Systembolaget AB

Butiken har självbetjäning.

6 omdömen om Systembolaget AB

Anders D
Skrev om Systembolaget AB

Stort utbud av öl, vitt vin, rött vin och diverse spiritus-sorter. Även likörälskaren får sitt sinne tillfredsställt i denna butik. Personalen verkar trevlig och det verkar gå bra att betala med både visa- och american express-kort i kassan. Ta sedan en sväng ner till Röda Sten för att njuta det du nyss inhandlat. Se bara upp för parkeringsvakter som gör allt för att lappa din bil utanför butiken.

Tobias R
Skrev om Systembolaget AB

Systembolaget har det mesta och brukar ha koll på det mesta också. Ölsorter finns det för det mesta mycket att välja på vilket jag tycket är soft. Spriten är däremot lite dålig, bara stora kommersiella märken känns det som, de vågar inte ta in många okända.

Linus L
Skrev om Systembolaget AB

Jag vill rekomendera systembolaget i göteborg eftersom dom har ett mycket stort utbud. det går också mycket lätt och smidigt att handla sina varor där. sen har dom också mycket trevlig personal som gör att man gärna kommer på återbesök

viktor s
Skrev om Systembolaget AB

Till spritbolaget ränner jag å bankar på dess bort! Jag vill ha nåt som bränner bra och gör mig skitfull fort. Expediten sa goddag, hur gammal kan min herre va, har du nåt legg ditt fula drägg!? Kom hit igen när du fått skägg! (Emil i lönnerberga)

Hanna a
Skrev om Systembolaget AB

Systembolaget på Karl Johansgatan är ett mycket bra Systembolag. Dom har väldigt trevlig, men också kunnig personal och man får alltid bra hjälp med drickat. Det är även bra att det inte brukar vara så mycket folk där, som det är på Systembolagena i stan.

Sofia G
Skrev om Systembolaget AB

Oerhört trevlig personal. Bra och vänlig personal som gärna hjälper en hitta det man behöver. Bra och orginellt utbud som genererar utmärkta fester och kvällsmys. Ligger i ett oerhört trevligt område.