiss Metod Målare i Malmö

Virvelvägen 5, 232 36 Arlöv — Visa karta

Välkommen till Swiss Metod Målare i Malmö!

Vi är ditt kompletta måleriföretag och vårt mål är att erbjuda tjänster av högsta kvalitet. Här får du hjälp med allt mellan målning, lackering, tapetsering, fasad och renovering. Vi åtar oss både små och större projekt.

Noggrannhet och ständiga kvalitetskontroller är vårt sätt att få ännu lite bättre kundnöjdhet än våra konkurrenter. Vi ger dig en gratis offert och erbjuder alltid fast pris när du anlitar oss.

Vår vision är att bli ledande ambassadörer inom måleri i hela Skåne. Kontakta oss så diskuterar vi fram en lösning.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om Swiss Metod Målare i Malmö

• Birgitta S
    Birgitta S skrev om Swiss Metod Målare i Malmö
    Målning av fasad och tre sovrum.
    Det är andra gången vi kontrakterar Swiss Metod för liknande arbete.
    Grundligt och välgjort arbete med utmärkt resultat. Liksom förra gången är vi mycket nöjda. Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Swiss Metod Målare i Malmö
    Trevligt bemötande, pålitliga medarbetare, väl utfört arbete. Läs mer
  • Petter K
    Petter K skrev om Swiss Metod Målare i Malmö
    Trevliga hantverkare, bra kommunikation och en offert som motsvarade slutbetalning. Rekommenderas!

Petter & Jessika Läs mer
  • Maria R
    Maria R skrev om Swiss Metod Målare i Malmö
    Vi bad dem måla samtliga ytor i vår 3-rums lägenhet, väggar och tak!
    Vi fick ett mycket bra och proffsigt bemötande; snabb respons både gällande när de kunde ta sig an uppdraget och pris, de kom på utsatt tid, höll vad de lovade och gjorde ett mycket bra jobb. De återkopplade direkt när det var klart (vi bor i Gbg och de målade vår lägenhet i Malmö) och fakturan kom direkt, med exakt det pris som var överenskommet.
    De kunde också rekommendera en bra kontakt gällande golvslipning. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Rachad A
    Rachad A skrev om Swiss Metod Målare i Malmö
    De har hjälpt mig med sprutlackering av kök samt målning av hela villan som har upp till 5 meter i takhöjd på sina ställen. Från start till slut har bemötandet varit professionellt!

Arbetar själv inom byggbranschen och har dagligen kontakt med målare och entreprenörer. Det är få som håller denna höga nivå mot privatpersoner som Swiss Metod.

Jag kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Johannes E
    Johannes E skrev om Swiss Metod Målare i Malmö
    Bra pris, utförde jobbet enligt förväntan. Jag är nöjd! Läs mer
  • Anton S
    Anton S skrev om Swiss Metod Målare i Malmö
    Anlitade Swiss Metod för att sprutmåla mina köksluckor, väldigt nöjd med resultatet. Vidare visade det sig bli betydligt mer jobb med luckorna än väntat men trots det betalade jag bara priset vi först kom överens om. Riktigt bra service!
    /Anton Läs mer
  • Pål S
    Pål S skrev om Swiss Metod Målare i Malmö
    Vi anlitade Swiss metod att måla om undervåningen på vårt nyköpta hus. När målningen kom igång så kom vi på att vi behövde ovanvåningen ommålad också. Swiss metod fixade blixtsnabbt en ny offert och tog tag i jobbet direkt.
    Kvaliteten på jobbet höll hög klass rakt igenom.

Vi kan verkligen rekommendera Swiss metod. Läs mer
  • Yngve L
    Yngve L skrev om Swiss Metod Målare i Malmö
    Vi anlitade Swiss Metod till att ta ner tapet och måla om i gång, vardagsrum och delar av köket. Vi kan varmt rekommendera de. De arbetade snabbt och viktigast de gjorde ett mycket snyggt arbete. Prisen tyckte vi också var mycket rimligt. Vi kommer anlita Swiss Metod också i framtiden om vi behöver något av målning, tapetsering e.l. Läs mer

Virvelvägen 5, 232 36 Arlöv