Takjour.se

3.6 i betyg av av 9 omdömen
Välkommen till Takjour Entreprenad, vi erbjuder dig ett helt komplett utbud av entreprenadtjänster inom tak. Vi vänder oss till fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och förvaltare med takomläggning, takmålare, taksäkerhet, snöskottning och annat som rör någon av våra kunders tak.

Vi kan dessutom ta på oss mer komplicerade uppdrag. Vi har kompetent heltidsanställd personal som kan utföra uppdrag som innefattar bland annat montering av stuprör på innergårdar samt andra platser där man inte kommer åt med skylift. Detta innebär att vi kan erbjuda våra tjänster snabbare och med mindre störningar för de boende, dessutom tillkommer inga extra kostnader för byggnadsställningar.

Vi använder oss av de bästa verktygen och materialen då vi fortlöpande arbeta med dokumenterad kvalitetskontroll för att leverera så bra kvalitet som möjligt. Vårt mål är att ständigt genomföra de jobb vi tar på oss snabbt och rent med minimal nedsmutsning och störningar för de boende.

Självklart strävar vi även mot uppsatta miljömål då vi sorterar allt skräp som sedan körs ut till auktoriserade återvinningscentraler. Vi använder oss ständigt av så miljövänliga produkter som möjligt, utan att samtidigt tumma på den kvalitet vi står för.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 9 kunder tycker om Takjour.se