Tailor Store Sweden AB

3.0 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Tailor Store Sweden AB

• 2019-02-11

Tobias Sandlund skrev om Tailor Store Sweden AB
    Beställde en kostym från tailor store och efter långa förseningar upptäckte jag att man ser ut som en stjärngosse i den. Den hade minst 15-20cm för mycket material runt midjan och armhålan var nästa 10 centermeter för långt ner. Det går bara att få kontakt med dem genom mail så tillslut sket jag i det och gav upp. Detta var den sämsta upplevelsen jag någonsin haft på internet. Läs mer
  • Per K

2017-02-09

Per K skrev om Tailor Store Sweden AB
    Skjortorna har dålig passform. Man är generös med passformsgarantin, men det tar mycket kraft och tid innan man efter flera ändringar får en skjorta som sitter snyggt. Måste vara något som fattas i deras måttguide. Dessutom är man grinig med reklamationer. I vissa plagg har man den klassiska symbolen med ett kryss över torktumlaren som illustrerar att torktumling inte får ske. I andra plagg har man en för mig helt okänd symbol som upplyser om samma sak. Man vill inte ens kännas vid att man har en inkonsekvent märkning. Åtta skjortor förstördes. Tailorstore tycker inte att man har något som helst ansvar för detta och kommunicerar dessutom på ett nedlåtande sätt. Unken kundattityd. Prova någon konkurrent istället. Läs mer
    Oskar Å, Tobias Sandlund gillar detta
  • Martin P

2014-01-27

Martin P skrev om Tailor Store Sweden AB
    Fantastiska är ordet, sa Bull. Jag har nog beställt 7-8 skjortor de senaste åren på tailorstore.com, och nästan alltid varit helnöjd. Och hatten av för deras grymma kundtjänst! Läs mer
  • Andreas E

2010-07-04

Andreas E skrev om Tailor Store Sweden AB
    Beställde en skjorta med bra och dyrt tyg. Snabb leverans, snygga sömmar, korrekt mönsterpassning i sömmar, tyget stämde med bilderna på deras hemsida vad gäller färg osv. Riktigt bra!

Mät på en skjorta du gillar och anpassa sedan om du ska beställa. Deras måttinstruktioner är visserligen tydliga, men ändå inte helt lätta att förstå. Tyvärr får du räkna med att första skjortan inte riktigt passar på grund av misstag vid mätningen. Tänk på att deras slim-modell är väldigt slim. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte