T-30 Bygg

T-30 Bygg

Ring 070-430 53 59 t30bygg.se

Hej! Vad kul att du tittar in hos oss på T-30 bygg. Vill du ha hjälp med ditt renoveringsprojekt? Då kan vi med största sannolikhet hjälpa dig med det. Vi är inga hobbysnickare utan utbildade byggnadsingenjörer som har erfarenhet från stora bostadsprojekt men även små snickerier i en liten etta. Vi har koll på branschreglerna...

7 omdömen om T-30 Bygg

George B
Skrev om T-30 Bygg

Snabb respons och snabbt genomförande. Kunnig och kundvårdande.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Fredrik L
Skrev om T-30 Bygg

Fantastisk snabb service och väl utfört arbete. Rekommenderas verkligen.

Paul A
Skrev om T-30 Bygg

Kanonfirma! Enkel och smidigt. Kompetent person. Bra bemötande och kunnig samt resonliga kostnader. Vi är jättenöjda med vårt nya parkettgolv. Skulle absolut rekommendera vidare! Mvh

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Izla S
Skrev om T-30 Bygg

Byte av fönster. T-30 bygg var väldigt professionella, snabba och trevliga! Rekommenderar de starkt! De gick att boka ganska snabbt och de arbetade alltid med glatt humör!

Lilian H
Skrev om T-30 Bygg

Supernöjd med allt, både planering och arbete. Hjälpte till med renovering av kök och spackling/målning av väggar i hela lägenheten. Allt utfördes exemplariskt. Kan varmt rekommendera T-30 Bygg

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Gabriel M
Skrev om T-30 Bygg

Hjälpte till med renovering av kök och sovrum. Tillmötesgående och serviceinriktat bolag med fokus på möjligheter. Tydlig redovisning och öppna kort med regelbunden återkoppling. Kom ständigt med förslag på effektivare prisbesparingar.

Imra B
Skrev om T-30 Bygg

Hjälpte mig med inbyggda garderober i klädkammare, sovrum och kapprum. Samt tvbänk. Otrolig bra kommunikation och leverade till fullo. Rekommenderar verkligen!

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen