Takrenoverarna i Stockholm AB

Takrenoverarna i Stockholm AB

www.tisabtak.se
  • BadgeElevenYears
4.5

Välkommen till Takrenoverarna i Stockholm! Behöver du hjälp med ditt tak? Vi tar hand om alla renoveringar av yttertak. Från takstolar och råspont till underlagspapp och ytlager. Vi arbetar såväl med omläggning som takrenovering och det är viktigt för oss med nöjda kunder. Vi står för kunskap och kvalitet och det är precis...

228 omdömen om Takrenoverarna i Stockholm AB

Sedan starten hos Reco 2012

Bengt N
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

P.g.a. olycksfall skadades takfönster och underliggande badrum. 2 m senare ej åtgärdat den skada TISAB vållat. Lovat högsta prio. Ingen tidsplan för åtgärd trots mängder av påminnelser. Mycket påfrestande att inte kunna använda badrummet fullt ut.

Ola S
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Jag har anlitat Tisab för arbeten på taket två gånger. Jag är ingen expert, så jag vet inte hur arbetet är utfört, men jag vet att bemötandet varit bra och att all tidsbestämmelse har hållits. Jag räknar med att anlita dem i fortsättningen.

Ulf B
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Det har varit väldigt positivt att ha med Takrenoverarna i Stockholm att göra. Omläggningen av mitt tegeltak utfördes snabbt och med utmärkt resultat. All bortstädning av avfall efter avslutat arbete sköttes också helt prickfritt. Jag är mycket nöjd!!!

Håkan S
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Skulle sammanfatta min interaktion med Takrenoverarna som bra, snabbat, och smdigt.

Mahnaz A
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Dom är snabba och duktig.Jag är mycket nöjd att arbetade med de.

Thomas P
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

La om mitt tak under höst/vintern. Mycket väl utfört arbete med bra planering och anpassande av arbete med avseende på väder. Allt enligt offert och betalning först efter utförd besiktning. Prisvärt OCH bra alternativ. Man skulle kunna ha önskat bättre kommunikation (bristfällig engelska) med takarbetarna, men ”kontoret” svarade snabbt på eventuella frågor och funderingar. Rekommenderas!

Kulothunga C
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Fast and good job done by the people. Overall satisfactory.

Ann-mari H
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Arbetet gick snabbt och delvis problemfritt, frånsett att det gick proppar tre dagar som kostat mig 1900 kr och en kall mörk helg. Trevliga och artiga arbetare. Jag köpte renovering av tak och byte av takstenar. Det hela gick snabbare än vad jag trod och esiktningen gick utan anmärknaingar.de

Lars N
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Vi blev väl bemötta från order till takomläggning och slutbesiktning. Förutom byte av undertak, takpannor och regvattensystem på hus och bod hade vi speciella önskemål, bl.a. tilläggsisolering, takstegar, räcke för sotare och snörasskydd. Allt ordnades som vi förväntat oss. Vi rekommenderade TISAB till en av våra grannar. Två dagar senare påbörjades arbetet och två veckor senare var det klart trots att det var mitt i vintern. Takomläggningen hos oss och grannen visar på en god organisation av materialbeställningar, arbete, byggstädning samt på en mycket kunnig och uthållig arbetskraft.

Daniel B
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Snabb respons. Bra dialog före, under och efter projekt. Tydliga garantier och åtaganden samt kontroll av utfört arbete

Anders W
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

bemöttes jättefint, knepigt med mail

Berndt H
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Positivt och snabbt bemötande i offertfasen. Även genomförandet var mycket snabbt och effektivt. Projektet som gällde målning av utsatta delar av vårt tak genomfördes totalt sett till stor belåtenhet.

Mia Elisabeth H
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Christoffer och hans TISAB gäng! Wow! Duktiga hantverkare med yrkesstolthet. Snabb leverans och med stor noggrannhet. Tack för det fina taket!

Baker Jawad K
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Tog hand om mig som kund trots att det var en mindre reparationer som skulle göras. Dom flesta andra bolagen jag kontaktade vägrade ta detta jobb då det inte var ett större jobb. Takrenoverarna bemötte mig med professionella service och gav mig ett kostnadsförslag. Smidig och enkelt 5/5

Björn H

Mycket bra! Trevliga och tillmötesgående

Hans M
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Snabb byggstart och bra utfört arbete

Thomas A
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Det är ett pålitligt företag med god kompetens om takrenovering. Vi är väldigt nöjda med hur arbetet genomförts. Effektivt. Det har varit en bra team känsla i gruppen som varit här. Städning efter varje dags jobb samt sortering av skräpet. Efter besiktning så åtgärdas de små felen snabbt. Man höll tiden med 2 veckor + 2 dagar, inte mycket att säga om. Visserligen talade man inte svenska men med lite engelska och kreativitet gick det bra att kommunicera. Prisnivån på jobbet mycket rimligt. Vi kan verkligen ge dem de största rekommendationen. Mycket nöjd kund. Familjen af Kleen i Täby

Claes K
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Mycket bra och trevligt bemötande från första kontakt till slutfört projekt. Tisab höll såväl tidplan som offert och slutresultatet blev över förväntan .

Bo Erik S
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Proffsigt utfört arbete på kort tid. Jag är helnöjd!

Hans U
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Snabba, bra bemötande, serviceinriktade, bra arbete genomfört.

Martina N
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Vi ville återbruka våra betongpannor och det var inga problem för entreprenören. Justa killar som gjorde jobbet och allt gick smidigt! Rekommenderas.

Cecilia B

Tydlig kommunikation hela tiden, noggranna, proffsiga och 20 års garanti

Thomas E
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Bra bemötande och bra utförda takarbeten.

Marie N
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Fick snabb hjälp med takomläggning. Killarna gjorde ett bra jobb. Kontakten med företaget var lite stressig, administrationen kan bli bättre. Men på det hela är jag mycket nöjd.

Yasamin K
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Fick offert samt arbetet gjort på mindre än 24 timmar. Trevlig personal. Rekomenderar! Dock så pratar tak gubbarna inte svenska vilket jag hade uppskattat ifall de gjorde. Men det blev bra ändå :) Tack för er hjälp!

Karl-Olof S
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Snabbt och enligt tidsschemat utförde de arbetet på ett bra sätt enligt överenskommen kostnadsram.

Stig D
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Takrenoverarna i Stockholm la ny takpapp, monterade vindskivor och nya takplåtar på vårt hus. Resultatet helt utan anmärkning och de överträffade på alla sätt mer än väl våra förväntningar.

Lena S
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Målning av takplåtar/skorsten/takluckor, byte av enstaka pannor, samt montering av nockband, Snabb hantering, trevliga och bra utfört jobb! Höll offertpriset!

Kenneth S
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Köpte betontegeltak. Snabb bra offert. Bra jobb med bra kvalitet.

Peter H

Utmärkt och proffsigt arbete. Kan verkligen rekommendera TISAB

Svar från Takrenoverarna i Stockholm AB

Hej Peter, Stort tack för ett fint omdöme. TISAB önskar dig trevlig helg!

Micael H
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Väldigt trevliga och effektiva. Fick nytt tak komplett med ställning till ett bra pris. Rekommenderas 👍

Svar från Takrenoverarna i Stockholm AB

Hej Micael, Tack för ett fint omdöme. Det var ett nöje att hjälpa dig med ditt tak. Många hälsningar TISAB

Marcus L
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Vi letade i djungeln bland alla takrenoveringsföretag och fick syn på Tisab och blev imponerad av deras betyg här på Reco. Vi fick snabbt en offert på jobbet. Om man inte är takläggare själv så är det svårt att tyda om allt finns med på en takoffert. Hade gärna fått lite mer information om vad de olika posterna på offerten innebär för en vanlig medborgare. Ett telefonsamtal där man går igenom allt och får förklarat för sig. Så var inte fallet utan all korrespondens skedde via mail. Jag fick lägga till ett par grejer som...

Svar från Takrenoverarna i Stockholm AB

Hej Marcus, Vi är glada att du valde TISAB som företag för ditt tak projekt. Tack för din feedback, vi tar oss till den och kommer utvärdera den internt. Hälsningar TISAB

Lisa M
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Byte av tak. Smidigt effektivt och stämde bra överens med offert.

Tack Lisa för dit omdöme! God jul & Gott nytt år önskar TISAB

Marie G
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Trevligt bemötande från företagets representant som gav snabb återkoppling på frågor via telefon och e-post under uppdragets gång. Tidsplanen hölls med god marginal.

Svar från Takrenoverarna i Stockholm AB

Hej Marie, Det var ett nöje att hjälpa dig och dit tak. Tack för det fina omdömet. Många hälsningar TISAB

Johanna F
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Vi rekommenderar detta företag, vi är imponerade över hela projektet.

Hej Johanna, Tack så mycket! Många hälsningar, TISAB

Amanda S
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Jag anlitade TISAB för att dem hade en tydlig offert och deras säljare visste exakt vad vi behövde göra. Snabba Trevliga Duktiga Fick alla dokumentationer vid avslut. Samt en lång garanti :) Vi är så himla nöjda och jag rekommenderar starkt detta företag.

Svar från Takrenoverarna i Stockholm AB

Hej Amanda, Tack så mycket för det fina omdöme. Nu har du ett fint tak som kommer hålla i många år framåt. Många hälsningar, TISAB

JOSÉF ANDRES S
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Mycket nöjda med takjobbet som TISAB gjorde. Rekommenderar!

Tack för omdömet Josef! Många hälsningar, TISAB

Birgitta N
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Proffsigt bemötande.Höll vad de lovade,kan varmt rekommendera dem!

Hej Birgitta, Tack så hemskt mycket. Många hälsningar, TISAB

Fredrik S
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Bra och duktiga takläggare vi är supernöjda!

Svar från Takrenoverarna i Stockholm AB

Tack Fredrik, det var ett nöje att hjälpa dig med dit tak! Hälsningar Takrenoverarna i Stockholm AB

Sebastian Henrik B
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Richard är en seriös och bra säljare, proffsigt bemötande från start till slut. Efter avtalet var påskrivet kom det utlovade materialet i exakt tid. Gubbarna kom dagen efter och två veckor senare var arbetet klart. Taket är på ca 200kvm svarta betongpannor och c 100kvm takpapp Efter att arbetet var klart kom en besiktningsman och besiktigade taket, han hade några synpunkter som åtgärdades inom 3 dagar. Nu har vi finaste taket i området, vi är verkligen supernöjda! Rekommenderas starkt

Svar från Takrenoverarna i Stockholm AB

Hej Sebastian, TISAB tackar så mycket för dit fina omdöme. Vi håller med om att du har det finaste taket i området!! Många hälsningar, TISAB

ALEKSANDRA B
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Jag är mycket nöjd med min takomläggning. Duktiga och trevliga. Kan rekommendera. Bra med långa garantier.

Svar från Takrenoverarna i Stockholm AB

Hej, tack för feedbacken. Det uppskattar vi. Hälsningar, Takrenoverarna i Stockholm AB

Mathias Gunnar Andres W
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

TISAB gjorde en takomläggning hos oss. Vi är mycket nöjda. De är trevliga, snabba och mycket kunniga. Vi fick snabbt en offert efter att de hade varit hos oss. Varför vi valde just TISAB var att de hade långa garantier på utfört jobb. Mycket professionellt företag som jag varmt kan rekommendera.

Svar från Takrenoverarna i Stockholm AB

Hej Mathias, Tack för din rekommendation. Det var ett nöje att hjälpa dig med dit tak. Hör gärna av dig om du behöver hjälp längre fram. Hälsningar, Takrenoverarna i Stockholm AB.

Johan D
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Snabbt och effektivt genom hela processen.

Svar från Takrenoverarna i Stockholm AB

Tack för feedbacken Johan! Takrenoverarna i Stockholm AB.

Mikael E
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Använde Tisab för att lägga nytt tak på ett radhus med råspontluckor, papp, läkt och betongpannor. Arbetet gick ganska fort och jag är nöjd med taket, varken mer eller mindre. Då hängrännorna läcker i skarvarna mot grannen har jag haft kontakt med dem många gånger för åtgärd. Usel uppföljning, samt att Tisab nu lovat närmare 10 gånger att åtgärda. Men de dyker aldrig upp. Riktigt dåligt.

Svar från Takrenoverarna i Stockholm AB

Hej Mikael. Tack för din kommentar och feedback. Det stämmer att vi har haft kontakt med dig ett par gånger nu. TISAB har varit hos dig ett antal gånger och försökte täta men det har varit mycket vatten och snö. Vilket har gjort att det inte gått att genomföra jobbet. Våran arbetsledare har också vid något tillfälle missat att avboka besöket hos dig, dig vid sjukdom. Men detta ska nu vara åtgärdat! Du är varmt välkommen att kontakta oss igen om det skulle dyka upp några funderingar. Många hälsningar Takrenoverarna i Stockholm AB

Lennart S

Toppjobb allt har fungerat enligt boken + lite extra. Lesun

Svar från Takrenoverarna i Stockholm AB

Tack Lennart. Det var ett nöje att hjälpa dig med dit tak!

Claes E
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Arbetet på vårt hus omfattade papp,läkt,tegelpannor,stuprör,hängrännor, plåtarbeten,byte av takfönster samt målning av takkupor o.övrig takplåt. Mycket proffsigt agerande från första kontakten med säljchefen Richard tills allt var klart. Skickliga hantverkare-noggranna o effektiva. Logistiken med leveranser fungerade perfekt. Den korta tidsplanen hölls-trots tilläggsbeställingar från vår sida. Tydliga offerter, bra med slutbesiktning o fina garantier. Allt var till vår fulla belåtenhet o vi kan verkligen rekommendera företaget!! Claes E i Täby

Svar från Takrenoverarna i Stockholm AB

Hej Claes, Tack för det fina omdömet. Det var ett nöje att hjälpa dig med dit tak som nu kommer hålla i många år framåt. Många hälsningar Takrenoverarna i Stockholm AB.

HUAHAI M
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Färgen på ståndskivan falnade, så vi tog kontakt med firman. Effektiv och trevlig kommunikation med chefen och vi fick hjälp (2022-05-13) med ommålning som ingick i garantin!

Hasse F
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Beställde målning av plåttak på äldre villafastighet. Fick omgående god information om inplanerat arbetssätt och tidsplan samt mottog offert mycket snabbt. Arbetena utfördes helt i enlighet med utlovad tidsplan och jag vill lämna de bästa referenser vad gäller yrkeskunskaperna hos de som utförde arbetet! Sammanfattningsvis levde företaget och dess anställda till fullo upp till samtliga de förväntningar vi hade inför det inte okomplicerade arbetet!

Svar från Takrenoverarna i Stockholm AB

Hej Hasse, Det var ett nöje att hjälpa dig med dit takprojekt. Tack för de fina orden och förtroendet för oss. Många hälsningar Takrenoverarna i Stockholm AB

Barbro H
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Vi beställde ett takbyte på vår villa, papp, läkt och takpannor, av TiSAB. De gjorde det både snabbt och proffsigt. Killarna som utförde jobbet kändes väldigt kunniga och var dessutom både snabba och trevliga. Det gick t.o.m snabbare än förväntat. Idag gjordes en slutbesiktning och allt såg bra ut. Vi kan varmt rekommendera Takrenoverarna i Stockholm AB.

Svar från Takrenoverarna i Stockholm AB

Hej Barbro, Tack för det fina omdömet och rekommendationen :) Hoppas du får en toppen bra dag! Många Hälsningar Takrenoverarna i Stockholm AB.

Tomas H
Skrev om Takrenoverarna i Stockholm AB

Stormen hade rivit av en plåt på taknocken. Kontaktade TR som reparerade plåten, men också upptäckte felaktigheter som uppkommit i samband med en tidigare takreparation av annan firma. Så det blev mer omfattande åtgärder än beräknat, inklusive reparation och målning av skorstenarna. Även om det tog ett tag innan arbetet kom igång, var TR mycket professionella med snabbt sammanställda, detaljerade offerter och som (hoppas jag) noggrant utfört arbete. Sammanfattningsvis är vi tillfredsställda med TRs insats.

Svar från Takrenoverarna i Stockholm AB

Hej Tomas. Tack för din feedback. Roligt att du valde just oss för att åtgärda jobbet på dit tak. Många hälsningar Takrenoverarna i Stockholm AB