Alla kategorier Takläggare Stockholms län Lidingö Takrenoverarna i Stockholm

Takrenoverarna i Stockholm

värdshusvägen 1, 181 66 Lidingö — Visa karta

Välkommen till Takrenoverarna i Stockholm!

Behöver du hjälp med ditt tak? Vi tar hand om alla renoveringar av yttertak. Från takstolar och råspont till underlagspapp och ytlager. Vi arbetar såväl med omläggning som takrenovering och det är viktigt för oss med nöjda kunder.

Vi står för kunskap och kvalitet och det är precis det du får när du anlitar oss för din takrenovering. Genom åren har vi hjälpt såväl privatpersoner som bostadsrättsföreningar med i stort sett allt som har med yttertak att göra. Inga jobb är för stora eller för små.

Vi tar hand om ditt tak

Hos oss kan du även få konsultation kring takarbeten. Både när det gäller skötsel och säkerhet. Vår vision är att vara en ledande byggentreprenör inom yttertak i Stockholms län. Med en effektiv, modern och resultatinriktad organisation, som ställer höga krav på kvalitet och etik, kan vi ständigt skapa bestående mervärden för våra kunder.
Vad behöver du hjälp med? Kontakta oss så hjälper vi dig.

Läs vad 132 kunder tycker om Takrenoverarna i Stockholm

• Ronny S
    Ronny S skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Utbyte av yttertak. Eternittak utbyttes till betongtageltak. Snabbt och bra arbete. Rekommenderas. Läs mer
  • roger l
    roger l skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Vi valde Takrenoverarna i Stockholm AB
    Dem hade mycket tydlig offert, inga överraskningar som man inte kunde ha upptäckt innan start. Bra med informationen under byggprocessen.
    650kvm omläggning av vårt yttertak sköttes galant.

Vi rekommenderar starkt detta företag. Läs mer
  • Hans J
    Hans J skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Byte av yttertak på huset.

Hantverkarna var trevliga, arbetsamma och noggranna mm. Varje dag INNAN hemgång grovstädades tomten och arbetsmaterialet täcktes med presenningar. Arbetet flöt på bra, minimala störningar.
    Bemötandet var bra från början till slut.
    Vi är mycket nöjda kunder hos TISAB Läs mer
  • Joel E
    Joel E skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Jag tog in många offerter och de flesta hamnade runt samma summa. Däremot så kändes takrenoverarnas offert lite mer seriös.
    Arbetet gick som smort och arbetarna var mycket trevliga.
    Jag är 100% nöjd. Läs mer
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Bemötandet från Takrenoverarna i Stockholm har varit alldeles utmärkt bra. De har renoverat mitt garagetak. Jag har rekommenderat Takrenoverarna i Stockholm till bekanta.

Med vänlig hälsning Kristina Johansson Läs mer
  • Kristopher
    Kristopher skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Våran BRF bytte taket (1500kvm) med hjälp av Takrenoverarna i Stockholm AB (TISAB)
    Efter jobbet, gjordes en besiktning som resulterade små mindre fel, viket åtgärdades dagen där på.

Denna tak firma är ett seriöst bolag med inrikting service och kvalité Läs mer
  • emelie s
    emelie s skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Väldigt god service och mycket bra kvalité på utfört arbete. Priset var förmånligt och jag är mycket nöjd. Rekommenderar varmt denna takfirma. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Jag kan strakt rekommendera dessa takläggare

Snabba
    noggranna
    löpande info
    kunniga Läs mer
  • ola f
    ola f skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Professionella team som tar han om taket, fick omlagt mitt tak nu och vilken fart och kunnighet. Läs mer
  • Elisabet E
    Elisabet E skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Takrenoverarna i Stockholm bytte mitt tak. De lade ny råspont, papp, läkt, tegel och plåt. Jag fick snabbt tydliga och specifika offerter. Arbetet drogs gång på bestämd vecka och var klart inom rimlig tid. Förmannen på plats pratade hygglig engelska. Alla önskemål under resans gång togs via mail och sms med den svenska ledningen på kontoret. När arbetet var klart kom en av de svenska cheferna ut och gjorde en besiktning innan fakturan skickades. Läs mer
  • Gunhild  H
    Gunhild  H skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Proffsigt bemötande vid planläggning och utförande. En något långdragen arbetstid, 3 veckor, berodde på bristande leverans av takpannor, knappast Takrenoveranas fel. Små brister vid kontroll åtgärdades prompt.
    Sammanfattningsvis: Snyggt arbete,vi är helnöjda och vi kan varmt rekommendera Takrenoverarna.

Gunhild och Claes Hugosson Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Anlitade TISAB för 1,5år sedan för att lägga om taket och bygga en carport med plåttak. Ikväll regnade det återigen in genom carporten och en ny vända med de här fuskbyggarna börjar. De har enbart haft utlänningar här som inte förstår svenska och de flesta förstår inte ens engelska. Extremt svåra att få tag på. Exempel på fel som de gjort;

1) plåttaket på carport skulle läggas under den nya panelen på huset. De började istället med att bygga panelen och när jag kommenterade detta så sa dom att de skulle fälla in plåtkanten 1,5cm in i panelen istället. Jag gick med på det men upptäckte senare att de inte hade gjort det utan det enda som tätade mellan garagetaket och husväggen var en sträng med silikon.

2) när dom åtgärdade ovanstående så sågade dom av panelen för mycket så det blev glipor i väggen där vattnet kunde rinna in. Återigen så fixade dom detta genom att fylla med silikon.

3) ventilationsgaller sattes upp på nya garagetaket. Jag tyckte det såg konstigt ut och klättrade upp för att kolla och det visade sig då att de inte hade brytt sig om att göra något hål i väggen för att komma in i själva takutrymmet (som alltså skulle ventileras) utan istället hade de bara fällt in gallret i plankan så det såg ut som ventilation.

4) enligt offerten skulle de olja och måla panelen som de bytte i samband med arbetet. Ingen olja användes och det målades bara en gång. Ändträt målades inte alls.

5) de vattenskyddade inte taket under bygget vilket ledde till att jag fick tvinga hit dem på kvällen när jag kom hem och upptäckte det. De kom och spikade upp presseningsr kl 01.00 vilket inte var uppskattat av grannarna.

Listan kan göras hur lång som helst. Använd inte TISAB vad ni än gör, och har ni redan gjort det så se till att ta in en seriös besiktningsman efteråt. Om dom någon gång blir klara här så ska jag ta in en iaf. Läs mer
  • Peter G
    Peter G skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Tyckte att mitt tak skötes väldigt proffsigt och jag känner mig väldigt och säker med mitt nya tak

Peter Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Mycket proffessionella och snabba med takrenoveringen. Lyhörda för önskemål och kom med lösningar. Höll tidplanen och städade efter sig.

Rekomenderas! Läs mer
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Vad jag aom "amatör" kan se utförde dem ett utmärkt jobb. Bra projektledning (... även att det var mitt i sommaren) och själva takläggarna var snabba och pratade bra Engelska. Tummen upp! Hoppas taket gör tummen upp i många år :-) Läs mer
  • Mats H
    Mats H skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Företaget har många starka sidor:
    1) kom omedelbart o besiktigade vårt tak o våra plåtarbeten.
    2) offererade omgående, konkurrenskraftiga priser.
    3) två arbetslag, ett för Takrengöring o ett för plåtarbeten, båda mkt bra,
    4) hela arbetet klart på 2 dagar o utan någon anmärkning.

Jag kan rekommendera detta företag. Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Snabb service ut i Skärgården. Professionellt arbete under duktig ledning. Kan rekommenderas! Läs mer
  • Anki E
    Anki E skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Vid offertförfrågan kom en komplett offert mycket snabbt, priset var bra, byte av tak på två hus, min sons samt vårt ( ca 100 meter från varandra). Leveransen av material kom men ett missförstånd gjorde att det blev fel, representant från Takrenoverarna kom, och snart var problemet löst. De började med min sons hus. Efter ca en vecka startade hos mig ( samma hantverkare) Jobbet flöt på väldigt snabbt, mycket skickliga killar som jobbade, dessutom var de väldigt trevliga. När jobbet är avslutat blir vi igen riktigt imponerade. Jag har aldrig någonsin sett hantverkare som städat så otroligt snyggt efter sig, container hämtades snabbt. Min son upplevde samma sak, det var fantastiskt välstädat runt huset. Så vi i båda husen är fantastiskt nöjda, med första kontakten, priset, snabb lösning på problem och fantastiskt trevliga och skickliga hantverkare.
    Så nöjda att jag tipsade en vän längre ner på gatan, han har också ett nytt tak nu. Läs mer
  • Chris H
    Chris H skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Detta företag kan jag rekommendera. Förmånliga priser för kvalitet, snabba och noggranna, god kommunikation med kund. Full dokumentation efter slutfört arbete. Läs mer
  • Goran K
    Goran K skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    DEN BÄSTA BYGGFIRMAN ATT HA OCH GÖRA MED I BRANCHEN!!!!

Stort plus till Ledningen! Läs mer
  • Uno H
    Uno H skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Arbetet genomfördes snabbt och punktligt. Städningen efter jobbet var exemplarisk. Det blev några småfel som utan gnäll åtgärdades.
    Bemötandet var trevligt. Läs mer
  • Anders-erik O
    Anders-erik O skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Jobbet utfördes ok men jag behövde säga till om några saker som borde vara en självklarhet.
    Inledningsvis bra kontakter och bra information. Sedan försvann den inledande kontaktpersonen och sammanlagt var det 4 olika kontaktpersoner inblandade i uppdraget. Läs mer
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Bra leverantör. Snabba både med offert och att utföra arbetet. Till ett konkurrenskraftigt pris. Läs mer
  • Vera F
    Vera F skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Arbetet utfördes någrant och snabbt på utlovad tid .
    Mycket bra resultat !!
    Tack för fint taket !! Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Bra att ha att göra med. Har följt upp mina frågor väldigt snabbt.
    Kan rekommenderas. Läs mer
  • Pelle W
    Pelle W skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Snabbt och proffsigt.
    Trevliga killar som utförde arbetet.
    Höll snyggt under arbetet samt transporterade bort allt avfall direkt efter slutfört jobb.
    Rekomenderar Takrenoverarna!
    Pelle o Ylva//Sollentuna Läs mer
  • Michele D
    Michele D skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Excellent! I am very pleased with this company. They were really effective and well prepared. Timely, efficiently and good quality job.
    They cared for details, provided good advice and made my roof really good. A 240sqm roof properly renovated (waterproof paper, woods and tiles) in less than 2 weeks.
    The workers were very polite and skilled.
    Michele Läs mer
  • Maria U
    Maria U skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Bra och effektiva. Svarar och åtgärdar snabbt. Läs mer
  • Göran B
    Göran B skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Byte av papp, läkt och nya takpannor samt ny takavvattning, nya vindskivor.
    Arbetet sattes igång i enlighet med den tid vi avtalat, 3 man som var trevliga, kunniga och arbetade på bra. Inget strul med någonting.
    Ett bra jobb. Läs mer
  • Nenad P
    Nenad P skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Mycket snabb och bra service. Bra pris och korrekt hantering av kundbehov. Läs mer
  • Pelle J
    Pelle J skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Vi är jättenöjda med takrenoverarna. Vi fick snabbt prisförslag, de kom snabbt och gjorde ett jättebra jobb. Jag var uppe varje kväll och inspekterade vad de hade gjort och jag var extra uppmärksam på skarvar, genom"farter" i taket som skorsten, ventiler och förarbetet var mycket bra utfört så vitt vi kan bedöma. Lätt att ha göra med, allt skriftligt på korrekt sätt. Kan varmt rekommendera Tackrenoverarna. Enda "kritiken" är att man efter en halv vecka ännu inte hämtat sopsäckar men det blev ett kraftigt snöfall så det finns nog en rimlig anledning till detta. Läs mer
  • Leif H
    Leif H skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Takrenoverarna i Stockholm utförde ett utmärkt arbete. Från starten då de kom ut och besiktigade vad som skulle göras till utförandet av jobbet.
    Allt gick bra utan problem. Snabbt och bra utfört.
    Huset har fått ett nytt fint tak.
    Jag rekomenderar till 100 % Takrenoverarna Läs mer
  • Jonathan P
    Jonathan P skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Takrenoverarna har lagt ett nytt tak ca 130 kvm på vår villa. Arbetet påbörjades och slutfördes på kort tid vilket var riktigt bra. De problem som hittades med råspont och takstolar under det gamla taket löstes på ett professionellt sätt, dock till en ganska saftig extra summa. De små missar som gjorts under arbetets gång löstes utan kostnad i.o.m. besiktningen. Några oklarheter uppstod med offerterna samt fakturorna men detta löstes senare och allt utfördes enl. överenskommelse.
    Lång garanti på taket gör att Takrenoverarna känns som ett tryggt val. Läs mer
  • Lars W
    Lars W skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Önskade omläggning av betongtegeltak, huset byggt 1984. Av Takrenoverarna i Stockholm fick vi bra pris, arbetet inleddes snabbt. Resultatet mycket gott: några mindre brister åtgärdades snabbt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Lizen W
    Lizen W skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Lite språkproblem med killarna, men överlag jättenöjd.
    Jobbar hårt och inga missar, väntar på slutbesiktning.
    Allt ser jättebra ut. Läs mer
  • Constanze L
    Constanze L skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Professionella och trevlig bemötande. Ngt svårt att kommunicera med takläggarna som bara talade polska, men bra information från arbetsledaren. Läs mer
  • Curt L
    Curt L skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Blandat intryck den här gången. Lite rörigt med materialbeställning - fel leverans virke, först efter påpekande rättades saken till. Produktionstiden blev påtagligt längre än planerat. Läs mer
  • Severiyos E
    Severiyos E skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Dom gjorde ett super jobb! Snyggt och proffesionellt.
    Dom började på en måndag och var klara på fredag förmiddag och jag har ett stort tak. Det bara smällde i bitarna. Läs mer
  • Marina M
    Marina M skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Vi kan varmt rekommendera Takrenoverarna som bytte tak på vårat hus. Det blev snyggt och killarna var snabba och städade efter sig.
    Hälsningar Marina och Per Westling, Tyresö Läs mer
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Snabbt svar. Bra jobb och trevligt bemötande. Läs mer
  • Pailin S
    Pailin S skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Snabba trevliga och proffsigt jobb Läs mer
  • Peter D
    Peter D skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Takrenoverarana bytte taktegel, läkt och papp på ny råspont med gavelutstick (en uppgradering mot tidigare pappskivor och saknade gavelutstick). Resultatet blev bra, vilket innebär att taket verkar vara tätt och att vi är nöjda med företagets genomförande och arbete på plats. Företaget bemötte frågor snabbt och vänligt. Läs mer
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Renovering av tak samt plåtarbeten. Bra kontakt med företaget, trevlig personal som utförde arbetet Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Takrenoverare kan jag rekommendera
    De renoverade mitt garagetak, tog bort
    Gammal takpapp och ersatte med dubbelfalsad
    Plåt. Satte även in kanalplast över uteplatsen.
    De bytte även i vissa delar av innertaket.
    Förbätttingspotential är att några av deras hantverk
    Lär sig lite bättre engelska, så att kommunikationen förbättras. Läs mer
  • Ove H
    Ove H skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Allt funkade till punkt och pricka.
    Från första kontakt med Richard, till borttagande av deras logga på vår husvägg.
    Ove Hasselgren
    Stavsnäs Läs mer
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Jag fick snabbt en offert som jag accepterade och takomläggningen kom igång efter ett par veckor. Fem "gubbar" jobbade på taket och det hela var klart på en vecka. Logistiken fungerade jättebra. Mina rabatter vid husväggen blev knappast nedtrampade alls. Däremot fanns en del småskräp kvar på marken men det plockade jag bort själv. Ett häftigt regnväder visade på lite läckage, men det åtgärdades snabbt med några extra plåtar. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Krister A
    Krister A skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Korrespondansen sköttes huvusakligen på mail vilket var ok. Arbetet utfördes utan komplikationer. Prisvärt! Läs mer
  • Anna D
    Anna D skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Ett korrekt och trevligt bemötande med tydlig offert på omläggningen av mitt tak. De gjorde jobbet precis som de skulle så jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Martin N
    Martin N skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Bytte takpannor, läkt, underlagsvirke (som bara var masonit från begynnelsen), byggde ut takfoten 30 cm, målning takkupor, bytte hängrännor och vidskivor.
    Lite svårt kommunisera pga utlänska jobbare, men slutresultatet är jag nöjd med. Läs mer
  • Andreas C
    Andreas C skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Min erfarenhet av Takrenoverarna är genomgående bra.
    Jag har fått hjälp med diverse plåtarbeten. Ommålning av befintligt tak samt nytt plåttak. Även hängrännor samt stuprör har monterats. I ett tidigare skede utfördes även en taktvätt.
    Jag kommer med all säkerhet anlita takrenoverarna igen! Läs mer

värdshusvägen 1, 181 66 Lidingö
Tak