Alla kategorier Takläggare Stockholms län Solna Takjour.se

Takjour.se

Virebergsvägen 20, 169 30 Solna — Visa karta

Välkommen till Takjour Entreprenad, vi erbjuder dig ett helt komplett utbud av entreprenadtjänster inom tak. Vi vänder oss till fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och förvaltare med takomläggning, takmålare, taksäkerhet, snöskottning och annat som rör någon av våra kunders tak.

Vi kan dessutom ta på oss mer komplicerade uppdrag. Vi har kompetent heltidsanställd personal som kan utföra uppdrag som innefattar bland annat montering av stuprör på innergårdar samt andra platser där man inte kommer åt med skylift. Detta innebär att vi kan erbjuda våra tjänster snabbare och med mindre störningar för de boende, dessutom tillkommer inga extra kostnader för byggnadsställningar.

Vi använder oss av de bästa verktygen och materialen då vi fortlöpande arbeta med dokumenterad kvalitetskontroll för att leverera så bra kvalitet som möjligt. Vårt mål är att ständigt genomföra de jobb vi tar på oss snabbt och rent med minimal nedsmutsning och störningar för de boende.

Självklart strävar vi även mot uppsatta miljömål då vi sorterar allt skräp som sedan körs ut till auktoriserade återvinningscentraler. Vi använder oss ständigt av så miljövänliga produkter som möjligt, utan att samtidigt tumma på den kvalitet vi står för.

Vi ser fram emot att höra från dig!
VÄTTEGRÄND 73, 19275, Sollentuna
Takis
Henk M:
Takis har lagt om taket på vär länga. Väldigt professionellt, seriös bemötande och bra utfört! kan rekommenderas.

Takläggare nära Takjour.se:

Råsundavägen 117 A, Solna
Villatakexperten utför takläggning och reparation i hela Stockholm. Med gedigen ... Läs mer ›
Ingemar J:
Villatakdpecialisten la nytt tak på vårt hus. Bytte råsponten, nytt underlag, läkt och cementtegel. La också mer isolering på kattvindar. De...

Råsundavägen 53, Solna
Takdax hjälper er med taket! Vi är specialiserade på tak och står för långsiktig... Läs mer ›
Maja O:
Snabbt jobbat och mycket grundligt. Dock hade killarna från Ukraina inga säkerhetsanordningar. De jobbade oerhört mycket. Timmar i sträck oc...

Åldermansvägen 21, SOLNA
Vi kan allt om tak! Läs mer ›
Camilla:
Mycket nöjd med arbete och kontakt med Stadstak! Snabba och trevliga, svarade alltid i telefon när man ringde. Vi landade nästan på det som ...

Box 6088, Solna
Camilla E:
Professionella, duktiga och snabba! Skulle anlita de igen om jag ska renovera framöver.

Läs vad 8 kunder tycker om Takjour.se

• bustos e
    bustos e skrev om Takjour.se
    Den företag är borta, det var i konkurs föra år.
  • Samuel P
    Samuel P skrev om Takjour.se
    Trevligt bemötande och riktigt fint slutresultat. Enda nackdelen var att arbetet tog längre tid än vad vi trodde från början.
  • John M
    John M skrev om Takjour.se
    Verkade först seriösa och kom snabbt ut för en inspektion, lovade en offert inom några veckor men den kom aldrig trots att vi påminde dem via epost och telefon. Väldigt oseriöst, förstörde helt våra planer då vi bara kan klubba större investeringar en gång om året på årsstämman. Rekommenderes ej!
    2017-04-25 Robert svarar John M
    Hej John M detta är väldigt oseriöst av dig vi kollar alltid på arbetena snabbt och kommer alltid in snabbt med offert.

Om du vill ha en offert på något maila info@takjour.se alt 0842871174

Mvh Takjour Entreprenad AB
  • Jan D
    Jan D skrev om Takjour.se
    Billig offert och sen har allt gått fel. De har dålig koll på när fastigheter ska eller har skottats. Vid det enda skottningstillfället under året lyckades de förstöra bakrutan och kaross på en bil på gatan. Ingen anmälan om skada skedde utan det påkallades av granne på morgonen. I efterföljande hantering har de duckat sin del av ansvaret. Vi har även märkt att takpannor är förstörda och ser nu över taket som en konsekvens av dåligt genomförd skottning.
    2017-04-25 Robert svarar Jan D
    Hej Jan D vi vet inte vem du är ev skador hanteras av vårt försäkringsbolag.

Gällande trasigt tegel på taket så är det detta något som inte går att komma i från då man går på taket vid skottning.

Vill ni ha hjälp med att byta pannorna kan vi självklart hjälpa er med detta

Mvh Takjour Entreprenad AB
  • Per H
    Per H skrev om Takjour.se
    Tack för ett bra takarbete, Killarna var noggranna och trevliga, även noga med att städa upp efter jobbet.
  • Rolf  V
    Rolf V skrev om Takjour.se
    Jag är väldigt nöjd med bytet av taket på mitt radhus. Killarna var noggranna och trevliga, även noga med att städa upp efter jobbet.
  • Rune  H
    Rune H skrev om Takjour.se
    Tack för ett bra takarbete, vi är så nöjda.
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Takjour.se
    Vi anlitade Takjour för att renovera taket på vårt radhus som är byggt 1984, men där taket renoverades 2004. Vi hade haft problem med en takläcka och behövde byta all papp och läkt. Vi valde att behålla pannorna då de bara var 12 år.

Björn från Takjour besökte oss för att göra en uppskattning av omfattning och återkom med en offert som var tydlig och lättförståelig. Genom hela offertprocessen gav Björn oss tydliga och snabba svar.

När jobbet inleddes kom arbetsledaren från Takjour och informerade om vad som skulle göras och hur lång tid det skulle ta. Under hela jobbet sköttes arbetet bra och vi fick löpande information om vad som hände. Vid ett tillfälle fick vi se bilder tagna från taket på ett särskilt ställe runt en takfläkt som krävde en speciallösning, vilket vi uppskattade.

Sammantaget är vi mycket nöjda med Takjour och hur de utförde jobbet; trevliga killar som gjorde det som var överenskommet på den tid som bestämts till ett bra pris. Vi kan rekommendera Takjour till husägare som vill ha ett bra jobb utfört till en rimlig kostnad.

Jag kan tillägga att Takjour fick fyra andra uppdrag inom vår samfällighetsförening efter jobbet hos oss - ett bättre betyg tror jag är svårt att få.

Virebergsvägen 20, 169 30 Solna