Takrenoverarna i Stockholm

Värdshusvägen 1, 181 66 Lidingö — Visa karta

Välkommen till Takrenoverarna i Stockholm!

Behöver du hjälp med ditt tak? Vi tar hand om alla renoveringar av yttertak. Från takstolar och råspont till underlagspapp och ytlager. Vi arbetar såväl med omläggning som takrenovering och det är viktigt för oss med nöjda kunder.

Vi står för kunskap och kvalitet och det är precis det du får när du anlitar oss för din takrenovering. Genom åren har vi hjälpt såväl privatpersoner som bostadsrättsföreningar med i stort sett allt som har med yttertak att göra. Inga jobb är för stora eller för små.

Vi tar hand om ditt tak

Hos oss kan du även få konsultation kring takarbeten. Både när det gäller skötsel och säkerhet. Vår vision är att vara en ledande byggentreprenör inom yttertak i Stockholms län. Med en effektiv, modern och resultatinriktad organisation, som ställer höga krav på kvalitet och etik, kan vi ständigt skapa bestående mervärden för våra kunder.
Vad behöver du hjälp med? Kontakta oss så hjälper vi dig.

Läs vad 184 kunder tycker om Takrenoverarna i Stockholm

• 2020-11-27

Lennart S skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Toppjobb allt har fungerat enligt boken + lite extra. Lesun Läs mer
  • 2020-11-26

Claes E skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Arbetet på vårt hus omfattade papp,läkt,tegelpannor,stuprör,hängrännor, plåtarbeten,byte av takfönster samt målning av takkupor o.övrig takplåt. Mycket proffsigt agerande från första kontakten med säljchefen Richard tills allt var klart. Skickliga hantverkare-noggranna o effektiva. Logistiken med leveranser fungerade perfekt. Den korta tidsplanen hölls-trots tilläggsbeställingar från vår sida.
    Tydliga offerter, bra med slutbesiktning o fina garantier.
    Allt var till vår fulla belåtenhet o vi kan verkligen rekommendera företaget!!
    Claes E i Täby Läs mer
    2020-11-26 Takrenoverarna i Stockholm svarar Claes E
    Hej Claes,
    Tack för det fina omdömet.
    Det var ett nöje att hjälpa dig med dit tak som nu kommer hålla i många år framåt.

Många hälsningar Takrenoverarna i Stockholm AB.
  • 2020-11-23

HUAHAI M skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    RECO:s bra omdömen var anledningen till att vi valde TISAB, men efter att vi snabbt skrivit på avtalet på grund av att de sa att det var bråttom, möttes vi av flera dyra överraskningsfakturor. Vid påpekande av detta fick vi dessutom ett otroligt otrevligt och respektlöst bemötande.
    Första offerten som de skickade var baserad på en satellitbild på vårt hus, och när vi frågade om de var säkra på att de inte behövde undersöka taket på plats för att ge en offert som skulle stämma överens med det pris vi skulle behöva betala, lovade Richard att vi inte skulle behöva betala mer än priset på offerten för omläggandet av vårt tak. Därefter ringde han mig flera gånger, under samma dag, och tjatade på mig att skriva på avtalet. Han ringde bland annat under lunchtid och sa att avtalet inte kunde vänta en sekund. Vi skrev på avtalet.
    Redan första dagen av projektet skickade Richard en extra offert för avskilljningsnock, och sa att jag måste acceptera detta och betala det som ÄTA. Han hotade med att annars stoppa arbetet och lämna taket sådär (de hade redan börjat riva våra gamla pannor). Jag blev återigen förvånad eftersom de inte hade sagt något alls om detta i avtalet, men när jag ringde honom för att fråga avbröt han mig så fort jag ville säga något, och sa att de skulle stoppa arbetet om jag inte accepterade den tillagda offerten. Efter att han pratat klart lade han på samtalet. Aldrig har jag upplevt ett mer respektlöst bemötande.
    Utöver det katastrofala kundbemötandet är också priset för tilläggsarbeten högt. Under arbetet konstaterades att en rostig stos måste bytas, och att två ståndskivor på garagetaket behövde målas. För en enda stos och ståndskivamålning skickade de den tredje offerten, för 10812,50 SEK.
    Under slutbesikningen hittades dessutom några fel med nockpanna, underlagspapp och ståndskivamålning, men innan dessa problem åtgärdades, d.v.s. innan taket ens var klart, var de snabba med att skicka mig de tre fakturorna som jag var tvungen att betala inom tio dagar.
    Sammanfattningsvis: till en början lockar de med en bra offert, men efter att de har lyckats få dig att skriva på avtalet innan du hunnit reflektera över saken, hittar de andra sätt att debitera dig. Läs mer
  • Hasse F

2020-09-26

Hasse F skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Beställde målning av plåttak på äldre villafastighet. Fick omgående god information om inplanerat arbetssätt och tidsplan samt mottog offert mycket snabbt. Arbetena utfördes helt i enlighet med utlovad tidsplan och jag vill lämna de bästa referenser vad gäller yrkeskunskaperna hos de som utförde arbetet! Sammanfattningsvis levde företaget och dess anställda till fullo upp till samtliga de förväntningar vi hade inför det inte okomplicerade arbetet! Läs mer
    2020-09-28 Takrenoverarna i Stockholm svarar Hasse F
    Hej Hasse,
    Det var ett nöje att hjälpa dig med dit takprojekt.
    Tack för de fina orden och förtroendet för oss.

Många hälsningar
    Takrenoverarna i Stockholm AB
  • 2020-07-20

Barbro H skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Vi beställde ett takbyte på vår villa, papp, läkt och takpannor, av TiSAB.
    De gjorde det både snabbt och proffsigt. Killarna som utförde jobbet kändes väldigt kunniga och var dessutom både snabba och trevliga. Det gick t.o.m snabbare än förväntat. Idag gjordes en slutbesiktning och allt såg bra ut. Vi kan varmt rekommendera Takrenoverarna i Stockholm AB. Läs mer
    2020-10-07 Takrenoverarna i Stockholm svarar Barbro H
    Hej Barbro,

Tack för det fina omdömet och rekommendationen :)
    Hoppas du får en toppen bra dag!

Många Hälsningar Takrenoverarna i Stockholm AB.
  • 2020-06-17

Tomas H skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Stormen hade rivit av en plåt på taknocken. Kontaktade TR som reparerade plåten, men också upptäckte felaktigheter som uppkommit i samband med en tidigare takreparation av annan firma. Så det blev mer omfattande åtgärder än beräknat, inklusive
    reparation och målning av skorstenarna. Även om det tog ett tag innan arbetet kom igång, var TR mycket professionella med snabbt sammanställda, detaljerade offerter och som (hoppas jag) noggrant utfört arbete. Sammanfattningsvis är vi tillfredsställda med TRs insats. Läs mer
    2020-10-07 Takrenoverarna i Stockholm svarar Tomas H
    Hej Tomas.

Tack för din feedback. Roligt att du valde just oss för att åtgärda jobbet på dit tak.

• 2020-06-08

Hans L skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Beställde ett mindre takarbete för översyn av nocktegel mm.
    Fick snabbt svar och offert.
    Arbetet genomfördes enligt överenskommelse utan anmärkning.
    Snabbt och bra bemötande. Läs mer
    2020-10-07 Takrenoverarna i Stockholm svarar Hans L
    Hej Hans.

Härligt, tack för feedbacken. Litet eller stort jobb, det är lika viktigt för oss.

• 2020-06-07

FRIDA S skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Takrenoverarna hjälpte till att lägga om taket på vårt hus. Från offert till start av arbetet gick det fort och taket lades också om snabbt. Resultatet blev super! Tummen upp! Läs mer
    2020-10-07 Takrenoverarna i Stockholm svarar FRIDA S
    Hej Frida,

Toppen, vad bra. Vi försöker alltid göra jobbet effektivt men med högsta kvalitet.
    Tack för de fina orden.

• 2020-06-06

Carl-Johan G skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Jag beställde byte av villatak.
    Jag tycker jag fick en bra genomgång av takets status inför offerten. Jag hade gärna haft lite mer underhandskontakter gällande råspont och annat viktigt i samband med takbytet. Vänligt bemötande, snabbt genomfört arbete och så vitt jag kan bedöma kunde jobbarna sitt jobb och arbetade effektivt och målinriktat.
    Värdefullt med en kontrollgenomgång efteråt, med några mindre justeringar. Bra pris och 10 års garanti på jobbet. Läs mer
    2020-10-07 Takrenoverarna i Stockholm svarar Carl-Johan G
    Hej Carl-Johan.

Det var ett nöje att hjälpa er med tak jobbet.
    Vi uppskattar din feedback.

• 2020-06-05

Lennart M skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Tisab bytte yttertak med papp, tegel, vindskivor samt vattbrädor, stuprör och hängrännor i plåt. Fackmannamässigt och snabbt utfört. Jag hade också lagt till några extraarbeten med takkuporna som gjordes samtidigt. Allt blev fackmannamässigt och snabbt utfört. Rekommenderas! Läs mer
    2020-10-07 Takrenoverarna i Stockholm svarar Lennart M
    Hej Lennart,

Det glädjer oss att du blev nöjd av det slutföra jobbet.
    Tack för rekommendationen.

• 2020-06-04

Andreas L skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Fick klara besked, snabb offert och jobbet utfört vid den tid som överenskommits. Dock ringde de inte innan och förvarnade, vilket vi ville. För att komma upp på vårt tak måste man gå över grannens tak och de ville vi gärna förvarna. Så grannen ringde och undrade om det stod rätt till. Läs mer
    2020-06-04 Takrenoverarna i Stockholm svarar Andreas L
    Tack, för er feedback!

Vi är alltid sabba på att sätta igång och det händer att vi missar med start besked. Vi ska bättra oss på detta.

Ha en fin sommar
  • 2020-06-02

Anna-Maria Barbro Viola J skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Vår Bostadsrättsförening tog hjälp av Takrenoverarna i Stockholm AB för att lägga om vårt tak.

Vi är super nöjda, vi har bara gott att säga om detta företag. Läs mer
    2020-06-02 Takrenoverarna i Stockholm svarar Anna-Maria Barbro Viola J
    Tack för era fina ord!
    Nu har ni ett nytt tak som håller i många år 😊
  • 2020-04-30

Atle S skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Takrenovering/Takomläggning.
    Superduktiga, gjorde ett kanonjobb. Från start till mål
    Hela teamet var proffsiga,punktliga och effektiva.
    Kan varmt rekommendera Christoffer och grabbarna på TISAB! Läs mer
    2020-10-07 Takrenoverarna i Stockholm svarar Atle S
    Hej Atle,

Tack för de fina orden.

Du är alltid välkommen att kontakta oss om ni behöver ytterligare hjälp.

• 2020-04-23

Miia Å skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Snabbt med kanon kvalitet. Rekommenderas. Läs mer
    2020-10-07 Takrenoverarna i Stockholm svarar Miia Å
    Hej Miia,

Tack för omdömet :)

• 2020-04-23

Brf Bönemannen B skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Tvättning av tegeltak och målning av plåttak Läs mer
    2020-10-07 Takrenoverarna i Stockholm svarar Brf Bönemannen B
    Hej,

Hoppas ni blev nöjda med slutföra jobbet.

• 2020-01-07

Marika B skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Jag är mycket nöjd med hela leveransen från början till slut. Professionellt bemötande från första kontakt och under den löpande byggprocessen. Tidsplan och budget följdes och stämde.
    Vår bostadsrättsförening vill varmt rekommendera Tisab och Takrenoverarna. Läs mer
    2020-10-07 Takrenoverarna i Stockholm svarar Marika B
    Hej Marika.

Tack för feedbacken, vi uppskattar att du tog din tid för detta.
    Det var ett nöje att hjälpa er med taket.

• 2020-01-01

Marita L skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Vi behövde åtgärda taksäkerheten i bostadsrättsföreningen och anlitade Takrenoverarna. Arbetet genomfördes effektivt till en rimlig kostnad. Läs mer
    2020-10-07 Takrenoverarna i Stockholm svarar Marita L
    Hej Marita.

Tack för dit omdöme.

• 2019-12-27

Anders K skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Mkt trevlig personal och bra utfört jobb! Läs mer
  • 2019-12-24

Lasse S skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Byte av Tak och vinskivor. Papp läkt och tegel.

Mycket trevligt bemött. Tydlig offert!

Dom överträffade mina förväntningar. Det enda jag saknar är garantibevis för arbetet.

Positiv!! Läs mer
  • 2019-12-23

Lars S skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Takrenoverarna böt plåttak på vårt gamla funkishus. Rivning av befintlig plåt, besiktning av undertak, byte av rännor och taklucka, montering av takstegar, inklädning av skorsten och montering av omega. Allt utfördes proffsigt. Bra dialog med hantverkarna, trots att inte alla talade svenska. Dialogen med projektledningen kunde varit något bättre. Exv genom löpande statusuppdatering om arbetsläget och varför viss bortforsling strulade. Därför blir det en stark fyra istället för femma i betyg. Jag rekommenderar Takrenoverarna. Läs mer
  • Monica H

2019-09-18

Monica H skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Takomläggning på kedjehus
    Bra bemötande men efter accept av offerten var det svårt att få kontakt, t ex hade jag önskemål om vissa veckor vi ville ha arbetet utfört. men utan överenskommelse påbörjades det tidigare....tur att vi var hemma.
    Hade kollat lite med de som gjort arbetet tidigare i vårt område, i stort positivt, så jag hade höga förväntningar som i stort sett infriades
    Man hade garanterat att arbetsledaren skulle tala bra svenska så att man kunde diskutera med honom, men nja, han hade svårt med svenskan - det gick väl sådär...de tre som jobbade var från Kirgisistan,.. arbetsledaren som jobbade ensam de sista dagarna var mycket tillmötesgående och mån om ett bra utfört arbete.
    Arbetet tog 6 arbetsdagar att utföra - en dag längre på grund av att beställt (enligt arbetsledaren) materiel inte kom i tid....
    Bra med en slutinspektion, allt verkade bra och vi är nöjda. Läs mer

Björn H skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Städade snabbt efter
    Rekommenderas Läs mer

Guy B skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Toppen bra duktiga och snabba,taket var ca 100 kvadratmeter
    första steget att högtrycks tvätta
    andra steget måla grundfärg
    tredje och fjärde steget måla taket 2 gånger
    Tid 4 timmar allt var klart
    Stor eloge till Chilenska målaren Läs mer

Åsa M skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Problem med del av tak. Vissa delar ingick i garanti.
    Snabbt bemötande, snabbt åtgärdat. proffsigt! Läs mer

Alf L skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Nytt tegeltak. Mycket bra hantverkare och resultat, men gillade inte försök att pressa priset i efterhand. Läs mer
  • John K

2019-07-19

John K skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Vi kollade med några företag med bra omdömen härifrån Reco och valde Takrenoverarna i Stockholm AB (TISAB) för en takomläggning och byte av råspont som hade mörknat.
    Vi fick en offert som var bra specad och priset var också bra.
    De var också snabba och effektiva med att komma igång. Just när vi valde dem hade de ett team som var tillgängliga, så i slutet på samma vecka vi bekräftade kom de och byggde upp ställningen. Efter helgen kom de på måndag kl 7 och började med takarbetet. De var punktliga och jobbade på flitigt och effektivt, även på helgerna. Något vi även uppskattade var att de gjorde ett jobb i taget från början till slut, så när de var hos oss så stannade aldrig jobbet upp för att de skulle åka och fixa annat.
    De hade även bra kontakt med oss under arbetets gång, och om det var något man undrade var det bara att kontakta kontoret så fick man svar tillbaks inom kort.
    Hela jobbet beräknades ta 2 veckor och det gjorde det också. När det hade gått 14 dagar var ställningen borta och allt var städat.
    Jag kan varmt rekommendera detta företag, de är seriösa och proffsiga.
    Vid framtida takrenoveringar kommer jag garanterat att använda mig av TISAB igen. Läs mer
  • 2019-07-11

Björn S skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Fel rättas till utan diskussion Läs mer
  • 2019-06-21

Åke H skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Vi beställde högtryckstvätt, utbyte av trasiga takpannor, målning av
    takkupor, skorsten och takfot.
    Bemötandet var positivt från företaget.
    Vid högtryckstvätten så blev balkongerna (2 st) nersmutsade och måste saneras av företaget vilket tar onödig tid . Hade man lagt ett
    plastskynke över balkongerna så hade man både sparat tid och
    onödig frustration.
    Åke H Läs mer
    2019-06-28 Takrenoverarna i Stockholm svarar Åke H
    Hej Åke,

Tack för Er feedback. Vi tar till oss av kritiken och ber om ursäkt.
    Hoppas att Ni får en härlig sommar.

Mvh Nathalie
  • 2019-06-19

Thomas D skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Vi fick hjälp att lägga om taket på vårt radhus. TISAB var väldigt snabba och proffsiga i sitt bemötande, fick ett tryggt intryck från första kontakt.
    Våra förväntningar var satta till att det skulle ta ca 10 dagar. Men då vädret var fint och de arbetade oerhört effektivt var det klart efter 5 dagar! Det skall tilläggas att de absolut inte tummade på kvaliten även fast det gick så fort. När det var klart, precis innan slutbesiktningen, lade vi till en kompletterande förfrågan om att även göra taket framför dörren samt ett mindre tak på baksidan av huset. Detta var inga problem och de startade så snart vädret tillät.
    Nu kommer just detta tak inte behöva bytas under tiden vi kommer bo där. Men behöver jag byta tak någon gång i framtiden så är det TISAB jag ringer! Läs mer
    2019-06-28 Takrenoverarna i Stockholm svarar Thomas D
    Hej Thomas,

Tack för fina ord och för att vi fick förtroendet att lägga om Ert tak.
    Hoppas Ni får en härlig sommar :)
  • 2019-06-02

Christoffer Z skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Förväntningarna var inte på topp, men det beror inte på Takrenoverarna i Stockholm AB utan pga hur branschen ser ut. Det finns och försvinner så många företag som är mer eller mindre seriösa. Jag jobbar själv som snickare sen 1998. Har byggt x antal tak själv, men tid, pris och ork att göra det själv på huset kräver en avvägning om man ska göra om det själv, 105kvm souteränghus. Jag mötte upp Richard från Takrenoverarna som verkade lite stressad men jag fick ändå rätt känsla från honom. Priset låg helt rätt efter vad jag är van vid att det kostar per kvm.
    Jag hade velat ha mer detaljerad tidsplan, som t ex när ställningsbyggarna skulle komma, dem dök bara upp på en lördag och så stod den bara där, fort gick det. Grabbarna som renoverade taket gjorde ett bra jobb, det va bara några få anmärkningar på besiktningen som tog minimal tid att åtgärda. Det som gjordes hos oss va allt utom takstolarna. Rivning och ny, råspont, papp, betongpannor, 2 plåtklädda skorstenar, takstegar, språng mellan skorstenarna, all takavvattning, vindskivor osv.

Jag tycker att kommunikationen fungerade bra i övrigt, lätta att få tag på både på telefon och mail.

Sen kan de bli snabbare på att få bort skräp och emballage.

4/5 iaf. Rekommenderas Läs mer
    2019-06-12 Takrenoverarna i Stockholm svarar Christoffer Z
    Hej Christoffer! Tack för Er rekommendation. All Feedback är viktig för oss då vi ständigt arbetar för att utveckla och förbättra vårat arbete. Vi tackar för att vi fick förtroendet för att lägga om Ert tak.
  • 2019-05-31

Staffan K skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Takrenoverarna i Stockholm har bytt tak, hängrännor, stuprör samt utfört en del yttre plåtarbeten. Allt har fungerat enligt plan och offert. Kommunikationen med företags- och arbetsledning utmärkt och de har varit lyhörda för ändringar under arbetets gång. Kunniga och hårt arbetande takläggare har levererat ett mycket fint resultat. De uppträdde dessutom diskret och hänsynsfullt. Detta företag kan vi ge de allra bästa rekommendationer! Läs mer
    2019-06-12 Takrenoverarna i Stockholm svarar Staffan K
    Hej Staffan! Tack för dina fina ord och för att vi fick förtroendet att lägga om Ert tak! Vi ska framföra dina fina ord till våra hantverkare.
  • 2019-05-29

Mikael N skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Snabba och kunniga, gör ett bra jobb. Svarar snabbt per mejl eller telefon. Läs mer
    2019-06-12 Takrenoverarna i Stockholm svarar Mikael N
    Hej Mikael! Tack för din rekommendation och för att vi fick komma och lägga om Ert tak.
  • 2019-05-12

Carina B skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Jag la om mitt tak från grunden. Takläggarna var snabba, duktiga och trevliga att ha att göra med. Ledningen var lite väl pushiga i början när vi skulle komma överens. Kommunikationen mellan arbetsledning och takläggare brast något.
    Men jag kan absolut rekommendera företaget! Läs mer
    2019-06-12 Takrenoverarna i Stockholm svarar Carina B
    Hej Carina! Tack för feedback. Vi jobbar ständigt för att utveckla och förbättra vårat arbete. Vi ska framföra dina fina ord vidare till våra hantverkare.
  • 2019-05-09

Kjell A skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Vi bytte tak på hus och garage. Samtidigt gjordes vissa renoveringsarbeten på garaget. Bra jobb och bra kontakter. Julian och kollegan arbetade hårt och bra.
    Fakturor helt i enlighet med offert och ök.
    Vi är mycket nöjda!

Kjell och Kate i Täby Läs mer
    2019-05-09 Takrenoverarna i Stockholm svarar Kjell A
    Hej Kjell och Kate!

Kul att höra att ni är nöjda, jag ska förmedla till kollegorna era ord.

Nu har ni ett både snyggt och tätt tak som håller i många år.
  • 2019-02-14

Eva P skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Allt fungerade bra. De häll tidsplanen. Trevligt bemötande. Har ej varit på taket o tittat. Utgår från att allt är bra. Läs mer
    2019-02-14 Takrenoverarna i Stockholm svarar Eva P
    Hej Eva!

Tack för ert förtroende om att vi fick lägga om ert tak. Vi gör vårt yttersta för att ni ska vara nöjda och få ett tak som håller i över 50 år :)
  • 2019-02-13

Jan-christer F skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Nytt trä o. tegeltak på villan: bra o. snabb o. smidig offert-förhandling på telefon. Kort väntetid för arbetets påbörjande. Mycket bra o. smidigt genomförande - imponerande klaffande moment : transporter, olika jobbmoment o. hårt arbetande personal samt enkel , snabb o. smidig kontakt med arbetsledning o. kontor. Målning av utstick lovat till våren. Nytt arbete med rep. av nock på sommarstugan utfört snabbt o. smidigt igen! MVH Elisabet o. J-C Fryklund Läs mer
    2019-02-14 Takrenoverarna i Stockholm svarar Jan-christer F
    Hej Elisabet och J-C

Tack för era fina ord.

Med vänliga hälsningar Takrenoverarna i Stockholm AB
  • 2019-02-12

Roger J skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Snabbt, välgjort, perfekt städat efteråt. Bra och korrekt fakturahantering! Läs mer
    2019-02-14 Takrenoverarna i Stockholm svarar Roger J
    Hej Roger!

Tack för er recension, vi uppskattar det verkligen. Tack för att vi fick hjälpa till med ert tak.

Med vänliga hälsningar Takrenoverarna i Stockholm AB
  • 2018-10-02

Johan L skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    • detaljerade offerter
    • lätta att få kontakt med
    • snabba och proffsiga i utförandet
    • håller arbetsplatsen ren och städar efter sig
    • levererar på tid och överenskommen budget. Läs mer
  • 2018-09-14

Benny H skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Godkände offert på en måndag och 1v senare va taket klart.
    Snabbt jobbat, men ser ändå bra ut. som andra nämnt är de som arbetar inte superduktiga på engelska men det gick att alltid att prata med minst en av dem iaf.

Vid frågetecken pratade jag alltid med "säljaren" och det va inga problem.

de jobbade långa dagar 7-18/19 samt lördag.

de skötte städning bra och till skillnad mot vad andra klagat en del på så fans det dagen efter avslutat projekt inget spår kvar av att de varit där, säckar borta osv.

vi bytte papp, läkt, betongpannor, vindskivor, borttagning av gammalt expansionskärl, byte av takfönster och avluftningsgenomföring samt installation av nya taksteg istället för stege och ett snörasskydd över en värmepump. Läs mer
  • Staffan H

2018-09-11

Staffan H skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Reparation och takservice av bostadsrättsföreningens tak. Snabb hjälp, proffsigt utfört. Läs mer
  • 2018-09-11

Nina R skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Excellent work. Fast. Reasonable. Great to work with. Thanks Michael!! Läs mer
  • 2018-07-03

Birgitta H skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Hade läcka vid skorsten, fick snabb offert, kanske lite för puchiga att acceptera den, men annars snabbt jobbat, och förhoppningsvis bra gjort, svårt att veta så snabbt efter jobbet utförts. Läs mer
  • 2018-06-25

Ulla T skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Takrenoverarna i Stockholm har lagt om taket på min villa. Arbetet sköttes snabbt och noggrant och slutresultatet blev snyggt och välgjort. De få anmärkningar som fanns i samband med slutbesiktningen åtgärdades föredömligt snabbt. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-06-16

Camilla W skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Bytte tak. Det gick väldigt snabbt och smidigt. Bra pris. Trevliga hantverkare. Minus för att det tog lite tid (1,5v) och påminnelser innan säckarna med de gamla takpannorna och överblivet material hämtades. Men själva takbytet gick supersmidigt. Väldigt bra också att besiktningsman ingick och att anmärkningarna åtgärdades redan inom ett par dagar. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2018-06-15

Arne W skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Byte av takbeklädnad takpannor Nöjd med bemötandet från företag och hantverkare i stort noteringar: Hantverkare ej sv språk, överblivet material sopor kvar lite länge efter avslut arbete Pågående asfalteringsarbete GC väg i anslutning till fastigheten störning Läs mer
  • Björn J

2018-06-14

Björn J skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Nytt hustak plus tak på trädgårdsbod.
    Trevligt bemötande.
    Helt perfekt , kunde inte bli bättre.
    Uppfyllde allt som man hade lovat.
    Företaget kan varmt rekommenderas.

Björn Jansson Läs mer

Valter M skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Snabb och tydlig offert.
    Snabbt och bra utfört arbete
    Vi är mycket nöjda med nya taket😊 Läs mer

Karin H skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    snabba, proffsiga, bra att ha att göra med i alla kontakter - men jag svarade inte först (svarar nu på påminnelse) eftersom vi har besiktning på måndag :) Läs mer

Bertil T skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Bra och tydlig offert. Snabba hantverkare, lätta att kommunicera med samt yrkesskickliga. Hela arbetet med att byta taket tog 2 veckor och åtgärderna efter besiktning var fixade inom 2 dagar. Det enda som störde var logistiken runt hämtning av rivmaterial. det tog en extra vecka.
    Bra jobbat! Läs mer
  • Bo R

2018-06-12

Bo R skrev om Takrenoverarna i Stockholm
    Omläggning av papptak med ny avrinning och en del målningsjobb.
    Det fungerade utmärkt med sammarbetet. Påpekade jag att jag inte var nöjd rättades det till omgående utan tjafs.
    Jag kan rekomendera TISAB men håll ett öga på den som utför jobbet. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte