Systembolaget AB

Butiken har självbetjäning.

4 omdömen om Systembolaget AB

Tobias R
Skrev om Systembolaget AB

Systembolaget har det mesta och brukar ha koll på det mesta också. Ölsorter finns det för det mesta mycket att välja på vilket jag tycket är soft. Spriten är däremot lite dålig, bara stora kommersiella märken känns det som, de vågar inte ta in många okända.

Fredrik H
Skrev om Systembolaget AB

Då jag aldrig själv har varit och handlat där pga min ännu ej inträffade ålder (20) så vet jag egentligen inte så mycket än att det är dyrt. Tro fan att folk drar till Tyskland eller Danmark för att köpa billigt..Jag antar att det enda positiva är att anledningen till dom dyra priserna är att överflödet går till staten (tror jag?) så i princip betalar alla fyllbultar för skola och sjukvård när de dricker sig dyngraka på en tisdagsmorgon!

Peter P
Skrev om Systembolaget AB

Detta företag som hjälpt vårat stackars Nollk i vått och torrt. De säljer, köper, skaffar det som behövs. Det är helt enkelt ett underbart företag som alltid ställer upp. Man kan ringa. Man kan maila. Man kan komma dit och dom finns alltid där för alla... Kort och gott Världens bästa företag. Utan detta företag skulle hela Sveriges alkoholkonsumtion gå i taket och det är inte bra. det ska vara som det är så att säga.

Sofia G
Skrev om Systembolaget AB

Oerhört trevlig personal. Bra och vänlig personal som gärna hjälper en hitta det man behöver. Bra och orginellt utbud som genererar utmärkta fester och kvällsmys. Ger bra tips för matvin och så vidare. Ligger på en utmärkt plats.