Systembolaget AB

Kobbarnas Väg 1, 416 47 Göteborg — Visa karta

3.5 i betyg av av 4 omdömen

Vid Olskroken. Butiken har självbetjäning.

Läs vad 4 kunder tycker om Systembolaget AB

• ERIC D

2020-07-18

ERIC D skrev om Systembolaget AB
    Avfärdar och skickar ut nyktra kunder på grunden att de "verkar påverkade". Skämmigt och förnedrande. Inhandlar mitt på andra bolag i framtiden Läs mer
  • 2008-09-02

Anders D skrev om Systembolaget AB
    Stort utbud av öl, vitt vin, rött vin och diverse spiritus-sorter. Även likörälskaren får sitt sinne tillfredsställt i denna butik. Personalen verkar trevlig och det verkar gå bra att betala med både visa- och american express-kort i kassan. Ta sedan en sväng ner till Röda Sten för att njuta det du nyss inhandlat. Se bara upp för parkeringsvakter som gör allt för att lappa din bil utanför butiken. Läs mer
  • 2008-08-29

Tobias R skrev om Systembolaget AB
    Systembolaget har det mesta och brukar ha koll på det mesta också. Ölsorter finns det för det mesta mycket att välja på vilket jag tycket är soft. Spriten är däremot lite dålig, bara stora kommersiella märken känns det som, de vågar inte ta in många okända. Läs mer
  • 2008-08-14

Sofia G skrev om Systembolaget AB
    Oerhört trevlig personal. Bra och vänlig personal som gärna hjälper en hitta det man behöver. Bra och orginellt utbud som genererar utmärkta fester och kvällsmys. Ger bra tips för matvin och så vidare. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte